Интервјуа
Интервју | АНТОНИО АРГИР: Групацијата НЛБ прерасна во регионален пионер во областа на напредните дигитални плаќања
Во денешниот дигитален пејзаж кој брзо се развива, точката во која се вкрстуваат финансиите и технологијата го обликува начинот на кој спроведуваме трансакции. Еден од пионерите во оваа област е г-дин Антонио Аргир, искусен експерт со длабоко разбирање на дигиталните платежни системи.
Со фокус на теми како што се Apple Pay, Google Pay, NLB Smart POS и поширокиот спектар на дигитализација, Аргир носи богатство на знаење и детален увид во овие дејности.
Во ова ексклузивно интервју, навлеговме во нијансите на овие трансформативни технологии, истражувајќи го нивното влијание врз потрошувачите, бизнисите и иднината на финансиските екосистеми.
Во продолжение разговараме со г-дин Антонио Аргир, член на УО на НЛБ Групација, одговорен за управување со групацијата, плаќања и иновации.
Банкарство: Неодамна НЛБ го имплементираше Apple Pay во Словенија. Кажете ни малку повеќе за опциите што Apple Pay им ги нуди на клиентите?
Антонио Аргир: Така е, ние сме исклучително горди што на крајот на февруари во Словенија ја овозможивме услугата Apple Pay за корисниците на НЛБ. Реакциите кои ги добиваме од клиентите се многу позитивни, бидејќи клиентите навистина со нетрпение ја очекуваа оваа услуга. Со овозможувањето на Apple Pay, НЛБ дополнително ја зајакна својата позиција како дигитално напредна банка. Сепак, ова не е единствената иновација што ја воведовме во НЛБ Групацијата во последната година.
Дефинитивно би го споменал и воведувањето на услугата Google Pay, воведувањето на новата повеќеканална дигитална банка Клик која овозможува исто корисничко искуство на сите уреди, односно и на паметните телефони и на компјутерите, и последно, но не и најмалку важно, лансирањето на NLB Smart POS решението кое овозможува паметно користење на телефоните и како ПОС терминал. Со сите решенија што ги нудиме, клиентите секогаш ги имаме во нашиот фокус. На нашите клиенти сакаме да им го понудиме најдоброто корисничко искуство кое можат да го добијат на пазарот.
Оценувам дека НЛБ Групацијата во последниот период навистина презеде решителни чекори на патот кон обезбедување на најдобро корисничко искуство за своите клиенти на сите пазари каде што работи, вклучително и во Македонија. Амбицијата на НЛБ е секако многу поголема и поширока. Сакаме што поскоро да ја овозможиме услугата Apple Pay и на другите пазари, секако и во Македонија. Желбата е слична како во случајот со услугата Google Pay, кога практично НЛБ Групацијата прва ја донесе глобално популарната услуга на пазарите во Северна Македонија, Црна Гора и Босна и Херцеговина.
Со Google Pay докажавме колку е значајна улогата на НЛБ Групацијата и каква системска позиција имаме во однос на глобалните технолошки компании, како и на локалните пазари каде што работиме. Така, слично на Google Pay, сакаме да ја направиме услугата Apple Pay достапна за сите наши клиенти во регионот кој го нарекуваме наш дом. НЛБ Групацијата сака на клиентите да им ги понуди најнапредни решенија за дигитално банкарство, а во исто време да обезбеди најдобро корисничко искуство, кое е безбедно и доверливо.
Apple Pay е чекор на овој пат, бидејќи со услугата Apple Pay можете брзо, лесно и безбедно да плаќате со НЛБ картичките директно со вашиот iPhone или други уреди на Apple. Можете да плаќате и на ПОС терминали и онлајн. Користењето на Apple Pay е многу лесно, бидејќи клиентите едноставно го доближуваат својот iPhone или Apple Watch поблиску до терминалот за плаќање. Кога плаќате онлајн и преку апликации, информациите како што се вашето име и презиме и адреса се пополнуваат автоматски. Apple Pay користи безбедносни карактеристики вградени во вашиот Apple уред, вклучувајќи Face ID и Touch ID, кои се дизајнирани така што само вие можете да одобрувате плаќања.
Банкарство: Дали е достапна дигитализацијата на платежните картички за сите брендови (Mastercard/Visa) и дали крајниот корисник има некакви почетни трошоци, т.е. цена по трансакција?
Антонио Аргир: Во Словенија, НЛБ Групацијата обезбедува Apple Pay услуги и за Visa и за Mastercard картички. Истата амбиција ја имаме и за останатите пазари каде што работи НЛБ Групацијата. Apple Pay е достапен бесплатно за нашите клиенти, нема дополнителни трошоци за клиентите кои користат ја користат оваа услуга.
Банкарство: Кога реално може да очекуваме Apple Pay во Македонија? Дали Apple Pay моментално се имплементира во НЛБ Банка Скопје?
Антонио Аргир: Имплементацијата на услугата Apple Pay се одвива истовремено за останатите членки на НЛБ Групацијата. Се надеваме дека и другите банки од нашата Групација, за кои Банкарт обезбедува услуги за обработка на картички и банкомати, ќе можат да воведат Apple Pay за релативно краток временски период. Услов за имплементација на услугата е секако присуството на Apple Pay на секој пазар, што е исклучиво одговорност на Apple. Apple Pay сè уште не е достапен на пазарите во Северна Македонија, Босна и Херцеговина и Косово, па НЛБ Групацијата води интензивни разговори со Apple со цел што поскоро да ги отвори овие пазари за нивните производи. Врз основа на успешната имплементација во Словенија, сметам дека сме на добар пат да го донесеме Apple Pay и во Македонија.
Банкарство: Дали мислите дека имаме потенцијал да го користиме овој паричник во Македонија? Колку корисници со iPhone реално може да се очекува да ги дигитализираат своите картички преку Apple Pay, имајќи предвид дека во Македонија во септември 2023 година се дигитализирани само 29.000 дебитни и 14.000 кредитни картички?
Антонио Аргир: Групацијата НЛБ е регионален пионер во областа на напредните дигитални плаќања. Уверен сум дека има голем потенцијал за раст на мобилните плаќања како на македонскиот, така и на другите регионални пазари. Овој вид на плаќање носи многу предности за клиентите, но и за продавачите и последно, но не и најмалку важно за државата, бидејќи го намалува уделот на сивата економија.
Токму поради ова, сметам дека земјите исто така треба да преземат поактивен пристап кон промовирање на дигиталните и безготовински плаќања, бидејќи уделот на овие плаќања во регионот е далеку под европскиот просек. По воведувањето на услугата Google Pay, а сега и услугата Apple Pay и со тоа подобреното корисничко искуство, бројот на дигитализирани картички меѓу корисниците на НЛБ во Словенија расте исклучително брзо. Од воведувањето на Google Pay минатиот јуни, бројот на дигитализирани картички меѓу корисниците на НЛБ во Словенија се зголеми за повеќе од четири пати до крајот на 2023 година, а тој број сè уште расте.
Податоците за Apple Pay се уште поимпресивни, бидејќи корисниците на НЛБ дигитализираа повеќе од 30.000 картички само во првата недела. Подобреното корисничко искуство и популарноста на Google Pay меѓу корисниците на НЛБ во Словенија се докажува со фактот дека уделот на бесконтактните плаќања со мобилни и паметни часовници е двојно поголем од минатогодишниот просек. Сè уште немаме податоци по воведувањето на Apple Pay, но врз основа на бројот на дигитализирани картички, претпоставуваме дека процентот на плаќање преку мобилен и паметен часовник значително ќе се зголеми. Истовремено, неопходно е да се истакне и фактот дека во овој период обемот (износот) на трансакциите на клиентите на НЛБ направени со паметен телефон или паметен часовник исто така е повеќе од двојно зголемен. Сигурни сме дека ќе бидеме сведоци и на сличен тренд на брз раст на дигитализираните картички и трансакциите направени со овие картички и во Македонија.
Банкарство: Имајќи предвид дека ова интервју го спроведовме партнерски со АЕТМ Скопје, следното прашање е поврзано со нивното делување. Асоцијацијата за е-трговија преку своето делување се стреми да ги едуцира клиентите за бенефитите кои ги нуди е-плаќањето и дигитализацијата. Како ја оценувате работата на АЕТМ кога е во прашање овој сегмент на плаќања?
Антонио Аргир: Да потсетам дека НЛБ Банка Скопје е прва банка која на македонскиот пазар овозможи процесирање на плаќањата преку електронска трговија, практично уште во 2008 година, а денес банката има преку 50% пазарно учество во остварен волумен кога станува збор за онлајн плаќањата. На клиентите Банката им нуди стабилен, 24/7 достапен сервис за плаќање, но и низа дополнителни алатки и функционалности со цел корисниците да ги спроведат плаќањата на брз, едноставен и безбеден начин.
