Продукти
Вештачката интелигенција во фокусот на претстојното издание на Конференцијата за е-трговија

Со помалку од месец дена до претстојната Конференција за е-трговија, која ќе се одржи на 14 ноември во големата сала на Националната опера и балет во Скопје, настанот ветува ден исполнет со клучни говори, панел дискусии и неформални разговори за интеграцијата на вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во областа на е-трговијата.
Учесниците ќе имаат ексклузивната можност да научат од интернационалните и домашните индустриски пионери и лидери кои ефективно ја искористиле вештачката интелигенција за да ја забрзаат својата успешност во онлајн трговијата.
Конференцијата ќе истражува како вештачката интелигенција ја менува реалноста на е-трговијата, навлегувајќи во клучни теми како што се искористувањето на вештачката интелигенција за персонализација на корисничкото искуство, донесување на одлуки базирани на податоци и многу други.
Конференцијата со свое воведнo обраќањe ќе ја отворат претседателот на Република Северна Македонија, Стево Пендаровски и претседателката на АЕТМ, Нина Ангеловска.
Конференцијата потоа продолжува со првата сесија наречена „Маркетплејс пионери и нивниот успех во е-трговијата“ која се содржи од панел-дискусија и студија на случај, кои ги вклучуваат индустриски лидери од регионалните и глобалните маркетплејс платформи како Марко Царевиќ, извршен директор во „Ананас“, Катарзина Роса, лидер за образование и развој на трговци во „Алегро“ и Ралука Буџореану, продукт-лидер во „Заландо“, Никола Илчев од „Екомерц Академи“ од Бугарија и други.
Подоцна во денот, преку сесијата “Фокус на доставата и плаќањата и нивната повезаност со прекугранична е-трговија” поддржана од НЛБ банка, присутните ќе ги истражуваат опциите за плаќања во е-трговија во регионот, патот кон успехот и научените лекции. Оваа сесија вклучува разговори со еминентни говорници од регионот меѓу кои и Бранко Грегановиќ, извршен директор во НЛБ Банка Македонија, Иван Мирковски, извршен директор во „Смарт ливинг“ , Елвис Пивиќ, ко-основач во „Мој бренд“ од Босна и Херцеговина, Фидан Рамизи, основач на платформата aoos.com.al од Албанија, Соња Буха, менаџер за е-трговија во „Мона Мода“ од Србија и многу други.
Конференцијата продолжува со сесијата “Трка за иновации и технологија: Како да се искористат вештачката интелигенција, податоците и маркетингот во е-трговија” поддржана од А1 Македонија. Оваа сесија ги истражува иновациите и напредокот во областа на е-трговијата, вклучувајќи ја презентацијата на Стефан Ковачевиќ, глобален е-комерц лидер во „Нестле“ и подоцна следува дискусија на панелот за иднината на маркетингот со експерти од различни области.
Четвртата сесија, “Купувачот во центарот на е-трговијата: Нови начини за подобрување на неговото онлајн шопинг искуство”, се фокусира на создавањето на персонализирани искуства и разбирањето на навиките на корисниците. Каи Херцбергер, групациски директор за DACH и EMEA во „Мета“ и Саманта Тилет, глобален директор за партнерства во „Хттпоол“ за Amazon Ads, ќе споделат вредни искуства поврзани на оваа тема со присутните гости.
Последната сесија насловена „Финансирање во е-трговијата: Кои се барањата на инвеститорите?“ се фокусира на можностите за финансирање и раст на бизнисите со е-трговија во земјава и регионот.
За потсетување, оваа година конферецијата за втор пат ги отвора вратите за регионалната публика. Очекувано е присуство на повеќе од 600 гости – успешни претприемачи, е-трговци, директори на компании и владини претставници од Македонија, Србија, Босна и Херцеговина, Албанија, Косово, Црна Гора, Романија, Бугарија и Хрватска, што ја прави конференцијата уникатна и единствена во регионот во своето шесто издание.
Настанот е поддржан од Германското друштво за соработка – ГИЗ како организациски партнер, Мастеркард како генерален партнер, А1 Македонија како дигитален партнер, Ананас, НЛБ Банка и Пивара Скопје како златни партнери и Комерцијална банка, Корпа, Геиники Таксидромики, Фит Кит, Халкбанк и Фешн Груп како сребрени партнери на настанот.
Повеќе информации поврзани со агендата и сите останати детали поврзани со конференцијата, вклучувајќи ги и последните 50 картите во продажба, се достапни на официјалната веб страница на конференцијата: https://ecommerceconference.mk/
Банки
Халкбанк со промотивна понуда за потрошувачки кредит

Халкбанк АД Скопје им овозможува на своите клиенти нова можност да ги реализираат своите желби и планови под поволни услови, преку промотивната понуда за Промо потрошувачки кредит, со фиксна каматна стапка за целиот период на отплата.
Новиот производ на Халкбанк е со максимален износ до 2 500 000 денари, со можност за отплата до 120 месеци, и камата што останува непроменета во текот на целиот период на отплата. За кредити со рок до 95 месеци, каматната стапка изнесува 5% фиксна, а за кредити со рок до 120 месеци – 5,7% фиксна, со вклучено осигурување (CPI или Живот + Незгода).
Кредитната способност за вработени лица изнесува до 50% од месечните примања, додека пензионерите можат да користат кредит до 600 000 денари, по фиксна камата од 5%, со рок на отплата до 120 месеци, и кредитна способност до 40% од износот на пензијата.
Покрај поволните услови, Промо потрошувачкиот кредит овозможува висок степен на заштита и сигурност, благодарение на вклучените осигурителни полиси за случај на несреќа, боледување или невработеност, издадени од Халк Осигурување АД Скопје или Триглав Осигурување – Живот АД Скопје.
Со вкупна стапка на трошок (СВТ) од 5,78% за кредити со рок на отплата до 95 месеци и 6,53% за кредити до 120 месеци, оваа промотивна понуда претставува една од најповолните и најсигурни можности на пазарот за реализација на лични цели и финансиски планови.
Промоцијата е со важност до 30 ноември 2025 година.
Продукти
Халкбанк со Промо депозит по повод месецот на штедење

