Connect with us

Останато

Користењето на вештачка интелигенција е секојдневие во работењето на ИутеКредит

Објавено

на

Креирањето на исклучително корисничко искуство на нашите клиенти е мисијата на Иуте Кредит. Како напредна финтек компанија користиме напредни технологии во секојдневното работење особено при услужувањето на клиентите. Нашата мобилна апликација Мој Иуте (MyIute), достапна и преку нашата веб страна, овозможува целосно самоопслужување, независност и дискреција.

Исклучителното корисничко искуство ја опфаќа и човечката интеракција. Ние веруваме дека софтверите, напредните технички решенија и апликации кои ги имаме се одлични, но сепак ништо не може да ја замени искреноста на насмевката, пријатниот глас и вниманието на човечко битие.

Дали искреноста на насмевката, пријатниот глас и вниманието на нашите советници за клиенти ги исполнуваат или надминуваат очекувањата на нашите клиенти?

Нашите клиенти го имаат за ова главниот збор. Потребно ни е нивно мислење, оценка, коментари.  Од наша страна секојдневно ги евидентираме сите интеракции на сите канали преку кои контактираме со нив. За оценување на интеракциите со нас и утврдување од што се задоволни или незадоволни клиентите потребни ни се повратни информации од нив, за што користиме напредна алатка на софтверот Алтерна, за управување со корисничкото искуство базирана на вештачка интелигенција.

Алатката која е поврзана со нашите софтвери и апликацијата Мој Иуте има инкорпорирана метриката на Net Promoter Score (NPS) односно Индекс за искуство на клиенти, кој е “златен стандард” за мерење на задоволство на клиенти и нивната лојалност кон компанијата. Клиентите се контактираат и индивидуално преку анкетите даваат оценки и коментари за искуството кое го имаат со нас за конкретна интеракција.

Од особено значење за целиот процес е и високата респонсивност од нашите клиенти што ни е показател дека имаме здрава и искрена релација.

Со помош на алатката, податоците од анкетите се собираат, се анализираат во различните фази на клиентско искуство на комуникациските точки и интеракции како што се повици, веб, експозитури, Мој Иуте апликацијата, како и на ниво на секој Советник за клиент и се пресметува NPS индексот.

NPS индексот е нумерички и се пресметува како генерален индекс, индекс за експозитура, за Советник за клиенти, канал на комуникација, по ден, недела, месец, квартал или година.

Нашиот генерален NPS индекс за 2022 е 83.9, додека просекот на финансискиот сектор е 44.

Искрено сме им благодарни на сите 21.000 клиенти кои не оценија и ни напишаа коментари за да не пофалат генерално, да го искоментираат процесот на одобрување на кредит, дадена информација, или пак да пофалат одреден Советник за клиент или експозитура, но секако и да ни дадат ниска оценка, критика или да се пожалат.

Перцепцијата на клиентите за Иуте Кредит како бренд оди подалеку од задоволството на клиентите. Преку алатката за NPS, која користи техники за машинско учење и обработка на природни јазици (NLP), преку вештачка интелегенција (AI) ги анализира квалитативните повратни информации од клиентите и ги мери чувствата и сентиментот на сите дадени коментари во разните интеракции. Natural Language Processing (NLP) – процесирање на природен јазик, е интердисциплинарна област која комбинира лингвистика, компјутерска наука, и вештачка интелегенција (AI).

Обработката на природниот јазик ги доловува чувствата зависно од контекстот и може да открие позитивност, неутралност, сарказам, негативност или иронија и истите да ги класифицира во позитивна, неутрална или негативна поларност.

Негативната поларност е дополнително усовршена и за истата системот алармира за превземање активност, која во нашиот случај значи контактирање на клиентите со повик од страна на Советниците за клиенти за да добиеме повеќе детали и да дадеме појаснување.

Ваквите квалитативни податоци од клиентите ни овозможуваат да го разбереме расположението на јавноста, како и брзо да ги идентификуваме претходно непознатите области на незадоволство и секако задоволство, кои секако значително влијаат врз деловните резултати.

Горди сме што во сите земји на присутност на Иуте Кредит сме единствени во финансискиот сектор (финансиски друштва и банки) со ваков напреден пристап кон клиентите.

Голема благодарност до нашите клиенти за искрените оценки и коментари, и секако на професионалниот тим на Одделот за корисничко искуство за постигнатиот висок индекс на NPS и посветеноста кон клиентите.

Останато

АЕТМ и ВИЗА доделуваат грантови од 1000 евра за отворање на е-продавница

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – AETM, втора година по ред објавува Jавен повик за бесплатно отварање на е-продавници насловен „Е-трговија: Супермоќ за локалните бизниси” vol.2, кој се реализира во партнерство со компанијата Visa. Јавниот повик е отворен за сите микро, мали и средни компании, кои сè уште не ги продаваат своите производи или услуги онлајн, со цел да добијат можност да отворат дополнителен продажен канал – е-продавница во рамки на локален маркетплејс или своја е-продавница со сопствено софтверско решение, да го зголемат своето онлајн присуство, да се во тек со последните трендови во е-трговијата и да ги зајакнат дигиталните вештини поврзани со е-трговија и дигитален маркетинг.

