Connect with us
no baners

Бизнис

АЕТМ и Агенција за пошти заедно ќе работат на намалување на сивата економија во е-трговијата

Објавено

на

Претседателката на Асоцијација за е-трговија на Македонија – АЕТМ, д-р Нина Ангеловска Станков и директорот на Агенција за пошти д-р Сретен Миладиноски, потпишаа Меморандум за соработка,  преку кој двете страни заеднички ќе се залагаат и ќе придонесуваат кон намалување на сивата економија во е-трговијата и нерегистрираните онлајн продавачи во Македонија.

Сивата економија во е-трговијата и нерегистрираните онлајн продавачи (кои најчесто ги продаваат своите производи преку социјални медиуми) претставуваат нелојална конкуренција на регистрираните е-трговци кои што работат согласно законските прописи, се штетни за репутацијата на целиот сектор со е-трговија и влијаат на губењето на довербата на потрошувачите во онлајн купувањето поради несигурните производи и услуги што ги продаваат, неиздавањето на фискална сметка, како и неможноста секогаш да се остварат потрошувачките права за рефундација на средствата или замена за производите. Намалувањето на сивата економија во е-трговијата и на бројот на нерегистрираните онлајн продавачи се од клучно значење за обезбедување на здрав и одржлив екосистем за е-трговија. 

АЕТМ во последните години преку најразлични активности, меѓу кои и потпишување на меморандуми за соработка со различни релевантни институции, активно придонесува кон намалување на сивата економија во е-трговијата и зголемувањето на дигиталната писменост на населението. Воедно, АЕТМ  постојано се обидува да ги едуцира граѓаните да купуваат само од регистрирани е-трговци кои се достапни во бесплатниот Регистар на регистрирани е-трговци на кој што  АЕТМ работеше изминатата година, а преку многу други активности ќе продолжи да го прави тоа и во иднина.

Е-трговијата е комплексен екосистем кој го сочинуваат бројни страни кои треба да го дадат својот придонес за целокупен напредок на секторот. Давателите на поштенски услуги играат исклучително важна улога во тој синџир. Нивната услуга и квалитетот при обезбедувањето на услугите влијаат на целокупното задоволство на купувачот и успешното работење на е-продавачот. Во контекст на сивата економија нивната улога е исклучително важна од аспект и на детектирање на ‘нерегистрираните испраќачи’, односно тие имаат евиденција за податоците на испраќачот на пратката согласно насоките на Агенцијата за пошти. Има бројни предизвици кои заедно со Агенцијата за пошти сакаме да ги детектираме и ќе се стремиме да придонесеме за промени каде што се потребни и подобрувања во насока на развојот на е-трговијата и намалување на сивата економија во е-трговијата.“ – вели д-р Нина Ангеловска Станков

Агенцијата за пошти, пак, најавува зголемени проверки врз работењето на давателите на поштенски услуги во однос на пратките со откуп, односно за пратките за кои се плаќа во готово при нивно преземање (cash on delivery) и препораки за охрабрување на зголемено безготовинско плаќање (банкарски трансфер при пратки со откуп) со цел намалување на готовинските плаќања, како и вршење на увид за правилно пополнување на адресниците и подобрување на податоците кои се прибираат за пратките од е-трговијата, со цел подобрување на корисничкото искуство од онлајн пазарење.

Агенцијата за пошти ја поздравува посветеноста на АЕТМ, и како и до сега ќе продолжи да презема активности и да ги реализира своите планови кои се во насока на спречување и намалување на сивата економија. Агенцијата е партнер на секоја институција која се бори против оваа појава. Наш приоритет е креирање, одржување и развој на амбиент кој овозможува обезбедување на сигурни, квалитетни и модерни поштенски услуги за сите корисници.“ – вели д-р Сретен Миладиноски, Директор на Агенција за пошти

Преку потпишувањето на овој Меморандум за соработка, АЕТМ и Агенцијата за пошти заеднички ќе работат креирајќи мерки и активности кои ќе помогнат во намалувањето на сивата економија, ќе се стремат кон развивање на способностите, дигиталната писменост на граѓаните и градење на капацитетен пазар на труд во секторот за е-трговија преку споделување релевантни информации од областа на е-трговија од заеднички интерес и споделување на тековни и нови искуства, релевантни за нивната област на дејствување.

Бизнис

„Признаваме – не можеме без вас“: FLEX CREDIT го прогласи тимот за најголем капитал на компанијата

Објавено

на

Под мотото „Признаваме – не можеме без вас“, Flex Credit оваа година ја посвети својата годишна конференција на тимот кој секојдневно ја гради и ја движи компанијата напред. На настанот се собраа вработени , но и колегите од Босна, Црна Гора, Романјиа, Бугарија кои ги споделија своите досегашни искуства, практики и предизвици.

Со 380 вработени и 65 филијали на Flex Credit, дополнети со мрежата од 40 филијали на Земи Пари, Flex Group важи за еден од најголемите приватни финансиски работодавци во Македонија. Групацијата во континуитет вложува во развојот на кадарот преку својата Бизнис Академија и специјализирани програми за обука и напредок. Во рамките на компанијата работи и Flex Broker — брокерско друштво чија мисија е, преку партнерства со водечките осигурителни компании, да понуди најдобри и најсоодветни осигурителни решенија на клиентите.

Горди сме што сме компанија која луѓето ја избираат не само заради стабилноста, туку и заради можноста за раст, учење и соработка. Нашата цел е Flex Credit да биде место каде секој вработен се чувствува ценет и мотивиран, а успехот на вработените е наша најголема сатисфакција,“ изјави генералната директорка, Јоана Спасовска

Во рамки на конференцијата беа доделени награди на вкупно 63 вработени кои добија ваучери за патување за нив и нивните  семејства, на вработени кои со компанијата ги одбележуваат 5 години работа, како и на најуспешните тимови за првата половина на 2025 година. Со тоа, Flex Credit уште еднаш покажа дека човечкиот капитал е во срцето на секоја нејзина стратешка одлука и планирање.

Со јасни планови за развој на нови услуги преку Flex Pay, зајакнување на финансиските технологии и дополнителна експанзија, Flex Credit ја гледа иднината како можност да го консолидира лидерството во финансискиот сектор и да остане доверлив партнер на граѓаните и бизнисите во Македонија.

Продолжи со читање

Бизнис

Со Mint Credit твојот аванс до плата носи повеќе ова лето!

Објавено

на

Дојдовте до крајот на месецот, а вашата плата сè уште не пристигнала? Веќе сте ги покриле сите основни трошоци, а се појавува итна обврска? Звучи познато? Tокму во вакви моменти, кога е најпотребно, Аванс до плата од Mint Credit е решението што ви овозможува финансиска сигурност – веднаш.

Оваа услуга не е класичен кредит, туку финансиска поддршка за вработени лица, која ви помага да ја премостите краткорочната финансиска празнина до следната плата – без компликации, без долги процедури, без непријатност.

Што претставува Аванс до плата?

Понекогаш животот не се вклопува со распоредот за исплата. Авансот до плата е краткорочен, брз кредит од Mint Credit со едноставна постапка на аплицирање и брза исплата.

Создаден е токму за вакви ситуации, кога имате финансиска потреба, но не сакате или не можете да чекате. Без сложени процедури, без непотребни трошоци, без стрес. Во суштина, тоа е кредит кој го земате денес, а го враќате во рок до 30 дена.. Нема чекање, нема редици, нема бесконечни документи.

Колку може да добиете и под кои услови?

Mint Credit обезбедува Аванс до плата до 40.000 денари, со рок за враќање до 30 дена. Идеално решение за премостување на месечните финансиски празнини.

Процесот е дизајниран да биде брз и ефикасен, од моментот кога ќе поднесете апликација, одлуката ја добивате во рок од неколку минути, а средствата ги добивате директно на Вашата трансакциска сметка.

Со Mint Credit, авансот до плата ви носи многу повеќе. Аплицирајте за аванс до плата и автоматски учествувате во нашиот летен giveaway:

  • 3x ранци 
  • 3x Bluetooth слушалки 
  • 1x лежалка 
  • 1x PlayStation 5

Како да аплицирате за аванс до плата?

