Connect with us
no baners

Останато

АЕТМ објави Jавен повик за поддршка за отворање на нови е-продавници

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – AETM, во рамки на проектот „Поддршка на локалните бизниси со помош на е-трговија”, кој се реализира во партнерство со компанијата Visa, објавува Jавен повик насловен “Е-трговија: Супермоќ за локалните бизниси”.

Јавниот повик е отворен за сите микро, мали и средни компании, кои сè уште не ги продаваат своите производи или услуги онлајн, а имаат потреба од отворање на е-продавница и од зголемување на знаењата и вештините поврзани со е-трговија. Преку Јавниот повик ќе се доделуваат вредносни пакети од 1.000 евра за отворање на дополнителен продажен канал – е-продавница во рамки на постоечка маркетплејс платформ и нејзина маркетинг промоција и ќе се обучуваат бизнисите за зајакнување на вештините поврзани со е-трговија и дигитален маркетинг.

Идејата зад проектот е да им се помогне на компаниите да отворат дополнителен продажен канал – е-продавница со цел добивање на нови клиенти и зголемени продажби, како и да им помогне за унапредување на работата, преку зајакнување на нивните дигитални вештини, кои ќе им помогнат подобро да се претстават во јавноста и да ги реализираат своите бизнис цели.

Проектот ќе трае до крајот на мај 2023 година, а ќе се состои од поврзување на бизнисите со домашните маркетплејс платформи и отворање на нивна е-продавница во рамки на една од платформите која бизнисите сами ќе ја изберат. Одбраните кандидати ќе имаат можност да присуствуваат и на практичен едукативен семинар за е-трговија „Сѐ за е-трговија“, кој ќе се одвива со физичко присуство. Ќе бидат поддржани 15 компании за отворање и промовирањe на нивната е-продавница, а едукативниот семинар ќе можат да го посетат по најмногу двајца претставници од секоја компанија. По завршување на програмата сите учесници ќе добијат сертификати за учество.

“Асоцијацијата за е-трговија на Македонија и со оваа иницијатива се вклучува во напорите за зајакнување на конкурентноста на микро, малите и средни компании и за мотивирање на бизнисите за унапредување на нивното работење, преку вклучување во е-трговијата, како нивен дополнителен продажен канал и зголемување на дигиталните вештини поврзани со е-трговија. Оваа иницијатива се реализира во соработка со компанијата Visa и преставува почетна точка на нашата нова заедничка соработка“, изјави Претседателката на АЕТМ, Д-р Нина Ангеловска.

“Претприемништвото е најголемата сила на секоја економија, особено на тие во развој. Со цел да ги зајакнеме малите и средни бизниси и да ги направиме поконкурентни на пазарот, сакаме заедно со нашите партнери од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија да им помогнеме да иницираат онлајн продажба и да се вклучат во тековите на дигиталната економија, која има голем потенцијал за раст и развој на нивниот бизнис”, додаде Владимир Ѓорѓевиќ – генерален директор на Visa за Југоисточна Европа.

Аплицирањето на Јавниот повик, кое што е бесплатно, се одвива онлајн на веб страницата на АЕТМ и трае до петок, 15 март 2023, до 23:59 часот, по што ќе следи евалуацијата на апликациите од страна на комисија составена од експерти во областа. Поради ограничен број на учество, ќе се прави избор на учесниците кои ќе можат да ја следат програмата за отворање на дополнителен продажен канал – е-продавница во рамки на локален маркетплејс и зајакнување на дигиталните вештини за е-трговија и дигитален маркетинг.

Повеќе информации за Jавниот повик се достапни на: https://ecommerce.mk/povik/

Останато

Национална агенција за наплата (NAN): Една година градење доверба и финансиска дисциплина

Објавено

на

Социјално одговорниот пристап кон финансиската дисциплина и наплатата на побарувања доби нов облик во Македонија. Национална агенција за наплата (NAN), која е дел од Flex Group, денес го одбележа првиот роденден, со осврт на резултатите постигнати во првата година од своето работење.

Основана како одговор на сè поголемите предизвици во наплатата на побарувања, NAN функционира како платформа што овозможува правна, но флексибилна и дискретна наплата, без притисоци врз клиентите и со почит кон етичките стандарди.

Компанијата започна со работа како внатрешен сервис за поддршка на наплатата во рамки на Flex Group, но за брзо време ја прошири својата дејност и кон надворешни клиенти, домашни компании кои имаат потреба од професионален и транспарентен пристап во наплатата. За само една година, NAN воспостави партнерства со една банка, неколку финансиски институции и компании од нефинансискиот сектор, уште една потврда за довербата во етичкиот модел на наплата.

Од компанијата велат дека првата година била година на позиционирање на моделот:

Нашата цел беше да го воспоставиме процесот, да изградиме доверба и да покажеме дека наплатата може да се води на достоинствен начин, со фокус на одржување на добри деловни односи. Процесот на наплата кај нас е индивидуализиран и целосно усогласен со законските регулативи. Секој случај го третираме со високо ниво на етика, професионалност и транспарентност, како кон клиентите, така и кон должниците. Веруваме дека успешната наплата не значи само подобрување на ликвидноста, туку и создавање фер услови за отплата, со целосна заштита на личните податоци и почит кон секој учесник во процесот,“ информираат од тимот на NAN.

Покрај работата со правни и физички лица, NAN вложува и во дигитализација на процесите, автоматизирана комуникација и аналитика, со што овозможува поефикасна поддршка за клиентите и побрза наплата.

По една година работење, компанијата бележи зголемена побарувачка за услугите и позитивен тренд во повратот на средства. Иако пазарот на управување со побарувања сè уште се гради, од NAN најавуваат дека ќе продолжат со вложување во транспарентна пракса, соработка со компании од различни индустрии и отворање на нови модели за партнерства.

Продолжи со читање

Останато

УЈП суспендираше инспектори поради сомнежи за поврзаност со трагедијата во „Пулс“

Објавено

на

Управата за јавни приходи (УЈП) донесе решение за суспензија на инспектори кои се поврзуваат со трагедијата во дискотеката „Пулс“ во Кочани.

Мерката следи по објавени информации за интензивна комуникација меѓу претставници на УЈП, Државниот пазарен инспекторат (ДПИ), полициски службеници и сопствениците на објектот.

Во тек е внатрешна контрола и проверка на наводите. Суспензијата ќе остане на сила сè додека не се утврди фактичката состојба,“ соопштија од УЈП.

Објавените комуникации отвораат сомнежи за можни коруптивни дејствија на дел од инспекторите и полициските службеници.

Државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски потврди дека се води предистражна постапка во која, покрај УЈП, се опфатени и други институции.

Продолжи со читање

Останато

Цигарите поскапeа: Ново зголемување на цените за пушачите во Македонија

Објавено

на

Пушачите низ Македонија ќе мора да издвојат повеќе пари за цигари, бидејќи цената на сите брендови е зголемена за 10 денари по пакување. Ова е дел од редовното усогласување со акцизната политика, која предвидува постепено покачување на акцизите на тутунските производи.

Новите цени веќе се применуваат во трафиките и супермаркетите низ државата. Така, најчесто купуваните брендови, кои до вчера чинеа 120 денари, сега достигнаа цена од 130 денари. Поскапите брендови веќе надминуваат 170 денари по пакување.

Министерството за финансии потсетува дека акцизниот календар е усогласен до 2027 година и има двојна цел: да обезбеди дополнителни приходи во буџетот и истовремено да придонесе за намалување на бројот на пушачи.

Трговците забележуваат дека по секое поскапување продажбата бележи краткотраен пад, но побарувачката брзо се стабилизира. Од друга страна, дел од пушачите велат дека новите цени ги тераат сериозно да размислат за намалување или целосно откажување од цигарите.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange