Connect with us
no baners

Кариера

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Сектор за развој на понуда и маркетинг на НЛБ Банка го зајакнува својот тим на успешни професионалци и нуди можност за работење во сегментот на развој на продукти, услуги и канали.

Доколку имаш желба и амбиција да се приклучиш на НЛБ тимот и заедно да ги споделувате предизвиците на работењето, НЛБ Банка те мотивира да се пријавиш на отворената работна позиција:

Специјалист за развој на продукти, услуги и канали

Улога во тимот:

  • Развој на продукти – Водење на развојот и унапредувањето на банкарските продукти и услуги со фокус на дигитални решенија. Работа во различни тимови, вклучувајќи технологија, дизајн и маркетинг.
  • Анализа на пазар – Следење на пазарот и идентификација на нови трендови, потреби на клиентите и следење на конкуренцијата во дигиталното банкарство. Употреба на резултатите за унапредување на карактеристиките на продуктите и услугите со функционалност/дизјан кои ќе ја издвојат понудата на Банката на пазарот.
  • Дигитална стратегија – Инволвираност во креирањето и следењето на дигиталната стратегија на Банката преку насочување и усoгласување на развојот на продукти и услуги во рамките на стратегијата (познавање на клиентите и нивното однесување, познавање на дигиталните канали и искуство во индустријата).
  • Комуникација со засегнати страни – Комуникација со клучни засегнати страни, вклучувајќи менаџмент, надворешни партнери и корисници. Анализа на барањата и потребите со цел комуникација на визијата на продуктот/услугата и управување со очекувањата и плановите. Работа во тимови за успешна и навремена имплементација на банкарските продукти.
  • Креирање на позитивно корисничко искуство (UX – User Experience) – Свесност за важноста на дизајнот на продуктот/услугата гледани од аспект на корисник (кориснички поставен дизјан, беспрекорно корисничко искуство, интуитивни и визуелно привлечни решенија).
  • Тестирање на продукти и оптимизација – Соработка со тимови во насока на контрола на изведбата, квалитет и сигурност преку тестирање на развојот. Анализа на feedback од корисници и користење на резултатите и перформанси со цел оптимизација и постојано унапредување на продуктот.
  • Познавање на индустријата – Познавање на најновите регулативи и прописи за дигитални банкарски продукти. Задолжителна контрола на запазени правни, сигурносни стандарди и заштита на клиентите/податоците во процесите.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Креативно и иновативно размислување (Digital mindset);
  • Познавање и користење на нови технологии;
  • Познавање и користење на дигитални алатки и напредни алатки за работа со податоци;
  • Познавање на банкарските продукти;
  • Подготвеност за креативно и иновативно размислување;
  • Проактивен пристап, динамичност, иницијативност, мотивираност и насоченост кон реализација/исполнување на цели;
  • Одлични организациски вештини;
  • Напредни комуникациски и аналитички вештини, способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Напредно користење на Office пакетот;
  • Одлично познавање на aнглискиот јазик.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до
25.01.2025 на [email protected] со назнака за Специјалист за развој на продукти, услуги и канали.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Кариера

Оглас за вработување на Самостоен референт во Капитал Банка

Објавено

на

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на  1 лице за позицијата Самостоен референт

  • Локација Дирекција
  • Деловна единица Одделение за сметковоство и известување
  • Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
  • Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката
  • Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката
  • Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ
  • Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето
  • Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката
  • Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност
  • Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни)
  • Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски)
  • Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување
  • Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди
  • Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО
  • Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка
  • Пресметува и книжи амортизација
  • Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници
  • Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив
  • Анализира месечни состојби на билансот на Банката
  • Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци
  • Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга)
  • Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања
  • Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците
  • Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите

Квалификации

  • Работно искуство: Минимум 5 години
  • Образование: предност Економски фалкутет
  • Активно познавање на Англиски Јазик
  • Висок личен интегритет и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Силна етика
  • Адаптабилност во динамична работна средина;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Напредно користење на MS Office.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected]

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување Офис менаџер на Управен одбор во Капитал Банка

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 1 лице на позицијата Офис менаџер на Управен одбор.

Опис на позицијата

Во потрага сме по организирана, професионална и дискретна личност за позицијата Офис менаџер на Бордот на извршни директори (Управен одбор), која ќе обезбеди целосна административна и логистичка поддршка на Управниот одбор, со акцент на ефикасна организација, доверливост и комуникација.

