Connect with us

Останато

Овие 7 вештини ќе бидат најбарани до 2030 година

Објавено

на

Каков ќе биде светот за пет или повеќе години? Промените ни доаѓаат многу побрзо од оние што ги прават очекувани, па и проценката е потешка, но Форбс дава интересни предвидувања. Се проценува дека 85 проценти од луѓето кои работат сега, во 2030 година ќе работат работи кои сега не постојат!?

Дали ќе се справиме со разорното влијание на климатските промени? Или зголемената потрошувачка и зголемувањето на свеста ќе значат дека светот во 2030 година ќе биде позелен и почист отколку што е денес?

Бернардо Мар од Форбс преку своја анализа пренесува што ќе посакаат првите дипломци во следната деценија на нивните биографии доколку сакаат да ги импресионираат работодавците.

Доживотно учење и креативно размислување

Денешната брза дигитална трансформација значи дека индустриите постојано се менуваат и дека алатките или технологиите што во денешно време се врвни, во иднина ќе бидат застарени. Со рутински и секојдневни задачи со кои лесно се справуваат машините и вештачката интелигенција, од нас се очекува да се справиме со нови и невообичаени задачи, а тоа значи постојано да учиме и да бидеме во чекор со променливиот свет околу нас.

Способноста да се стекне ново знаење и да се користи за развој на нови способности и компетенции ќе биде една од најважните вештини додека се појавуваат нови индустрии.

Исто така креативното размислување. Измислувањето нови начини на работа, имагинативно решавање на проблемите и откривањето како работите можат да се променат на подобро, сето тоа ќе биде важно за многу работни места во 2030 година, бидејќи веројатно нема да бидат преземени од вештачката интелигенција. Тоа значи дека оние кои се способни да размислуваат „надвор од кутијата“ ќе бидат неопходни за развој на иновативни решенија.

Дигитална писменост

Повеќе од половина од работните места што ќе ги работиме во 2030 година ќе бараат разбирање на дигиталната технологија. Ова значи дека луѓето кои се способни ефективно да користат дигитални алатки и платформи за да ги решат проблемите и да создаваат вредност, ќе бидат сè повеќе барани. Оние на кои им недостасува дигитална писменост ќе бидат во сериозна неповолна положба кога станува збор за конкуренција за работни места и деловни можности до 2030 година, без оглед на тоа кој пат во кариерата ќе го изберат.

Вештачка интелигенција и автоматизација

Вештачката интелигенција (AI) и автоматизацијата ќе направат револуција во многу индустрии од сега до 2030 година. Проширената работа вклучува развој на способност за користење на автоматизација за подобрување на сопствените вештини и способности. Ова може да вклучува учење како да користите вештачка интелигенција за да ги автоматизирате рутинските и секојдневните елементи од вашата работа, ослободувајќи го вашето време за да се концентрирате на посложени или човечко-центрични работни задачи.

Одржливост

Светот ќе ги постигне своите зелени цели и ќе избегне климатска катастрофа само ако компаниите значително инвестираат во уредување на нивните операции. Ова значи минимизирање на отпадот, рециклирање каде што е можно, префрлување на зелени извори на енергија и намалување на загадувањето.

До 2030 година ќе се очекува сите компании да учествуваат во ова, бидејќи тоа е нивна улога и одговорност. Каква и да е вашата работа, ако им покажете на потенцијалните работодавци дека ќе го направите на почист и позелен начин од другите кандидати, ќе имате предност.

Критичко размислување

Светот ни фрла многу информации, а одвојувањето на вредното од ирелевантното – или уште полошо, погрешно – е витална вештина за иднината. Ова значи развивање на способноста за анализа и проценка на податоците, од мислења до планови и користење на вештини за критичко расудување за да се утврди дали одредени информации имаат вредност или се нешто што треба да го отфрлиме.

Управување со податоци

Секоја индустрија станува се повеќе водена од податоци, а светот континуирано создава побогати, поразновидни и пообилни податоци. До 2030 година, се очекува буквално сите да разберат како податоците влијаат на нашите улоги и одговорности. Како и каде да ги најдеме информациите што ни се потребни и кои алатки можеме да ги користиме за да ги анализираме, од нас се очекува да ги разбереме правилата и прописите што треба да ги следиме за да работиме со податоците фер и етички. Учењето како да се користи протокот на информации за да се заврши работата поефикасно и поефективно ќе биде високо на листата на вештини што работодавците високо ќе ги ценат во 2030 година.

Лидерски способности

Поединците кои се способни да ги покажат овие лидерски квалитети секогаш ќе бидат барани – и сега и во 2030 година.

Доброто лидерство ја вклучува самата човечка способност да ги идентификува силните и слабите страни со цел да го истакне најдоброто кај луѓето. Без разлика дали управувате со мал проект, тим, оддел или цел бизнис, лидерските вештини се надоврзуваат на многу други вештини за кои разговаравме овде – решавање проблеми, емоционална интелигенција, креативност – за да ги водат другите кон заедничката цел на деловниот успех. Поважно, ова значи дека постигнувањето успех е направено на начин што им овозможува на сите на работа да растат, да се развиваат и да напредуваат – да се чувствуваат важни и вклучени.

Останато

АЕТМ и ВИЗА доделуваат грантови од 1000 евра за отворање на е-продавница

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – AETM, втора година по ред објавува Jавен повик за бесплатно отварање на е-продавници насловен „Е-трговија: Супермоќ за локалните бизниси” vol.2, кој се реализира во партнерство со компанијата Visa. Јавниот повик е отворен за сите микро, мали и средни компании, кои сè уште не ги продаваат своите производи или услуги онлајн, со цел да добијат можност да отворат дополнителен продажен канал – е-продавница во рамки на локален маркетплејс или своја е-продавница со сопствено софтверско решение, да го зголемат своето онлајн присуство, да се во тек со последните трендови во е-трговијата и да ги зајакнат дигиталните вештини поврзани со е-трговија и дигитален маркетинг.

Јавниот повик се состои од поддршка на 20 компании со вредносни пакети од 1000 евра за отворање на нов продажен канал – е-продавница и учество на еднодневен едукативен практичен семинар. Поддржаните компании ќе имаат можност да одберат да отворат нов продажен канал – е-продавница како дел од една од понудените маркетплејс платформи на Јавниот повик и да добијат маркетинг промоција со цел зголемување на е-продажбите или да отворат своја е-продавница со сопствено софтверско решение преку една од понудените IT компании на Јавниот повик. Отворањето на е-продавниците ќе се одвива во текот на месец мај и јуни 2024 година. Еднодневниот практичен семинар „Сѐ за е-трговија“ ќе се оддржува во јуни 2024 со физичко присуство, каде што ќе бидат опфатени дел од следните теми: алатки за менаџирање и одржување на е-продавница, алатки за дигитален маркетинг за е-трговија, маркетинг и рекламирање на социјалните медиуми итн. Учесниците ќе имаат можност да научат нови алатки и тактики кои ќе им помогнат во унапредување на работењето во областа на е-трговијата и зголемување на е-продажбите. По завршување на семинарот, учесниците ќе добијат сертификат за успешно завршување на програмата од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Едукативниот семинар ќе можат да го посетат по најмногу двајца претставници од секоја компанија.

„Зајакнувањето на понудата во е-трговија е еден од приоритетите во годишната програма на АЕТМ. Со овој повик, Асоцијацијата за е-трговија со поддршка на компанијата Visa повторно се вклучува во напорите за зајакнување на конкурентноста на микро, малите и средни компании и нивно мотивирање за подобрување и унапредување на нивното работење поврзано со е-трговија“, истакнува д-р Нина Ангеловска Станков, Претседател на АЕТМ.

“Visa е глобален лидер во областа на дигиталните плаќања, кои ги олеснуваат трансакциите помеѓу потрошувачите и трговците во повеќе од 200 земји и територии на цела планета. Поради тоа ние како компанија сме многу посветени на поддршката на малите и средни компании преку унапредување на нивното дигитално присуство и електронската продажба, со цел нивното работење да го прошират на глобалните пазари и да обезбедат долгорочна профитабилност. Исто така сакаме да се заблагодариме на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ којa со наша поддршка го организира овој конкурс, заедно со пропратните едукативни семинари на оваа тема” – изјави Ана Драшковиќ, потпретседател и генерален директор на компанијата Visa за Југоисточна Европа.

Пријавените компании бесплатно учествуваат во програмата, но подлежат на процес на селекција и избор. Изборот ќе го прави комисија составена од експерти во областа на е-трговијата, која ќе ги разгледува апликациите и по однапред утврдените критериуми Јавниот повик ќе ги одбере учесниците кои ќе бидат поддржани за отворање на нова е-продавница и за зајакнување на дигиталните вештини за е-трговија и дигитален маркетинг. Жените претприемачи и младите под 29 години ќе имаат предност во оценувањето и изборот.

Пријавувањето се прави преку пополнување на кратка онлајн апликација достапна на овој линк. Пријавувањето ќе може да се направи, најдоцна до вторник, 07.05.2024 до 23:59 часот.

Oвој јавен повик се реализира со поддршка на компанијата Visa, која втора година по ред преку реализирање на иницијативи влијае на зголемување на понудата во е-трговијата.

Повеќе информации за Јавниот повик можат да се погледнат на: https://ecommerce.mk/visa-2024/ .

Продолжи со читање

Останато

Кралицата Матилда се сретна со нашиот тим кој освои бронза на Европскиот квиз на парите

Објавено

на

Нашите претставници на Европскиот квиз на парите, учениците Кирил Китевски и Кристијан Лазароски, кои го освоија третото место на овој престижен меѓународен натпревар за млади во областа на финансиската писменост, остварија средба со Нејзиното Височество, кралицата Матилда од Белгија.

Кралицата Матилда од Белгија  која присуствуваше на церемонијата на доделувањето награди на Европскиот квиз на парите, одржа интерактивна средба со првите три победнички тимови – Австрија, Чешка и нашиот тим. Средбата со кралицата Матилда беше значаен момент на признание за учениците, кој ќе биде инспирација за уште поголеми постигнувања и напредок во иднината.

Македонската банкарска асоцијација во соработка со Народната банка и Комисијата за хартии од вредност ќе  продолжи да ја поддржува и промовира финансиската едукација како клучен елемент за успешната и независна иднина на младите луѓе.

Продолжи со читање

Останато

ИСТОЧНИТЕ СОСЕДИ НА ЧЕКОР ДО ЕВРОЗОНАТА – ЕК и Бугарија ќе спроведуваат заедничка кампања за премин од левот на евро

Објавено

на

Европската комисија и Бугарија потпишаа Договор за партнерство за организација на информативни и комуникациски кампањи за премин на земјата од бугарскиот лев на еврото, како дел од подготвителните чекори за влез на Софија во Еврозоната.

Договорот го потпишаа извршниот потпретседател на Европската комисија за економија во интерес на луѓето Валдис Домбровскис, еврокомесарот за економија Паоло Џентилони и бугарската вицепремиерка и министерка за финансии Људмила Петкова.

Како што соопшти Еврокомисијата, Договорот е потврда на нејзината заложба за поддршка на организацијата на информативни и комуникациски кампањи за преминот кон еврото во Бугарија, откако земјата ќе ги исполни сите критериуми за тоа.

„Тој е и основа за подготовка и потпишување на Договор за грант, кој ќе и овозможи на Комисијата да ги кофинансира комуникациските активности за преминот кон еврото во Бугарија”, се додава во соопштението.

Продолжи со читање

Популарно