Connect with us

Домашни банки

Комерцијална банка воведе услуга за електронска идентификација на клиенти без посета на шалтер

Објавено

на

Со воведување на новата услуга електронска идентификација преку мобилната апликација OneID, Комерцијална банка им овозможи на клиентите лесен, безбеден и брз пристап до повеќе производи и услуги од кое било место во светот и во кое било време.

Со оваа услуга клиентите на Комерцијална банка добија нова и модерна алатка за користење производи и услуги преку електронска идентификација и без посета на шалтер, со што Банката е прва во земјава што овозможува практична примена на оваа услуга во нивните секојдневни финансиски трансакции.

Комерцијална банка ја воведе електронската идентификација во рамките на својата определба за врвно корисничко искуство, а преку оваа алатка им обезбеди нови привилегии на клиентите, кои значат слобода, заштеда на време и пари.

Со употреба на електронската идентификација OneID, без посета на шалтер, може да се ажурираат лични податоци, а наскоро ќе може да се поднесе барање преку Интернет банка за дозволено пречекорување на сметка и за потрошувачки кредит. Исто така, ќе биде овозможено и далечинско активирање Интернет банка, како и отворање платежна сметка во Комерцијална банка.

„На задоволство на клиентите и на наше огромно задоволство заедно влегуваме во новата димензија на дигиталните услуги. Електронската идентификација OneID претставува современо дигитално решение, кое Комерцијална банка во соработка со Некстсенс и КИБС АД Скопје го воведува, пред сѐ, за поголемо задоволство на нашите клиенти. Преку OneID тие ќе го докажуваат својот идентитет без посета на шалтер, во движење, од канцеларија или од дома во кој било период од денот. Преку онлајн пристап до сервисите на Банката им заштедуваме драгоцено време затоа што треба само еднаш да ја активираат електронската идентификација и да ја користат секогаш кога треба да се идентификуваат. Комерцијална банка, благодарение на својата врвна дигитална технологија и професионално искуство и знаење, им обезбедува на клиентите максимална приватност и заштита на личните информации. А, на нив останува да уживаат во привилегиите на едноставниот и безбеден дигитален свет“, изјави д-р Маја Стевкова Штериева, Главен финансов директор и член на Управниот одбор на Комерцијална банка.

Комерцијална банка ја овозможи оваа дигитална услуга благодарение на соработката со водечката компанија за дигитална трансформација Некстсенс, која заедно со КИБС АД Скопје ја разви и пласираше услугата OneID.

„Преку нашата долгогодишна и успешна соработка со Комерцијална банка успеавме да обезбедиме современ и модерен канал за интеракција со нејзините клиенти. Ова е еден практичен пример за можностите што ги нуди OneID, чија цел е преку примена на доверливи и сигурни дигитални технологии да го олесниме исполнувањето на нашите секојдневни обврски кои сега ги извршуваме со физичко присуство. Убедени сме дека преку соработката со сите наши партнери кои силно се залагаат да ги имплементираат алатките кои овозможуваат дигитална трансформација на процесите ќе успееме директно до граѓаните и бизнис заедницата да ги доближиме придобивките од технолошкиот развој“, изјави Васко Кроневски, Главен извршен директор на Некстсенс.

Откако еднаш ќе креирарате OneID може да го користите за идентификување кон сите компании и институции што ја овозможуваат оваа услуга. Електронската идентификација се креира преку мобилната апликација OneID, која е достапна на Google Play Store, App Store и AppGallery.

Повеќе информации за електронската идентификација може да добиете на следниот линк: https://kb.mk/elektronska-identifikacija.nspx.

Комерцијална банка останува посветена на инвестиции и развој на нови современи дигитални алатки, кои ќе им овозможат на клиентите да уживаат во поволностите на дигиталното банкарство.

Домашни банки

Стопанска банка АД Скопје со зголемена добивка за 17% во првиот квартал на 2024 година

Објавено

на

Стопанска банка АД Скопје во првиот квартал од 2024 година продолжи со остварување солидни резултати и висока профитабилност.