За работата на Асоцијацијата, можам да дадам само позитивни оценки. Навистина сметам дека оваа организација, од нејзиното основање во 2017 година, е непоколеблива во своите напори да го катализира растот и напредокот на секторот за е-трговија. Би рекол, слично како што НЛБ е пионер во обогатување на финансискиот пејзаж со иновативни услуги и трансформација на традиционалното банкарство, така и Асоцијацијата за е-трговија е пионер во визионерски иницијативи и постојана потрага по иновации кои имаат трансформативно влијание на дигиталната трговија.
Преку регионалната улога која во моментов ја имам во нашата НЛБ Групација, имајќи подобар поглед и знаења за регионот, можам да кажам дека стратешките иницијативи на Македонската Асоцијација за е-трговија не само што ја поттикнаа индустријата напред, туку и поставија „златен стандард“ за сличните организации во регионот.
Преку своите иновативни програми и посветеност кон извонредност, тие постојано демонстрираат длабоко разбирање на динамиката на пазарот, градејќи поволна средина за раст на овој сегмент, но и на сите останати чинители кои учествуваат во процесот на е-трговија, практично поттикнувајќи еден просперитетен екосистем кој придонесува за деловен успех.
Интервјуа
Иднината на пензиите во Македонија – разговор со Иван Стојановиќ од КБ Прво
Во новата епизода на FinSight, разговараме со Иван Стојановиќ од КБ Прво пензиско друштво за едно од најважните, а често недоволно разбрани прашања за иднината на пензискиот систем и улогата на приватните пензиски фондови.
Дваесет години по воведувањето на задолжителните пензиски фондови во вториот столб, се отвораат суштински теми: дали системот ја оправда довербата, колку се заштитени средствата на идните пензионери и какви се реалните очекувања од пензијата што допрва ќе ја примаме.
Како се промени перцепцијата за вториот столб?
Во разговорот, Стојановиќ анализира како се менувала јавната перцепција за приватните пензиски фондови од почетна недоверба, до сè поголема свесност дека вториот столб е клучен дел од долгорочната финансиска сигурност.
Дали придонесите се доволни за сигурна пензија?
Се отвора и прашањето дали процентот од придонесите што се издвојува во корист на приватните фондови е доволен за пристојна пензија, особено во услови на демографски промени и подолг животен век.
Како растат средствата на идните пензионери?
Посебен акцент е ставен на тоа колку се „оплодуваат“ средствата на членовите, како и на фактот дека приватните пензиски фондови денес располагаат со околу 3 милијарди евра, кои се инвестираат по строго регулирани и диверзифицирани стратегии.
Во што се инвестираат средствата?
Стојановиќ објаснува каде се вложуваат овие средства – од државни хартии од вредност, до странски пазари и други инструменти – и како се балансира ризикот со цел долгорочен принос.
Кога следува помасовна исплата на пензии?
Еден од клучните моменти во разговорот е очекувањето кога ќе започне помасовната исплата од вториот столб и како тоа ќе влијае врз целокупниот пензиски систем.
Нашиот модел во европски контекст
Се прави споредба на македонскиот модел со оние во други европски земји, при што се потенцираат и предностите и просторите за унапредување.
Што значи мултифондовски пристап?
Во епизодата се појаснува и концептот на мултифондовски пристап, кој овозможува различни инвестициски стратегии во зависност од возраста и ризичниот профил на членот.
Интересот за третиот столб
Разговараме и за тоа дали младите покажуваат интерес за доброволното пензиско осигурување, колку е важна раната уплата и дали постои минимален износ што ја прави инвестицијата исплатлива.
Што следува од КБ Прво пензиско друштво?
На крајот, Стојановиќ открива што можат членовите да очекуваат од КБ Прво пензиско друштво во иднина – во поглед на производи, транспарентност и поддршка за подобро пензиско планирање.
🎥 Целата епизода на FinSight носи јасни одговори и корисни насоки за секој што размислува долгорочно за својата финансиска сигурност.
