Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје

Објавено

на

Имаш лидерски способности и менаџерски вештини, сакаш предизвици и тимска работа и се идентификуваш со визијата и мисијата на Комерцијална банка АД Скопје.

Комерцијална банка која е финансиска институција со долгогодишна традиција и која гради стабилност, ефикасност и иновативност со успешен и посветен тим на професионалци, нуди можност за остварување на твоите професионални цели и амбиции со вработување во Банката.

Аплицирај за:

Работна позиција: Директор на Филијала Куманово

Тип на вработување: На определено време од 24 месеци.

Работно време: 40 часа неделно.

Почетна основна нето-плата80.600,00 денари.

Огласот важи до 21.06.2023 година.

Работни цели и задачи:

  • Остварување на стратешките цели на Банката,
  • Развивање и унапредување на корпоративните вредности на Банката,
  • Спроведување периодични планови, одлуки, насоки и упатства на органите на управување,
  • Организирање на работата во Филијалата и во експозитурите во надлежност, како и непосредна контрола над работењето и преземање активности за континуирано унапредување на организацијата и на условите за работа,
  • Управување со вработените во Филијалата и во експозитурите во надлежност (делегирање и координирање работни задачи, работна дисциплина, стручно усовршување, едукација, тренинг, мотивација, евалуација на перформансите и сл.),
  • Развивање и унапредување на работната средина која овозможува професионален развој на вработените, максимална лична инволвираност и посветеност при извршување на работните задачи, колегијалност и тимски ангажман во постигнувањето на деловните цели на Филијалата.

Потребни квалификации и способности:                           

  • Високо стручно образование со 240 ЕКТС кредити или VII-1 степен. Завршени додипломски или постдипломски студии на Економски факултет се сметаат за предност,
  • Работно искуство од најмалку 6 години,
  • Пожелно, но не е задолжително искуство од работење во банка во Р Македонија,
  • Познавање на прописите од областа на банкарството и/или финансиите,
  • Познавање на правилата за добро корпоративно управување,
  • Висок личен интегритет и одговорност кон работата,
  • Менаџерски и лидерски способности,
  • Комуникациски, организациски и аналитички вештини, ориентираност кон клиенти и резултати, способност за тимска работа и професионално однесување,
  • Познавање англиски јазик и работа со компјутери.

Придобивки за тебе:

  • Пријатна и тимска работна атмосфера во современи работни услови,
  • Можност за личен и професионален развој, стекнување нови вештини и компетенции,
  • Доброволно приватно здравствено осигурување.

Ова е одлична можност за тебе ако ги поседуваш потребните вештини, се препознаваш во овие вредности и имаш силна мотивација за успех.

Пополни ја следната апликација или достави CV на: [email protected] или на адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул.Васил Иљоски бр.3, 1000 Скопје, со назнака: „Oглас за избор на Директор на Филијала Куманово”.

Телефон за контакт: (02) 3168-461

На интервју ќе бидат повикани само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Напомена: Апликацијата ќе биде третирана како строго доверлива, согласно Законот за заштита на личните податоци. Со самото доставување на твојата апликација за работа согласен/а си твоите лични податоци да се обработуваат во процесот на селекција на кадри во период од 1 година.

Вработување

Оглас за вработување на банкарски службеник во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за БАНКАРСКИ СЛУЖБЕНИК ВО ЕКСПОЗИТУРА ВО ГЕВГЕЛИЈА во Служба за мрежа на експозитури. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома 
  • Најмалку 1 година искуство, пожелно во благајничко работење 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point) 
  • Одлично познавање на англиски јазик 
  • Добро познавање на банкарските производи 
  • Добри организациски и комуникациски вештини 
  • Прецизност, доверливост и чесност во извршување на работните задачи 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност 

Дел од работните задачи: 

  • Врши готовинско и безготовинско работење; 
  • Врши менувачко работење;
  • Го следи трезорот на експозитурата за да се осигура дека готовинскиот биланс е точен; 
  • Врши управување со готовина, броење и верификација на соодветната документација; 
  • Ги советува клиентите за користење на конкретни производи на банката; 
  • Ги промовира производите и услугите на банката; 
  • Го започнува процесот на издавање кредити врз основа на примени апликации за кредити на банката; 
  • Врши вкрстена продажба на банкарските производи. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој 
  • Динамична работна средина 
  • Слободен ден за роденден 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Банкарски службеник во експозитура во Гевгелија”, најдоцна до 18.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици. 

Потребни квалификации: 

  • Минимум средно образование, по можност универзитетска диплома во банкарство/финансии или други сродни области; 
  • Најмалку 1 (една) година работно искуство ќе се цени како предност; 
  • Одлично познавање на MS Office; 
  • Добро познавање на англискиот јазик; 
  • Добри организациски вештини; 
  • Високо ниво на комуникациски вештини; 
  • Добри преговарачки вештини; 
  • Иницијативност; 
  • Флексибилност; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Постапува по кредитните апликации и останатите барања што ги доставуваат клиентите, правни лица, ги оценува кредитните барања, подготвува; предлози до кредитната комисија и дава кредитни мислења / препораки; 
  • Учествува во спроведување на интерните процеси поврзни со управувањето со кредитниот ризик; 
  • Учествува во подготовката на редовните извештаи од својот делокруг на активности; 
  • Извршува задолженија зададени од одговорното лице во службата; 
  • Останати активности од доменот на управувањето со ризиците. 

Бенефиции / Придобивки 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции;
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “Кредитен аналитичар во Служба за управување со ризици”, најдоцна до 17.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Силк Роуд Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, каде приоритет се личниот развој и професионалниот напредок, сега е вистинскиот момент да се пријавиш на огласот на Силк Роуд Банка за РЕФЕРЕНТ ЗА КРЕДИТНА АДМИНИСТРАЦИЈА во Служба за кредитна администрација. 

Потребни квалификации: 

  • Најмалку средно образование, по можност универзитетска диплома; 
  • Добри аналитички, организациски и комуникациски вештини; 
  • Одлично познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point); 
  • Познавање на англиски јазик; 
  • Прецизност и доверливост во извршување на работните задачи; 
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност. 

Дел од работните задачи: 

  • Системско евидентирање и процесирање на одобрени кредити, гаранции, лимити и сл.; 
  • Изготвување и спроведување на целокупната кредитна документација; 
  • Грижа за архивирање на кредитните досиеја; 
  • Вклученост во креирање и имплементација на проекти поврзани со активности за администрација на кредити на клиенти; 
  • Работа во согласност со регулаторната рамка и интерните процедури и др. 

Бенефиции / Придобивки: 

  • Конкурентна плата и дополнителни бенефиции; 
  • Континуирани обуки и можност за професионален раст и развој; 
  • Динамична работна средина; 
  • Слободен ден за роденден. 

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected], со задолжителна назнака за “Референт за кредитна администрација”, најдоцна до 19.03.2025 година. 

Силк Роуд Банка ве замолува во Вашите апликации да не доставувате сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање. Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected]

Продолжи со читање

Популарно