Connect with us

Останато

Досега за најдобрите македонски е-трговци гласале повеќе од 4.000 гласачи

Објавено

на

За само неколку денови повеќе од 4.000 граѓани гласaле за е-трговците кои се номинираа на Изборот за најдобрите во македонската е-трговија – “Ecommerce Awards 2022”, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. Изборот за најдобрите е-трговци се организира по втор пат токму со цел да ја препознае и награди напорната работа на домашните е-трговци во изминатата година, да се подигне свеста за е-трговијата во јавноста и да поттикне зголемување и подобрување на понудата во е-трговијата.

Право на глас има пошироката јавност, т.е. секое физичко лице. Секое лице може да гласа еднаш и при тоа, гласа во категории по сопствен избор и може да даде еден глас во секоја категорија. Категориите кои се задолжителни за гласање се: “Е-трговец на годината” и “Најпопуларна е-продавница”, додека сите други категории се опционални. Гласањето од страна на публиката е бесплатно и е отворено до среда, 15.02.2022 до крајот на денот. Гласањето може да се направи на следниот линк.

По завршување на гласањето од публиката ќе следува гласање од внимателно оформената жири комисија која се состои од експерти во повеќе области и е составена за да допринесе во изборот на најдобрите е-трговци во сите категории, освен за категоријата “Најпопуларна е-продавница” во која наградата ќе се додели единствено врз основа на бројот на гласовите од публиката.

Одредувањето на победниците за сите категории, освен за категоријата “Најпопуларна е-продавница”, ќе се изврши врз основа на утврдена методологија за пресметка земајќи ги превид гласовите од јавноста и жири комисијата, при што поените од публиката (јавноста) ќе се вреднуваат со 40%, додека поените од жири комисијата со 60%. Секој финалист ќе добие вкупен број на поени кои ќе го одредат неговото рангирање во соодветната категорија.

“Оваа година за натпреварот се пријавија повеќе од 150 компании во 23 категории и навистина нѐ радува фактот што е-трговците сакаат да бидат препознаени како најдобри во соодветните категории. Ги охрабруваме сите онлајн купувачи и корисници на е-услуги да гласаат за своите фаворити со што ќе придонесат да се изберат најдобрите македонски е-трговци за 2022 година. Гласањето може да се направи за номинираните е-продавници од областа на: облека и обувки, бела техника и електроника, убавина и здравје, туристички услуги, намирници и многу други категории. Дополнително, јавноста може да гласа и за најдобра веб страница за плаќање сметки онлајн во која се номинирани 8 компании, како и за најдобро владино решение од областа на онлајн услуги во кое се номинирани 7 решенија на владини институции.“ – велат од АЕТМ.

Инаку, процесот за наградување на најдобрите е-трговци започна со номинирање на е-трговците на официјалната веб страница на натпреварот и траеше до 13ти јануари. Најмногу од компаниите се пријавени за категориите „Е-трговец со најдобра грижа за корисници”, „Е-трговец на годината”, „Најпопуларна е-продавница”, како и „Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми”. По завршувањето на рокот за пријавување, сите пријави беа внимателно проверени и оние е-трговци кои ги исполнија условите на натпреварот се објавени на листата на номинирани во соодветните категории на официјалната веб страница на E-commerce Awards.

Иницијативата “E-commerce Awards” е поддржана од Отворен регионален фонд за Југоисточна Европа – Надворешна трговија во рамки на Германското друштво за интернационална соработка ГИЗ, по нарачка на Германската влада. Генерален партнер на иницијативата е Мастеркард, златен партнер е Комерцијална банка АД Скопје и сребрен партнер е IuteCredit Македонија.

Останато

Со еден клик до Вашето ново работно место – “JobLink by DEKRA”

Објавено

на

Развојот на нова и корисна технологија од ден на ден е се поважна за личниот и професионалниот живот. Модерното живеење бара решенија кои го олеснуваат пристапот до информации и услуги. ДЕКРА Македонија како долгогодишен креатор на ХР сцената кај нас, ги препозна овие барања и започна проект за креирање на нов интерактивен портал “JobLink by DEKRA” кој е креиран да биде вистинско решение преку кое кандидатите за работа ќе ја пронајдат работната позиција која ја посакуваат, а компаниите во своите редови ќе ги добијат најдобрите професионалци, но воедно да добијат простор каде може да ги презентираат своите компании, вработени, производи, вредности низ призмата на ХР-от како наша водилка.

„Нашата мисија е јасна, како силна заедница ги спојуваме луѓето и работата и заедно креираме синергија. Ги разбираме предизвиците со кои се соочува денешниот пазар на труд и посветени сме да обезбедиме простор каде докажаните партнери ќе можат да се здружат за да создадат успешна соработка. При имплементација на решението создадовме алгоритми, преку кои порталот ги поврзува барателите на работа со можностите кои се усогласени со нивните вештини и аспирации, а компаниите отсега можат лесно да објавуваат огласи за слободни работни позиции, да ги следат апликантите и ефикасно да управуваат со нивните процеси на вработување на едно ново, повисоко ниво“, изјави Дејан Чекаров, Извршен Директор на ДЕКРА Арбеит Македонија.

„Нашиот тим од експерти има долгогодишно искуство во секторот за вработување, а Декра Македонија има силни партнерства со водечки компании во целиот регион. Создавањето доверба е долготраен процес. Клиентите бараат квалитетна услуга, а ние сме задолжени да им обезбедиме широк опсег на можности. Затоа дадовме голема поддршка Декра Македонија да го имплементира ова решение. Огромно е задоволството кога вакви иницијативи доаѓаат од помал економски пазар, но ете токму тој мал пазар има што да понуди. Преку долгогодишното делување, можеме да оцениме дека овој портал значи многу за олеснување на процесите за компаниите но и за кандидатите“, изјави Сузана Бернхард, Извршен Директор на ДЕКРА Германија.

DekraJobLink.mk” веќе од денес е достапен за сите корисници.

Внесете ги Вашите податоци за регистрација и чекајте ја вистинската можност за Вашиот натамошен професионален развој.

Продолжи со читање

Криптовалути

Италија размислува да го зголеми данокот на капитална добивка од биткоин на 42%

Објавено

на

Италијанската влада размислува да го зголеми данокот на капитална добивка за инвестиции во биткоин на 42% наместо досегашните 26%, изјави заменик-министерот за економија Маурицио Лео.

Говорејќи на прес-конференција во „Палацо Чиги“, Маурицио Лео го коментираше новиот предлог-закон за буџетот на Италија, кој Советот на министри го одобри.

Заменик-министерот изјави дека данокот за задржување на капиталните добивки од биткоин треба да се зголеми на 42% со цел зголемување на средствата во буџетот.

Италија планира да го отстрани минималниот приход за данок на дигитални услуги

Заменик-министерот за економија Маурицио Лео, исто така, изјави дека предлог-законот ќе го отстрани минималниот услов за приходи за данокот за дигитални услуги (DST), кој беше воведен како дел од буџетот на земјата во 2019 година.

Данокот за дигитални услуги (DST) во моментов се применува на компании кои генерирале најмалку 750 милиони евра (817 милиони долари) во изминатата календарска година и најмалку 5,5 милиони евра (5,9 милиони долари) приход од работењето на дигитални услуги во Италија.

„На капиталните добивки од биткоин, данокот за задржување се зголемува од 26% на 42%. На веб-даночните приходи работиме на елиминирање на границата од 750 милиони евра вкупно и 5 милиони во Италија, затоа ги елиминираме праговите“, изјави заменик-министерот.

Продолжи со читање

Криптовалути

Крипто-пазарот созрева во 2024 година: Зголемена стабилност и инвестициски интерес во спот ETF фондовите

Објавено

на

Во 2024 година, пазарот на криптовалути покажува значително созревање, поттикнато од забележителни настани и трендови кои ја зголемија неговата стабилност и ликвидност. Според извештајот од 15 октомври на една од најпознатите и најголеми берзи за криптовалути „Coinbase“ и платформата за анализа на блокчејн податоци „Glassnode“, пазарите за криптовалути се поуспешни и подостапни од кога било, при што во прв план е успехот на спот ETF фондовите, кои им овозможуваат на инвеститорите директен пристап до биткоин и етериум преку берзата.

„Од неверојатниот успех на спот ETF до порастот на onchain активноста до зголемувањето на обемот на тргување, јасно е дека пазарите станаа подлабоки, поликвидни, пософистицирани и подостапни“, се вели во извештајот креиран од Дејвид Дуонг, шеф на институционално истражување на „Coinbase“ и аналитичарскиот тим на „Glassnode“.

Биткоин спот ETF фондовите се воведени во САД во јануари 2024 година. Од нивното основање интересот за инвестирање во овие фондови секојдневно се зголемува. Доказ за тоа е податокот дека само во третиот квартал на 2024 година привлекоа околу 5 милијарди долари, што укажува на зголемената доверба на институционалните инвеститори во крипто-пазарот. Пазарот на стабилни монети, исто така, доживеа пораст, со пазарна капитализација од 160 милијарди долари, поради нивната зголемена употреба за различни финансиски трансакции.

Една од главните причини за оваа стабилност е забележаното намалување на нестабилноста на биткоинот, која падна под 60% во третиот квартал на 2024 година, значително помалку од врвот во 2021 година од 130%. Ова ја прави криптовалутата помалку ризична за инвеститорите.

Етериум, иако заостана зад биткоинот во перформансите на цената, сепак продолжува да го гради својот екосистем, со забележлив пораст на слој 2 решенија (layer 2 solutions) кои овозможуваат побрзи и поевтини трансакции.

Во целина, извештајот од „Coinbase“ и „Glassnode“ укажува дека пазарот на криптовалути во 2024 година станува сè подлабок и пософистициран, со зголемена ликвидност и стабилност, додека инвеститорите се фокусираат на висококвалитетни средства.

Продолжи со читање

Популарно