Интервјуа
Интервју | СИЛВАНА МИЛЕНКОВА И РАДИСАВ БУЛАТОВИЌ: Најважни се добрата комуникација, емоционалната интелигенција, искреноста и создавање на долгорочни односи на доверба со клиентите
Во динамичниот свет на животното осигурување, довербата, професионалноста и човечката посветеност се клучни за создавање долгорочни и стабилни односи со клиентите.
Токму на овие вредности се темели работата на Силвана Миленкова и Радисав Булатовиќ, менаџери на продажба во Винер Лајф Осигурување. Со долгогодишно искуство, посветеност кон едукација на клиентите и развој на силни продажни тимови, тие се пример за тоа како правилниот пристап може да донесе успех и за компанијата и за осигурениците.
Во ова интервју, ви ги пренесуваме нивните искуства, предизвиците со кои се соочуваат и значењето на животното осигурување во секојдневието.
Банкарство: Како започна вашата кариера во Винер Лајф осигурување и што ве
мотивираше да се насочите кон продажба на животно осигурување?
Силвана Миленкова: Свесноста за потребата од сигурност за себе и своите најблиски ме мотивира и ме натера на размислување да се насочам кон работа и кариера во продажбата на животно осигурување.
Радисав Булатовиќ: Продажбата отсекогаш ме привлекувала, сакав работа со луѓе и реална помош. Во Винер Лајф дојдов по мое лично искуство кога осигурувањето ми помогна во тешка ситуација – тогаш ја сфатив вистинската вредност на тоа што го работиме.
Банкарство: Што најмногу ве инспирира во работата со луѓе и во процесот на продажба на поризводите кои ги нудите и објаснување на клиентите за вредноста на животното осигурување?
Радисав Булатовиќ: Ме инспирира тоа што животното осигурување е производ што му е вистински потребен на секој човек. Ми значи кога можам да објаснам колкава вредност носи и да помогнам некој да се чувствува посигурно за себе и за своето семејството.
Силвана Миленкова: Ме инспирира секогаш кога имам можност да помогнам на други луѓе да бидат свесни и подготвени за непредвидливи ситуации во животот, бидејки секогаш животот е на прво место.
Банкарство: Кои лични квалитети според вас се најважни за еден успешен продавач во оваа област?
Радисав Булатовиќ: Најважни се добрата комуникација, емоционалната интелигенција и искреноста. Работиме со многу важни одлуки за луѓето, затоа довербата и човечкиот пристап се клучни.
Силвана Миленкова: Создавање на долгорочни односи на доверба на клиентите со нас, фамилијаризација со клиентите, можност да разбудиме свест кај клиентите со цел да направат чекор за посигурна иднина, внимателност, несебичност и самоувереност.
Банкарство: Можете ли да споделите некое посебно лично искуство со клиент на кој сте му помогнале да сфати колку е важно да има животно осигурување?
Радисав Булатовиќ: Имав клиент кој ја откупи својата полиса, мислејќи дека нема потреба од неа. По неколку месеци доживеа несреќа и тогаш многу зажали за одлуката. За жал, самата ситуацијата во која се најде му ја покажа важноста и значењето на осигурувањето, а тоа само ми потврди колку е битно навреме да се има заштита.
Силвана Миленкова: Секако според моето долгогодишно искуство во работата со продажба на животно осигурување, секоја продадена полиса е посебно и драгоцено искуство. Но, еве некои примери каде местото и условите не се клучни за постигнување на резултати. Имав прилика на пазар, каде што работеше еден брачен пар и немаа никакво пензиско осигурување при разговор да сватат дека ова е им е потребно и се одлучија во истиот момент да направат полиси и за двајцата под вонредни услови на тезга.
Банкарство: Дали имало ситуации кога клиентот првично бил скептичен, но по разговорот со вас го променил ставот? Како изгледаше тој процес?
Радисав Булатовиќ: Секако, тоа се случува често и токму затоа ја сакам оваа работа. Не ја гледам како продажба, туку како да им помогнам на луѓето да ја разберат важноста од заштита за себе и за своето семејство. Кога ќе сфатат дека станува збор за сигурност и грижа, а не за трошок, тогаш ставот се менува. Тоа за мене ја прави оваа работа хумана.
Силвана Миленкова: Ситуации кога клиентот е скептичен се случуваат секој ден, но токму тоа ми е дополнителен мотив да разговарам со клиентите и најпрво да откријам зошто имаат таков став, па потоа да го променам начинот на гледање и перцепција на животното осигурување.

Банкарство: Како ја градите довербата со клиентите, особено со оние кои првпат се среќаваат со концептот на животно осигурување?
Радисав Булатовиќ: Довербата ја градиме со искреност и транспарентност. Секогаш јасно објаснувам што добива клиентот и зошто. Тоа е и основниот принцип на нашата компанија.
Силвана Миленкова: Како и секогаш довербата се гради со искреност, транспарентност и професионалност пред се. Клиентите мора да се стекнат со доверба, со почит, да го зголемиме разбирањето со нив, за да разговараат со нас и да почувствуваат дека се грижиме за нив.
Банкарство: Кои се најчестите дилеми или погрешни перцепции што клиентите ги имаат за животното осигурување и како им ги разјаснувате?
Силвана Миленкова: Во најчест случај пристапуваат со недоверба заради непотполна информираност, но секако пристапуваме професионално и настојуваме да ја промениме перцепцијата и да ја отстраниме недовербата. Многу често, клиентите размислуваат дека животното осигурување е трошок, дека немаат пари за ова, но првично не ја гледаат смислата и потребата да имаат полиса за животно осигурување, бидејќи периодот е долг и сметаат дека попаметно би ги инвестирале средствата за други цели.
Радисав Булатовиќ: Често луѓето се несигурни поради недостиг на информации. Нашата задача е да им помогнеме да го разберат значењето и важноста на животното осигурување.
Банкарство: Ако треба со една реченица да објасните зошто секој човек треба да има животно осигурување, што би посочиле?
Радисав Булатовиќ: Никој не може да ја предвиди иднината, но со животно осигурување можеме да ја обезбедиме и да живееме безгрижно!
Силвана Миленкова: Животното осигурување ни обезбедува финансиска заштита и стабилност на нас и нашите најблиски дури и кога нас ќе не нема.
Банкарство: Продажбата на животно осигурување не е секогаш лесна, што ве мотивира да останете истрајни и позитивни секој ден и кои се трите најважни совети што би им ги дале на младите продавачи кои сакаат да се изградат во оваа професија?
Радисав Булатовиќ: Ме мотивира хуманиот аспект на работата – помагање на луѓето. На младите продавачи им советувам: искреност, транспарентност и почитување.
Силвана Миленкова: Продажбата на животно осигурување секако дека не е секогаш лесна, бидејки продаваме визија и доверба, но јасно поставените цели, постигнатите резултати се елементи кои секојдневно ме мотивираат.
Младите луѓе кои сакаат да се развиваат и напредуваат во оваа професија се
добредојдени и мора да поседуваат силна желба за оваа работа да имаат став, ентузијазам, да имаат сопствени цели,способност за комуникација, способност на донесување на одлуки, самостојни и да бидат визионери.
Банкарство: Што според вас ја прави продажбата во Винер Лајф поинаква од другите компании во осигурителниот сектор?
Радисав Булатовиќ: Во Винер Лајф, продажбата е посебна затоа што не нудиме само производи, туку решенија кои вистински ги штитат и поддржуваат клиентите во сите аспекти на нивниот живот.
Силвана Миленкова: Секоја компанија има свој начин на функционирање, свои цели и според тоа постигнува одредени резултати на пазарот за животно осигурување во Македонија. Нашата компанија Винер Лајф нуди квалитетна услуга, професионална поддршка и човечки пристап кон клиентите со јасна комуникација се со цел да се изнајде најдобро решение за потребите на клиентите како и покривање на одредени ризици и чувството на сигурност и стабилност.

Банкарство: Вие сте менаџери на продажба во Винер Лајф. Објаснете ни накратко како го водите вашиот тим и како ги мотивирате вашите соработници да постигнуваат високи резултати?
Силвана Миленкова: На секој вработен во тимот му посветувам внимание за соодветна обука и едукација за начинот на работа за производите кои ги нудиме на клиентите, секојдневно советување околу одредени ситуации и презентации, подршка и менторирање доколку им е потребно, признание на нивните успеси, зголемување на самодовербата итн.
Радисав Булатовиќ: Ги мотивирам преку доверба и јасни насоки и со тоа што секогаш им покажувам колку нивниот труд го прави животот на клиентите посигурен.
Банкарство: Како изгледа еден успешен ден во вашиот тим – од првиот контакт со клиентот до потпишување на полисата?
Силвана Миленкова: При првиот контакт со клиентот низ широк разговор го слушаме и го разбираме како размислува кои се неговите приоритети во финансиска смисла ја пронаоѓаме неговата потреба зошто би издвојувал средства и нудиме соодветно решение. На тој начин клиентот се стекнува со доверба, бидејки може да ја почувствува грижата од наша страна. Емоцијата (чувството) е она што е клучно во продажбата на животно осигурување. Кога кај клиентот ќе го постигнеме тоа, тогаш само ја потпишуваме полисата.
Радисав Булатовиќ: Успешен ден е кога клиентот ќе си замине со чувство на сигурност, а ние знаеме дека сме направиле вистинска разлика во неговиот живот.
Банкарство: Колку успешни продавачи сте помогнале да се развијат во рамки на вашиот тим и што најмногу ве прави горди како лидер?
Силвана Миленкова: Во мојот тим сите се успешни продавачи и секако најмногу ме прави горда постигнатите резултати од нивна страна.
Радисав Булатовиќ: Најмногу ме радува кога гледам како моите колеги се ‘будат’ за својот потенцијал, ја откриваат својата сила и со самодоверба постигнуваат резултати кои ги изненадуваат и самите. Тоа е моментот кога знам дека мојата работа како лидер има смисла.
Банкарство: Што е најинтересно во вашата работа, нешто што луѓето можеби не го знаат, но би ги изненадило?
Радисав Булатовиќ: Најинтересно во мојата работа е тоа што, со текот на времето, многу клиенти стануваат повеќе од клиенти – стануваат пријатели.
Банкарство: Кои се вашите лични цели и визија за периодот што претстои?
Силвана Миленкова: Моите лични цели и визија за следниот период е секако уште поголеми и континуирани успеси со се поголем број на клиенти кои ќе ни ја подарат довербата.
Радисав Булатовиќ: Моите лични цели се да продолжам да развивам успешен тим, да помогнам повеќе млади продавачи да ја пронајдат својата сила и да им овозможам на клиентите сигурност и безгрижна иднина.
Интервјуа
Томеска во FinSight: Приватното здравствено осигурување станува нов стандард за привлекување таленти
„Во услови на силна конкуренција за квалификувани кадри, приватното здравствено осигурување станува стандард, а не привилегија.“ – истакнува Марија Томеска, претседател на Управниот одбор на Еуролинк Осигурување, во новото издание на FinSight.
Компаниите во Македонија сè повеќе препознаваат дека квалитетната здравствена заштита е еден од најзначајните бенефити што директно влијае врз изборот на кандидатите, но и врз задржувањето на постојните вработени.
Овој тренд ја одразува промената во корпоративната култура: современите работодавачи инвестираат во пакети кои обезбедуваат сигурност, грижа и брз пристап до здравствени услуги, нешто што вработените го ценат сè повеќе.
Дополнително, според Томеска, растот на приватното здравствено осигурување го поттикнуваат два клучни фактори:
– Недостатоците и оптовареноста во државниот здравствен систем
– Зголемената свесност кај самите вработени, кои сè повеќе го препознаваат бенефитот од ПЗУ
Овие фактори укажуваат дека ПЗУ има значителен потенцијал за развој на домашниот пазар, а компаниите што навреме ќе ја препознаат оваа динамика стекнуваат сериозна конкурентска предност.
-
Продуктипред 2 месециШтедливи и еколошки домови преку Зелениот финансиски инструмент, помош со поврат на 30 отсто од средства за заем за физички лица
-
Осигурувањепред 2 месециОд клик до осигурителна полиса – онлајн без чекање
-
Бизниспред 1 месецКолкава е минималната сума што ќе ја добијат работниците по основ на регрес за годишен одмор попознат како К-15!?
-
Анализипред 2 месециАНАЛИЗА: Што ги мотивира граѓаните да штедат во банка – каматите или сигурноста на заштедите?
-
Банкипред 2 месециДевет месеци на раст, иновации и одговорно работење – НЛБ Банка го потврдува статусот на доверлив партнер!
-
Банкипред 2 месециКомерцијална банка со добивка од 4,25 милијарди денари во првите девет месеци од 2025 година
-
Интервјуапред 2 месециFinSight Интервју: Маја Стевкова Штериева | Комерцијална банка АД Скопје | Македонска банкарска асоцијација
-
Берзапред 2 месециКакви златни прачки купуваат инвеститорите?






