Банки
Нов корпоративен визуелен идентитет на Шпаркасе Банка АД Скопје
Шпаркасе Банка АД Скопје со задоволство известува дека го менува целокупниот визуелен идентитет во согласност со промените на ниво на Групација. Следејќи ги визијата, вредностите и верувањата на големото Ерсте и Штаермеркише Шпаркасе семејство, Шпаркасе Банка визуелно се модернизираше, по теркот на светските банкарски трендови.
Од самите почетоци Банката континуирано го менува и подобрува својот визуелен идентитет, покажувајќи ја својата флексибилност, можноста да се предвидат промените и на нив да се одговори соодветно и навремено. Од почетокот на оваа година, Банката започна со постепена имплементација, односно воведување на сосема нов изглед на локалниот пазар. Новиот визуелен идентитет вклучува оптимизирано лого, нови корпоративни бои и нов фонт.
Поедноставно, побрзо, поинтуитивно
Резултатот од овие промени е единствен корпоративен дизајн кој овозможува унифицирано искуство на брендот на сите канали. Со новиот, целосно модернизиран корпоративен дизајн, прилагоден на дигиталниот свет во којшто живееме, брендот Шпаркасе станува уште попристапен и пофлексибилен за своите клиенти, целосно ориентиран кон иднината.
Постепено воведување
Досега се направени промени на социјалните мрежи на Банката и на интерните корпоративни материјали (дописи, меморандуми, презентации). Планирано е постепено воведување, односно ребрендирање на сите останати канали (веб страна, електронско банкарство, мобилна апликација, банкомати, експозитури, централни згради).
Користење на лого
Логото е достапно во 3 верзии: • Стандардна верзија – бело монохромно лого кое се користи на слика или позадина во боја во сите комуникации, рекламни материјали, веб страна • Втората верзија е антрацит монохромно лого кое се користи кога не е возможно или не е дозволено да се користи боја, за црно-бели материјали на сите официјални документи, дописи, меморандуми • Специјалното бело лого на сина позадина кое се користи само на одредени материјали – светлечка рекама, АТМ, спонзорства
Банки
МФ: Пласирани над 200 милиони евра за поддршка на инвестиции кон компаниите, исплатена нова транша од Буџетот кон Развојната банка
Министерството за финансии изврши исплата во износ од 785 милиони денари кон Развојната банка за поддршка на домашните компании.
Станува збор за седмата транша што се префрла од централниот буџет кон Развојната банка, од средствата наменети за поттикнување инвестициски циклус во приватниот сектор, во вкупен износ од околу 300 милиони евра.
Со оваа транша, износот што државата го има инјектирано во домашната економија за поддршка на инвестиции надминува 200 милиони евра. Имено, преку шесте исплатени транши беа пласирани 190,5 милиони евра.
Средствата кои во Буџетот за 2025 година се проектирани на ниво од 250 милиони евра беа обезбедени по поволни услови од Унгарската експорт-импорт банка и, исто така, по поволни услови се пласираат кон крајните корисници, односно домашните компании. Каматната стапка изнесува 1,95% на годишно ниво, рок на отплата до 15 години и грејс-период до 3 години.
Банки
Халкбанк АД Скопје дел од 20. јубилејна МАСИТ конференција: Фокус на податоците, иновациите и иднината на бизнисот
Халкбанк АД Скопје и оваа година активно учествува на 20. јубилејна конференција на МАСИТ, која претставува водечки настан за дигиталната индустрија и ИКТ-заедницата во земјава. Конференцијата отвора значајни теми поврзани со управувањето со податоци, иновациските модели и трансформацијата на современиот бизнис-екосистем.
Во рамки на програмата, претставници на Халкбанк ќе споделат експертиза и практични искуства преку два значајни панела:
🔹 Панел: „Како ефикасната употреба на податоците создава вистинска бизнис вредност“
🕒 13:20 – 14:00 часот
Говорник: Др. Беркан Имери, Извршен директор на Халкбанк АД Скопје
Фокус: стратешка анализа на податоците, дигитална трансформација и начини на кои паметното користење информации создава конкурентска предност.

🔹 Панел: „Финансирање иновации: од идеја до реализација“
🕒 14:20 – 15:00 часот
Говорник: г. Мухаммед Хаџипази, Извршен директор на Халкбанк АД Скопје
Фокус: улогата на финансиските институции во поддршка на стартапи, технолошки развој и модерни бизнис-модели, како и инструментите што банките ги нудат за поттикнување иновативни проекти.
Со учеството на овие панел-дискусии, Халкбанк ја потврдува својата определба за поддршка на дигиталниот развој и иновациите на домашниот пазар. Банката продолжува активно да ги споделува своите знаења и добри практики со цел заеднички да придонесе кон посилна, посовремена и поиновативна економија.
Банки
Доделени наградите од Конкурсот за ликовна и литературна творба по повод Светскиот ден на штедењето
Во Народната банка се одржа традиционалната свеченост по повод доделувањето на наградите од Конкурсот за ликовна и литературна творба за основните и средните училишта, којшто Народната банка го организира во соработка со Министерството за финансии по повод Светскиот ден на штедењето. На настанот се обрати гувернерот на Народната банка, д-р Трајко Славески и заменик-министерот за финансии, Николче Јанкуловски.
Гувернерот Славески, во своето обраќање, ги истакна посветеноста, знаењето и креативноста на младите генерации, нагласувајќи дека пристигнатите трудови ја потврдуваат значајната улога на финансиската едукација во градењето свесни, одговорни и финансиски писмени млади луѓе. „Штедењето не е само собирање средства. Тоа е филозофија на животот којашто ни овозможува да ги исполнуваме нашите желби, да обезбедиме сигурност за нашата иднина, но и да ги градиме стабилноста и благосостојбата на целото општество. Денес, овој пристап добива уште поголема важност, бидејќи живееме во време на брзи промени, дигитализација и нови финансиски предизвици и можности“, истакна гувернерот.
Заменик-министерот Јанкуловски поздравувајќи ги учесниците рече дека младите покажуват дека секое мало штедење може да биде почеток на голема цел. „Вие сте пример дека знаењето, вложениот труд и желбата да се мисли за иднината се вредности кои го движат општеството напред. Овој ден нека биде поттик да продолжиме сите заедно – ученици, наставници, родители и институции – да ја негуваме финансиската писменост, да развиваме здрави навики и да создаваме генерации кои ќе знаат да донесуваат мудри одлуки“, посочи Јанкуловски.
Оваа година на Конкурсот пристигнаа неколку стотици трудови од ученици од основното и средното образование на теми посветени на важноста на штедењето, финансиската писменост и улогата на финансиските услуги во современата дигитална ера. Основците твореа на темата „Да штедиме за нашите желби, да штедиме за нашата иднина“, а средношколците на темата „Штедењето, парите и финансиските услуги во современата дигитална ера“.
Конкурсот, којшто се објавува од 2012 година, прерасна во значајна платформа за поттикнување на младите да размислуваат за финансиските концепти, штедењето и одговорното управување со средствата. Низ литературните творби, ликовните цртежи и есеите, учениците ги претставија своите погледи, знаења и лични цели.
Народната банка и понатаму активно ќе вложува во зајакнувањето на финансиската писменост, преку предавања, работилници, конкурси и натпревари, особено кај младите генерации. Секоја година илјадници ученици и студенти имаат можност да присуствуваат на едукативни активности во Народната банка, а ова ќе продолжи и во иднина.
Народната банка и Министерството за финансии им упатуваат благодарност на сите ученици кои учествуваа на Конкурсот, на менторите за нивната поддршка и на родителите за значајната улога во образовниот процес.
-
Осигурувањепред 2 месециДигитализацијата во осигурувањето: SignPlus како пример за модерно и безбедно е-потпишување
-
Продуктипред 2 месециХалкбанк со Промо депозит по повод месецот на штедење
-
Банкипред 2 месециСрпската банка што ја купува Стопанска банка а.д. Битола најави изградба на облакодер од 35 ката за свое ново седиште!?
-
Банкипред 2 месециХалкбанк со промотивна понуда за потрошувачки кредит
-
Банкипред 2 месециКомерцијална банка: Известување за девизни СЕПА кредитни трансфери
-
Анализипред 2 месециАНАЛИЗА: Кој е кој во финансискиот сектор во Македонија
-
Банкипред 2 месециКОМЕРЦИЈАЛНА БАНКА ПРЕДУПРЕДУВА: Забележана е измамничка кампања со испраќање лажни СМС пораки за ажурирање сметка
-
Продуктипред 1 месецШтедливи и еколошки домови преку Зелениот финансиски инструмент, помош со поврат на 30 отсто од средства за заем за физички лица





