Connect with us

Останато

Доделени наградите за е-трговија за 2022 година, погледнете кои се победниците

Објавено

на

Вчера, во хотелот DoubleTree by Hilton Skopje се одржа свечена манифестација за доделување на македонските награди за е-трговија за 2022 година – “Ecommerce Awards”, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Манифестацијата се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци, а целиот настан изобилуваше со богата програма составена од голем број на домашни уметници и актери.

На изборот за најдобри е-трговци во Македонија за 2022 година, домашните е-трговци се натпреваруваа во вкупно 23 категории, организирани во 3 секции: “Најдобри е-продавници по сектори”, “Најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање” и “Шампиони во е-трговија”, во чии рамки се додели и главната награда „Е-трговец на годината”.

Изборот на најдобрите од е-трговијата за 2022 се организираше во 5 фази по внимателно дизајниран процес и методологија. Изборот започна со пријавување на е-трговците, каде што повеќе од 150 домашни компании се пријавија за учество на натпреварот. Оние кои ги исполнуваа условите беа поставени за гласање од јавноста, каде што во текот на јануари и февруари беа собрани 93.390 гласови од 6.584 гласачи. По гласањето од јавноста се формираа ранг листите со финалисти во секоја категорија, за кои следуваше гласање од стручната жири комисијата која се состоеше од 13 членови. Во категориите со 30 или повеќе номинирани компании, листата на финалисти се состоеше од 10 финалисти и потоа на крајот беа избрани 3 победници (1во, 2ро и 3то место), додека во категориите со помалку од 30 номинирани компании, листата на финалисти се состоеше од 5 е-трговци, од кои еден беше избран за победник.

По собирање на гласовите од јавноста и од стручната жири комисија, согласно воспоставената методологија, при што гласовите од публика учествуваа со 40% во вкупниот ранг и 60% на жири комисијата, беа формирани финалните ранг листи кои ги одредија победниците. Категоријата “Најпопуларна е-продавница” беше единствената категоријата во која наградата беше доделена единствено врз основа на бројот на гласовите од јавноста.

Победниците во сите категории може да се погледнат во продолжение, а објавени се и на официјалнтата веб страница на натпреварот, на следниот линк: https://ecommerceawards.mk/pobednici/

Победници во секцијата “Најдобри е-продавници по сектори” се:

  • Е-продавница за облека и обувки на годината – fashiongroup.com.mk
  • Е-продавница за бела техника и електроника на годината – neptun.mk
  • Е-продавница за храна и пијалоци на годината – paket.mk
  • Е-продавница за туристички услуги на годината – grouper.mk
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – fashiongroup.com.mk (1 место)
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – fitkit.app (2 место)
  • Е-продавница за модни додатоци, убавина, здравје и нега на годината – mytime.mk (3 место)
    ● Е-продавница за дом, мебел и градина на годината – dormeo.mk
  • E-продавница за бебешка и детска облека, опрема и играчки на годината – svetotnabibi.mk
  • Е-продавница од областа на услужни дејности на годината – korpa.mk
  • Е-продавница за култура, настани и едукација на годината – literatura.mk

Добитници на награди во секцијата “Најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање” се:

  • Мобилна апликација за онлајн шопинг на годината – korpa.mk
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – fashiongroupoutlet.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – telekom.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – gley.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобра грижа за корисници – a1.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – korpa.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобра достава на онлајн нарачки – kliknijadi.mk (3 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – fashiongroup.com.mk (2 место)
  • Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – svetotnabibi.mk (3 место)
  • Најдобра веб страна за плаќање на сметки – evnonline.mk
  • Владино решение во областа на онлајн услуги и плаќање на годината – https://e-pdd.ujp.gov.mk/
  • Најдобра е-продавница основана од жена – korpa.mk (1 место)
  • Најдобра е-продавница основана од жена – elenaluka.com.mk (2 место)
  • Најдобра е-продавница основана од жена – boksy.mk (3 место)
  • Најдобра е-продавница со меѓународна продажба – kupikniga.com.mk
  • Mаркетплејс платформа на годината – paket.mk
  • Најдобар верификуван е-трговец – fashiongroup.com.mk

Добитници на награди во секцијата “Шампиони во е-трговија” се:

  • Најдобра новоотворена е-продавница – korpa.mk
  • Најпопуларна е-продавница – fashiongroup.com.mk (1 место)
  • Најпопуларна е-продавница – paket.mk (2 место)
  • Најпопуларна е-продавница – zegin.com.mk (3 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – grouper.mk (1 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – paket.mk (2 место)
  • Е-трговец на годината за 2022 година – fashiongroup.com.mk (3 место)

Инаку, македонските награди за е-трговија – “Ecommerce Awards 2022” беа овозможени благодарение на поддршката од генералниот партнер Mastercard и на организацискиот партнер – Отворениот регионален фонд за Југоисточна Европа – Надворешна трговија во рамки на Германското друштво за интернационална соработка GIZ, по нарачка на Германската влада.

Златен партнер на натпреварот беше Комерцијална Банка АД Скопје, Iute Credit Macedonia беше сребрен партнер, а натпреварот го поддржа и винскиот партнер wine.mk.

Останато

ЗАПОЧНА ИСПЛАТАТА ОД „МОЈДДВ“ – ќе се исплатат над 870 милиони денари на околу половина милион корисници

Објавено

на

Според пресметките на Управата за јавни приходи, по основ на „Мој ДДВ“ ќе бидат исплатени над 870 милиони денари. Од УЈП информираа дека законскиот рок за исплата на повратот за четвртиот квартал е до 28.2.2025 година. Оттаму велат дека за 5.157 кориснички профили во системот на УЈП нема точни или ажурирани податоци, со што не можат да им бидат исплатени средствата.

„Корисниците на „Мој ДДВ“ што немаат исплата на средства за претходното тримесечје, треба да проверат дали имаат оставено точни податоци во апликацијата, за трансакциска сметка на нивно име за да може системот на УЈП да ја изврши исплатата. Најчести грешки што го одложуваат процесот на исплата се: погрешно внесена трансакциска сметка; внесена трансакциска сметка на друго лице; место трансакциска сметка, внесен број на платежна картичка; внесена трансакциска сметка што не постои или е згасната“ , се наведува во соопштението на УЈП.

Во тек е исплатата на средствата за скенираните сметки во периодот октомври – декември, кон 496.543 корисници. Откако ќе заврши реализацијата на редовниот поврат (четврти квартал), УЈП ќе започне со реализација на средствата за корисниците што имале неажурирани податоци и немало можност да им се исплатат средствата во минатите квартали.

Продолжи со читање

Останато

Потпишан Меморандум за соработка помеѓу Државниот завод за ревизија и Институтот на сметководители и овластени сметководители

Објавено

на

Меморандумот предвидува реализација на голем број активности, почнувајќи од континуирана размена на информации, податоци и искуства, преку организирање заеднички обуки и учество во научни и апликативни проекти и студиски посети, па сѐ до соработка и координација во процесот на изготвување на предлог-документи за развој на сметководствената и ревизорската професија. 

„Државниот завод за ревизија постојано се залага за унапредување на професионалните стандарди во областа на ревизијата и управувањето со јавните средства. Потпишувањето на овој меморандум претставува значаен чекор во зајакнувањето на партнерството со ИСОС, со цел да се постигнат уште поголеми резултати во заедничкиот интерес – транспарентност, отчетност и квалитет во финансиското известување“, изјави Главниот државен ревизор, м-р Максим Ацевски.

Посебен акцент во соработката двете институции ќе стават на размената на знаења и искуства во имплементацијата на Меѓународните стандарди за финансиско известување и Меѓународните стандарди за финансиско известување за мали и средни субјекти, како и на подобрување на ефикасноста и ефективноста во работењето на своите членови и вработени. 

Искажувајќи задоволство од потпишаниот Меморандум, претседателката на ИСОС Весна Прентоска, истакна: „Оваа соработка ќе ни овозможи да ги обединиме силите и знаењата во промовирање на меѓународните стандарди за финансиско известување, како и во поддршка на континуираниот професионален развој на нашите членови. Сигурна сум дека заедничките иницијативи ќе донесат долгорочни придобивки за професијата, но и за државата, националната економија и општеството во целина“.

Првите луѓе на ДЗР и ИСОС заеднички оценија дека ова партнерство претставува значаен чекор кон подобрување на професионалните практики и креирање додадена вредност во работењето на двете институции.

Продолжи со читање

Останато

АЕТМ: Последна можност за гласање – Поддржете ја вашата омилена е-продавница!

Објавено

на

Јавното гласање за „E-commerce Awards 2024“ влегува во својата завршна фаза – денес е последен ден да дадете поддршка на вашата омилена е-продавница. Ова е можност да им оддадете признание на е-трговците кои се издвојуваат со својата посветеност, иновации и врвна услуга во македонската е-трговија.

Оваа година, „E-commerce Awards 2024“ ги наградува најдобрите македонски е- продавници во 23 категории, поделени во три главни секции. Со повеќе од 200 номинирани е-трговци, гласот на потрошувачите игра клучна улога во изборот на најдобрите.

Гласањето е отворено за сите граѓани и се одвива на официјалната веб-страница www.ecommerceawards.mk. Процесот е едноставен и бесплатен – потребно е само да ја внесете вашата валидна е-мејл адреса за потврда на гласот. Рокот за гласање истекува вечерва во 23:59 часот.

Како се избираат победниците?

По завршувањето на јавниот дел од гласањето, следува оценување од страна на стручното жири на овогодинешниот избор. Во конечниот резултат, гласовите од публиката носат 60%, додека пак гласовите на жири-комисијата носат 40%. Категоријата „Најпопуларна е-продавница“ е единствената категорија каде што победникот се избира исклучиво врз основа на гласовите од јавноста, што ја прави оваа награда вистински одраз на довербата и задоволството на онлајн купувачите.

Што добиваат победниците?

На свечениот настан за доделување на наградите кој ќе се оддржи во март 2025 година, победниците со најмногу поени ќе добијат престижни статуетки како признание за нивната извонредност во е-трговијата и виртуелни беџови со освоената награда кои ќе можат да ги постават на своите е-продавници, и со кои ќе можат да влијаат за зголемување на довербата кај постојните и потенцијалните онлајн купувачи.

Зошто е важен овој избор?

„E-commerce Awards 2024“ не е само избор – тоа е иницијатива што има за цел да го поттикне развојот на македонската е-трговија и да ги истакне најдобрите практики, да ја зголеми конкурентноста и да ги мотивира е-трговците за подобрување на нивните услуги, но и да им даде глас на потрошувачите, кои преку своите гласови можат да влијаат врз тоа кои е-продавници ќе добијат признание за својата работа.

Оваа година, наградите за е-трговија се организираат со поддршка на PRIME партнерите – ИУТЕ и Mybox, како и други реномирани партнери од приватниот сектор, кои заедно придонесуваат за развојот на е-трговијата во Македонија.

Повеќе детали за изборот може да погледнете на официјалната веб страница: https://ecommerceawards.mk/.

Продолжи со читање

Популарно