Connect with us

Компании

Групацијата Иуте оствари нето-добивка од 10,3 милиони евра и вкупни приходи од 105,7 милиони евра во 2023 година

Објавено

на

Иуте Естонија, водечка финтек групација во Европа, под чија закрила работи Иуте Македонија, официјално ги објави неревидираните резултати од дванаесетте месеци работење во 2023 година, со нето добивка од 10,3 милиони евра и вкупни приходи од 105,7 милиони евра, што покажува пораст од 20,1% во споредба со истиот период од минатата година.

Групацијата од неодамна од Иуте Кредит се ребрендираше во Иуте, со цел обемот на работа и услуги на пазарот да оди надвор од рамките на кредитирање вклучувајќи услуги за плаќање, банкарство и осигурување.

Гледајќи ја големата слика, групацијата ги надмина проектираните таргети за 2023та, а како што вели Тармо Силд, извршен директор на Иуте групацијата, компанијата освен што бележи уште една исклучително успешна година, остана доследна на својата мисија, визија и определба за ставање фокус исклучиво на квалитетот и корисничкото искуство.

„Можеме отворено да кажеме дека клучот на нашиот успех е во нашата брза адаптација на сите промени, флуктуации и влијанија, како и тоа што сме постојано отворени кон нови можности, притоа држејќи се цврсто до компаниската ДНК, мисија, визија и стратешки цели, во насока на нудење на целосна и најдобра услуга на нашите клиенти. Како лидер во дигиталната трансформација нудиме најдобро дигитално корисничко искуство и како резултат на тоа отидовме чекор понапред, воведувајќи дополнителна автоматизација во работењето и бизнис процесите, модел што преку мерења за предвидување и варијабли навлегува во начинот на однесување и степенот на задоволство на секој клиент и процес. Сево ова не само што овозможи заштеда на трошоци и намалување на кредитниот ризик, туку на нашите клиенти им овозможи уште потранспарентен, безбеден процес и искуство. Трансформацијата на Иуте оди паралелно со промените во околината и пазарот во кој функционираме. Убедени сме дека најдоброто од Иуте е пред нас”, смета Силд.

Иуте Македонија, како дел од Иуте Естонија со новиот визуелен идентитет го означи почетокот на промените и амбициозните планови што допрва доаѓаат, а тоа е дека Иуте станува многу повеќе од кредитна компанија. Извршниот директор на Иуте Македонија, Биљана Мишиќ, вели дека групацијата мораше да се прилагоди на предизвиците на пазарот на капитал, монетарната политика, регулаторните механизми, макроекономските и геополитичките околности, но и покрај тоа перформансот на групацијата е над таргетираните очекувања во поглед на растот на активата и реализираните приходи.

„Како лидер во индустријата, продолжуваме да го револуционизираме начинот на кој работиме, интензивирајќи го користењето на напредни алгоритми и машинско учење кои ни овозможуваат да добиеме вредни информации за предвидување на изложеноста на клиентот, минимизирање на кредитниот ризик и обезбедување на одговорни практики за кредитирање. Отворивме ново поглавје во финтек дигиталната револуција, но воедно и покажавме дека гласот и потребите на нашите клиенти се најважни во ерата на вештачка интелигенција и дигитализација. Нашата мрежа на експозитури расте во континуитет, со цел да го задржиме човечкиот пристап, а паралелно во нагорна линија се движат и иновациите и трендовите кои секојдневно ги воведуваме, во интерес на нашите клиенти и корисничкото искуство. Она што е најважно е дека чекориме храбро, сплотено и подготвено за сите нови предизвици, а паралелно со сите наши нови бизнис поглавја, посветени сме секогаш и на заедницата, со континуирана поддршка во повеќе општествени сегменти”, вели Мишиќ.

Подолу следи сумирање на групациските достигнувања, а целиот извештај е достапен тука.

Стратегиски резултати на групациско ниво

  • Бројот на активни корисници се зголеми за 274 илјади (31.12.2022: 272 илјади), со приход по клиент во износ од 370 евра (12М/2022: 343 евра)
  • Вкупниот број на корисници порасна за 10,3%, броејќи 1,1 милион (31.12.2022: 928 илјади)
  • Консолидиранaта актива на групацијата се зголеми за 16,6% изнесувајќи 375.8 милиони евра, а капиталот се зголеми за 19%, изнесувајќи 63,8 милиони евра на 31.12.2023 година.
  • MyIute апликацијата достигна бројка од 813 илјади симнувања заклучно со 31.12.2023 (31.12.2022: 477 илјади симнувања)
  • Во декември 2023 година одобрена е првата исплата на дивиденда на Energbank
  • Iutepay се позиционираше како пионер на Балканот во делот на e-money институции

Оперативни резултати на групациско ниво

  • Исплатата на кредити порасна за 11%, достигнувајќи 291 милион евра (12М/2022: 262 милиони евра)
  • Бројот на одобрени кредити се намали на 331 илјади (12/2022: 357 илјади)
  • Бруто портфолиото на кредити порасна за 16.9 изнесувајќи 252 милиони евра (31.12.2022: 215.5 милиони евра), од коишто принципалниот износ на кредити порасна за 17.3%, изнесувајќи 232.3 милиони евра (31.12.2022: 198.1 милиони евра)
  • Нето портфолиото на кредити порасна за 19.7% изнесувајќи 232.2 милиони евра (31.12.2022: 193.9 милиони евра),
  • Вкупната мрежа на бескартични банкомати достигна бројка од 75

Финансиски резултати на групациско ниво

  • Приходите од камати и провизии се зголемија за 18%, изнесувајќи 91.4 милиони евра (12М/2022: 77.4 милиони евра), небанкарско портфолио
  • Нето приходите од камати и провизии пораснаа за 10.4%, изнесувајќи 63.2 милиони евра (12M/2022: 57.2 милиони евра), небанкарско портфолио
  • Вкупниот приход порасна за 20.1%, изнесувајќи 105.7 милиони евра (12М/2022: 88 милиони евра).
  • ЕБИТДА, приспособена за курсни разлики и приходи од Енергбанк, се зголеми за 34.4%, изнесувајќи 46.7 милиони евра (12М/2022: 34.8 милиони евра).
  • Нето добивката порасна на 10.3 милиони евра, споредбено со 7.1 милиони евра во истиот период од минатата година, по усогласување на еднократниот ефект од аквизицијата на Енергбанк.

Целта на Групацијата Иуте е да продолжи да работи уште понапорно и попосветено, користејќи уште понапредни технологии, надградба на релациите со клиентите на долги патеки и отворање нови бизнис поглавја.

Компании

Македонски Телеком ја претстави новогодишната кампања со порака за пријателство и толеранција

Објавено

на

Во време кога светот е поделен повеќе од кога било, Телеком ја започнува својата Новогодишна кампања со пораката „Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат“. Кампањата инспирира поврзаност, потсетувајќи ги луѓето да се обидат да допрат до другите затоа што, и покрај разликите, сепак можеме да најдеме заеднички јазик.

Иако светот е поврзан повеќе од кога било, луѓето се сѐ повеќе поделени, многумина живеат во изолирани „социјални меури“, прифаќајќи ги само оние коишто изгледаат, размислуваат и се однесуваат како нив. Оваа сѐ поизразена поделба ја слабее колективната способност за разбирање и прифаќање на различностите.

„Како бренд, ние сакаме да ги поврземе луѓето. Сакаме јасно да ставиме до знаење дека е важно и можно да ги урнеме бариерите коишто нѐ оддалечуваат“, вели Улрих Кленке, Раководител за бренд во Дојче Телеком. „Нашата компанија е посветена на социјална кохезија и на поголема толеранција и на ниту еден начин не толерира омраза и провокации, дискриминација, расизам и екстремизам. Ние се залагаме за она што ги поврзува луѓето, општествата и културите.“

Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат

Новогодишниот филм е модерна бајка во која се раскажува приказна за две млади девојки, коишто живеат во различни светови, разделени со преграда од стакло. Но, и покрај разделеноста, тие сепак започнуваат блиско пријателство. Нивната детска отвореност и љубопитност триумфираат над невидливите бариери од предрасуди и тензии коишто општеството ги изградило помеѓу нив. Приказната води до еден моќен момент кога девојките разменуваат новогодишни подароци сфаќајќи дека цело време ја имале истата идеја. Едната девојка подарува цигла, а другата камен, симболизирајќи го нивниот заеднички план да го скршат стаклениот ѕид, еднаш и засекогаш. Кога бариерите од стакло се конечно скршени, девојчињата ставаат крај на физичката поделба што воедно претставува и почеток на нивната вистинска врска.

Телеком ја емитува својата Новогодишна кампања во десет земји низ Европа: Македонија, Словачка, Австрија, Хрватска, Црна Гора, Германија, Полска, Романија, Чешка и Унгарија.