По повод октомври, месецот на штедењето, Халкбанк АД Скопје ја започна својата традиционална кампања посветена на промовирање на финансиската писменост и одговорно управување со личните финансии, преку воведување на нов Промо депозит создаден за да им овозможи на граѓаните поповолни услови за заштеда и дополнителна сигурност во време на економски предизвици.
Депозитот може да се отвори во сите филијали и експозитури на Халкбанк низ земјата. Минималниот износ на вложување е 30.000 денари или 500 евра, а каматната стапка е фиксна и изнесува 3% за штедење во денари, односно 2% за штедење во евра или долари, а рокот на орочување е 13 месеци. Штедењето во американски долари претставува новитет во понудата на банката, со што клиентите добиваат дополнителна можност за диверзификација на своите заштеди. Клиентите можат да изберат исплата на каматата на крајот на периодот на орочување или месечно, во зависност од своите потреби и планови.
За овој депозит не се дозволува делумно повлекување или дополнителни уплати пред истекот на рокот, што овозможува целосна стабилност и предвидливост на приносот.
„Халкбанк секоја година го одбележува месецот на штедењето со посебни понуди и иницијативи, со цел да ги охрабриме граѓаните да размислуваат долгорочно и одговорно кон своите финансии. Штедењето не е само индивидуална придобивка, туку и темел на стабилен економски систем. Затоа, секоја година во овој период нудиме дополнителни стимули за штедачите. Преку Промо депозитот им овозможуваме на нашите клиенти сигурен, транспарентен и исплатлив начин да ги зголемат своите заштеди,“ велат од банката.
Со оваа кампања, Халкбанк уште еднаш ја демонстрира својата улога како одговорна и стабилна банка, која се грижи за финансиската благосостојба на своите клиенти и постојано нуди решенија што ги поддржуваат нивните цели и планови.
Халкбанк потсетува дека штедењето е првиот чекор кон финансиска сигурност и независност, а со внимателно управување со средствата, секој може да го изгради сопствениот пат кон стабилна иднина.
Продукти
Mastercard до 2030 ќе ги замени бројките на картичките со токени

Mastercard официјално најави дека до 2030 година ќе ја елиминира потребата за внесување и користење на традиционалните броеви на картичките во онлајн плаќањата, заменувајќи ги со безбедни токени и биометриска автентикација.
Оваа промена е дел од глобалната стратегија на компанијата за поголема безбедност, намалување на измамите и поедноставување на корисничкото искуство.
Зошто се воведува токенизација?
Традиционалните 16-цифрени броеви на картичките долго време се ранлива точка, честопати злоупотребувана преку пробивања на податоци, скимирање и фишинг напади.
Со токенизацијата, вистинскиот број на картичката се заменува со единствен, енкриптиран токен. На овој начин:
– Нема статичен број кој може да биде украден или злоупотребен.
– Секоја трансакција добива единствен идентификатор.
– Корисниците добиваат дополнителна заштита преку биометриска автентикација – отпечаток од прст или препознавање на лице.
Кој ќе има корист од промената?
Потрошувачите ќе добијат поголема сигурност и помалку грижи околу кражба на податоци. Трговците ќе имаат намалени ризици од измама и сторнирања. Банките и давателите на услуги за плаќање ќе работат во побезбеден и поефикасен екосистем.
Што значи ова за иднината?
– Физичките картички нема целосно да исчезнат, но нивната употреба ќе се намалува, бидејќи дигиталните паричници и биометриската автентикација ќе станат новиот стандард.
– Безбедноста на плаќањата значително ќе се подобри.
– Ќе се забрза преминот кон дигитално-ориентирано банкарство и плаќања преку мобилни уреди.
Mastercard го гледа овој потег како следен чекор во градење на побезбеден, поедноставен и дигитален систем на плаќања, кој до 2030 ќе стане новата норма.
Извор: (Mastercard)
-
Продуктипред 2 месеци
Apple Pay достапен и за клиентите на Комерцијална банка
-
Анализипред 2 месеци
АНАЛИЗА: Кешот vs дигиталната ера – дали граѓаните ќе им останат верни на банкоматите?
-
Банкипред 2 месеци
Добре дојде во светот на Bonus Box – новата програма за лојалност од Комерцијална банка
-
Бизниспред 2 месеци
За прв пат во Македонија, Иуте воведе целосно автоматизиран систем за обработка на кредитни апликации, достапен 24/7
-
Банкипред 1 месец
Фатих Шахпаз е новиот генерален директор на Халкбанк АД Скопје?
-
Бизниспред 2 месеци
Ексклузивна соработка помеѓу Flex Pay и Ria Money Transfer – брзи и сигурни парични трансфери сега достапни во Flex Pay и филијалите на Flex Credit
-
Банкипред 1 месец
Промотивно со НЛБ Visa кредитните картички, 5,9% фиксна каматна стапка
-
Банкипред 2 месеци
Орлин Ваташки e нов член на Управниот одбор на УНИБанка АД Скопје