Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

УНИБанка АД Скопје објавува Оглас за вработување на:

Референт во Дирекција Кредитен центар

Потребни квaлификации:

  • Високо стручно образование
  • Работно искуство од најмалку 1 година во финансиски институции, ќе се смета за предност
  • Одлични комуникациски вештини
  • Способност за тимска работа
  • Позитивни, одговорни и посветени
  • Познавање MS Office пакетот
  • Познавање на англиски јазик
  • Mотивираност за остварување на зададените цели и за стекнување на нови знаења.

Одговорност и задачи:

  • Анализа и одлучување по доставени барања за сите типови наменски и ненаменски потрошувачки кредити, дозволени пречекорувања и кредитни картички
  • Реализирање (исплата) на кредитни барања
  • Се грижи за стручно, навремено и квалитетно извршување на поставените работни задачи
  • Изготвува тековни и периодични извештаи за потребите на Дирекцијата.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија на македонски јазик на: [email protected], или на адреса: Максим Горки бр. 6, 1000 Скопје, најдоцна до 28.02.2023 година.

Се согласувам Банката да може да ги собира, обработува и чува моите лични податоци за потребите на процесот на регрутација за цело време додека трае истиот, а по завршувањето на истиот податоците може да се чуваат во базата на податоци на Банката за регрутациски потреби согласно законсите прописи.

Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото на следниот линк: [email protected]

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Сектор за развој на понуда и маркетинг на НЛБ Банка го зајакнува својот тим на успешни професионалци и нуди можност за работење во сегментот на развој на продукти, услуги и канали.

Доколку имаш желба и амбиција да се приклучиш на НЛБ тимот и заедно да ги споделувате предизвиците на работењето, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Специјалист за развој на продукти, услуги и канали

Улога во тимот:

  • Развој на продукти – Водење на развојот и унапредувањето на банкарските продукти и услуги со фокус на дигитални решенија. Работа во различни тимови, вклучувајќи технологија, дизајн и маркетинг.
  • Анализа на пазар – Следење на пазарот и идентификација на нови трендови, потреби на клиентите и следење на конкуренцијата во дигиталното банкарство. Употреба на резултатите за унапредување на карактеристиките на продуктите и услугите со функционалност/дизјан кои ќе ја издвојат понудата на Банката на пазарот.
  • Дигитална стратегија – Инволвираност во креирањето и следењето на дигиталната стратегија на Банката преку насочување и усoгласување на развојот на продукти и услуги во рамките на стратегијата (познавање на клиентите и нивното однесување, познавање на дигиталните канали и искуство во индустријата).
  • Комуникација со засегнати страни – Комуникација со клучни засегнати страни, вклучувајќи менаџмент, надворешни партнери и корисници. Анализа на барањата и потребите со цел комуникација на визијата на продуктот/услугата и управување со очекувањата и плановите. Работа во тимови за успешна и навремена имплементација на банкарските продукти.
  • Креирање на позитивно корисничко искуство (UX – User Experience) – Свесност за важноста на дизајнот на продуктот/услугата гледани од аспект на корисник (кориснички поставен дизјан, беспрекорно корисничко искуство, интуитивни и визуелно привлечни решенија).
  • Тестирање на продукти и оптимизација – Соработка со тимови во насока на контрола на изведбата, квалитет и сигурност преку тестирање на развојот. Анализа на feedback од корисници и користење на резултатите и перформанси со цел оптимизација и постојано унапредување на продуктот.
  • Познавање на индустријата – Познавање на најновите регулативи и прописи за дигитални банкарски продукти. Задолжителна контрола на запазени правни, сигурносни стандарди и заштита на клиентите/податоците во процесите.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Креативно и иновативно размислување (Digital mindset);
  • Познавање и користење на нови технологии;
  • Познавање и користење на дигитални алатки и напредни алатки за работа со податоци;
  • Познавање на банкарските продукти;
  • Подготвеност за креативно и иновативно размислување;
  • Проактивен пристап, динамичност, иницијативност, мотивираност и насоченост кон реализација/исполнување на цели;
  • Одлични организациски вештини;
  • Напредни комуникациски и аналитички вештини, способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Напредно користење на Office пакетот;
  • Одлично познавање на aнглискиот јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
25.01.2025 на [email protected] со назнака за Специјалист за развој на продукти, услуги и канали.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Секторот за финансиско управување на НЛБ Банка го зајакнува својот тим на успешни
професионалци и нуди можност за работење во Служба за стратешко планирање и финансиски контролинг.