Добивката пред оданочување и резервации во анализираниот период изнесува 1.345.050 илјади денари, што е 17 % повеќе споредено со претходната година. Задржувајќи го високо прудентниот пристап во однос на управување со квалитетот на кредитното портфолио, во истиот период Банката издвои исправка на вредност на финансиските средства и посебна резерва за вонбилансна изложеност, на нето-основа, во износ од 387.330 илјади денари. Со тоа, добивката на Банката пред оданочување на 31.03.2024 година изнесува 957.720 илјади денари и во однос на истиот период од минатата година е повисока за 23 %. Во најголем дел, ова е резултат на зголемените приходи по сите основи поради зголемувањето на обемот на деловните активности.

Нето-приходите од камати изнесуваат 1.565.359 илјади денари и се зголемени за 21% во однос на истиот период од минатата година, како резултат на кредитните активности и вложувањето на вишокот ликвидни средства во првокласни инструменти.

Нето-приходите од провизии и надоместоци изнесуваат 213.431 илјади денари и се зголемени за 3% во однос на анализираниот период во 2023 година, што се должи на зголемен обем на активности, односно зголемен обем на испорачани услуги на клиентите, од кои најмногу во делот на услугите во платниот промет и картичното работење.

Вкупната актива на Банката во анализираниот период изнесува 129.303.255 илјади денари.

Капиталот и резервите изнесуваат 26.626.451 илјади денари, што претставува зголемување за 3% во однос на крајот на 2023 година. Дополнително, Банката пренамени износ од 2.460.000 илјади денари од задржаната добивка од претходни години во добивка ограничена за распределба на акционерите во иднина, со што се зголемија сопствените средства и стапката на адекватност на капиталот, која на 31.03.2024 година изнесува 19%.

Во следниот период се очекува продолжување на деловните активности во согласност со дефинираниот деловен план на Банката со целосна ориентираност кон поддршка на клиентите, прудентно управување со ризиците и одржување на високата стабилност, сигурност и ефикасност во сите сегменти од нејзиното работење. Исто така, Банката продолжува со реализација на започнатите проекти, пред сè, во делот на дигитализацијата, како и подготовка на понуда на нови услуги. Секако, фокусот останува на редовното и ефикасно извршување на основните деловни активности, одржување на лидерското пазарно учество од околу 27% во сегментот на кредитирање на населението, со фокус за натамошно зголемување на пазарното учество во делот на кредитирање на компаниите.

Оваа година Стопанска банка прославува 80 години од основањето и следствено целиот натамошен период ќе биде исполнет со многубројни новитети и изненадувања на задоволство на нашите клиенти и соработници, но и на пошироката заедница.

Продолжи со читање

Домашни банки

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка нема да работат на 1 мај 2024 година

Објавено

на

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка АД Скопје нема да работат на 1 мај (среда) поради прослава на 1 Мај – Денот на трудот.

“Ги известуваме нашите клиенти дека за подигнување и уплата готовина може да ги користат банкоматите на Банката, а за други финансиски трансакции на располагање ги имаат веб и мобилните апликации Интернет банка и мБанка, велат од Комерцијална банка.

За корисниците на платежни картички, 24/7 во Скопје се отворени дигитализираната експозитура на Комерцијална банка на улица Македонија и дигиталните делови од експозитурите ГТЦ, Бисер, Буњаковец, Ист Гејт Мол, Ѓорче Петров, 11 Октомври и Лептокарија и во експозитурите во Дебар, Неготино и во Охрид.

Продолжи со читање

Домашни банки

Комерцијална банка: Во тек е исплатата на пензиите за месец април

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје започна со исплата на пензиите за април од денес (вторник – 30.04.2024 година).

Пензионерите кои имаат активна дебитна картичка со својата пензија може да располагаат од денес – вторник 30.04.2024 година, и ќе може да ја подигнат на банкомат или да ја користат за безготовинско плаќање низ трговската мрежа.

Пензионерите кои не користат дебитна картичка, пензијата од 30.04.2024 година ќе може да ја подигнат во експозитурите и филијалите на Банката.

Повеќе филијали и експозитури на Комерцијална банка им овозможуваат на клиентите трансакции преку шалтер до 17 часот, со што бројни шалтери им се достапни со најдолго работно време на пазарот од понеделник до петок. А, секако и во сабота, кога филијалите на Банката низ целата земја и повеќе експозитури во Скопје работат од 9 до 12 часот, додека експозитурата во East Gate mall, пак, е отворена до 14 часот.

Продолжи со читање

Популарно