Connect with us
no baners

Останато

АЕТМ и ВИЗА доделуваат грантови од 1000 евра за отворање на е-продавница

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – AETM, втора година по ред објавува Jавен повик за бесплатно отварање на е-продавници насловен „Е-трговија: Супермоќ за локалните бизниси” vol.2, кој се реализира во партнерство со компанијата Visa. Јавниот повик е отворен за сите микро, мали и средни компании, кои сè уште не ги продаваат своите производи или услуги онлајн, со цел да добијат можност да отворат дополнителен продажен канал – е-продавница во рамки на локален маркетплејс или своја е-продавница со сопствено софтверско решение, да го зголемат своето онлајн присуство, да се во тек со последните трендови во е-трговијата и да ги зајакнат дигиталните вештини поврзани со е-трговија и дигитален маркетинг.

Јавниот повик се состои од поддршка на 20 компании со вредносни пакети од 1000 евра за отворање на нов продажен канал – е-продавница и учество на еднодневен едукативен практичен семинар. Поддржаните компании ќе имаат можност да одберат да отворат нов продажен канал – е-продавница како дел од една од понудените маркетплејс платформи на Јавниот повик и да добијат маркетинг промоција со цел зголемување на е-продажбите или да отворат своја е-продавница со сопствено софтверско решение преку една од понудените IT компании на Јавниот повик. Отворањето на е-продавниците ќе се одвива во текот на месец мај и јуни 2024 година. Еднодневниот практичен семинар „Сѐ за е-трговија“ ќе се оддржува во јуни 2024 со физичко присуство, каде што ќе бидат опфатени дел од следните теми: алатки за менаџирање и одржување на е-продавница, алатки за дигитален маркетинг за е-трговија, маркетинг и рекламирање на социјалните медиуми итн. Учесниците ќе имаат можност да научат нови алатки и тактики кои ќе им помогнат во унапредување на работењето во областа на е-трговијата и зголемување на е-продажбите. По завршување на семинарот, учесниците ќе добијат сертификат за успешно завршување на програмата од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Едукативниот семинар ќе можат да го посетат по најмногу двајца претставници од секоја компанија.

„Зајакнувањето на понудата во е-трговија е еден од приоритетите во годишната програма на АЕТМ. Со овој повик, Асоцијацијата за е-трговија со поддршка на компанијата Visa повторно се вклучува во напорите за зајакнување на конкурентноста на микро, малите и средни компании и нивно мотивирање за подобрување и унапредување на нивното работење поврзано со е-трговија“, истакнува д-р Нина Ангеловска Станков, Претседател на АЕТМ.

“Visa е глобален лидер во областа на дигиталните плаќања, кои ги олеснуваат трансакциите помеѓу потрошувачите и трговците во повеќе од 200 земји и територии на цела планета. Поради тоа ние како компанија сме многу посветени на поддршката на малите и средни компании преку унапредување на нивното дигитално присуство и електронската продажба, со цел нивното работење да го прошират на глобалните пазари и да обезбедат долгорочна профитабилност. Исто така сакаме да се заблагодариме на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ којa со наша поддршка го организира овој конкурс, заедно со пропратните едукативни семинари на оваа тема” – изјави Ана Драшковиќ, потпретседател и генерален директор на компанијата Visa за Југоисточна Европа.

Пријавените компании бесплатно учествуваат во програмата, но подлежат на процес на селекција и избор. Изборот ќе го прави комисија составена од експерти во областа на е-трговијата, која ќе ги разгледува апликациите и по однапред утврдените критериуми Јавниот повик ќе ги одбере учесниците кои ќе бидат поддржани за отворање на нова е-продавница и за зајакнување на дигиталните вештини за е-трговија и дигитален маркетинг. Жените претприемачи и младите под 29 години ќе имаат предност во оценувањето и изборот.

Пријавувањето се прави преку пополнување на кратка онлајн апликација достапна на овој линк. Пријавувањето ќе може да се направи, најдоцна до вторник, 07.05.2024 до 23:59 часот.

Oвој јавен повик се реализира со поддршка на компанијата Visa, која втора година по ред преку реализирање на иницијативи влијае на зголемување на понудата во е-трговијата.

Повеќе информации за Јавниот повик можат да се погледнат на: https://ecommerce.mk/visa-2024/ .

Криптовалути

Binance со рекорден раст: Достигната бројка од 275 милиони корисници, исто колку Netflix

Објавено

на

Binance го надмина рекордот од 275 милиони корисници, што е речиси на исто ниво со Netflix, една од најпознатите платформи во светот. За разлика од видео стримингот, криптото не е ниту целосно мејнстрим, иако е на сигурен пат. 

За нешто помалку од осум години, Binance прерасна од идеја во една од најшироко користените финансиски платформи во светот. Колку за пример, на повеќето компании им требаат децении за да го достигнат ова ниво, користејќи ги традиционалните платформи кои се градат на веќе познати однесувања и постоечки системи, додека Binance изгради нешто ново од темел и го прошири со огромна брзина.

Имено, Binance доби 80 милиони нови корисници само од јануари 2024 година – тоа се приближно 156 000 регистрации секој ден, или околу 1,8 нови корисници секоја секунда.

На почетокот на 2019 година, PayPal – по речиси две децении во играта – ја премина истата граница. Тоа беше значаен момент за платформата што помогна во воведувањето на ерата на дигиталните плаќања. Но, подемот на PayPal беше вкоренет во САД, еден од најразвиените и дигитално поврзаните пазари во светот. Тоа го олесни движењето на парите што луѓето веќе ги разбираа – долари, евра, пезоси – преку системи на кои веќе им веруваа.

Binance, од друга страна, не само што го подобруваше начинот на движење на парите туку воведуваше сосема нов вид пари. Крипто не доаѓаше со централна банка или со експлицитен, сеопфатен прирачник. Binance бараше од луѓето повторно да размислат што би можеле да бидат парите – да истражуваат, да учат, да веруваат, а потоа да дејствуваат. Понатаму, Binance најде привлечност на пазарите кои честопати беа занемарени од традиционалните финансии – места каде што пристапот до глобалниот финансиски систем не беше стандардно решение, туку пробив.

Алатка за секојдневниот живот

Binance Pay постепено ја претвора крипто-валутата од инвестиција во нешто многу попрактично: алатка за секојдневниот живот.

Месецов, Binance Pay се интегрираше со Pix, националниот систем за плаќање на Бразил. Ова значи дека Бразилците сега можат да вршат плаќања во реално време од крипто во реална валута директно од апликацијата Binance – лесно како плаќање со готовина.

Binance Pay оди и подалеку од практичноста. На пример, минатата година, Binance Pay помогна да се спаси живот со овозможување на прекуграничен медицински трансфер помеѓу Франција и Алжир – заобиколувајќи ги банкарските доцнења во време кога секоја секунда беше важна. Кога поплавите го опустошија Рио Гранде до Сул, Binance Payпомогна во испораката на итна помош, доставувајќи средства до погодените заедници побрзо отколку што традиционалните системи можеа да управуваат.

Без разлика дали станува збор за намирници или за надминување на криза, вредноста на крипто-валутата повеќе не е само теоретска. Таа е реална, сигурна и веќе прави разлика – од секојдневниот живот до моментите што се најважни.

Споредбата со Твитер (X)

Twitter (сегашно X) достигна 275 милиони корисници околу својата осма година, исто како Binance. Но, природата на тој број раскажува две многу различни приказни. На социјалните платформи како Twitter, луѓето скролаат, објавуваат и се ангажираат со содржина. 

На Binance, луѓето вршат трансакции. Тие купуваат, продаваат, испраќаат и складираат вистинска вредност. Луѓето го вложуваат не само своето време, туку и своите средства во Binance. Тоа е подлабок ангажман и бара повисоки влогови.

Оваа разлика е клучна. Кога 275 милиони луѓе се приклучуваат на социјална мрежа, тоа ја мери културната релевантност. Кога 275 милиони луѓе се приклучуваат на финансиска платформа, тоа сигнализира верба воплатформата, производот и иднината на парите. 

Продолжи со читање

Останато

Иновација во образованието: ПроКредит Банка и Економскиот факултет при УКИМ ги подготвуваат студентите за иднината

Објавено

на

Со цел да се намали јазот меѓу академската настава и реалните потреби на пазарот на труд, ПроКредит Банка и Економскиот факултет при Универзитетот „Св. Кирил и Методиј“ во Скопје реализираа заеднички мултидисциплинарен проект во кој учествуваа над 150 студенти. Преку овој иновативен образовен модел, студентите добија можност да работат на реални предизвици од банкарската пракса, под менторство на универзитетски професори и експерти од банкарскиот сектор.

Проектот, кој се спроведуваше во текот на цел семестар, вклучи студенти од различни насоки кои, во рамки на своите предмети, работеа во тимови на практични задачи поврзани со иновации, дигитализација, маркетинг стратегии и одржливост. Тие беа менторирани од проф. д-р Мијалче Санта, проф. д-р Стојан Дебарлиев, проф. д-р Димитар Јовевски и експерти од ПроКредит Банка, што овозможи директно спојување на академското знаење со применета пракса.

На завршниот настан, кој се одржа во просториите на ПроКредит Банка, студентските тимови ги презентираа своите решенија пред жири составено од менаџерскиот тим на банката и професори од факултетот. Најуспешните тимови беа наградени, а дел од студентите добија можност за практична работа и потенцијално вработување во банката.

Од ПроКредит Банка посочуваат дека оваа соработка претставува долгорочна стратешка иницијатива со која се создаваат генерации студенти што се подготвени за предизвиците на модерниот деловен свет.

Горди сме што сме прва банка која го воведе овој формат на соработка со Економскиот факултет. Веруваме дека оваа иницијатива ќе биде поттик и за други институции да го модернизираат својот пристап кон образованието. Нашата цел е младите да добијат реална шанса за развој на професионални вештини и брз деловен напредок,“ велат од ПроКредит Банка.

Проф. д-р Мијалче Санта го оцени проектот како исклучително корисен:

Одлично искуство и партнерство. Целта беше да се понуди интегрирано решение на конкретни проблеми – и таа цел беше успешно постигната. Вака создаваме кадар кој од првиот ден на работното место е подготвен да создава вредност,“ истакна тој.

Како следен чекор, ПроКредит Банка најавува отворање на современ, технолошки опремен хаб во рамки на Економскиот факултет, каде што студентите ќе можат да работат на проекти, да соработуваат и да ги презентираат своите решенија во стимулативна и креативна средина. Овој простор ќе претставува нов чекор во практичната настава и унапредување на образовниот процес.

Продолжи со читање

Останато

Групацијата 4iG именува извршен директор и заменик-извршен директор на OНЕ Македонија

Објавено

на

4iG, водечка телекомуникациска и ИТ-групација во Централна и Источна Европа, именува двајца високи извршни директори да ја водат гринфилдинвестицијата во Северна Македонија, OНE Mакедонија Телекомуникации ДООЕЛ. Овој потег претставува важен чекор во подготовката на Групацијата да учествува на националниот тендер за фреквенции и да воведе трет мобилен оператор со целосна услуга на македонскиот пазар.

Брано Ѓуровиќ е назначен за главен извршен директор на OНЕ Македонија. Ѓуровиќ е искусен извршен директор со повеќе од две децении богато искуство во телекомуникацискиот и технолошкиот сектор низ целиот Западен Балкан и пошироко. Како поранешен извршен директор на OНЕ Албанија, тој успешно ја водел трансформацијата на бизнисот по преземањето, обезбедувајќи подобри перформанси, проширена покриеност и дигитално интегрирано корисничко искуство. Претходно, тој бил комерцијален директор во ОНЕ Црна Гора, а пред тоа работел во Ericsson, Microsoft и други регионални даватели на услуги, каде што бил одговорен за стратегиите за дигитализација, B2B менаџмент на регионално ниво и национални инфраструктурни проекти.

Северна Македонија претставува стратешки важен нов пазар за групацијата 4iG. Растечката побарувачка во земјата, квалификуваната работна сила и дигиталните амбиции се добро усогласени со нашите долгорочни цели. На пазарот не  влегуваме со слогани, туку со докажан оперативен модел и силна посветеност на квалитетна услуга. Нашата цел е да направиме модерни, безбедни и инклузивни телекомуникациски услуги достапни за сите, обезбедувајќи конкретни придобивки за секој граѓанин“ – изјави Брано Ѓуровиќ, извршен директор на OНЕ Mакедонија.

Габор Алтман е именуван за заменик-извршен директор на OНЕ Mакедонија. Алтман има повеќе од 25 години искуство во раководење на телекомуникациски компании, развој на инфраструктура и дигитални иновации. Тој имал извршни позиции во неколку големи телекомуникациски компании и системски интегратори, каде што раководел со програми за трансформација, проекти за подготовка за 5G и модернизација на корисничките услуги. Алтман е познат по изградбата на ефикасни организациски структури и проширувањето на гринфилд инвестициите со дисциплиниран и брз пристап, што го прави идеален избор за динамичниот пазар во Северна Македонија. Тој повторно се враќа на македонскиот пазар, носејќи претходно искуство од неговата работа во Македонски Телеком во Скопје, каде што од 2008 до 2012 година извршувал повеќе високи комерцијални позиции.

Ова е ретка можност, да се дизајнира телекомуникациска компанија од следната генерација од самиот почеток, со целосен локален фокус и стратешка поддршка. Со поддршка од Групацијата 4iG и со почит кон македонскиот пазар и институциите, подготвени сме да започнеме со градење од првиот ден. Исто така, ми претставува особено задоволство што се враќам во Скопје, каде што имав можност да работам пред повеќе од десет години, искуство кое продолжува да ја обликува мојата професионална перспектива“, изјави Габор Алтман, заменик-извршен директор.

Групацијата 4iG веќе има основано локално правно лице и се подготвува да учествува на тендерската постапка за фреквенции, распишана од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК). Нивното влегување на пазарот во Северна Македонија не претставува само комерцијална експанзија, туку и долгорочна стратешка инвестиција во дигиталната иднина на земјата.

Работејќи под брендот OНЕ во Албанија и Црна Гора, Групацијата 4iG опслужува над 2,2 милиони индивидуални и 400 000 деловни корисници и активно гради безбедни мрежи со високи перформанси низ целиот Западен Балкан. Со богато искуство во воведување инфраструктура подготвена за 5G и усогласена со ЕУ, компанијата има уникатна позиција да ги поддржи целите на Северна Македонија за поголема конкуренција, инклузија и дигитални иновации.

Продолжи со читање

Популарно

no baners