Доколку имаш желба и амбиција да се приклучиш на НЛБ тимот и заедно да ги споделувате предизвиците на работењето, во сегментот на работа со стратешко планирање и финансиски контролинг, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Аналитичар во Сектор за финансиско управување

Улога во тимот:

  • Анализа и управување со профитабилноста на пазарните сегменти и продукти на Банката;
  • Анализа и управување со профитабилноста и продуктивноста на продажните канали на Банката;
  • Учество во подготовка на стратешки и деловен план на Банката;
  • Следење на исполнување на планот, анализа на причините за отстапки во планот и подготовка на извештаи.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Претходно работно искуство во финансиски и сродни индустрии ќе се смета за предност;
  • Познавање од областа на управување со податоци во финансиски менаџмент;
  • Познавање на работа со бази на податоци, power query и Power BI алатка, ќе се смета за предност;
  • Познавање на методи на анализа на податоци;
  • Одлично познавање на MS Office – MS Excel и MS PowerPoint;
  • Одлично познавање на англиски јазик;
  • Изразени организациски, комуникациски и тимски способности, ангажираност, иницијатива, темелен пристап кон работата и спремност за промени.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
23.01.2025 на [email protected] со назнака за Аналитичар во Сектор за финансиско
управување
.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Штедилница Можности

Објавено

на

Службеник во служба за трезорско работење

Работни задачи:

  1. Следење на тековна ликвидност и управување со парични средства,
  2. Управување со монетарни инструменти,
  3. Проекции на паричен тек, показатели на ликвидност и други показатели,
  4. Подготовка на извештаи за ликвидносен ризик, согласно пропишани одлуки,
  5. Подготовка на извештаи за валутен ризик согласно пропишани одлуки,
  6. Подготовка на извештаи за каматен ризик, согласно пропишани одлуки,
  7. Подготовка на извештаи за адекватност на капитал, 
  8. Извештајност кон кредитори, и
  9. Други работи и работни задачи од делокругот на службата.

Потребни знаења и вештини:

  • Завршено високо образование, 
  • Способност за тимска работа но и самостојност,
  • Добри комуникациски вештини и способност за решавање на проблеми преку ефикасна комуникација,
  • Солидно познавање на англиски јазик,
  • Работно искуство во дејноста е добредојдено но не е задолжително.
  • Мотивираност за проучување, совладување и примена на нови методологии, техники и технологии.

Бенефиции:

  • Најниската нето плата предвидена за оваа работна позиција е 33.000 денари.
  • Континуирани обуки за професионален развој,
  • Работа во интересна и динамична работна средина.

Штедилница Можности која има правичен третман при вработување на сите лица и нуди одлични услови за работа со можност за стручно усовршување, како и напредок и развој во кариерата воинтересна и динамична работна средина. 

Заинтересирани кандидати, доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV на e-mail:[email protected] и [email protected], огласот е активен до 17.01.2025 г.

Вашите апликации за вработување ќе бидат третирани со строга доверливост и согласно Законот за заштита на лични податоци.

Со праќање на вашата апликација за вработување се согласувате компанијата да може да ги собира, обработува и чува вашите лични податоци за потребите на процесот на регрутација додека трае.

Овој оглас за вработување е нарачан од Штедилница Можности ДОО.

Продолжи со читање

Популарно