Видео спотот го режираше наградуваниот германски режисер Алекс Фаил, којшто стои зад познатите видео спотови како „The Small Escape“ или „Edekarus“. При снимањето му помагаше Мортимер Хохберг, директор на фотографија. Музиката ја компонираше германското студио Supreme Music.

Продолжи со читање

Компании

Зајакнување на партнерството и тимскиот дух: Работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво и продажните агенти на Комерцијална банка

Објавено

на

Изминатиот викенд се оддржа работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво со продажните агенти од продажната мрежа на Комерцијална банка АД Скопје, со цел зајакнување на партнерството кое трае со години.

Оваа активност, надвор од стандардната работна средина, создава дополнителен мотив за засилување на тимскиот дух и успешната соработка.

Со континуирана грижа и инвестиции во знаењето и професионалниот развој на своите вработени, како и на своите партнери-агенти, КБ Прво Пензиско Друштво се посветува на создавање на услови за успех. Компанијата верува дека нивниот успех е и успех на целата организација.

Оваа посветеност има за цел не само да го подобри квалитетот на услугата што ја нуди КБ Прво Пензиско Друштво, туку и да резултира со позадоволни членови и постигнување на успешни резултати.

Тимската соработка и позитивната енергија продолжуваат да бидат клуч за успехот на КБ Прво Пензиско Друштво.

Продолжи со читање

Компании

80 години Народен театар Битола: Културата како темел за иднината, бизнисот како поддршка за нејзината трајност

Објавено

на

Со голема свеченост, Народниот театар Битола ја прослави својата 80-годишнина – јубилеј кој ја слави не само историјата, туку и иднината на македонската култура. Во духот на ова значајно обележување, настанот доби уште поголема димензија со потпишувањето на меморандум за соработка помеѓу Народниот театар Битола и MINT Fintech Group, предводени од директорот на театарот Васко Мавровски и извршниот директор на компанијата, Никола Јошевски.

Инвестицијата во културата: Визија за иднината

Во време кога културните институции се борат со предизвиците на современото општество, ваквите партнерства претставуваат пример за одговорност и визија. MINT Fintech Group, препознавајќи ја значајноста на Народниот театар Битола како столб на македонската култура, вложи во дигитализација на репертоарот и развој на едукативни програми за бон-тон, со посебен акцент на новата публика.

„Културата не е само наследство, туку и иднина. Веруваме дека инвестицијата во културните институции е инвестиција во заедницата, во младите и во вредностите кои ја дефинираат нашата земја“, истакна Никола Јошевски, генерален Директор на MINT Fintech Group.

Дигитализацијата на репертоарот ќе овозможи полесен пристап до театарските содржини, правејќи ги подостапни за публиката од сите возрасти, додека едукативните програми ќе поттикнат градење на културно свесна и одговорна публика, особено кај младите генерации.

Народниот театар Битола: 80 години културен амбасадор

Јубилејот беше одбележан со претставата „Ѓоре Магаревски 80 години потоа“, која симболично ја врати публиката на почетоците на театарот, кога во 1944 година беше изведена првата претстава на македонски јазик. Директорот на театарот, Васко Мавровски, истакна дека овој настан не е само прослава, туку потсетник за трајноста и значењето на културата како дел од колективниот идентитет.

„80 години Народен театар Битола се 80 години приказни, емоции и неуморна посветеност кон уметноста. Благодарни сме што компании како MINT Fintech Group ја препознаваат важноста на театарот и ја поддржуваат неговата иднина“, рече Мавровски.

Културата и бизнисот: Зошто оваа синергија е клучна?

Во ерата на дигитализација, улогата на приватниот сектор станува клучна во поддршката на културата. MINT Fintech Group не само што го препознава ова, туку активно ја гради мостот помеѓу технологијата, бизнисот и културните вредности.

„Културата и бизнисот не се спротивности. Напротив, тие можат да работат заедно, да создаваат нови вредности и да ја инспирираат заедницата. Потпишувањето на овој меморандум е само почеток на една соработка која ќе донесе иновации и трајни промени“, изјави Јошевски.

Заедничка визија: Културата како приоритет

80-годишниот јубилеј на Народниот театар Битола е потсетник дека културата бара постојана грижа и иновација. Оваа соработка меѓу Народниот театар и MINT Fintech Group претставува пример за тоа како приватниот сектор може да ја поддржи културната сцена, обезбедувајќи ѝ ресурси и платформа за развој.

Бидејќи културата не е само минато, туку и иднина – а иднината е наша заедничка одговорност.

Продолжи со читање

Популарно