Компании
Продолжува трендот на силен раст на Македонски Телеком и во првoто полугодие на 2024 година
Македонски Телеком го продолжи трендот на раст и испорача силни финансиски резултати во првото полугодие на 2024 година. Успешното работење се должи на стратешките инвестиции во развој на мрежата и нови технологии, коишто доведоа до супериорни услуги и корисничко искуство.
Нето добивката е во пораст од 7,4 проценти, а приходите од продажбата се зголемени за 2,5 проценти во споредба со истиот период од претходната година и изнесуваат 5.965 милиони денари. Оперативната добивка пред камати, оданочување и амортизација (EBITDA) е благо намалена за 0,4 проценти споредено со минатата година.
Супериорно корисничко искуство и зголемување на базата на корисници
Продолжува трендот на зголемување на бројот на корисници во сите сегменти. Бројот на корисници на широкопојасен интернет е зголемен за 3,3 проценти и изнесува 213 илјади, а вкупниот број на интернет пристапи порасна за 3,3 проценти. Базата на корисници се зголеми и во мобилните комуникации и достигна 1,3 милиони. Во фиксната телефонија, остануваме на водечката позиција со 230 илјади корисници.
Со првата дигитална програма за наградување и поволности за корисниците – Magenta Moments, достигнавме 190.277 корисници. Остануваме број 1 во Македонија според TRI*M индексот за мерење на задоволството на корисниците, што е резултат на нашата посветеност да обезбедиме врвно корисничко искуство и многу повеќе од комуникациски услуги за комерцијалните и за деловните корисници.
Лидерство на ТВ пазарот со новата телевизија MagentaTV
Во однос на ТВ пазарот, ја зацрстивме лидерската позиција со удел од 35% од вкупниот ТВ пазар. Новата дигитална телевизија – MagentaTV станува сè попопуларна поради напредните карактеристики и иновативното ТВ доживување коешто им го нуди на корисниците. На крајот на првото полугодие од годината бројот на ТВ корисници се зголеми за 3 проценти, со што базата на корисници достигна 153,2 илјади.
Инвестиции и развој на најдобрата мрежа
Постојаните вложувања во мрежната инфраструктура го зајакнуваат статусот на најдобра мрежа. Остануваме лидери во покриеност со оптика доследни на нашиот фокус на ширењето и инвестициите во оптичката мрежа и денес имаме 330 илјади пристапи до оптика, што е за 13,9% повеќе споредено со истиот период од претходната година. Нашата 5G мрежа продолжува да се шири и е достапна за 92% од населението во Македонија со гигабитни брзини во речиси сите градови. Вкупните капитални инвестиции (CAPEX) на крајот од првите шест месеци од 2024 година изнесуваат 721 милион денари. Продолжуваме да ја шириме инфраструктурата на целата територија со најновите технологии за да ги поврземе сите корисници со најдобрите услуги.
Зголемување на дивидендата и дивидендниот принос
Успешните резултати на компанијата доведуваат и до повисока дивиденда за акционерите. Бруто износот на дивидендата по акција за 2023 година е зголемен за дури 33% во споредба со исплатената дивиденда по акција за 2022 година. Исто така, зголемен е и дивидендниот принос од акциите за 26% во однос на минатата година и изнесува 6,7%. Цената по акција од почетокот на 2024 година до крајот на првите шест месеци е зголемена за 6,9%. Ова е потврда дека нашата стратегија и технолошко визионерство одат во вистинската насока и се препознаени од корисниците.
Компании
Македонски Телеком ја претстави новогодишната кампања со порака за пријателство и толеранција
Во време кога светот е поделен повеќе од кога било, Телеком ја започнува својата Новогодишна кампања со пораката „Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат“. Кампањата инспирира поврзаност, потсетувајќи ги луѓето да се обидат да допрат до другите затоа што, и покрај разликите, сепак можеме да најдеме заеднички јазик.
Иако светот е поврзан повеќе од кога било, луѓето се сѐ повеќе поделени, многумина живеат во изолирани „социјални меури“, прифаќајќи ги само оние коишто изгледаат, размислуваат и се однесуваат како нив. Оваа сѐ поизразена поделба ја слабее колективната способност за разбирање и прифаќање на различностите.
„Како бренд, ние сакаме да ги поврземе луѓето. Сакаме јасно да ставиме до знаење дека е важно и можно да ги урнеме бариерите коишто нѐ оддалечуваат“, вели Улрих Кленке, Раководител за бренд во Дојче Телеком. „Нашата компанија е посветена на социјална кохезија и на поголема толеранција и на ниту еден начин не толерира омраза и провокации, дискриминација, расизам и екстремизам. Ние се залагаме за она што ги поврзува луѓето, општествата и културите.“
Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат
Новогодишниот филм е модерна бајка во која се раскажува приказна за две млади девојки, коишто живеат во различни светови, разделени со преграда од стакло. Но, и покрај разделеноста, тие сепак започнуваат блиско пријателство. Нивната детска отвореност и љубопитност триумфираат над невидливите бариери од предрасуди и тензии коишто општеството ги изградило помеѓу нив. Приказната води до еден моќен момент кога девојките разменуваат новогодишни подароци сфаќајќи дека цело време ја имале истата идеја. Едната девојка подарува цигла, а другата камен, симболизирајќи го нивниот заеднички план да го скршат стаклениот ѕид, еднаш и засекогаш. Кога бариерите од стакло се конечно скршени, девојчињата ставаат крај на физичката поделба што воедно претставува и почеток на нивната вистинска врска.
Телеком ја емитува својата Новогодишна кампања во десет земји низ Европа: Македонија, Словачка, Австрија, Хрватска, Црна Гора, Германија, Полска, Романија, Чешка и Унгарија.
Видео спотот го режираше наградуваниот германски режисер Алекс Фаил, којшто стои зад познатите видео спотови како „The Small Escape“ или „Edekarus“. При снимањето му помагаше Мортимер Хохберг, директор на фотографија. Музиката ја компонираше германското студио Supreme Music.
Компании
Зајакнување на партнерството и тимскиот дух: Работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво и продажните агенти на Комерцијална банка
Изминатиот викенд се оддржа работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво со продажните агенти од продажната мрежа на Комерцијална банка АД Скопје, со цел зајакнување на партнерството кое трае со години.
Оваа активност, надвор од стандардната работна средина, создава дополнителен мотив за засилување на тимскиот дух и успешната соработка.
Со континуирана грижа и инвестиции во знаењето и професионалниот развој на своите вработени, како и на своите партнери-агенти, КБ Прво Пензиско Друштво се посветува на создавање на услови за успех. Компанијата верува дека нивниот успех е и успех на целата организација.
Оваа посветеност има за цел не само да го подобри квалитетот на услугата што ја нуди КБ Прво Пензиско Друштво, туку и да резултира со позадоволни членови и постигнување на успешни резултати.
Тимската соработка и позитивната енергија продолжуваат да бидат клуч за успехот на КБ Прво Пензиско Друштво.
Компании
80 години Народен театар Битола: Културата како темел за иднината, бизнисот како поддршка за нејзината трајност
Со голема свеченост, Народниот театар Битола ја прослави својата 80-годишнина – јубилеј кој ја слави не само историјата, туку и иднината на македонската култура. Во духот на ова значајно обележување, настанот доби уште поголема димензија со потпишувањето на меморандум за соработка помеѓу Народниот театар Битола и MINT Fintech Group, предводени од директорот на театарот Васко Мавровски и извршниот директор на компанијата, Никола Јошевски.
Инвестицијата во културата: Визија за иднината
Во време кога културните институции се борат со предизвиците на современото општество, ваквите партнерства претставуваат пример за одговорност и визија. MINT Fintech Group, препознавајќи ја значајноста на Народниот театар Битола како столб на македонската култура, вложи во дигитализација на репертоарот и развој на едукативни програми за бон-тон, со посебен акцент на новата публика.
„Културата не е само наследство, туку и иднина. Веруваме дека инвестицијата во културните институции е инвестиција во заедницата, во младите и во вредностите кои ја дефинираат нашата земја“, истакна Никола Јошевски, генерален Директор на MINT Fintech Group.
Дигитализацијата на репертоарот ќе овозможи полесен пристап до театарските содржини, правејќи ги подостапни за публиката од сите возрасти, додека едукативните програми ќе поттикнат градење на културно свесна и одговорна публика, особено кај младите генерации.
Народниот театар Битола: 80 години културен амбасадор
Јубилејот беше одбележан со претставата „Ѓоре Магаревски 80 години потоа“, која симболично ја врати публиката на почетоците на театарот, кога во 1944 година беше изведена првата претстава на македонски јазик. Директорот на театарот, Васко Мавровски, истакна дека овој настан не е само прослава, туку потсетник за трајноста и значењето на културата како дел од колективниот идентитет.
„80 години Народен театар Битола се 80 години приказни, емоции и неуморна посветеност кон уметноста. Благодарни сме што компании како MINT Fintech Group ја препознаваат важноста на театарот и ја поддржуваат неговата иднина“, рече Мавровски.
Културата и бизнисот: Зошто оваа синергија е клучна?
Во ерата на дигитализација, улогата на приватниот сектор станува клучна во поддршката на културата. MINT Fintech Group не само што го препознава ова, туку активно ја гради мостот помеѓу технологијата, бизнисот и културните вредности.
„Културата и бизнисот не се спротивности. Напротив, тие можат да работат заедно, да создаваат нови вредности и да ја инспирираат заедницата. Потпишувањето на овој меморандум е само почеток на една соработка која ќе донесе иновации и трајни промени“, изјави Јошевски.
Заедничка визија: Културата како приоритет
80-годишниот јубилеј на Народниот театар Битола е потсетник дека културата бара постојана грижа и иновација. Оваа соработка меѓу Народниот театар и MINT Fintech Group претставува пример за тоа како приватниот сектор може да ја поддржи културната сцена, обезбедувајќи ѝ ресурси и платформа за развој.
Бидејќи културата не е само минато, туку и иднина – а иднината е наша заедничка одговорност.
- Банкипред 2 месеци
Тројца кандидати во трка за испразнетото место во Управниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје?
- Банкипред 3 недели
Катерина Велиновски, Катерина Митровска и Павлина Симиџиоска Тодороска се најдобрите банкарски службеници од Стопанска банка АД – Скопје за 2024 година
- Банкипред 3 недели
Марија Даниловска, Зоран Митрески и Дејан Георгиевски се најдобрите банкарски службеници од Комерцијална банка за 2024 година
- Колумнипред 1 месец
Интервју во банка: Вашиот таен рецепт за успех!
- Продуктипред 2 месеци
Станбен кредит од Комерцијална банка сега со пониска каматна стапка и без трошоци за одобрување и процена
- Банкипред 2 месеци
Стевчо Јолакоски и Игор Камбовски нови членови на Надзорниот одбор на Стопанска банка а.д. Битола
- Продуктипред 2 месеци
Комерцијална банка: Активирајте ја алатката мТокен како метод на засилена автентикација!
- Банкипред 2 месеци
ТТК Банка им оддаде почит на своите поранешни вработени, а сегашни пензионери