Јавниот повик се состои од поддршка на 20 компании со вредносни пакети од 1000 евра за отворање на нов продажен канал – е-продавница и учество на еднодневен едукативен практичен семинар. Поддржаните компании ќе имаат можност да одберат да отворат нов продажен канал – е-продавница како дел од една од понудените маркетплејс платформи на Јавниот повик и да добијат маркетинг промоција со цел зголемување на е-продажбите или да отворат своја е-продавница со сопствено софтверско решение преку една од понудените IT компании на Јавниот повик. Отворањето на е-продавниците ќе се одвива во текот на месец мај и јуни 2024 година. Еднодневниот практичен семинар „Сѐ за е-трговија“ ќе се оддржува во јуни 2024 со физичко присуство, каде што ќе бидат опфатени дел од следните теми: алатки за менаџирање и одржување на е-продавница, алатки за дигитален маркетинг за е-трговија, маркетинг и рекламирање на социјалните медиуми итн. Учесниците ќе имаат можност да научат нови алатки и тактики кои ќе им помогнат во унапредување на работењето во областа на е-трговијата и зголемување на е-продажбите. По завршување на семинарот, учесниците ќе добијат сертификат за успешно завршување на програмата од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Едукативниот семинар ќе можат да го посетат по најмногу двајца претставници од секоја компанија.

„Зајакнувањето на понудата во е-трговија е еден од приоритетите во годишната програма на АЕТМ. Со овој повик, Асоцијацијата за е-трговија со поддршка на компанијата Visa повторно се вклучува во напорите за зајакнување на конкурентноста на микро, малите и средни компании и нивно мотивирање за подобрување и унапредување на нивното работење поврзано со е-трговија“, истакнува д-р Нина Ангеловска Станков, Претседател на АЕТМ.

“Visa е глобален лидер во областа на дигиталните плаќања, кои ги олеснуваат трансакциите помеѓу потрошувачите и трговците во повеќе од 200 земји и територии на цела планета. Поради тоа ние како компанија сме многу посветени на поддршката на малите и средни компании преку унапредување на нивното дигитално присуство и електронската продажба, со цел нивното работење да го прошират на глобалните пазари и да обезбедат долгорочна профитабилност. Исто така сакаме да се заблагодариме на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ којa со наша поддршка го организира овој конкурс, заедно со пропратните едукативни семинари на оваа тема” – изјави Ана Драшковиќ, потпретседател и генерален директор на компанијата Visa за Југоисточна Европа.

Пријавените компании бесплатно учествуваат во програмата, но подлежат на процес на селекција и избор. Изборот ќе го прави комисија составена од експерти во областа на е-трговијата, која ќе ги разгледува апликациите и по однапред утврдените критериуми Јавниот повик ќе ги одбере учесниците кои ќе бидат поддржани за отворање на нова е-продавница и за зајакнување на дигиталните вештини за е-трговија и дигитален маркетинг. Жените претприемачи и младите под 29 години ќе имаат предност во оценувањето и изборот.

Пријавувањето се прави преку пополнување на кратка онлајн апликација достапна на овој линк. Пријавувањето ќе може да се направи, најдоцна до вторник, 07.05.2024 до 23:59 часот.

Oвој јавен повик се реализира со поддршка на компанијата Visa, која втора година по ред преку реализирање на иницијативи влијае на зголемување на понудата во е-трговијата.

Повеќе информации за Јавниот повик можат да се погледнат на: https://ecommerce.mk/visa-2024/ .

Продолжи со читање

Останато

Кралицата Матилда се сретна со нашиот тим кој освои бронза на Европскиот квиз на парите

Објавено

на

Нашите претставници на Европскиот квиз на парите, учениците Кирил Китевски и Кристијан Лазароски, кои го освоија третото место на овој престижен меѓународен натпревар за млади во областа на финансиската писменост, остварија средба со Нејзиното Височество, кралицата Матилда од Белгија.

Кралицата Матилда од Белгија  која присуствуваше на церемонијата на доделувањето награди на Европскиот квиз на парите, одржа интерактивна средба со првите три победнички тимови – Австрија, Чешка и нашиот тим. Средбата со кралицата Матилда беше значаен момент на признание за учениците, кој ќе биде инспирација за уште поголеми постигнувања и напредок во иднината.

Македонската банкарска асоцијација во соработка со Народната банка и Комисијата за хартии од вредност ќе  продолжи да ја поддржува и промовира финансиската едукација како клучен елемент за успешната и независна иднина на младите луѓе.

Продолжи со читање

Останато

ИСТОЧНИТЕ СОСЕДИ НА ЧЕКОР ДО ЕВРОЗОНАТА – ЕК и Бугарија ќе спроведуваат заедничка кампања за премин од левот на евро

Објавено

на

Европската комисија и Бугарија потпишаа Договор за партнерство за организација на информативни и комуникациски кампањи за премин на земјата од бугарскиот лев на еврото, како дел од подготвителните чекори за влез на Софија во Еврозоната.

Договорот го потпишаа извршниот потпретседател на Европската комисија за економија во интерес на луѓето Валдис Домбровскис, еврокомесарот за економија Паоло Џентилони и бугарската вицепремиерка и министерка за финансии Људмила Петкова.

Како што соопшти Еврокомисијата, Договорот е потврда на нејзината заложба за поддршка на организацијата на информативни и комуникациски кампањи за преминот кон еврото во Бугарија, откако земјата ќе ги исполни сите критериуми за тоа.

„Тој е и основа за подготовка и потпишување на Договор за грант, кој ќе и овозможи на Комисијата да ги кофинансира комуникациските активности за преминот кон еврото во Бугарија”, се додава во соопштението.

Продолжи со читање

Популарно