Connect with us
no baners

Банки

Како Халкбанк, кампања по кампања, го руши стереотипот за банките, перцепцијата за финансиските институции и начинот на кој ја информира јавноста

Објавено

на

Кога станува збор за финансиските брендови, постојат вечни предизвици за тоа на кој начин да се оствари комуникација што ќе може да ја разгори имагинацијата и да создаде некое емоционално влијание кај јавноста, а сепак да остане доволно втемелена и веродостојна за публиката.

На нашиот пазар, како еден од успешните примери за тоа како умешно, креативно и инспиративно може една банка да информира за своите услуги е примерот на Халкбанк, која годинава во низата реализирани, впечатливи кампањи заедно со Меккен Скопје успеа неколку пати да се искачи на пиедесталот на светската и регионална креативност со кампањата за стартап-пакет.

Освен на светскиот фестивал „Golden Drum“ во Порторож, каде што освои сребрена и бронзена награда, кампањата триумфираше и на „Кактус“, престижниот регионален фестивал за интегрирани комуникации, со уште две награди: прва награда за најдобар дигитален поткаст и прва награда за најдобра кампања за надворешно рекламирање.

Освен наградите на овие два фестивали, од светски познатата платформа „Mad Over Marketing“, која брои милиони љубители на креативните индустрии, пристигна и наградата за Најдобро OOH решение за лансирање производ на OOHWards 2024.

Она што ја издвои кампањата за стартап како една од најуспешните се елементите на храброст, досетливост, креативност и иновативност. Покрај забавните ТВ-реклами што беа дел од кампањата, со цел да ја пренесе својата порака за производ што е наменет за млади и храбри претприемачи, банката реализираше и цел серијал со инспиративен и едукативен поткаст.

Зборувањето за финансиската писменост на поткаст не е ништо револуционерно, ниту, пак, е изненадување според своите форма и содржина. Разликата е во пристапот. Содржината што регионалната креативна заедница ја препозна како поинаква е таква токму поради мешавината на креативни состојки во неа: супершармантна водителка, непретенциозен пристап кон проблематиката, избегнување патронизирачки тон кон оние што допрва се охрабруваат да започнат свои стартап-бизнизи, избор на гости што се „слика и прилика“ на целната група кон која е наменета оваа содржина, опуштената средина што изгледа како гаража (сепак, најголемите компании започнале во гаражи, нели?). Потврдено е дека ова е победничка комбинација на елементи што Халкбанк и Меккен Скопје мајсторски ги дозираа во дигиталниот простор.

Но, она што ја направи кампањата за стартап една од најдобрите е тоа што оваа кампања употреби креативни решенија што знаат да изненадат, буквално, од зад аголот каде што најмалку очекувате.

На навистина виртуозен, но истовремено и ненаметлив начин, креативните тимови на Халкбанк и Меккен Скопје го препознаа просторот гаража како место каде што започнува сè: љубов, музика, идеи, бизнис.

Гаражите се места каде што започнува и градска, урбана, но и индивидуална, интимна историја.

Токму тој простор беше избран за надворешно огласување на пакетот услуги наменет за нови идни претприемач/-ки. Сè што некогаш е потребно е охрабрувачка порака онаму каде што најмалку ја очекувате – пред гаражите до вашиот дом – со цел нештата да добијат сосема поинаков тек.

Што значи сето ова за македонската креативна индустрија?

Едноставно кажано – креативното изразување во нашата земја е веќе на повисоко ниво. Навистина е огромен успех дома да се донесат злато, сребро и бронза од светот и од регионот. Овие награди и признанија во компетитивниот креативен свет, без исклучок, се катализатор, забрзување и мотивирање на креативните умови низ државата.

Оваа година беше година во која Халкбанк и Меккен Скопје ги освоија гласовите на креативните професионалци, но и на јавноста, и ни докажаа дека искрениот, ненаметлив и храбар пристап во комуникацијата навистина вреди злато.

Банки

Халки Поткаст – простор за развој на родителите и децата

Објавено

на

Родителството е еден од најголемите, но и најубавите предизвици во животот. Секој родител се соочува со дилеми, нови ситуации и потреба за постојано учење. Со цел да им помогне на родителите полесно да го следат психолошкиот, емоционалниот и социјалниот развој на своите деца, Халкбанк, преку својот бренд Халки, го најавува новиот “Халки Поткаст”.

Поткастот ќе биде простор каде отворено ќе се зборува не само за свесното родителство, туку и за важноста на среќно и здраво детство, но и за финансиска едукација како дел од современото воспитување. Темите ќе вклучуваат емпатија, комуникација, детски развој и практични совети за тоа како да ги научиме децата на одговорен однос кон финансиите уште од најрана возраст.

Преку разговори со психолози, педагози, родители и познати личности, поткастот ќе понуди инспиративни приказни и корисни совети за сите кои сакаат да бидат подобри во својата родителска улога. Дел од прашањата што ќе се дискутираат се следните:

  • Како да изградите силна и здрава врска со вашето дете?
  • Кои се најдобрите техники за позитивно воспитување?
  • Како да се справите со детските емоции?
  • Како да започнете разговор за пари со децата на соодветна возраст?

Водител на Халки Поткаст е Катерина Димова, семеен системски советник.

„Новиот Халки Поткаст е одличен простор за развој на родителите и на децата. Зборуваме на теми поврзани со комуникацијата со децата, емоциите, воспитувањето, но и како да ги научиме децата на животни вештини, вклучувајќи ја и финансиската едукација“, вели Димова.

Првата епизода на Халки Поткаст се емитуваше на 10 мај, а нови епизоди ќе се објавуваат двапати месечно и ќе бидат достапни на платформите YouTube, Spotify и Podcasts.mk.

Затоа што секој родител заслужува поддршка, а секое дете – љубов, разбирање и знаење за животот!

Продолжи со читање

Банки

Кој ќе биде новиот гувернер на Народната банка? – Клучна одлука за монетарната иднина и стабилност на државата

Објавено

на

Мандатот на актуелната гувернерка на Народната банка, Анита Ангеловска-Бежовска завршува на 22 мај 2025 година, точно седум години по нејзиниот избор од страна на Собранието. Изборот на нов гувернер претставува еден од најважните економски и институционални моменти за земјата, особено во период на континуирана инфлација и раст на трошоците за живот.

Како се избира гувернер на Народната банка?

Процедурата за избор на гувернер е строго дефинирана со Законот за Народната банка и опфаќа неколку важни чекори:

  1. Предлог од Претседателот на државата: Процесот започнува со предлог на кандидат од страна на Претседателката на државата, во овој случај Гордана Силјановска-Давкова. Без нејзино позитивно мислење, постапката не може да продолжи. Претседателот предлага кандидат за гувернер, кој потоа се доставува до Собранието на Република Северна Македонија.
  2. Гласање во Собранието: Предложениот кандидат се поднесува на гласање пред Собранието на Република Северна Македонија. За избор е потребно просто мнозинство, односно најмалку 61 глас од вкупно 120 пратеници.
  3. Мандат: Гувернерот се избира на мандат од седум години, со можност за реизбор.

Кандидатот за гувернер треба да биде државјанин на Република Северна Македонија со соодветна репутација, најмалку високо образование и професионално или академско искуство во областа на економијата, финансиите, банкарството или правото. Дополнително, кандидатот не смее да биде осудуван за кривично дело, да биде должник во стечајна или ликвидациона постапка, ниту да има изречени санкции кои го дисквалификуваат за оваа функција.

Можни кандидати и политичка позадина

Во моментов, во јавноста кружат неколку имиња како можни кандидати за нов гувернер покрај актуелната гувернерка Анита Ангеловска – Бежовска, се и поранешниот министер за финансии Зоран Ставревски, поранешната вицегувернерка и актуелен член на Извршниот комитет на ВМРО-ДПМНЕ, Маја Кадиевска Војновиќ, но и Трајко Славевски – универзитетски професор и поранешен министер за финансии, кој веќе подолго време важи за еден од највлијателните економски гласови во партијата.

Во јавноста веќе кружат неколку имиња како можни кандидати за нов гувернер. Покрај актуелната гувернерка Ангеловска-Бежовска, за која се оценува дека успешно раководи со институцијата и има силна поддршка од меѓународни финансиски институции како ММФ, ЕЦБ и ЕБОР, се споменуваат и:

  • Зоран Ставрески – поранешен министер за финансии и висок функционер на ВМРО-ДПМНЕ. Според неофицијални информации, тој е прв на листата од внатрепартиска анкета спроведена од владејачката партија.
  • Трајко Славевски – универзитетски професор на Економскиот факултет во Скопје и поранешен министер за финансии. Тој е еден од еден од највлијателните економски гласови во ВМРО-ДПМНЕ и актуелен претседател на Советот на Град Скопје.
  • Маја Кадиевска Војновиќ – поранешна вицегувернерка на Народната банка, со богато искуство во монетарната политика. Во моментов е членка на надзорните одбори на КИБС и Стопанска банка а.д. Битола.

Анкетата која била спроведена во рамки на владејачката ВМРО-ДПМНЕ имала за цел да ја тестира јавната поддршка и експертската прифатливост на потенцијалните кандидати, што укажува дека изборот се разгледува не само низ институционална, туку и политичка призма.

Зошто е толку многу важен овој избор?

Изборот на нов гувернер доаѓа во критичен економски момент. Народната банка, преку водењето на монетарната политика, контролата на инфлацијата, управувањето со девизните резерви и надзорот над банкарскиот систем, има централна улога во стабилноста и сигурноста на економијата.

Идниот гувернер ќе треба да обезбеди доверба во националната валута, стабилност на банкарскиот сектор, но и да биде партнeр на меѓународните институции во справување со глобалните и локални економски предизвици.

Продолжи со читање

Банки

Чуварите на мудроста по трет пат ќе ги отворат срцата и умовите пред младите

Објавено

на

Некои од најуспешните и највлијателни луѓе и професионалци од Македонија ќе ги отворат срцата и умовите на третото издание на конференцијата „Чувари на мудроста“, организирана од Халкбанк, која ќе се одржи на 28 мај на Економскиот факултет во Скопје.

Оваа конференција прерасна во вистински мост помеѓу генерациите – таа нуди уникатна можност да се учи од мудроста на докажани бизнис лидери, уметници, професори, автори и визионери кои оставиле длабока трага со своето делување во земјата и светот.

На конференцијата говорниците ќе ги пренесат своите животни и професионални совети на младите, ќе зборуваат за почетоците, предизвиците и клучните моменти што ги обликувале како личности.

Дали постои рецепт за успех? Што ги мотивирало да не се откажат? Низ искрени и отворени разговори, „Чуварите на мудроста“ ќе ги споделат своите животни приказни, драгоцени искуства и искрени совети – не само со студентите, туку и со сите што сакаат да растат, учат и да се инспирираат.

Како и на претходните две изданија, конференцијата ќе биде во формат на форум што ги обединува сите кои веруваат во моќта на знаењето и животното искуство. Со отворени разговори, прашања и дискусии, сите присутни ќе можат да се вклучат и да споделат свое размислување или прашање.

Во текот на наредните неколку дена ќе бидат најавени говорниците на конференцијата, како и темите на панелите. Конференцијата „Чувари на мудроста“ е бесплатна и отворена за сите заинтересирани. Но, заради ограничениот капацитет, истите треба да го пријават своето присуство со пополнување онлајн формуларот за регистрација.

Дојдете и бидете дел од настанот којшто не само што инспирира, туку и обединува. Мудроста нема возраст – таа се создава и негува кога младоста и зрелоста ќе си подадат рака.

Продолжи со читање

Популарно