Connect with us
no baners

Бизнис

Климе Попоски поднесе оставка од Управниот одбор на Македонија Осигурување АД Скопје – ВИГ

Објавено

на

Експертот за управување со ризик и осигурување, проф. д-р Климе Попоски, поднесе оставка од функцијата член и потпретседател на Управниот одбор на Македонија Осигурување АД Скопје – Виена Иншуренс Груп.

Оставката е доставена на 24 април 2025 година, а е констатирана истиот ден на седница на Надзорниот одбор на компанијата. Според официјалното соопштение објавено преку Македонска берза, Попоски ќе остане активен во своите извршни обврски сè до 31 мај 2025, додека оставката ќе стапи на сила од 1 јуни 2025 година.

„Ве известуваме дека на 24.04.2025 година г-дин Климе Попоски поднесе оставка од функцијата член и потпретседател на Управниот одбор на МАКЕДОНИЈА Осигурување АД Скопје – Виена Иншуренс Груп. Оставката на г-дин Климе Попоски е констатирана на седницата на Надзорниот одбор одржана на 24.04.2025 година. Оставката на г-дин  Климе Попоски е со важност од 01.06.2025 година. Г-дин Климе Попоски ќе ги извршува своите обврски како член и потпретседател на Управниот одбор заклучно со 31.05.2025 година“, соопштија од компанијата преку Македонска берза.

Професорот Попоски беше именуван во Управниот одбор во ноември 2024 година. И покрај краткиот мандат, неговото присуство внесе значајна експертиза во областа на осигурителната регулатива, управување со ризик и супервизија.

Кој е Климе Попоски?

Климе Попоски е долгогодишен универзитетски професор на Катедрата за осигурување при Факултетот за економија – Прилеп, дел од Универзитетот „Св. Климент Охридски“ – Битола. Тој е еден од водечките експерти за осигурување во земјата, со богато искуство во јавниот и академскиот сектор.

Попоски е и основач и прв претседател на Советот на експерти на Агенцијата за супервизија на осигурување (АСО), институција која ја водеше цели 10 години, поставувајќи темели на современа регулатива и надзор во осигурителниот сектор во Северна Македонија.

Македонија Осигурување АД Скопје – Виена Иншуренс Груп

Како дел од Vienna Insurance Group (VIG), Македонија Осигурување АД Скопје е една од водечките осигурителни компании на македонскиот пазар, со силна позиција во сегментот на неживотно осигурување. Промената во Управниот одбор доаѓа во време кога индустријата се соочува со нови регулативни предизвици и сè поголема потреба од дигитализација и прилагодување на европските стандарди.

no baners

Бизнис

Минт Кредит – Роденденска акција што носи подарок

Објавено

на

Време е за нови можности и убави изненадувања, затоа што Минт Кредит слави роденден, а кога се слави роденден – подароците се задолжителни. Овој пат, Минт Кредит те изненадува со специјален роденденски Mint Store ваучер покрај брзата финансиска поддршка.

Избери износ што ти одговара и добиј подарок:

  • Кредит до 30.000 МКД – ваучер од 1.000 МКД
  • Кредит до 60.000 МКД – ваучер од 2.000 МКД
  • Кредит до 300.000 МКД – ваучер од 3.000 МКД

Брзо, едноставно и без компликации:

  • ✔️ Минимум 12 рати рок на отплата
  • ✔️ Онлајн апликација од каде било 
  • ✔️ Одобрување за само 10 минути

Искористи ја роденденската акција и добиј повеќе вредност со секоја апликација финансиска поддршка плус Mint Store ваучер за шопинг.

Минт Кредит – Кога вредноста е двојна, изборот е јасен.

Аплицирај на Минт Кредит!

За повеќе информации јави се контактирај се на 15 107, или во една од нашите канцеларии.

*Подарокот важи за одобрени и исплатени кредити.

ПР објава

Продолжи со читање

Бизнис

Кога грижата станува традиција: петта акција на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје со кампањата „Замени и засади“

Објавено

на

КБ Прво пензиско друштво АД Скопје ја реализираше по петти пат својата еко-акција во рамки на кампањата „Замени и засади“, која се одржа на 12 декември 2025 година во идиличниот амбиент на планинскиот центар „Гризли“,масив Јасен – Козјак. 

Настанот претставува значаен чекор во континуираните заложби на Друштвото да создава позитивно, мерливо влијание врз животната средина преку одржливи и општествено одговорни иницијативи.

Целта на кампањата е да се поттикне членството во задолжителниот и доброволниот фонд на КБ Прво да го замени зелениот плик за пензиска заштеда со извештај по електронска пошта, за што во негово име Друштвото ќе засади по едно дрво.

Во текот на акцијата, тимот на КБ Прво засади нова шумска површина – простор кој од овој момент ќе биде препознатлив по таблата со официјалното име на Друштвото, означувајќи го како „Шумата на КБ Прво“.

Во акцијата, како наши деловни соработници свој придонес дадоа и вработените на Комерцијална банка АД Скопје, Шпаркасе банка АД Скопје и ТТК Банка АД Скопје.

Овој симболичен и траен белег ја претставува долгогодишната определба на Друштвото да придонесува зазачувување на природата.

Акцијата ја потенцира важноста на тимската одговорност, солидарноста и колективниот ангажман во креирање подобра иднина. Секој член на тимот даде личен и значаен придонес, со што уште еднаш се нагласи вредноста на заедничкото делување и корпоративната култура која стои зад мисијата на „Замени и засади“.

КБ Прво продолжува да ја јакне својата улога како лидер во ESG иницијативите во пензискиот сектор, вложувајќи во активности што создаваат долгорочни придобивки и одразуваат вистинска грижа за заедницата и природата. 

Со оваа акција, Друштвото уште еднаш ја потврди својата посветеност кон општествено одговорно работење и создавање трајни вредности за сегашните и идните генерации.

Супервизор на капитално финансирано пензиско осигурување е Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување (МАПАС) www.mapas.mk тел. 02/ 32 24 229

Галерија:

Продолжи со читање

Бизнис

Black Friday 2025: Рекордна глобална онлајн потрошувачка

Објавено

на

Оваа година Black Friday 2025 сруши рекорди и ја разниша глобалната трговија. За само еден ден се потрошени 79 милијарди долари онлајн, раст од 6 проценти во однос на 2024. Cyber Monday додаде уште 17.3 милијарди, а целата Cyber недела надмина 52 милијарди глобално. Накратко, интернетот гореше.

Кога ќе ги прочитате тие бројки, лесно е да помислиш дека светот никогаш не бил порасположен за купување. Но бројките и статистиките како и секогаш открија уште една вистина.

Black Friday 2025 – Купуваме помалку, но плаќаме повеќе

Иако оваа година вкупната вредност порасна, бројот на нарачки падна за 2%. Во исто време, просечната вредност по нарачка скокна за 7%. Тоа значи дека луѓето не полнеа кошнички со десет работи како порано. Oдбираа внимателно, купуваа помалку, но секој избор вредеше повеќе. Луѓето не купуваат повеќе. Луѓето купуваат паметно.

Но, бројките кријат нешто уште поважно:цените пораснаа,  инфлацијата си го прави своето. Инфлацијата не замина на одмор само затоа што стоеше голем „Black Friday-50%“ банер. Сите го почувствувавме тоа. Од телевизори до зимски јакни, од играчки до телефонски уреди – цените на се беа повисоки.

И тука започнува интересниот дел.

Додека бројките зборуваа за „рекорди“, има еден податок што ја открива вистинската приказна. BNPL (“Buy Now, Pay Later”), или купувањето на рати финансираше поголем дел од потрошувачката од било кога, и тоа се случува насекаде во светот.

Глобалниот херој на Black Friday 2025: Kупување на рати

Купувањето на рати порасна насекаде. Оваа година повеќе луѓе од кога било решија да купат на рати. Затоа што платите што ги земаме не растат толку брзо колку што растат нашите обврски. Затоа што не сакаме празничната магија да ја платиме со јануарска и февруарска грижа.

Светот го прифати овој феномен со раширени раце:

  • Азија Пацифик сега држи 36% од целокупниот глобален приход од купување на рати. 
  • Европа расте најбрзо меѓу малите трговци, со 17% раст кај купувањето на рати
  • Латинска Америка и Блискиот Исток одат со троцифрени стапки и не забавуваат.

Каде и да погледнете, потрошувачите го избраа истото решение: „Ќе купам, ќе си планирам, ќе платам паметно.“ И знаете што се случи кога луѓето конечно добија избор што не ги казнува?

Ониe што плаќаа на рати потрошија 72% повеќе по нарачка од оние што плаќаа однапред. Не затоа што беа непромислени. Туку затоа што чувствуваа контрола. Чувствуваа дека конечно можат да планираат (четири мали рати се полесни од еден голем удар).

А што се случи кај нас во Mint Store?

Во текот на ноември, купувањето на рати победи на сите фронтови. Кратко кажано: каде и да се купува онлајн, Потрошувачите ги делат плаќањата. Во Mint Store го забележавме истиот тренд што Европа, Латинска Америка, и пошироко го забележаа овој ноември:

  • Просечна вредност на кошничка со плаќање на рати: €133.60 (8.222 мкд)
  • Просечна вредност со еднократно плаќање: €56.06 (3450 мкд)
  • Стапка на конверзија кога се нуди плаќање на рати: глобален раст од 68%

Ова не е маркетиншко преувеличување – ова се реални податоци од нашите клиенти. И тие ни кажуваат една работа. Луѓето сакаат слобода. Сакаат флексибилност, и сакаат свој ритам на плаќање што не им го руши буџетот по празниците.

Значи, не е точно дека потрошувачите се „немаат пари“. Вистината е многу поедноставна: Потрошувачите сакаат контрола, а ратите ја даваат токму таа контрола.

Зошто сето ова е толку важно?

Замислете: едно просечно семејство во Македонија во декември би потрошило од буџетот за:

  • Подароци за децата
  • Tехника за дома
  • Нова јакна (за децата, за родителите)
  • Можеби телефон за подарок

Трошоците растат, и секогаш растат баш кога сакате да создадете убави моменти. Токму затоа ја изградивме Mint Store спрема потребите на нашите клиенти: 0% камата на производи купени на 4 рати, без скриени трошоци, инстант одобрувања, и планови скроени според вашите потреби и планови.

Mint Store е тука да ви понуди можност да го купите тоа што го сакате, но да го плаќате така што нема да го почувствувате како дополнителен товар.

Mint Store – Иднината на онлајн купувањето

Black Friday 2025 покажа една работа јасно: иднината на купувањето не е „плати сега“ или „не купувајте“. Иднината е платете како што Ви одговара. А, рекордната потрошувачка оваа година всушност беше прослава на контролата кај потрошувачите – овозможена од купувањето на рати.

Доколку се уште го барате вистинскиот подарок пред празниците, разгледајте ги нашите акциски понуди и поделете ја секоја нарачка на лесни плаќања. Без камата (на 4 рати), без трикови. Зашто најпаметниот начин да се победи празничната сезона во 2025 (и 2026) не е да трошите помалку, туку да трошите попаметно.

ПР објава

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange