Connect with us
no baners

Бизнис

Diners е прва финансиска компанија во Македонија со SAP Service Cloud – Што значи ова за членовите?

Објавено

на

no baners


Diners Македонија уште еднаш постави нови стандарди во финансискиот сектор, станувајќи првата компанија во земјата што го имплементира SAP Service Cloud – напредно технолошко решение кое има за цел да го подобри искуството на корисниците и оперативната ефикасност. Овој значаен чекор доаѓа во време кога Diners го слави и големото признание, добивајќи ја престижната награда за „Најдобро кориснично задоволство и среќа на корисниците“ за 2024 година од Global Banking & Finance Review.

Со имплементацијата на SAP Service Cloud решението, членовите на Diners ќе искусат побрзи одговори, оптимизирана комуникација и побрзо решавање на нивните барања. Дополнително, оваа платформа ја подобрува внатрешната организација преку автоматизирање на рутинските задачи, што резултира со попрецизно и побрзо искуство за секој член на Diners.

Оваа претставува значаен чекор во нашата дигитална трансформација,“ изјави Тони Јанковски, Директор за развој и иновации во Diners Македонија. „Постојано се стремиме да ја понудиме најдобрата услуга за нашите членови, а SAP Service Cloud ќе ни го овозможи токму тоа. Во комбинација со неодамнешното признание од Global Banking & Finance Review за најдобро задоволство на корисниците, сметам дека оваа надградба само ја потврдува нашата максимална посветеност кон членовите и нивните потреби.

Како прва кредитна картичка во Македонија, Diners е лидер во иновациите веќе 30 години, постојано нудејќи уникатни поволности и супериорни услуги за своите членови. Со 24/7 персонализирана поддршка и финансиски совети преку MyDiners мобилната апликација и личните советници, лесно е да се каже дека Diners обезбедува своите членови да не бидат само клиенти, туку дел од пошироко семејство.

Бизнис

КБ Прво пензиско друштво го одбележа Светскиот ден на штедењето со порака за сигурна иднина

Објавено

на

По повод 31 октомври – Светскиот ден на штедењето, КБ Прво пензиско друштво упати потсетник дека секој паметен финансиски избор денес создава посигурна иднина утре.

Во светот на финансии, штедењето не е само навика, тоа е инвестиција во себе, во своите најблиски и во спокојна иднина.

Од Друштвото порачуваат дека и најмалите уплати имаат значење, бидејќи со упорност и дисциплина може да се изгради стабилна финансиска иднина.

Преку доброволниот пензиски фонд на КБ Прво, граѓаните имаат можност самостојно да уплаќаат средства, во износ и во време кое самите го одбираат, создавајќи дополнителна пензија и чувство на сигурност за иднината.

Со дваесетгодишно искуство во управување со пензиски фондови, КБ Прво пензиско друштво останува партнер на граѓаните во градењето на долгорочна финансиска стабилност.

„Штедењето е нешто што ќе остане – затоа започнете денес.“

Продолжи со читање

Бизнис

Македонски Телеком оствари одлични финансиски резултати, капитални инвестиции и раст во првите девет месеци на годината

Објавено

на

Македонски Телеком продолжува со успешно работење и во третиот квартал на годината. Продолжува трендот на големи инвестиции во развој и модернизација на мрежата, раст во сите сегменти, зголемување на бројот на корисници и фокус на најдоброто корисничко искуство.

Оперативната добивка пред камати, оданочување и амортизација (EBITDA) е зголемена за 6,1 проценти споредено со минатата година, а нето добивката бележи раст од 14,9 проценти. И приходите од продажба на крајот од првите девет месеци од 2025 година се зголемени за 1,6 проценти.

Како резултат на нашата посветеност на креирање и спроведување паметни решенија зголемени се и приходите од системската ИТ интеграција за дури 28,6 проценти.

Инвестиции и ширење на мрежата

Со стратешко инвестирање продолжуваме да ја шириме и модернизираме мрежата и да воведуваме нови технологии. Вкупните капитални инвестиции (CAPEX) на крајот од третиот квартал од 2025 година изнесуваат 1.614 милиони денари, што е зголемување за 44,9% во споредба со истиот период од минатата година.

Нашата 5G мрежа е достапна за 97 проценти од населението во Македонија со гигабитни брзини во речиси сите градови во државата. Со најголемата оптичка инфраструктура покриваме 60,45 проценти од домаќинствата или 361 илјада пристапи до оптика што е речиси двојно повеќе во споредба со сите останати оператори на пазарот заедно и 6,6 проценти повеќе споредено со истиот период од претходната година.

Супериорно корисничко искуство

Според TRI*M индексот за мерење на задоволството на корисниците, ние сме број 1 телекомуникациски бренд во Македонија. Нашата посветеност на супериорно корисничко искуство донесе зголемување на бројот на корисници и лидерство во сите сегменти.

Бројот на корисници на широкопојасен интернет е зголемен за 3,4 проценти и
изнесува 224 илјади, а вкупниот број на интернет пристапи порасна за 3,3 проценти.

Во мобилните комуникации, се бележи благо зголемување на базата на корисници која изнесува 1,3 милиони. Во фиксната телефонија, ја задржуваме водечката позиција со 62,7 проценти. И на ТВ пазарот остануваме на лидерската позиција со удел од 37,4 проценти. Новата генерација дигитална телевизија – MagentaTV е одлично прифатена што донесе и раст од 6,7 проценти или 165,9 илјади корисници.

Со првата дигитална програма за наградување и поволности за корисниците – Magenta Moments, достигнавме 341 000 корисници.

Позитивните резултати и континуираниот раст во сите сегменти се резултат на нашето стратешко инвестирање во најдобрата мрежа и супериорно корисничко искуство.

ПР објава

Продолжи со читање

Бизнис

Децата од градинката „Пролет“ во посета на МИНТ финтек – групацијата по повод Денот на штедењето

Објавено

на

По повод 31 октомври – Светскиот ден на штедењето, МИНТ Финтек Групацијата ги отвори вратите на своите главни канцеларии во Битола и организираше посета за најмладите, децата од детската градинка „Пролет“.

Во духот на едукацијата и добрите финансиски навики, децата имаа можност да се запознаат со симболиката на штедењето и да научат како преку мали чекори може да се создадат големи навики. Со нивните насмевки и прашања за тоа „како растат парите“, денот доби најубава смисла.

Секое дете доби специјално дизајнирана Mint касичка – со мотиви од вселената и природата – симбол на љубопитност, раст и одговорност. Покрај тоа, децата изработија и цртежи на тема „штедење“ кои останаа изложени во канцелариите на компанијата како потсетник дека најубавите инвестиции се оние во иднината.

„Во Mint Fintech Group веруваме дека финансиската писменост почнува уште од најрана возраст – преку игра, боја и инспирација. Затоа секоја година на овој ден сакаме да им ја приближиме на децата идејата за штедење како нешто убаво, креативно и значајно“, велат од компанијата.

Настанот беше организиран во соработка со воспитувачите од ЈОУДГ „Естерија О. Мара“ – објект „Пролет“, а ќе продолжи и утре во знак на Денот на осигурувањето, со нови активности посветени на безбедноста и довербата.

Mint Fintech Group продолжува да вложува во развојот на финансиската едукација и општествената одговорност, градејќи култура на штедење и доверба меѓу најмладите генерации.

ПР објава

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange