Connect with us

Останато

Доделени наградите за е-трговија за 2022 година, погледнете кои се победниците

Објавено

на

Вчера, во хотелот DoubleTree by Hilton Skopje се одржа свечена манифестација за доделување на македонските награди за е-трговија за 2022 година – “Ecommerce Awards”, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Манифестацијата се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци, а целиот настан изобилуваше со богата програма составена од голем број на домашни уметници и актери.

На изборот за најдобри е-трговци во Македонија за 2022 година, домашните е-трговци се натпреваруваа во вкупно 23 категории, организирани во 3 секции: “Најдобри е-продавници по сектори”, “Најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање” и “Шампиони во е-трговија”, во чии рамки се додели и главната награда „Е-трговец на годината”.

Изборот на најдобрите од е-трговијата за 2022 се организираше во 5 фази по внимателно дизајниран процес и методологија. Изборот започна со пријавување на е-трговците, каде што повеќе од 150 домашни компании се пријавија за учество на натпреварот. Оние кои ги исполнуваа условите беа поставени за гласање од јавноста, каде што во текот на јануари и февруари беа собрани 93.390 гласови од 6.584 гласачи. По гласањето од јавноста се формираа ранг листите со финалисти во секоја категорија, за кои следуваше гласање од стручната жири комисијата која се состоеше од 13 членови. Во категориите со 30 или повеќе номинирани компании, листата на финалисти се состоеше од 10 финалисти и потоа на крајот беа избрани 3 победници (1во, 2ро и 3то место), додека во категориите со помалку од 30 номинирани компании, листата на финалисти се состоеше од 5 е-трговци, од кои еден беше избран за победник.

По собирање на гласовите од јавноста и од стручната жири комисија, согласно воспоставената методологија, при што гласовите од публика учествуваа со 40% во вкупниот ранг и 60% на жири комисијата, беа формирани финалните ранг листи кои ги одредија победниците. Категоријата “Најпопуларна е-продавница” беше единствената категоријата во која наградата беше доделена единствено врз основа на бројот на гласовите од јавноста.

Победниците во сите категории може да се погледнат во продолжение, а објавени се и на официјалнтата веб страница на натпреварот, на следниот линк: https://ecommerceawards.mk/pobednici/

Победници во секцијата “Најдобри е-продавници по сектори” се:

  • Е-продавница за облека и обувки на годината – fashiongroup.com.mk
  • Е-продавница за бела техника и електроника на годината – neptun.mk
  • Е-продавница за храна и пијалоци на годината – paket.mk
  • Е-продавница за туристички услуги на годината – grouper.mk
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – fashiongroup.com.mk (1 место)
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – fitkit.app (2 место)
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – mytime.mk (3 место)
    ● Е-продавница за дом, мебел и градина на годината – dormeo.mk
  • E-продавница за бебешка и детска облека, опрема и играчки на годината – svetotnabibi.mk
  • Е-продавница од областа на услужни дејности на годината – korpa.mk
  • Е-продавница за култура, настани и едукација на годината – literatura.mk

Добитници на награди во секцијата “Најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање” се:

  • Мобилна апликација за онлајн шопинг на годината – korpa.mk
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – fashiongroupoutlet.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – telekom.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – gley.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – a1.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – korpa.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – kliknijadi.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – fashiongroup.com.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – svetotnabibi.mk (3 место)
  • Најдобра веб страна за плаќање на сметки – evnonline.mk
  • Владино решение во областа на онлајн услуги и плаќање на годината – https://e-pdd.ujp.gov.mk/
  • Најдобра е-продавница основана од жена – korpa.mk (1 место)
  • Најдобра е-продавница основана од жена – elenaluka.com.mk (2 место)
  • Најдобра е-продавница основана од жена – boksy.mk (3 место)
  • Најдобра е-продавница со меѓународна продажба – kupikniga.com.mk
  • Mаркетплејс платформа на годината – paket.mk
  • Најдобар верификуван е-трговец – fashiongroup.com.mk

Добитници на награди во секцијата “Шампиони во е-трговија” се:

  • Најдобра новоотворена е-продавница – korpa.mk
  • Најпопуларна е-продавница – fashiongroup.com.mk (1 место)
  • Најпопуларна е-продавница – paket.mk (2 место)
  • Најпопуларна е-продавница – zegin.com.mk (3 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – fashiongroup.com.mk (3 место)

Инаку, македонските награди за е-трговија – “Ecommerce Awards 2022” беа овозможени благодарение на поддршката од генералниот партнер Mastercard и на организацискиот партнер – Отворениот регионален фонд за Југоисточна Европа – Надворешна трговија во рамки на Германското друштво за интернационална соработка GIZ, по нарачка на Германската влада.

