Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во Шпаркасе Лизинг

Објавено

на

Доколку имаш желба да бидеш дел од динамичен банкарски тим кој со отворен ум ги прифаќа секојдневните предизвици имаш позитивен пристап во работата, покажуваш ентузијазам секогаш да бидеш најдобар во тоа што го работиш, имаш желба да учиш и да се развиваш преку организацијата и се трудиш да изнајдеш иновативни и креативни начини за реализација на задачите, а воедно ти е важно да работиш во средина во која се вреднува тимскиот дух и фер однесување, Шпаркасе Лизинг ве охрабрува да се придружите на нивниот тим и заедно, секојдневно да ги живеете корпоративните вредности!

Шпаркасе Лизинг вработува Член на Управен одбор задолжен за управување со ризици и финансии.

Што ќе биде твојата улога:

  • Учество во донесување одлуки и грижа за спроведување на деловната политика и плановите на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје, со цел остварување на стратешките, оперативните и финансиските цели, дефинирани од страна на Надзорниот одбор и другите релевантни управни и надзорни органи и тела
  • Одлично да ја познавате работата на Секторот за Финансии и Секторот за управување со ризиците
  • Јасна визија за правецот на движење на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје во делот на дигитализацијата и унапредување на ефикасноста
  • Учество во изработка на програмски решенија и планови на активности за потребите на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје
  • Координира и учествува во изработка на стратешкиот план и го координира процесот на оперативно планирање и предвидување
  • Управување и надзор на процесите поврзани со годишно буџетирање и учество во дефинирање и следење на стратешките цели (KPI’s)
  • Се грижи за изработка, имплементација и примена на Риск политиките и процедурите во согласност со Групациските стандарди и законската регулатива
  • Организира изработка на периодични и годишни сметки и се грижи за нивно навремено доставување
  • Организира навремено доставување на интерните извештаи и екстерните извештаи до надлежните институции
  • Активно учество во заедничките/групациските лизинг проекти, координација и известување
  • Го координира процесот на обезбедување на податоци за екстерна и интерна ревизија на финансиските извештаи
  • Врши контрола и мониторинг на планските остварувања на деловните линии и ги контролира изготвените анализи за работењето
  • Дава предлози за поефикасно управување со активата и пасивата на Лизингот
  • Воведување на АЛМ групациски стандарди и развој на Funds Transfer Pricing систем
  • Го следи работењето на вработените и изготвува цели за систем за наградување
  • Учество во процесот на утврдување на резервациите на месечна основа
  • Планирање, буџетирање и форкаст на салдото на NPL, default rates, резервациите и исправката на вредност покриеноста на портфолиото со резервации, дистрибуцијата на кредитното портфолио, SRC, адекватноста на капиталот
  • Пресметка на ризично пондерираната актива (RWA) дефинирање на методологија за пресметка на ризично пондерираната актива, мониторинг, известување и стрес-тестирање
  • Го поттикнува тимскиот дух, соработката и развивање на лидерски вештини помеѓу клучните вработени
  • Ги запознава вработените за насоките на деловната политика и се грижи за овозможување нивен развојот

Квалификации кои се потребни:

  • Најмалку 5 години релевантно работно искуство во областа на управување со ризици и финансии и 3 години менаџерско искуство, ќе се смета за предност
  • ВСС – Економски факултет
  • Активно познавање на англиски јазик и MS Office
  • Лидерски и менаџерски способности и изразени комуникациски вештини
  • Енергичност, креативност, ентузијазам, способност за тимска работа, прифаќање на предизвиците и превземање на одговорност, иницијативност, доверливост, флексибилност и посветеност кон работата

Шпаркасе Лизинг Ве охрабрува да ја искористите оваа можност и да аплицирате на отворената позиција со испраќање на CV и мотивационо писмо на: [email protected], заклучно со 07.07.2023 со назнака „Член на Управен одбор во Шпаркасе Лизинг Доо Скопје“.

* Вашите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на селекција ќе бидат повикани на интервју.

* Ве молиме за доставување на Ваша согласност Вашите податоци и поднесени документи да се чуваат во базата на податоци на Банката во период од 1 година, доколку сте согласни со тоа. Оваа согласност кандидатот може да ја повлече во секое време со писмено барање.

За дополнителни информации, посетете ја страницата www.s-leasing.mk.

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Центар за организација бизнис процеси и проектна канцеларија на НЛБ Банка го зајакнува тимот на успешни професионалци и нуди можност за вработување, па во таа насока бара високо мотивирана, организирана и иницијативна личност која ќе ја преземе улогата на Проектен менаџер.

Доколку си проактивен, креативен имаш добро професионално искуство со работење на проекти и сакаш да бидеш дел од тимот на НЛБ Банка, кој секојдневно се соочува со предизвиците на подобрување на работните процеси преку имплементација на проекти, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Проектен менаџер

Улога во тимот:

  • Водење на проектите согласно интерната проектна методологија;
  • Изработка на проект план, план за комуникација, дефинирање и доделување на задачи, поставување на контролни точки, тестирање на испорачаните решенија;
  • Планирање, менаџирање и следење на проектните активности со цел да се испорачаат на време и во рамките на буџетот, согласно на корисничките спецификации, потреби и квалитет;
  • Организирање и мотивирање на проектниот тим;
  • Следење на поставените рокови за завршување на активностите;
  • Подготовка и анализа на извештаи;
  • Редовно известување и информирање за работата, како и промоција на проектот и проектните цели во Банката.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Работно искуство од минимум 2 години во сегментот на управување со проекти;
  • Посетени или сертифицирани обуки за проектен менаџмент ќе се сметаат за предност;
  • Познавање на scrum методологија ќе се смета за предност;
  • Одлично познавање на англиски јазик;
  • Аналитички способности и одлични комуникациски вештини, посветеност, лојалност и одговорност, тимско работење и кооперативност, eфективност и ефикасност;
  • Професионална етика, навремено и уредно завршување на задачите и посветеност кон организациските цели и целите на проектот;
  • Проактивен начин на решавање на предизвиците, донесување одлуки и решавање конфликти;
  • Желба за работа во средина со високи барања.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
05.02.2025 на [email protected] со назнака за Проектен менаџер.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во ТТК Банка АД Скопје

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје е универзална банка – партнер за населението и за малите и средните претпријатија, којашто креира вредности за своите акционери, клиенти и вработени, со помош на претприемачкиот и профитабилниот начин на размислување, оперативната ефикасност и градењето долгорочно партнерство.

Банката има тековна потреба за вработување во Сектор за информатичка технологија и позадински обработки (Дирекција за информатичка технологија) и за таа цел, ТТК Банка АД Скопје објавува:

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА СЛЕДНОТО РАБОТНО МЕСТО
Соработник за сигурност на информативен систем – Скопје
(1 извршител)

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Сектор за развој на понуда и маркетинг на НЛБ Банка го зајакнува својот тим на успешни професионалци и нуди можност за работење во сегментот на развој на продукти, услуги и канали.

Доколку имаш желба и амбиција да се приклучиш на НЛБ тимот и заедно да ги споделувате предизвиците на работењето, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Специјалист за развој на продукти, услуги и канали

Улога во тимот:

  • Развој на продукти – Водење на развојот и унапредувањето на банкарските продукти и услуги со фокус на дигитални решенија. Работа во различни тимови, вклучувајќи технологија, дизајн и маркетинг.
  • Анализа на пазар – Следење на пазарот и идентификација на нови трендови, потреби на клиентите и следење на конкуренцијата во дигиталното банкарство. Употреба на резултатите за унапредување на карактеристиките на продуктите и услугите со функционалност/дизјан кои ќе ја издвојат понудата на Банката на пазарот.
  • Дигитална стратегија – Инволвираност во креирањето и следењето на дигиталната стратегија на Банката преку насочување и усoгласување на развојот на продукти и услуги во рамките на стратегијата (познавање на клиентите и нивното однесување, познавање на дигиталните канали и искуство во индустријата).
  • Комуникација со засегнати страни – Комуникација со клучни засегнати страни, вклучувајќи менаџмент, надворешни партнери и корисници. Анализа на барањата и потребите со цел комуникација на визијата на продуктот/услугата и управување со очекувањата и плановите. Работа во тимови за успешна и навремена имплементација на банкарските продукти.
  • Креирање на позитивно корисничко искуство (UX – User Experience) – Свесност за важноста на дизајнот на продуктот/услугата гледани од аспект на корисник (кориснички поставен дизјан, беспрекорно корисничко искуство, интуитивни и визуелно привлечни решенија).
  • Тестирање на продукти и оптимизација – Соработка со тимови во насока на контрола на изведбата, квалитет и сигурност преку тестирање на развојот. Анализа на feedback од корисници и користење на резултатите и перформанси со цел оптимизација и постојано унапредување на продуктот.
  • Познавање на индустријата – Познавање на најновите регулативи и прописи за дигитални банкарски продукти. Задолжителна контрола на запазени правни, сигурносни стандарди и заштита на клиентите/податоците во процесите.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Креативно и иновативно размислување (Digital mindset);
  • Познавање и користење на нови технологии;
  • Познавање и користење на дигитални алатки и напредни алатки за работа со податоци;
  • Познавање на банкарските продукти;
  • Подготвеност за креативно и иновативно размислување;
  • Проактивен пристап, динамичност, иницијативност, мотивираност и насоченост кон реализација/исполнување на цели;
  • Одлични организациски вештини;
  • Напредни комуникациски и аналитички вештини, способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Напредно користење на Office пакетот;
  • Одлично познавање на aнглискиот јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
25.01.2025 на [email protected] со назнака за Специјалист за развој на продукти, услуги и канали.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Популарно