Connect with us
no baners

Останато

Започна 7-та регионална Конференција за е-трговија во Скопје: Инспирација, иновации и меѓународни можности за регионот

Објавено

на

no baners

Започна 7-мата Конференција за е-трговија во Скопје во големата сала на Националната опера и балет, која донесе многу важни моменти за развојот на е-трговијата во регионот. Настанот привлекува големо внимание со повеќе од 700 учесници од различни земји на Западен Балкан и пошироко, и покажа како е-трговијата може да ја трансформира економијата и бизнис стратегиите во регионот.

На конференцијата ќе се истражува како компаниите можат да ги адаптираат своите стратегии за да откријат нов бизнис потенцијал, преку подобрување на логистиката, оптимизирање на плаќањата, надградба на маркетинг стратегиите и проширување на пазарите.

Конференцијата со свое воведнo обраќањe ја отвори претседателката на АЕТСМ, Нина Ангеловска Станков која ги презентираше клучните сознанија од Извештајот за е-трговија во Западен Балкан за 2024 година. Овој извештај ќе ги потенцира достигнувањата во регионот, нагласувајќи ги и успесите, но и областите кои сѐ уште треба да се развиваат, особено во меѓуграничната трговија.

Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, во своето обраќање истакна дека Македонија прави значителни напори за напредок во областа на иновациите и дигитализацијата. Според него, иако се постигнати важни чекори во овој процес, земјата има уште многу потенцијал и простор за напредок. Андоновски потврди дека Македонија е посветена на овој процес и дека, со соодветни вложувања и партнерства, може да постигне исклучителни резултати на патот на дигиталната трансформација.

Тој посочи дека за успешна имплементација на иновациите потребно е постојано подобрување на инфраструктурата, едукација на младите и креирање на поволни услови за развој на нови технологии и дигитални решенија. Министерот се осврна и на важноста од соработка со меѓународните партнери и размена на знаења и искуства, што ќе помогне да се забрза процесот на дигитализација во земјата.

Главни теми на Конференцијата за е-трговија се:

  1. Логистика и Брза Испорака
    Првата сесија, „Потреба за брзина“, се фокусираше на значењето на логистиката во е-трговијата, особено на потребата од брза и сигурна испорака. Говорници како Бојан Доленц од Zalando и Младен Јездиќ од Ананас Србија споделија искуства и стратегии за подобрување на логистичките процеси и подобрување на корисничкото искуство.
  2. Нови решенија за плаќање
    Следната сесија се посвети на новите трендови во дигиталните плаќања. Бобан Љубиноски од Klarna и експерти од Visa, CaSys и НЛБ Групацијата дискутираа за иновациите кои ја прават е-трговијата побрза и поприфатлива за потрошувачите, како и за безбедноста и сигурноста при обработка на плаќањата.
  3. Меѓугранична е-трговија
    Во попладневната сесија ќе се анализираат можностите и предизвиците на меѓуграничната е-трговија. Игор Мишкиќ од GymBeam ќе ја презентира студијата на случај, а експерти ќе дискутираат за начините како е-трговците од Западен Балкан можат да ги надминат бариерите и да продираат на глобалните пазари.
  4. Маркетинг и Вештачка Интелигенција
    Како вештачката интелигенција (AI) може да се искористи во креирањето попаметни маркетинг кампањи, ќе биде главна тема во сесијата со Селесте Фејзо од OpenAI. Регионални маркетинг експерти ќе го анализираат значењето на користењето нови канали за комуникација и градње на подобри релации со потрошувачите.

Регионално вмрежување и потенцијални соработки

Конференцијата стана значаен форум за е-трговијата во регионот, со голема бројка на учесници од Македонија, Србија, Босна и Херцеговина, Албанија, Косово, Црна Гора, Романија, Бугарија и Хрватска. Тоа создаде уникатна можност за вмрежување и потенцијални соработки меѓу компаниите и организациите од различни делови на регионот.

Настанот е поддржан од значајни партнери, како што се Visa (платинум партнер), GIZ (организациски партнер), А1 Македонија (дигитален партнер) и бројни други компании и организации кои се златни и сребрени партнери. Овој вид поддршка овозможи конференцијата да биде уште поголем успех, со целосно распродадени места и висок интерес за сите предвидени активности.

Со оваа конференција се потврдува дека е-трговијата во регионот има голем потенцијал за раст, иновации и меѓународни партнерства.