Златен партнер на натпреварот беше Комерцијална Банка АД Скопје, Iute Credit Macedonia беше сребрен партнер, а натпреварот го поддржа и винскиот партнер wine.mk.

Останато

Извлечени добитниците од наградната игра “Стани милионер со УНИБанка”

Објавено

на

УНИБанка уште еднаш потврди дека е многу повеќе од банка! Не само што нуди врвни и иновативни банкарски продукти, туку и ги наградува своите клиенти за лојалноста и довербата. Минатите години како дел од своите големи наградни игри Банката додели џип, стан, патување на Куба, а овој пат беше избран добитникот на 1.000.000 денари.

Олга Тодорова Софронијовска од Скопје е среќниот добитник на големата наградна игра “Стани милионер со УНИБанка”. Главниот добитник, како и двајцата добитници на награди од по 300.000 денари, беа извлечени на 17.07.2025 во Бизнис Центарот на Банката по случаен избор со помош на компјутерска програма, а согласно претходно поставените услови за учество. 

Веќе неколку години сум клиент на УНИБанка и редовно ја користам мојата Mastercard картичка, како за секојдневни купувања во продавници, така и за онлајн трансакции. Навистина преферирам плаќање со картичка, не само поради практичноста и сигурноста, туку и поради сите дополнителни бенефити што ги нуди УНИБанка. Кога ми се јавија да ми соопштат дека сум добитник на милион денари, не можев да поверувам! Тоа беше момент на вистински шок и радост, без сомнение најнеочекуваниот и највозбудливиот подарок што сум го добила досега. Навистина е прекрасно чувството да бидеш награден од институција на која ѝ веруваш. УНИБанка досега многупати покажала голема посветеност кон своите клиенти како преку промоциите, така и преку секојдневната љубезност и поддршка од вработените.Огромна благодарност до УНИБанка за ова изненадување!“ – изјави Олга.

Како и минатите години и оваа наградна игра предизвика голем интерес, поттикна голем број луѓе преку УНИБанка да користат Mastercard картички, и да ги согледаат бројните предности кои ги носат безготовинските плаќања, како во поглед на едноставноста и брзината на трансакциите, така и во поглед на сигурноста на самите плаќања со овие картички.

Посветеност кон клиентите, дигитализација и имплементирање иновации во работењето, поддршка за своите корисници се работи по кои и понатаму ќе биде препознаена УНИБанка. Банката и во иднина ќе иницира активности и проекти со кои ќе ја оправда довербата на своите клиенти, потврдувајќи им дека ја избрале најдобрата банка.

УНИБанка им се заблагодарува на клиентите за учеството во наградната игра, за укажаната доверба и ветува дека и понатаму ќе прави напори да ја награди нивната лојалност, а на добитниците им посакува да уживаат во наградите и во иднина да ги користат кредитните и дебитните Mastercardкартички издадени од УНИБанка, како и останатите продукти и услуги на Банката.

Продолжи со читање

Бизнис

САД и Јапонија со нов трговски договор: Царини од 15% и инвестиции вредни 550 милијарди долари

Објавено

на

Во голем пресврт на глобалната економска сцена, американскиот претседател Доналд Трамп објави „масовен“ трговски договор со Јапонија, кој предвидува реципрочни царини од 15% за извозот на двете земји. Договорот, кој Трамп го нарече „можеби најголемиот досега склучен“, предвидува значително намалување на царините за јапонските автомобили од досегашните 25% на 15%, потег што може да има значајни последици за двете економии и за глобалните трговски текови.

Според објавата на Трамп на социјалната мрежа „Truth Social“, Јапонија се обврзала на инвестиции во вредност од 550 милијарди долари во САД, а според него, Америка ќе добие „90% од профитот“. Дополнително, Јапонија ќе ја отвори својата економија за американски производи вклучувајќи автомобили, камиони, ориз и други земјоделски производи.

Договорот се појавува во критичен момент за јапонската економија, чиј извоз на автомобили кој сочинува речиси 28,3% од вкупниот извоз бележи значителен пад. Според податоците на царината, во јуни извозот на јапонски автомобили во САД се намалил за 26,7%, по веќе регистриран пад од 24,7% во мај. Вкупниот извоз во САД за првата половина на 2025 година изнесувал 10,3 трилиони јени (приближно 70,3 милијарди долари), што е намалување од 0,8% на годишно ниво.

