Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Стратегијата на НЛБ Банка вклучува подобрување на дигиталното искуство на своите клиенти и континуирано се фокусира на осовременување на картичното работење, на апликациите за мобилно и електронско банкарство со нови функционалности и сервиси, како и развој и промоција на нови дигитални канали.

Доколку сте амбициозни, аналитични и имате желба за постигнување на дополнителни резултати, придонес кон унапредување и подигнување на нивото и квалитетот на дигиталните услуги кои им ги нуди НЛБ Банка на клиентите и подобрување на постојните и развој на нови иновативни дигитални сервиси, НЛБ Банка Ве поканува и мотивира да аплицирате на отворената работна позиција во Службата за управување и поддршка на самоуслужни продукти во Секторот за платни системи.

Улога во тимот:

  • Водење на нови проекти поврзани со воведување на нови сервиси, продукти и фукционалности во делот на картичното работење и дигиталните канали;
  • Развој, имплементирање на нови и поддршка на постојни продукти, функционалности и сервиси во сегментот на самоуслужни продукти на Банката;
  • Комуникација и координација со надворешните добавувачи за самоуслужните канали, картичен процесор, меѓународните картични системи како и следење на законската регулатива и меѓународните стандарди во меѓународните платни системи;
  • Учество во планирање и набавки на АТМ, ПОС, картично работење, како и спроведување на бизнис анализа на наведените сервиси;
  • Тестирање и координирање на имплементацијата на нови верзии на самоуслужни продукти, корекции и исправка на неправилности во работењето на сервисите/апликациите;
  • Пријавување и следење на барања за развој и усовршување на самоуслужни продукти/сервиси до надворешни добавувачи.

Вашиот профил:

  • Универзитетско образование
  • 2 години работно искуство во делот на водење на проекти, бизнис анализа и/ или искуство со дигитални сервиси и канали за плаќање.
  • Предност би се сметало познавање или претходно искуство во сегментот на картично работење и сертификација за Project management);
  • Високо ниво на проактивност, самоиницијативност, спремност и интерес за постојана надградба со нови знаења од технички области и нови трендови во банкарското работење;
  • Одлични комуникациски, организациски и аналитички вештини;
  • Напредно познавање на компјутерски алатки;
  • Одлично познавање на деловен англиски јазик;

Заинтересираните кандидати своите кратки биографии (CV) и мотивациски писма можат да ги достават на следниот линк со избирање на работната позиција или на: [email protected], најдоцна до 13 Јануари 2023 година.

Вработување

Оглас за вработување на Асистент на Управен одбор во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на лице за позицијата:

 Асистент на Управен одбор
Локација: Дирекција-Скопје

 Одговорности и задачи:

  • Одговарање и пренасочување на повици на телефонска централа
  • Набавка за потребите на Банката 
  • Пречекување на клиенти и насочување кон соодветни служби
  • Прием и евиденција на влезна и излезна документација
  • Прием и евиденција на влезни фактури
  • Подготовка на табели за работно време
  • Подготовка на табели за користење на годишен одмор
  • Набавка на тековни канцелариски и потрошни материјали
  • Логистичка поддршка на службите на банката
  • Други работи по налог на претпоставениот и/или Управниот одбор.

Потребни квалификации:

  • Пожелно е 1 годишно работно искуство 
  • Завршено средно образование
  • Активно познавање на Англиски јазик
  • Флексибилен и проактивен пристап со желба да се постигнат резултати во брза динамична средина
  • Напредно познавање на Office пакетот
  • Висок степен на чесност,етичност и доверливост.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

*Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира. 

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.

Продолжи со читање

Вработување

Капитал Банка ја проширува својата мрежа

Објавено

на

Капитал Банка ја проширува својата мрежа!

Капитал Банка има потреба од надополнување на потенцијалната база на заинтересирани кандидати за следните позиции:

  • Референт на благајна и Раководител на експозитура – локација Охрид
  • Референт на благајна и Раководител на експозитура – локација Свети Николе

За да се приклучите на тимoт на Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

*Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

УНИБанка АД Скопје има потреба од мотивирани и талентирани кандидати за вработување на следната работна позиција:

Самостоен референт во Сектор за проценка

Продолжи со читање

Популарно