Connect with us

Продукти

Вештачката интелигенција во фокусот на претстојното издание на Конференцијата за е-трговија

Објавено

на

Со помалку од месец дена до претстојната Конференција за е-трговија, која ќе се одржи на 14 ноември во големата сала на Националната опера и балет во Скопје, настанот ветува ден исполнет со клучни говори, панел дискусии и неформални разговори за интеграцијата на вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во областа на е-трговијата.

Учесниците ќе имаат ексклузивната можност да научат од интернационалните и домашните индустриски пионери и лидери кои ефективно ја искористиле вештачката интелигенција за да ја забрзаат својата успешност во онлајн трговијата. 

Конференцијата ќе истражува како вештачката интелигенција ја менува реалноста на е-трговијата, навлегувајќи во клучни теми како што се искористувањето на вештачката интелигенција за персонализација на корисничкото искуство, донесување на одлуки базирани на податоци и многу други. 

Конференцијата со свое воведнo обраќањe ќе ја отворат претседателот на Република Северна Македонија, Стево Пендаровски и претседателката на АЕТМ, Нина Ангеловска. 

Конференцијата потоа продолжува со првата сесија наречена „Маркетплејс пионери и нивниот успех во е-трговијата“ која се содржи од панел-дискусија и студија на случај, кои ги вклучуваат индустриски лидери од регионалните и глобалните маркетплејс платформи како Марко Царевиќ, извршен директор во „Ананас“,  Катарзина Роса, лидер за образование и развој на трговци во „Алегро“ и Ралука Буџореану, продукт-лидер во „Заландо“, Никола Илчев од „Екомерц Академи“ од Бугарија и други.

Подоцна во денот, преку сесијата “Фокус на доставата и плаќањата и нивната повезаност со прекугранична е-трговија” поддржана од НЛБ банка, присутните ќе ги истражуваат опциите за плаќања во е-трговија во регионот, патот кон успехот и научените лекции. Оваа сесија вклучува разговори со еминентни говорници од регионот меѓу кои и Бранко Грегановиќ, извршен директор во НЛБ Банка Македонија, Иван Мирковски, извршен директор во „Смарт ливинг“ , Елвис Пивиќ, ко-основач во „Мој бренд“ од Босна и Херцеговина, Фидан Рамизи, основач на платформата aoos.com.al од Албанија, Соња Буха, менаџер за е-трговија во „Мона Мода“ од Србија и многу други.

Конференцијата продолжува со сесијата “Трка за иновации и технологија: Како да се искористат вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во е-трговија” поддржана од А1 Македонија. Оваа сесија ги истражува иновациите и напредокот во областа на е-трговијата, вклучувајќи ја презентацијата на Стефан Ковачевиќ, глобален е-комерц лидер во „Нестле“ и подоцна следува дискусија на панелот за иднината на маркетингот со експерти од различни области.

Четвртата сесија, “Купувачот во центарот на е-трговијата: Нови начини за подобрување на неговото онлајн шопинг искуство”, се фокусира на создавањето на персонализирани искуства и разбирањето на навиките на корисниците. Каи Херцбергер, групациски директор за DACH и EMEA во „Мета“ и Саманта Тилет, глобален директор за партнерства во „Хттпоол“ за Amazon Ads, ќе споделат вредни искуства поврзани на оваа тема со присутните гости. 

Последната сесија насловена „Финансирање во е-трговијата: Кои се барањата на инвеститорите?“ се фокусира на можностите за финансирање и раст на бизнисите со е-трговија во земјава и регионот. 

За потсетување, оваа година конферецијата за втор пат ги отвора вратите за регионалната публика. Очекувано е присуство на повеќе од 600 гости – успешни претприемачи, е-трговци, директори на компании и владини претставници од Македонија, Србија, Босна и Херцеговина, Албанија, Косово, Црна Гора, Романија, Бугарија и Хрватска, што ја прави конференцијата уникатна и единствена во регионот во своето шесто издание. 

Настанот е поддржан од Германското друштво за соработка – ГИЗ како организациски партнер, Мастеркард како генерален партнер, А1 Македонија како дигитален партнер, Ананас, НЛБ Банка и Пивара Скопје како златни партнери и Комерцијална банка, Корпа, Геиники Таксидромики, Фит Кит, Халкбанк и Фешн Груп како сребрени партнери на настанот.  

Повеќе информации поврзани со агендата и сите останати детали поврзани со конференцијата, вклучувајќи ги и последните 50 картите во продажба, се достапни на официјалната веб страница на конференцијата: https://ecommerceconference.mk/    

Продукти

Ново животно поглавје со Пензионерскиот пакет на Халкбанк

Објавено

на

Пензионерските години се време за одмор, нови искуства и посветување на работите за кои секогаш сте ги посакувале, но можеби сте немале доволно време за нив. Финансиските грижи не треба да бидат дел од ова поглавје, па затоа Халкбанк го креираше Пензионерскиот пакет– сеопфатно решение кое Ви овозможува лесно и безгрижно управување со Вашите финансии. Со пониски надоместоци, дополнителни подароци и ексклузивни бенефиции, Пензионерскиот пакет е дизајниран да ги направи Вашите пензионерски денови попријатни и финансиски сигурни.

Пакетот вклучува бесплатна MasterCard дебитна картичка која овозможува лесен и сигурен пристап до Вашите средства без надомест за првата година, е-банкарство кое Ви овозможува управување со Вашите финансии онлајн каде и да сте и СМС известувања за ажурирања во реално време за секоја активност на Вашата сметка, исто така без дополнителен трошок во првата година. За оние кои претпочитаат традиционални банкарски услуги, сите интерни плаќања на шалтерите на Халкбанк се бесплатни. Покрај тоа, пакетот вклучува и ваучери за аптеки и маркети и персонализирани подароци кои го прават искуството уште попријатно.

Дополнително, исплатата на пензиите преку Халкбанк се врши навремено и без одложувања, пред секој први во месецот, со што корисниците на Пензионерскиот пакет први добиваат пристап до своите средства.

Пакетот е достапен за сите нови клиенти кои ќе ја примаат својата пензија преку Халкбанк, како и за постоечките клиенти-пензионери кои ќе потпишат изјава во некоја од филијалите на банката. 

Со Пензионерскиот пакет, Халкбанк ја покажува својата грижа и посветеност кон пензионерите, овозможувајќи им финансиска стабилност и безгрижни денови. Посетете ги филијалите на Халкбанк или официјалната веб-страница – www.halkbank.mk, за повеќе информации и дознајте како да станете дел од Пензионерскиот пакет.

Продолжи со читање

Банки

Шпаркасе Банка ја лансираше VibeOnEdu.mk – првата платформа за финансиска едукација за млади во земјата

Објавено

на

Шпаркасе Банка ја претстави првата и единствена платформа за финансиска едукација во земјата, VibeOnEdu.mk – револуционерна иницијатива што им овозможува на младите бесплатно да стекнат финансиско знаење преку интерактивни онлајн курсеви. Нејзината мисија е да им помогне на младите да ја изградат својата самодоверба во управувањето со личните и со деловните финансии и да носат паметни финансиски одлуки во иднина.

Платформата содржи 15 внимателно осмислени курсеви, поделени во два главни модули: „Научи за себе“ (11 курсеви): покрива теми какви што се буџетирање, штедење и основи на инвестирање; и „Научи за својот бизнис“ (4 курсеви): вклучува упатства за изработка на бизнис-план, финансиско планирање и управување со бизнис-финансии. Секој курс нуди интерактивни лекции, проверка на знаењето преку квизови и сертификат за успешно завршување, што го прави учењето практично и мотивациско.

Платформата беше лансирана за време на настанот „Финансиска едукација за млади“ организиран од Шпаркасе Банка, каде што преку два инспиративни панели, врвни финансиски експерти ги споделија своите искуства и совети за младите, за менаџирање со личните финансии и за започнување сопствен бизнис. Дополнително, на настанот беше претставена новата стрип-брошура „Твојот вајб за финансии“ – практичен водич за секој млад човек што сака да научи како да управува со своите финансии и да го креира својот пат кон успехот.

„VibeOnEdu.mk ја изразува нашата заложба за поддршка на младите генерации. Веруваме дека финансиската едукација е основата за остварување успешни финансиски цели, па затоа создадовме проект што ќе остави трајни вредности за сите сегашни и идни генерации. Ги охрабруваме сите млади да ја искористат оваа единствена можност и да го направат првиот чекор кон подобра финансиска иднина“, изјави Ивана Петревска, директор на Дирекцијата за маркетинг и комуникации на Шпаркасе Банка.

Платформата е бесплатна, интерактивна и дизајнирана според потребите на младите. Шпаркасе Банка ги пресретнува потребите на младите луѓе, кои се основата на VibeOn семејството што брои повеќе од 35.000 млади лица. Во процесот на развивање на платформата, покрај експертскиот тим на Шпаркасе Банка, беа вклучени повеќе од 250 млади, кои директно придонесоа за нејзиниот визуелен изглед и структура, обезбедувајќи таа да одговара на реалните потреби на корисниците.

Со оваа иницијатива, Шпаркасе Банка поставува нови стандарди во поддршката за младите, овозможувајќи долгорочен позитивен ефект врз нивната финансиска едукација и успех.

ВерувајВоИднината #ТвојотВајбЗаФинансии #ВерувајВоСебе

Продолжи со читање

Продукти

Промотивно големи поволности за сите корисници на Visa картички од Централна кооперативна банка!

Објавено

на

За празничните моменти да бидат уште подобри, Visa и ЦКБ овозможуваат многу поволности за плаќање со ЦКБ Visa картичките:

  • Секоја среда во Cineplexx, при купување билет со ЦКБ Visa картичка, вториот билет го добивате бесплатно. (до 31.12.2024);
  • Попуст од 2.000 МКД за секоја онлајн трансакција повисока од 9.999 МКД во веб-продавницата на Neptun. (до 31.01.2025);
  • До 6% инстант награда при резервација на Booking.com. (до 31.12.2024);
  • 15% попуст при нарачка на достава од Екологистик сервис со плаќање со ЦКБ Visa картичка. (до 31.01.2025).

Понудите важат до наведениот датум или до целосно искористување на средствата предвидени за промоцијата.

Плаќајте со Visa картичките – брзо, лесно и безбедно.

За повеќе информации за празничните поволности од ЦКБ при плаќање со картичките Visa, посетете: https://www.visasoutheasteurope.com/macedonia/xmas.html

Продолжи со читање

Популарно