Главниот економист на „Annex Wealth Management“, Брајан Јакобсен, изјави за CNBC дека „пред една година, ова ниво на царини ќе беше шокантно. Денес воздивнуваме со олеснување“, алудирајќи на затегнатите трговски односи во последните години.

Од јапонска страна, премиерот Шигеру Ишиба изјави дека договорот ќе значи нова ера во трговските односи меѓу двете земји и изрази очекување дека истиот ќе донесе економски бенефити за двете страни. Договорот доаѓа во чувствителен политички момент за Ишиба, кој се соочува со пад на политичката поддршка откако неговата владејачка коалиција го изгуби мнозинството во Горниот дом на јапонскиот парламент. Иако најави дека ќе остане на функцијата, јапонскиот весник Маиничи пренесе дека Ишиба размислува за оставка до август, додека Јоимури јавува дека конечната одлука ќе зависи од напредокот на економските преговори.

Дополнително, Трамп најави дека се подготвува и нов договор со Јапонија поврзан со течниот природен гас, како и дека „утре следи европски договор“, без да даде конкретни детали.

Овој трговски договор не само што може да ја стабилизира економијата на двете земји, туку има потенцијал да ја пренасочи глобалната трговија, да ги ревитализира инвестициите и да создаде стотици илјади нови работни места – како што најави Трамп. Финансиските и банкарските сектори внимателно го следат развојот, имајќи предвид дека договорот може да влијае врз вредноста на јенот, девизниот пазар, извозните кредити и глобалниот проток на капитал.

Продолжи со читање

Останато

Заедно за нови успеси на машката кошаркарска репрезентација – Комерцијална банка Генерален спонзор на МКФ

Објавено

на

Комерцијална банка стана Генерален спонзор на Македонската Кошаркарска Федерација и обезбеди значајна поддршка за нови успеси на сениорската машка кошаркарска репрезентација.   

Ова партнерство претставува повеќе од поддршка – тоа е заедничка заложба за нови спортски успеси во пресрет на претквалификациите за Светското првенство Катар 2027, за поттик на младите генерации, за нови спортски јунаци кои ги градат своите соништа под обрачите. 

На официјалната средба помеѓу Хари Костов, Главен извршен директор и претседател на Управниот одбор на Комерцијална банка, и Томе Главчев, Претседател на Македонската Кошаркарска Федерација, партнерството беше официјализирано со заедничка посветеност и ентузијазам. 

Поддршката на спортот е поддршка на вредности кои се темел на секое здраво општество – дисциплина, тимска работа, истрајност и почит. Горди сме што стануваме дел од кошаркарската приказна и веруваме дека заедно ќе инспирираме нови генерации да сонуваат и да победуваат. Веќе седум децении Комерцијална банка како општествено одговорна компанија континуирано вложува во развој на заедницата со цел заедно да постигнеме уште поголем напредок и успеси на кои сите ќе се радуваме“, изјави Костов во име на Комерцијална банка.

Претседателот Главчев изрази благодарност за поддршката.

На мое големо задоволство, како и на целата Кошаркарска Федерација, се потпиша договор за Генерално спонзорство помеѓу Македонската Кошаркарска Федерација и Комерцијална банка. За поздравување е настанот од повеќе аспекти, но морам да забележам дека по подолго време на челната спонзорска позиција застанува една македонска компанија. Би сакал да им се заблагодарам на првите луѓе од Комерцијална банка и на директорот Костов за поддршката и разбирањето кое го искажуваат со овој чин. Ние како Федерација ќе направиме сè што е во наша моќ да ја оправдаме довербата и, секако, во иднина да имаме основа за продолжување доколку има интерес“, истакна Главчев.

Како општествено одговорна компанија, Комерцијална банка останува посветена на создавање вистински вредности и охрабрување на младите генерации спортисти.

Со гордост обезбедуваме уште една значајна поддршка за македонскиот спорт, токму во годината кога со уште поголема гордост го одбележуваме големиот јубилеј: 70 години Комерцијална банка. Овој јубилеј го славиме со дела што оставаат трага – со инвестиции во иднината, во младите, во спортот и во вредностите што нè водат седум децении наназад, и ќе нè водат и понатаму.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange