Connect with us

Кариера

ТТК Банка вработува Помлад благајник во Филијала Штип

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје вработува Помлад благајник во Филијала Штип. Во продолжение погледнете го целосниот оглас.

Што бараме:

– ССС/ВСС – од областа на економски, правни и организациски науки;

– Без работно искуство (искуство во банка или во финансиска институција ќе се смета за предност);

– Активно познавање MS Office;

– Познавање англиски јазик;

– Солидни комуникациски и продажни вештини;

– Способност за тимска работа;

– Прецизност во извршување на работните задачи;

– Висок степен на чесност, етичност и доверливост.

Што нудиме:

– Почетна воведна обука, континуирано стручно усовршување и можност за професионален развој;

– Конкурентна плата и дополнителни надоместоци;

– Работа во пријатна атмосфера и динамична организациска средина.

Дел од вашите работни активности:

– Отворање и останати активности со денарски и девизни платежни сметки на физички лица – резиденти и нерезиденти;

– Отворање и останати активности со денарски и девизни платежни сметки на правни лица – резиденти и нерезиденти;

– Безготовински и готовински трансакции во домашен платен промет;

– Активности во врска со менувачко работење;

– Останати услуги во банкарското работење.

Станете дел од тимот на ТТК Банка!

📍 Локација на работното место: Штип

🌐 Веб-страница: www.ttk.com.mk

📅 Рок за пријава: 2.10.2025 г.

Испратете ни кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од уверение за завршено образование со назнака:

„Апликација за помлад благајник во Филијала Штип“ на следната адреса за е-пошта: [email protected] или преку веб-страницата на Банката www.ttk.com.mk, во полето „Вработување“. Ќе бидат контактирани кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Напомена: Со доставување на вашата апликација за работа се согласувате вашите лични податоци наведени во апликацијата да бидат предмет на обработка од страна на Банката, за потребите на процесот на селекција на кандидати за целото времетраење на истиот, а по завршувањето на истиот, податоците може да се чуваат во базата на Банката во согласност со Законот за заштита на лични податоци. Доколку сакате да поднесете барање за повлекување на согласноста, барањето исто така да се достави на адресата за е-пошта: [email protected].

Кариера

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

НЛБ Банка АД Скопје го проширува својот тим и ја отвора следната работна позиција за амбициозни и мотивирани професионалци:

Советник за корпоративни клиенти / Финансиски аналитичар
Корпоративни клиенти – Служба за мали и средни претпријатија

Улога во тимот:

  • Промовирање, понуда и продажба на продукти и услуги на правни лица на постојни клиенти и аквизиција на нови клиенти;
  • Остварување на продажните цели и резултати со цел зголемување на пазарното учество, портфолиото и конкурентската предност на Банката;
  • Воспоставување, посредување, уредување и проактивно негување и развој на контакти и деловни аранжмани со клиентите
  • KYC активности (познавање на бизнис моделот, финансиските извештаи и показатели на клиентот);
  • Управување со портфолио на клиентите;
  • Следење и грижа за работењето на клиентите;
  • Aнализа на финансиската состојба и оценка на кредитната способност на коминтентите;
  • Подготовка, следење и изготвување на предлози за кредитни и некредитни продукти

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Претходно искуство во работа со клиенти (работа со правни лица, анализа на финансиски показатели)
  • Развиени комуникациски и продажни вештини потребни за советување на клиенти и продажба;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Одлично познавање на англиски јазик, како и стручно/напредно користење на MS Office.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура и слободни денови за различни пригоди, вклучително и ден за роденден;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување, трет пензиски фонд)
  • Политика за наградување на високи перформанси и позитивен придонес кон тимот и организацијата
  • Настани и активности за подобрување на благосостојбата на вработените
  • Одбележување на значајни денови и фамилијарни настани
  • Платено отсуство за татковство

Заинтересираните кандидати своите кратки биографии можат да ги достават на: [email protected], најдоцна до 05.12.2025 година.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје вработува кандидат за работнo местo: Соработник за клиентска услуга во Експозитура Скопје (Чаир).

Работниот однос е на определено време, со можност за продолжување на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

Работното место ги опфаќа следните работни активности:

  • Продажба на банкарски производи и услуги;
  • Промотивни активности на новите производи;
  • Обезбедување на дополнителни информации за производите и услугите;
  • Привлекување и комплетна услуга на клиенти кои Банката ќе ги категоризира како ВИП;
  • Ажурирање на податоци и досиеја во позадинското работење и фајловите поврзани со трансакциите;
  • Прием и постапување или проследување на одредени барања од коминтентите;
  • Следење на конкуренцијата;
  • Решавање на поплаки на коминтенти и останати комплексни прашања;
  • Вршење на благајнички работи, по потреба;
  • Претставување на Банката на позитивен и професионален начин, при комуникација со клиенти;

Кандидатите треба да располагаат со следните квалификации и познавања:

  • Високо образование;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да ги поседува следните компетенции и вештини:

  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Одлични комуникациски способности;
  • Позитивен пристап кон работата;
  • Висок степен на прецизност.

За ова работно место е предвидена основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот.

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected]. Вашата апликација задолжително треба да го содржи работното место за кое аплицирате.

Огласот ќе биде активен заклучно со 10.11.2025 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Заради проширување на тимот, Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на едно лице за позицијата:

Самостоен референт

Одделение за сметководство и известување
Локација: Дирекција – Скопје

Опис на работното место:

  • Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
  • Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката;
  • Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката;
  • Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ;
  • Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето;
  • Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката;
  • Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност;
  • Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни);
  • Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски);
  • Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување;
  • Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди;
  • Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО;
  • Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка;
  • Пресметува и книжи амортизација;
  • Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници;
  • Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив;
  • Анализира месечни состојби на билансот на Банката;
  • Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци;
  • Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга);
  • Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања;
  • Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците;
  • Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите.

Квалификации:

  • Работно искуство: Минимум 5 години;
  • Образование: предност Економски фалкутет;
  • Активно познавање на Англиски Јазик;
  • Поседување на лиценца за овластен сметководител;
  • Висок личен интегритет и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Силна етика;
  • Адаптабилност во динамична работна средина;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Напредно користење на MS Office.

Банката нуди:

  • Динамична и пријатна работна средина;
  • Можност за професионален и личен развој;
  • Обука и континуирано стручно усовршување;
  • Работење во мала, флексибилна и мотивирана организација.

Доколку сакате да бидете дел од тимот на Капитал Банка АД Скопје, испратете ја вашата биографија на: [email protected].

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и ќе биде земено предвид во процесот на селекција. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои ги исполнуваат условите од огласот.

Рок за пријавување:

Огласот е активен 10 дена од датумот на објавување, односсно до 07.11.2025 година. Изборот на кандидатите ќе се изврши во рок од 10 дена по завршување на огласот, во зависност од бројот на пријави.

Апликацијата ќе биде третирана како доверлива. Со доставување на апликацијата, кандидатот дава согласност неговите лични податоци да се користат исклучиво за потребите на процесот на селекција, во согласност со Законот за заштита на лични податоци.

Повеќе информации можете да најдете во Политиката за приватност на веб-страницата на Банката.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange