Connect with us
no baners

Банки

2,2 милиони успешни трансакции во 2022 година со е-commerce од Комерцијална банка

Објавено

на

Е-продавницата стана задолжителна алка во синџирот кој продуцира успешни бизниси во денешното дигитално време. Пред и по Covid-пандемијата веќе ништо не е исто и затоа онлајн продажбата освојува сѐ повеќе купувачи. Токму затоа и Комерцијална банка е особено горда на својот придонес за развојот на е-трговијата во земјава.

Како пионер во имплементацијата на e-commerce услугата во земјава, во далечната 2011 година, Комерцијална банка со постојаните иновации услугата ја доведе до врвно ниво. А, клиентите го препознаваат тоа. Заедничката доверба и соработка придонесоа во 2022 година банката да регистрира 2,2 милиони успешни трансакции, што е за 21% повеќе отколку во 2021.

На секои 14 секунди Комерцијална банка процесираше по една успешна трансакција преку е-продавница во 2022 година. Тоа се 6.000 трансакции дневно, односно 180.000 успешни трансакции во е-трговијата месечно.

“Задоволство е да се следи успехот на над 400 клиенти, кои во 2022 година ја користеа e-commerce услугата на Комерцијална банка за остварување на своите бизнис цели. Комерцијална банка секогаш ги поддржува иновативните дигитални канали за вршење плаќања бидејќи тие значат нови и подобри решенија согласно барањата на клиентите. Успешната е-продавница подразбира комплексен процес, во кој се особено важни добрата идеја, корисничкото искуство, дизајнот, автоматизацијата, брзината, доставата, безбедноста, маркетингот, таргетирањето вистинска целна група и, секако, банката партнер. Нашите клиенти добиваат беспрекорна поддршка во делот на процесирање на трансакциите и најстабилна основа за развој на нивниот бизнис план“, вели Владимир Киевски, одговорен за прифаќање банкарски картички во Комерцијална банка.

Банката ги следи своите клиенти во сите нивни аспекти од работењето, па во тој контекст годинава беше златен партнер на Ecommerce Awards 2022 и ја обезбеди наградата за најдобра мобилна апликација за е-трговија.

Според Киро Чадиковски, директор на Дирекцијата за банкарски картички и платежни сметки во Комерцијална банка, тоа само по себе покажува колку банката е посветена на овој сегмент од банкарското работење, колку верува во него и колку го поддржува.

„Пораката што ја праќаме е многу едноставна: е-трговците треба да веруваат во себе, како што и банката верува во нивниот успех. Без разлика дали почнале пред неколку месеци или пред повеќе години, важен е фактот дека се осмелиле и почнале. Дефинитивно тој процес нема крај, но препорачливо е континуирано да се развиваат, надградуваат, да ги следат сите светски трендови бидејќи новите генерации, нивните потенцијални клиенти, растат со нив. Улогата на банката е да го сподели целото знаење и да ги советува клиентите како да дојдат до подобро решение, концепт кој носи успех и профит. Големиот број постоечки клиенти и искуството на целиот тим на банката кој работи во овој сегмент се значајни аспекти кои можат многу да придонесат за успех на електронската трговија како канал за продажба“, истакнува Чадиковски.

Иновациите и особено дигитализацијата како современ тренд се процеси кои во Комерцијална банка стануваат уште подоминантни. Банката веќе ја воведе услугата за електронска идентификација без посета на шалтер преку апликацијата OneID, со што е прва во земјава која им овозможи на своите клиенти практична примена на електронскиот идентитет. Банката најавува дека оваа година ќе започне да ја нуди и услугата плаќање со линк, што за одредени трговци ќе го олесни концептот на прифаќање картички преку виртуелни ПОС-терминали.

„Дигитализацијата е процес кој има почеток, но нема крај, без разлика дали се работи за внатрешни процеси во една компанија или за надворешни процеси кои директно ги користат клиентите. Една од стратешките определби на Комерцијална банка се иновациите. Тие се главните „виновници“ за нашиот успех и секогаш се во интерес на нашите клиенти. Постојано развиваме нови и подобрени решенија, водејќи сметка за елиминирање и на најмалите потенцијални ризици“, вели Чадиковски.

Банки

Комерцијална банка ја доби наградата „Најдобра банка во Македонија за 2025“ од Global Finance – признание за посветеноста на одговорно, иновативно и стабилно банкарство

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје по 14-ти пат е прогласена за „Најдобра банка во Македонија“ за 2025 година, според изборот на реномираниот меѓународен магазин Global Finance – едно од најпрестижните признанија во светскиот банкарски сектор.

Оваа награда не претставува само признание за силните финансиски резултати на банката, туку е и потврда за долгорочната посветеност кон создавање вредности за клиентите, акционерите, вработените и поширокото општество. Комерцијална банка веќе седум децении е двигател на стабилноста и развојот на македонскиот банкарски систем, постојано прилагодувајќи се на глобалните трендови и потребите на клиентите.

Награда што потврдува континуитет во успехот

Признанието од Global Finance се доделува според строги критериуми, меѓу кои:

  • иновации во понудата,
  • одржлива финансиска стабилност,
  • успешна дигитална трансформација,
  • корисничко искуство,
  • водечка улога во кредитирање, управување со ризици и општествена одговорност.

Фактот што оваа награда доаѓа од меѓународен извор со углед и кредибилитет, ја зацврстува позицијата на Комерцијална банка како еден од столбовите на финансискиот сектор во Северна Македонија.

Поглед кон иднината: иновации, дигитализација и партнерство со клиентите

„Ова признание е поттик и обврска да продолжиме со инвестиции во дигиталната трансформација и во исто време нѐ обврзува да останеме посветени на подобрување на корисничкото искуство, како и развој и воведување на нови решенија кои одговараат на современите очекувања на граѓаните и компаниите. Полесно е заедно да стигнеме до секоја цел кога се движиме со ист чекор“, истакнуваат од Комерцијална банка.

Со cash-in банкомати, дигитални киосци, иновативни онлајн услуги и фокус на ESG вредности, Комерцијална банка продолжува да го гради своето работење врз основа на доверба, професионализам и ефикасност.

Продолжи со читање

Банки

Подготовка за евентуални прекини во електронските системи за плаќање: Секое домаќинство да чува готовина!

Објавено

на

Во свет со сè поголема зависност од дигитални и електронски средства за плаќање, Холандската централна банка (DNB) ги повика граѓаните да бидат практично подготвени за евентуални прекини во платежната инфраструктура. Во изјава дадена во вторникот, Централната банка на Холандија (DNB) препорачува секој возрасен член на домаќинството да чува најмалку 70 евра во готово, додека децата да имаат по 30 евра, како безбедносна мерка за итни случаи.

Зошто е важна оваа препорака?

Причината за оваа иницијатива се зголемените сајбер закани, како и геополитичките тензии, кои, според DNB, претставуваат сериозна опасност за сигурноста и стабилноста на електронските системи за плаќање. Во екот на дигиталната трансформација, ризикот од технолошки прекини не е занемарлив, прекините на електричната енергија во Шпанија и Португалија, кои неодамна привремено ги оневозможија терминалите за електронско плаќање, се реален пример за тоа што може да се случи.

Според холандските власти, препорачаната количина готовина треба да биде доволна за покривање на основните потреби како храна, вода, лекови и транспорт, за период од најмалку три дена. DNB нагласува дека оваа мерка не значи враќање во минатото, туку претставува одговорна подготовка во случај на итни ситуации.

Улогата на трговците и банкарскиот сектор

Во дополнение на препораките до населението, Холандската централна банка апелира до трговците да понудат алтернативни методи на плаќање, како што се QR кодови или офлајн решенија, кои би овозможиле флексибилност и пристап до средства во услови на прекин на стандардните канали за трансакции.

Препораки на ниво на ЕУ

Оваа иницијатива не е изолиран потег. Уште во март 2025 година, Европската комисија издаде слична препорака до сите држави-членки на Европската Унија, повикувајќи ги граѓаните да се подготват за евентуални вонредни состојби, вклучувајќи природни катастрофи или дури и вооружени конфликти. Дел од советите вклучуваат обезбедување доволно основни залихи за преживување во траење од три дена, како и развивање на план за комуникација и евакуација.

Продолжи со читање

Банки

Народната банка ги зајакна капацитетите за климатските ризици со поддршка на ЕИБ

Објавено

на

Народната банка успешно ја заврши обуката за климатските ризици во партнерство со Европската инвестициска банка (ЕИБ), како дел од Програмата за зелени финансиски системи. Со оваа соработка, Народната банка значително ги зајакна своите капацитети за справување со климатските предизвици и за поддршка на зелените инвестиции.

Во рамките на програмата, над 50 вработени од Народната банка добија обука за климатските ризици, зелените финансии и финансиската регулатива којашто се однесува на одржливоста во работењето на банките. Стекнатите знаења ќе се споделат и со други финансиски институции во земјава, заради подобро управување со климатските влијанија во целиот сектор.

„Управувањето со климатските ризици е наш стратегиски приоритет. Благодарение на партнерството со ЕИБ, сега сме подобро подготвени за да ги вградиме климатските аспекти во нашите политики и за да го поддржиме преминот кон одржлива економија“, изјави гувернерката на Народната банка, Анита Ангеловска-Бежоска.

„Горди сме што ја поддржуваме Народната банка во нејзината посветеност на одржливоста. Ова партнерство придонесува за инвестирање во енергетска ефикасност и приспособување на компаниите кон климатските промени, што е важно за долгорочната конкурентност на економијата“, посочи Бјорн Габриел, претставник на ЕИБ за Северна Македонија.

Беа изработени и мапи за климатските ризици за земјава и беше спроведено национално истражување за свесноста кај компаниите за одржливо работење и за влијанието на климатските промени врз нивното работење. Програмата обезбеди и стручна поддршка за Народната банка за воспоставување рамка за известување од страна на банките за климатските ризици, според меѓународните стандарди.

Програмата е финансирана од Министерството за економија и климатска акција на Германија преку Меѓународната климатска иницијатива (ИКИ).

Продолжи со читање

Популарно