Останато

Сашо Јовановски најдобар банкарски службеник од Капитал Банка за 2025 година

Објавено

на

По повод на Светскиот ден на штедењето, Македонската банкарска асоцијација традиционално ги доделува признанијата за најдобрите банкарски службеници во земјата. Со овие награди се оддава признание на професионалноста, посветеноста и квалитетот во работењето што секојдневно го демонстрираат вработените во банкарскиот сектор.

Во рамки на одбележувањето, признание за извонредни резултати и придонес во работењето доби и претставникот од Капитал Банка АД Скопје – Сашо Јовановски.

Неговиот ангажман и посветеност во секојдневното работење е препознаен како пример за високи професионални стандарди, градење доверба кај клиентите и континуирано унапредување на банкарските услуги.

Со особена гордост го прогласуваме нашиот најдобар банкарски службеник Сашо Јовановски, кој со својата професионалност, посветеност и грижа за клиентите даде извонреден придонес во промовирањето на културата на штедење и финансиска одговорност. Неговото залагање е пример за тоа како индивидуалната посветеност гради доверба и успех на цел тим. Да продолжиме да штедиме, со знаење, со доверба и со визија за подобра иднина.” – велат од Капитал Банка АД Скопје.

Ова признание претставува потврда за вредностите и квалитетот што Капитал Банка АД Скопје ги негува – одговорно работење, ориентација кон клиентите и вложување во развој на своите кадри.

Со ваквите иницијативи, Македонската банкарска асоцијација ја истакнува важноста на човечкиот капитал во финансискиот систем и поттикнува култура на професионалност и извонредност.

Честитки до наградениот вработен од Капитал Банка АД Скопје, кој со својата работа придонесува за поголема доверба и стабилност во банкарскиот сектор.

Продолжи со читање

Останато

Изабела Митреска и Александар Божиќ најдобри банкарски службеници од Силк Роуд Банка за 2025 година

Објавено

на

По повод на Светскиот ден на штедењето, Македонската банкарска асоцијација традиционално ги доделува признанијата за најдобрите банкарски службеници во земјата. Со овие награди се оддава признание на професионалноста, посветеноста и квалитетот во работењето што секојдневно го демонстрираат вработените во банкарскиот сектор.

Во рамки на одбележувањето, признание за извонредни резултати и придонес во работењето добија и претставниците од Силк Роуд Банка АД Скопје – Изабела Митреска и Александар Божиќ.

Нивниот ангажман и посветеност во секојдневното работење се препознаени како пример за високи професионални стандарди, градење доверба кај клиентите и континуирано унапредување на банкарските услуги.

Ова признание претставува потврда за вредностите и квалитетот што Силк Роуд Банка АД Скопје ги негува – одговорно работење, ориентација кон клиентите и вложување во развој на своите кадри.

Со ваквите иницијативи, Македонската банкарска асоцијација ја истакнува важноста на човечкиот капитал во финансискиот систем и поттикнува култура на професионалност и извонредност.

Честитки до наградените вработени од Силк Роуд Банка АД Скопје, кои со својата работа придонесуваат за поголема доверба и стабилност во банкарскиот сектор.

Продолжи со читање

Останато

Панче Петрески и Џемиљ Шефки најдобри банкарски службеници од ПроКредит Банка за 2025 година

Објавено

на

По повод на Светскиот ден на штедењето, Македонската банкарска асоцијација традиционално ги доделува признанијата за најдобрите банкарски службеници во земјата. Со овие награди се оддава признание на професионалноста, посветеноста и квалитетот во работењето што секојдневно го демонстрираат вработените во банкарскиот сектор.

Во рамки на одбележувањето, признание за извонредни резултати и придонес во работењето добија и претставниците од ПроКредит Банка АД Скопје – Панче Петрески и Џемиљ Шефки.

Нивниот ангажман и посветеност во секојдневното работење се препознаени како пример за високи професионални стандарди, градење доверба кај клиентите и континуирано унапредување на банкарските услуги.

Ова признание претставува потврда за вредностите и квалитетот што ПроКредит Банка АД Скопје ги негува – одговорно работење, ориентација кон клиентите и вложување во развој на своите кадри.

Со ваквите иницијативи, Македонската банкарска асоцијација ја истакнува важноста на човечкиот капитал во финансискиот систем и поттикнува култура на професионалност и извонредност.

Честитки до наградените вработени од ПроКредит Банка АД Скопје, кои со својата работа придонесуваат за поголема доверба и стабилност во банкарскиот сектор.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange