Connect with us

Банки

ПроКредит го лансираше Предраг – првиот дигитален банкарски асистент кој ги доближува корисниците до иднината на дигиталното банкарство

Објавено

на

ПроКредит Банка официјално го објави лансирањето на првиот дигитален банкарски асистент во нашата земја – Предраг, кој ќе биде достапен за користење 24/7, а ќе послужи
како уште еден за комуникација на банката со клиентите, сѐ со цел да овозможи уште
полесно и попристапно банкарство.

Како дел од стратегијата за дигитализација на банката, Предраг е дигитален асистент кој
ја нагласува посветеноста на ПроКредит во активно инвестирање во развојот на
дигитални алатки за своите клиенти. Дигиталниот асистент е наменет за сите физички
лица и технички е подготвен да одговори на теми поврзани со банкарските продукти и
услуги во секое време.

Преку онлајн комуникација со Предраг, клиентите можат да добијат конкретен одговор или решение во врска со: информациите за услугите на банката за физички лица, понуди за кредити и кредитни производи, детални пресметки и амортизациони планови, понуди за производи за штедење, онлајн апликации за дигиталните услуги на банката, информации за тарифи и промоции, прашања поврзани со услугите поврзани со сметки, картички и електронско банкарство, како и информации за работењето на експозитурите и 24/7 зоните на банката.

Предноста на дигиталниот асистент е што неговото користење е навистина лесно и
интуитивно, што го прави соодветен за сите корисници без разлика на нивото на технички познавања на некои напредни технологии. На овој начин клиентите добиваат брзи и едноставни решенија без да имаат потреба од посета на филијала.

„Како и досега, ПроКредит се стреми да биде иноватор на пазарот кога станува збор за дигитализација во банкарскиот сектор. Посебно сме горди на овој проект со кој започнуваме нова ера во дигиталното банкарство во нашата земја, како прва банка која нуди услуга за физички лица што ги користи бенефитите на вештачката интелегенција.

Нашиот дигитален асистент Предраг е одговор на динамичните потреби на клиентите во денешницата кои сакаат лесна, брза и флексибилна комуникација достапна во секое време. Со користење на вештачката интелегенција, нудиме опција со која клиентите во секое време можат да добијат персонализирана поддршка за сите нивни банкарски прашања поврзани со услугите на ПроКредит банка.

Веруваме дека Предраг ќе успее во мисијата да го подобри банкарското искуство на клиентите и ќе ја потврди нашата посветеност постојано да го унапредуваме дигиталното банкарство во регионот.“ – вели Емилија Спировска, член на Управниот одбор на ПроКредит банка.

Посветеноста на ПроКредит во развој на економијата и поддршка на локалните бизниси останува еден од главните императиви, што го потврдува и овој проект кој е сто проценти македонски производ создаден во соработка со ИТ компанијата Codewell.

Клиентите можат да пристапат до дигиталниот асистент Предраг целосно бесплатно и да се запознаат со можностите кои ги нуди преку веб-страницата на ПроКредит банка на www.pcb.mk.

Банки

Стопанската комора на Северозападна Македонија ги поздрави мерките на Народната банка за пониски трошоци за платни услуги за бизнисот

Објавено

на

Членовите на Собранието и на Управниот одбор на Стопанската комора на Северозападна Македонијана средба со гувернерот д-р Трајко Славески, ги поздравија мерките на Народната банка за намалување на надоместоците за користење на платежните услуги, кои веќе ги даваат првите резултати, и иницијативата на Народната банка за обезбедување поповолни услови за користење на платежните услуги за фирмите.

Гувернерот Славески нагласи дека со овие мерки Народната банка испраќа јасна порака за поддршка на сеопфатните економски придобивки преку овозможување пониски трошоци за електронските плаќања за компаниите и обезбедување поголема достапност и ефикасност на платните услуги. 

На средбата беше истакнато дека Народната банка продолжува со посветеност да ги унапредува условите во платниот систем, во согласност со европските стандарди и во насока на претстојното приклучување кон СЕПА, кое се очекува да започне на 6 октомври.

Во разговорот, и двете страни оценија дека стабилниот и конкурентен банкарски сектор е клучен за поддршка на стопанството, а Народната банка и натаму останува отворена за дијалог со деловната заедница со цел создавање подобра економска клима и пристап до квалитетни финансиски услуги.

Во однос на монетарната политика, гувернерот подвлече дека Народната банка внимателно ги следи економските текови и е подготвена да реагира соодветно со сите расположливи инструменти за зачувување на стабилноста на девизниот курс и на цените.

Продолжи со читање

Банки

Халкбанк со донација на компјутерска опрема за училиштата и институциите

Објавено

на

Халкбанк АД Скопје продолжува да ја демонстрира својата општествена одговорност преку конкретна поддршка за заедницата. Во рамки на своите активности, Банката донираше 27 компјутери и монитори во Основното училиште „Тефејуз“ во Скопје, едно од најстарите училишта во земјата. Основано уште во 1884 година од страна на Османлиската држава, ова училиште веќе над еден век е важен образовен центар на турското малцинство во Македонија, со богата историја и значајна улога во локалната заедница.

Дополнително, Халкбанк донираше и 146 компјутери и монитори во Македонска пошта, со која Банката има воспоставено долгогодишна соработка и веќе пет години платниот промет во Пошта се одвива преку Халкбанк. Ова партнерство им овозможува на граѓаните добивање на банкарска услуга, да не мораат да одат исклучиво во банка, туку истата да ја добијат и во најблиската пошта, што е особено значајно за сите оние кои живеат во населени места во кои нема експозитури на банките.

Освен стандардните банкарски услуги, на шалтерите на Македонска пошта граѓаните можат да отвораат сметка во Халкбанк, да побараат издавање дебитна или кредитна картичка, да аплицираат за различни видови кредити, дозволено пречекорување, електронско банкарство, добивање пензија преку Халкбанк, како и да добиват други банкарски услуги кои се достапни за клиентите на Банката.

Халкбанк наскоро ќе донира уште 23 компјутери и монитори за уште едно училиште, со цел да се подобрат условите за едукација и работа.

Овие донации се дел од многубројните општествено одговорни активности на Халкбанк, кои имаат за цел да ја поддржат заедницата, да овозможат подобри услови за учење и работа, и да придонесат кон дигиталната писменост и развојот на младите.

Продолжи со читање

Банки

Грција ги укинува банкарските провизии за подигнување готовина од банкомат!?

Објавено

на

Од денес (11 август 2025), во Грција стапи на сила ново законодавство донесено од Министерството за економија и финансии, со кое се укинуваат речиси сите трошоци поврзани со подигање готовина од банкомати.

Новата регулатива има за цел да го олесни пристапот до готовина за граѓаните, да ја зголеми транспарентноста и да ја намали ценовната нерамнотежа помеѓу банките и давателите на платежни услуги.

Клучни новини од новата регулатива:

  • Целосно укинување на провизиите за подигање готовина помеѓу сите банки кои учествуваат во националниот интербанкарски систем DIAS.
  • Нема надоместоци за трансакции преку банкомати на трети страни во случаи кога постои директна или индиректна сопственичка поврзаност помеѓу банката на клиентот и давателот на банкомат услуги.
  • Нула провизии за подигање готовина во рурални и општински заедници каде е достапен само еден банкомат.
  • Максимален надомест од 1,50 евра за подигање готовина од банкомати на неповрзани трети страни (независни даватели на услуги), кој важи низ целата територија на државата.
  • Бесплатна проверка на салдо за сите иматели на картички, без оглед на тоа од која банка потекнува картичката или кој е давателот на банкомат услугата.
  • Фиксен надомест од 0,50 евра за дигитални дознаки (преноси на средства преку веб, мобилни апликации и интернет банкарство) кога се вршат преку трети страни, во согласност со банкарските тарифи.

Цел и очекувани ефекти

  • Зголемување на конкуренцијата и правичноста помеѓу банкарските институции и алтернативните даватели на платежни услуги.
  • Поттикнување на финансиската инклузија, особено во руралните и слабо достапни подрачја.
  • Заштита на правата на потрошувачите и елиминирање на неосновани или непропорционални банкарски трошоци.

Според првичните анализи, реформата се очекува да донесе значителна заштеда за корисниците, особено за лицата кои често подигаат готовина или живеат во области со ограничен пристап до банкарски услуги.

Овој чекор на Грција е позитивен сигнал за други земји во регионот и Европската унија, каде прашањето за трошоците на основни банкарски услуги сè уште е предмет на дебата.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange