Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

УНИБанка АД Скопје има потреба од мотивирани и талентирани кандидати за вработување на следната работна позиција:

Регионален менаџер за корпоративни клиенти
Западен регион: Тетово и Гостивар

Ако имаш амбиција за работа во динамична атмосфера, со одлични услови за професионален развој во работата и остварување на високи резултати, пријави се на огласот и приклучи се на успешниот тим на УНИБанка.

Треба да поседуваш: 

  • Искуство во соработка со корпоративни клиенти;
  • Високо стручно образование – Економски факултет;
  • Одлични организациски и комуникациски вештини;
  • Вештини за презентирање;
  • Возачка дозвола Б категорија;
  • Познавање на англиски јазик;
  • Вештини за користење на пакетот – Microsoft Office;
  • И најважно, желба за тимска работа и успех.

Твоите професионални активности:

  • Контакти и директни средби со постоечките и нови потенцијални корпоративни клиенти на Банката заедно со соодветните Раководители на експозитури;
  • Презентација и продажба на сите продукти и услуги на Банката;
  • Идентификување можности за cross и up-sale кај постоечките клиенти на Банката во рамки на регионот;
  • Давање совети за работењето со правни лица на вработените во експозитурите за кои се надлежни;
  • Помага во раната наплата на побрувањата од компаниите;
  • Aнализа на банкарскиот сектор во државата и развој на идеи за подобрување на нашите продукти и услуги.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми, потребно е да испратат кратка биографија на македонски јазик на: [email protected], или на адреса: Максим Горки бр. 6, 1000 Скопје, најдоцна до 18.06.2023 година.

Вашата апликација ќе се третира строго доверливо. Само кандидатите кои ги исполнуваат потребните квалификции и услови ќе бидат повикани на интервју.

Со аплицирање за оваа работна позиција, се согласувате Банката да може да ги собира, обработува и чува вашите лични податоци за потребите на процесот на регрутација за цело време додека трае истиот, а по завршувањето на истиот податоците може да се чуваат во базата на податоци на Банката за регрутациски потреби согласно законсите прописи.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото на следниот линк: [email protected].

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Фондови АД Скопје

Објавено

на

Поради зголемен обем на работа, Друштвото за управување со отворени и затворени инвестициски фондови НЛБ Фондови АД Скопје (членка на НЛБ групација), има потреба од понатамошен развој и кандидати за следната работна позиција:

Финансиски советник во продажба

Услови:

  • Високо образование;
  • 3 години работно искуство;
  • Добро познавање на англиски јазик;
  • Познавање на MS Office;
  • Комуникациски и презентациски вештини;
  • Разбирање на деловни процеси;
  • Возачка дозвола Б категорија.

Работни задачи:

  • Водење, унапредување и промоција на продажбата;
  • Остварување на деловни состаноци и презентации;
  • Подготовка на понуди за клиентите;
  • Комуникација со постоечки и потенцијални клиенти;
  • Вмрежување со постојните клиенти како и одржување врски со клиентите преку обезбедување на поддршка, информации и насоки, истражување и препорака на нови можности;
  • Истражување и анализа на можности за продажба;
  • Следење и постигнување на финансиски резултати и таргети;
  • Маркетинг и промоција на производи преку директна комуникација со клиенти и преку присуство на настани;
  • Подготовка на извештаи.

Способности и вештини:

  • Способност за стратешко размислување;
  • Комуникативност;
  • Напредни аналитички способности;
  • Одлична способност за управување со проекти;
  • Способност за работа во динамична средина;
  • Како предност се смета познавање од финансии и услуги за финансиски институции;
  • Самоиницијативност, амбициозност, лојалност и доверливост;
  • Висока мотивираност и желба за надградба во полето на работа;
  • Упорност, истрајност во остварувањето на поставените цели и задачи.

Компанијата нуди:

  • Динамична работа;
  • Воведување во работата со обука;
  • Пријатна работна атмосфера и тимски дух;
  • Развој на кариерата низ соодветен тренинг;
  • Професионализам;
  • Бонуси од остварен учинок;
  • Работно време: од понеделник до петок од 08:00 до 16:00 часот.

Работниот однос се заснова на определено време од 3 месеци со можност за понатамошно продолжување на договорот.

Доколку сте во потрага за нови професионални предизвици, мотивирани и подготвени за нови успеси, испратете персонална биографија (CV) на следната e-mail адреса: [email protected], најдоцна до 20.12.2024 година.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју. Изборот на кандидатот ќе биде извршен во рок од 30 дена по завршување на огласот.

За сите прашања поврзани со обработката на Вашите лични податоци, видете во Известувањето за приватност кое може да го најдете на следниов линк: Известување за приватност, или контактирајте го Офицерот за заштита на личните податоци на следнава е – адреса: [email protected].

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување на Асистент на Управен одбор во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на лице за позицијата:

 Асистент на Управен одбор
Локација: Дирекција-Скопје

 Одговорности и задачи:

  • Одговарање и пренасочување на повици на телефонска централа
  • Набавка за потребите на Банката 
  • Пречекување на клиенти и насочување кон соодветни служби
  • Прием и евиденција на влезна и излезна документација
  • Прием и евиденција на влезни фактури
  • Подготовка на табели за работно време
  • Подготовка на табели за користење на годишен одмор
  • Набавка на тековни канцелариски и потрошни материјали
  • Логистичка поддршка на службите на банката
  • Други работи по налог на претпоставениот и/или Управниот одбор.

Потребни квалификации:

  • Пожелно е 1 годишно работно искуство 
  • Завршено средно образование
  • Активно познавање на Англиски јазик
  • Флексибилен и проактивен пристап со желба да се постигнат резултати во брза динамична средина
  • Напредно познавање на Office пакетот
  • Висок степен на чесност,етичност и доверливост.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

*Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира. 

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Млади ентузијасти со или без работно искуство, НЛБ Банка ве мотивира да аплицирате на огласите за работа во Експозитура Неготино, Експозитура Пробиштип и Експозитура Штип во Деловниот сектор за управување со продажна мрежа за следната работна позиција:

Банкарски комерцијалист – благајник
(Експозитури: Неготино, Пробиштип и Штип)

Улога во тимот:

  • Промовирање, понуда и продажба на банкарски продукти и услуги;
  • Континуирана грижа за клиентите и постојано унапредување на продажните процеси;
  • Проактивно привлекување нови клиенти и збогатување на клиентската мрежа на Банкатa;
  • Спроведување на благајнички и менувачки работи, платен промет, банкомaтско работење.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование или студенти на додипломски/ постдипломскки студии;
  • Претходно искуство со работа со готовина ќе се смета за предност;
  • Развиени комуникациски и продажни вештини, желба и ориентираност за работа со клиенти;
  • Агилност, организираност и проактивност во градење добра тимска атмосфера;
  • Познавање на основни ИТ алатки, познавање на англиски јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврдете го вашиот интерес со испраќање на кратка биографија (CV) најдоцна до 08.12.2024 година на: [email protected] со назнака „Банкарски комерцијалист – благајник (Со назнака за соодветниот град)“.

Продолжи со читање

Популарно