Connect with us

Домашни банки

Запловете во неограничените можности на услугата Smartsend: Префлајте средства на лица од телефонскиот именик со неколку клика

Објавено

на

Во денешниот свет во кој преовладува брзото и динамично темпо на живот, носењето готовина и потпирањето исклучиво на традиционалните банкарски методи, станува минато. Живееме во ера на удобни и безбедни трансакции што ни овозможуваат лесно да управуваме со нашите финансии. Најновите достигнувања во мобилната технологија обезбедуваат беспрекорна и безбедна платформа за брз и едноставен трансфер на парични средства.

Префрлањето средства од една на друга трансакциска сметка асоцира на здодевно пополнување уплатница која се поднесува или во некоја филијала или по пат на електронско или мобилно банкарство. Токму затоа Халкбанк АД Скопје, како лидер во воведување нови технологии и како банка која што постојано се грижи за потребите на своите клиенти има креирано иновативна услуга наречена SmartSend (Ѕвони ми на сметка). Оваа услуга овозможува брзо, едноставно и лесно префрлање пари на кој било контакт од вашиот телефонски именик, доколку истиот има активна платежна сметка во Халкбанк и активиранa услугата SmartSend. Со ова иновативно решение за дигитално плаќање користејќи го само вашиот паметен телефон, за само неколку минути можете да го завршите преносот на финансии, со што заштедувате драгоцено време.

Во екот на летните периоди, кога честопати излегуваме, се шетаме, посетуваме ресторан или кафуле заедно со нашите пријатели и роднини, оваа услуга ни овозможува да префрлиме средства кон оној кој ќе ја плати сметката доколку не практикуваме да носиме готовина со нас. Или, пак, доколку вашиот партнер или член на семејството видел нешто што сака да го купи, но во моментот му недостасуваат доволно средства, може лесно да му помогнете да го реализира купувањето.

SmartSend услугата e наменета за физички лица со активна платежна сметка во Халкбанк кои се корисници на електронско и мобилно банкарство. Користењето на оваа иновативна услуга е сосема едноставно и може да се користи преку мобилната апликација на Халкбанк АД Скопје и преку веб верзијата за електронско банкарствo.

  1. Со избирање на полето SmartSend преку електронското банкарство или мобилната апликација ја активирате услугата со потврда на вашата платежна сметка и мобилен број.
  2. За да извршите трансакција преку услугата SmartSend потребно е да ја внесете сумата што сакате да ја префрлите, да изберете контакт од телефонскиот именик и да ја потврдите трансакцијата.

Халкбанк АД Скопје како банка чии што слоган е „Важни се луѓето“ интензивно работи на задоволување на потребите на своите клиенти и се стреми кон дизајнирање услуги кои штедат време и се лесни за користење. Токму таква е и услугата SmartSend.

Домашни банки

Стопанска банка АД Скопје со зголемена добивка за 17% во првиот квартал на 2024 година

Објавено

на

Стопанска банка АД Скопје во првиот квартал од 2024 година продолжи со остварување солидни резултати и висока профитабилност.

Добивката пред оданочување и резервации во анализираниот период изнесува 1.345.050 илјади денари, што е 17 % повеќе споредено со претходната година. Задржувајќи го високо прудентниот пристап во однос на управување со квалитетот на кредитното портфолио, во истиот период Банката издвои исправка на вредност на финансиските средства и посебна резерва за вонбилансна изложеност, на нето-основа, во износ од 387.330 илјади денари. Со тоа, добивката на Банката пред оданочување на 31.03.2024 година изнесува 957.720 илјади денари и во однос на истиот период од минатата година е повисока за 23 %. Во најголем дел, ова е резултат на зголемените приходи по сите основи поради зголемувањето на обемот на деловните активности.

Нето-приходите од камати изнесуваат 1.565.359 илјади денари и се зголемени за 21% во однос на истиот период од минатата година, како резултат на кредитните активности и вложувањето на вишокот ликвидни средства во првокласни инструменти.

Нето-приходите од провизии и надоместоци изнесуваат 213.431 илјади денари и се зголемени за 3% во однос на анализираниот период во 2023 година, што се должи на зголемен обем на активности, односно зголемен обем на испорачани услуги на клиентите, од кои најмногу во делот на услугите во платниот промет и картичното работење.

Вкупната актива на Банката во анализираниот период изнесува 129.303.255 илјади денари.

Капиталот и резервите изнесуваат 26.626.451 илјади денари, што претставува зголемување за 3% во однос на крајот на 2023 година. Дополнително, Банката пренамени износ од 2.460.000 илјади денари од задржаната добивка од претходни години во добивка ограничена за распределба на акционерите во иднина, со што се зголемија сопствените средства и стапката на адекватност на капиталот, која на 31.03.2024 година изнесува 19%.

Во следниот период се очекува продолжување на деловните активности во согласност со дефинираниот деловен план на Банката со целосна ориентираност кон поддршка на клиентите, прудентно управување со ризиците и одржување на високата стабилност, сигурност и ефикасност во сите сегменти од нејзиното работење. Исто така, Банката продолжува со реализација на започнатите проекти, пред сè, во делот на дигитализацијата, како и подготовка на понуда на нови услуги. Секако, фокусот останува на редовното и ефикасно извршување на основните деловни активности, одржување на лидерското пазарно учество од околу 27% во сегментот на кредитирање на населението, со фокус за натамошно зголемување на пазарното учество во делот на кредитирање на компаниите.

Оваа година Стопанска банка прославува 80 години од основањето и следствено целиот натамошен период ќе биде исполнет со многубројни новитети и изненадувања на задоволство на нашите клиенти и соработници, но и на пошироката заедница.

Продолжи со читање

Домашни банки

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка нема да работат на 1 мај 2024 година

Објавено

на

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка АД Скопје нема да работат на 1 мај (среда) поради прослава на 1 Мај – Денот на трудот.

“Ги известуваме нашите клиенти дека за подигнување и уплата готовина може да ги користат банкоматите на Банката, а за други финансиски трансакции на располагање ги имаат веб и мобилните апликации Интернет банка и мБанка, велат од Комерцијална банка.

За корисниците на платежни картички, 24/7 во Скопје се отворени дигитализираната експозитура на Комерцијална банка на улица Македонија и дигиталните делови од експозитурите ГТЦ, Бисер, Буњаковец, Ист Гејт Мол, Ѓорче Петров, 11 Октомври и Лептокарија и во експозитурите во Дебар, Неготино и во Охрид.

Продолжи со читање

Домашни банки

Комерцијална банка: Во тек е исплатата на пензиите за месец април

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје започна со исплата на пензиите за април од денес (вторник – 30.04.2024 година).

Пензионерите кои имаат активна дебитна картичка со својата пензија може да располагаат од денес – вторник 30.04.2024 година, и ќе може да ја подигнат на банкомат или да ја користат за безготовинско плаќање низ трговската мрежа.

Пензионерите кои не користат дебитна картичка, пензијата од 30.04.2024 година ќе може да ја подигнат во експозитурите и филијалите на Банката.

Повеќе филијали и експозитури на Комерцијална банка им овозможуваат на клиентите трансакции преку шалтер до 17 часот, со што бројни шалтери им се достапни со најдолго работно време на пазарот од понеделник до петок. А, секако и во сабота, кога филијалите на Банката низ целата земја и повеќе експозитури во Скопје работат од 9 до 12 часот, додека експозитурата во East Gate mall, пак, е отворена до 14 часот.

Продолжи со читање

Популарно