Брзо, едноставно и целосно дигитално – преку нашата веб страна Mint Credit или преку мобилната апликација Mint App. Апликацијата е достапна на сите Android и iOS уреди и ви овозможува не само да поднесете барање, туку и да го следите статусот и да бидете постојано во контрола.

Процесот за аплицирање функционира на следниот начин:

  1. Преку Mint Credit или директно од Mint App
  2. Го избирате износот што ви е потребен
  3. Пополнувате кратка апликација со основни податоци
  4. Ја праќате апликацијата
  5. По одобрување – парите се на вашата сметка

Сè се одвива за неколку минути. Без чекање. Без компликации.

Зошто да изберете аванс до плата од Mint Credit?

Ние не нудиме само кредит. Ние нудиме доверба, сигурност и брзина. Авансот до плата е поддршка во клучните моменти. Секој наш клиент добива персонализирана услуга, јасни услови и целосна транспарентност.

Покрај тоа, со Mint App имате постојан пристап до вашите финансии, целосна контрола и можност да ги искористите и другите наши услуги, како осигурување, патувања и бонуси, сите на едно место.

Кога е аванс до плата најкорисен?

Секојдневието знае да биде непредвидливо. Авансот до плата е совршен финансиско решение кога:

  • Ви пристигнува неочекувана сметка
  • Треба да поправите уред или автомобил
  • Имате важен настан што не може да се одложи
  • Или едноставно сакате да си го олесните месецот без да влезете во минус

Со оваа услуга, не го менувате вашиот месечен ритам, туку само си давате мал поттик да поминете полесно низ краткорочниот финансиски предизвик.

Достапна финансиска поддршка кога животот не чека

Животот не чека. А зошто би чекале вие? Со авансот до плата од Mint Credit, добивате брза и сигурна финансиска поддршка во клучен момент.

Аплицирајте лесно преку нашата платформа или преку Mint App, и добијте ги средствата што ви се потребни, без стрес, без компликации, без одложување. Сите заслужуваме финансиска флексибилност. Аванс до плата од Mint Credit е дизајниран токму за тие моменти кога финансиската поддршка е најпотребна.

За повеќе информации, контактирајте не на телефон 15 107, или посетете не во една од нашите филијaли.

ПР објава

Продолжи со читање

Бизнис

Средба со европски експерти од осигурителниот сектор

Објавено

на

Ни беше голема чест да бидеме дел од овогодишната средба на европските експерти од осигурителниот сектор. Оваа средба беше организирана во Македонија, Охрид, каде што можевме да слушнеме стручни мислења од врвни експерти.

Темите за кои се дискутираше на средбата беа од укажувањето на Агенцијата за супервизија на осигурувањето и тоа: анализа на ризик, објавување на стапки за брокеража, нееднаква положба на осигурително-брокерските и другите посредници во осигурувањето, примена на ИДД, за финансиски омбдусман, учество на брокери во јавните набавки, размена на искуства од повеќе земји и најновите трендови во осигурувањето.

Целта беше да се добие поширока слика за проблемите со кои се соочува пред сѐ осигурително-брокерското работење во Македонија, но и пошироки теми, кои се однесуваат на усогласувањето на работењето со европските стандарди и директиви.

Претставници од земјите-членки на ЕУ

  • Nic De Maesschalck – претседател на БИПАР и член на Insurance and Reinsurance Stakeholder Group – EIOPA
  • Karel Van Hulle – креатор на директивата Solvency II
  • Raminta-Zimkute-Pinele– претставник на Литванската асоцијација на брокерски друштва.

Учесници што ги споделија своите искуства на работењето во осигурителниот сектор во Македонија беа:

  • Александар Атески – Флекс Брокер
  • Никола Шарковски – Минт – инс
  • Д-р Оливера Клинчарова – Делта ИНС Брокер АД Скопје, која воедно е и претседателка на Асоцијацијата на брокерски друштва.

ПР објава

Продолжи со читање

Популарно

no baners