Клучни одговорности

  • Организирање и координација на состаноци на Управниот одбор (агенда, записници, логистичка поддршка)
  • Управување со календари и комуникација со членовите на Управниот одбор
  • Писмена и усна комуникација со извршниот менаџмент и надворешни заинтересирани страни
  • Архивирање и управување со доверливи документи и одлуки
  • Организација на службени патувања и протоколарни активности
  • Следење и евидентирање на спроведување на заклучоци и задачи од состаноци

Барани квалификации

  • Високо образование од економски или правен смер
  • Минимум 3 години релевантно работно искуство на слична позиција
  • Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Познавање на деловен англиски јазик – усмено и писмено (задолжително)
  • Организираност, дискреција, внимание на детали и способност за самостојна работа

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.

Продолжи со читање

Кариера

Јавен оглас за избор на двајца кандидати за вицегувернери на Народната банка на Република Северна Македонија

Објавено

на

Врз основа на член 48 став 2, а во врска со член 49 став 3, член 50 и член 50-а од Законот за Народната банка на Република Северна Македонија („Службен весник на Република Македонија“ бр.158/10, 123/12, 43/14, 153/15, 6/16 и 83/18 и„Службен весник на Република Северна Македонија“ бр.110/21, 74/24 и 16/25), Народната банка на Република Северна Македонија распишува

ЈАВЕН ОГЛАС за избор на двајца кандидати за вицегувернери на Народната банка на Република Северна Македонија

 I.Критериуми за избор  

1.Кандидатите за вицегувернери треба да ги исполнуваат следниве критериуми:

–       да бидат лица државјани на Република Северна Македонија и да имаат соодветна репутација;

–       да имаат најмалку високо образование, 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен на образование и соодветно професионално или академско искуство на полето на економијата, финансиите, банкарството или правото;

–       да не се должници во стечајна или ликвидациона постапка;

–       да не им е изречена прекршочна санкција, забрана за вршење професија, дејност или должност и

–       да не им е изречена споредна казна забрана за добивање дозвола за основање и работа на банка или друга финансиска институција, одземање на дозвола за основање и работа на банка или друга финансиска институција, забрана за основање на нови правни лица и привремена или трајна забрана за вршење дејност од областа на финансиите и банкарството.

II.Услови за избор

2.Кандидатите за вицегувернери покрај горенаведените критериуми, треба да ги исполнуваат и следниве услови:

2.1.да поседуваат еден од следниве меѓународно признати сертификати или уверенија за активно познавање на англискиот јазик не постар од 5 години:

–       ТОЕФЕЛ ИБТ најмалку 74 бода,

–       ИЕЛТС (IELTS) – најмалку 6 бода,

–       ИЛЕЦ (ILEC) (Cambridge English: Legal) – најмалку Б2 (B2) ниво,

–       ФЦЕ (FCE) (Cambridge English: First) – положен 

–       БУЛАТС (BULATS) – најмалку 60 бода или

–       АПТИС (APTIS) – најмалку ниво Б2 (B2)

3.За исполнување на горенаведените критериуми и услови, кандидатите кон пријавата која е објавена на интернет страната на Народната банка на Република Северна Македонија потребно е да достават: 

-кратка биографија во која ќе бидат содржани податоци за претходното професионално или академско искуство на полето на економијата, финансиите, банкарството или правото; 

-потврда за државјанство издадена од надлежен орган на Рeпублика Северна Македонија (не постара од 6 месеци пред денот на поднесувањето на пријавата);

-диплома или уверение за завршено високо образование, најмалку 240 кредити според ЕКТС или завршен VII/1 степен на образование;

-изјава за исполнување на критериумот од точка 1 алинеја 3 (заверена кај овластено лице – нотар);

-потврда за неизречена прекршочна санкција, забрана за вршење професија, дејност или должност (не постара од 6 месеци пред денот на поднесувањето на пријавата) издадена од Централниот регистар на Република Северна Македонија или надлежен суд според местото на раѓање;

-изјава за исполнување на критериумот од точка 1 алинеја 5 (заверена кај овластено лице – нотар) и

-меѓународно признат сертификат или уверение за активно познавање на англискиот јазик не постар од 5 години.

Сите потврди, дипломата или уверението за завршено високо образование меѓународно признатиот сертификат или уверение за активно познавање на англискиот јазик, треба да бидат во оригинал или копија заверена кај овластено лице (нотар).

4.Рокот за доставување на пријави со потребните документи изнесува 30 дена, сметано од денот на објавувањето на огласот.

5.Изборот на кандидати за вицегувернери на Народната банка на Република Северна Македонија ќе се изврши во рок од 45 дена по истекот на рокот за пријавување.

6.Ненавремените и некомплетни пријави и документација нема да бидат разгледувани.

7.Пријавата со потребната документација да се достават до Архивата на Народната банка на Република Северна Македонија, Бул. „Кузман Јосифовски Питу“  бр.1 – Скопје.  

Продолжи со читање

Популарно

no baners