Останато
Јоана Спасовска – нов генерален директор на Флекс Кредит Македонија

На 15 јули во Хотел Дрим – Струга се одржа 3-тата трговска конференција на Флекс Кредит на која беше назначен нов генерален директор – Јоана Спасовска.
Јоана Спасовска е дел од Флекс Кредит уште од самите почетоци на компанијата, односно од отварањето на првата филијала во ГТЦ Скопје во 2020 година.
Таа ја градеше својата кариера во Флекс Кредит минувајќи ги сите скалила во компанијата, почнувајќи како менаџер за развој, преку трговски менаџер, директор на продажба, советник на Управен одбор за развивање на меѓународни пазари на Флекс Кредит па се до новата позиција – Генерален директор.
Јоана Спасовска е дел од новата генерација млади професионалци коишто своето знаење, работно искуство и професионални успеси ги има постигнато во Македонија. По образование е дипломиран економист на Надворешна трговија, при Економскиот факултет на УКИМ. Има работно искуство во банкарскиот сектор и во финансиски друштва пред да започне да работи во Флекс кредит.
Колегите ја знаат како вработен со ‘’работна книшка број 001’’, или како една од првите вработен во Флекс кредит. Од самото основање на компанијата Јоана има започнато со изградба на продажната структура која сега брои околу 150 вработени, или голем дел од вкупно 200-те вработени на друштвото. Низ годините има создадено тим кој успеа за рекордно кратко време да направи најуспешно финансиско друштво од Флекс Кредит, оставајќи ја конкуренцијата далеку зад себе.
Јоана Спасовска ја превзема функцијата од досегашниот Генерален дирекор и ко-сопственик на компанијата – Горан Арсов, кој со предавање на позицијата ќе биде фокусиран кон развивање на Флекс Кредит на останати меѓународни пазари.
Од Флекс кредит информираат дека ова е само мал дел од следните новини и освежувања кои ќе ги понудат на пазарот. Следат многу мотивациски програми за потрошувачите како и специјализирани кредити за различни категории на граѓани со повластени услови.
Сите овие новини, уверуваат од друштвото дека ќе допринесат за уште поголемо зацврстување на пазарот и за потврдување на лидерската позиција.
Останато
Национална агенција за наплата (NAN): Една година градење доверба и финансиска дисциплина

Социјално одговорниот пристап кон финансиската дисциплина и наплатата на побарувања доби нов облик во Македонија. Национална агенција за наплата (NAN), која е дел од Flex Group, денес го одбележа првиот роденден, со осврт на резултатите постигнати во првата година од своето работење.
Основана како одговор на сè поголемите предизвици во наплатата на побарувања, NAN функционира како платформа што овозможува правна, но флексибилна и дискретна наплата, без притисоци врз клиентите и со почит кон етичките стандарди.
Компанијата започна со работа како внатрешен сервис за поддршка на наплатата во рамки на Flex Group, но за брзо време ја прошири својата дејност и кон надворешни клиенти, домашни компании кои имаат потреба од професионален и транспарентен пристап во наплатата. За само една година, NAN воспостави партнерства со една банка, неколку финансиски институции и компании од нефинансискиот сектор, уште една потврда за довербата во етичкиот модел на наплата.
Од компанијата велат дека првата година била година на позиционирање на моделот:
„Нашата цел беше да го воспоставиме процесот, да изградиме доверба и да покажеме дека наплатата може да се води на достоинствен начин, со фокус на одржување на добри деловни односи. Процесот на наплата кај нас е индивидуализиран и целосно усогласен со законските регулативи. Секој случај го третираме со високо ниво на етика, професионалност и транспарентност, како кон клиентите, така и кон должниците. Веруваме дека успешната наплата не значи само подобрување на ликвидноста, туку и создавање фер услови за отплата, со целосна заштита на личните податоци и почит кон секој учесник во процесот,“ информираат од тимот на NAN.
Покрај работата со правни и физички лица, NAN вложува и во дигитализација на процесите, автоматизирана комуникација и аналитика, со што овозможува поефикасна поддршка за клиентите и побрза наплата.
По една година работење, компанијата бележи зголемена побарувачка за услугите и позитивен тренд во повратот на средства. Иако пазарот на управување со побарувања сè уште се гради, од NAN најавуваат дека ќе продолжат со вложување во транспарентна пракса, соработка со компании од различни индустрии и отворање на нови модели за партнерства.
Останато
УЈП суспендираше инспектори поради сомнежи за поврзаност со трагедијата во „Пулс“

Управата за јавни приходи (УЈП) донесе решение за суспензија на инспектори кои се поврзуваат со трагедијата во дискотеката „Пулс“ во Кочани.
Мерката следи по објавени информации за интензивна комуникација меѓу претставници на УЈП, Државниот пазарен инспекторат (ДПИ), полициски службеници и сопствениците на објектот.
„Во тек е внатрешна контрола и проверка на наводите. Суспензијата ќе остане на сила сè додека не се утврди фактичката состојба,“ соопштија од УЈП.
Објавените комуникации отвораат сомнежи за можни коруптивни дејствија на дел од инспекторите и полициските службеници.
Државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски потврди дека се води предистражна постапка во која, покрај УЈП, се опфатени и други институции.
Останато
Цигарите поскапeа: Ново зголемување на цените за пушачите во Македонија

Пушачите низ Македонија ќе мора да издвојат повеќе пари за цигари, бидејќи цената на сите брендови е зголемена за 10 денари по пакување. Ова е дел од редовното усогласување со акцизната политика, која предвидува постепено покачување на акцизите на тутунските производи.
Новите цени веќе се применуваат во трафиките и супермаркетите низ државата. Така, најчесто купуваните брендови, кои до вчера чинеа 120 денари, сега достигнаа цена од 130 денари. Поскапите брендови веќе надминуваат 170 денари по пакување.
Министерството за финансии потсетува дека акцизниот календар е усогласен до 2027 година и има двојна цел: да обезбеди дополнителни приходи во буџетот и истовремено да придонесе за намалување на бројот на пушачи.
Трговците забележуваат дека по секое поскапување продажбата бележи краткотраен пад, но побарувачката брзо се стабилизира. Од друга страна, дел од пушачите велат дека новите цени ги тераат сериозно да размислат за намалување или целосно откажување од цигарите.
-
Продуктипред 2 месеци
Потрошувачки кредити од Комерцијална банка со нова можност – животно осигурување со плус погодности
-
Продуктипред 2 месеци
НЛБ Банка со промотивна фиксна каматна стапка од 8,9% за сите безготовински трансакции со НЛБ haPPy картичката
-
Продуктипред 2 месеци
Промотивен потрошувачки пакет од ПроКредит Банка што „ги отвора сите врати“
-
Анализипред 2 месеци
НЛБ Банка со Apple Pay и ефектот на бранување на иновациите во финансиската индустрија
-
Продуктипред 1 месец
Apple Pay достапен и за клиентите на Комерцијална банка
-
Анализипред 2 месеци
Две од трите најголеми банки во државата со повисок даночен товар: Што носи глобалниот минимален данок?
-
Фондовипред 2 месеци
КБ Прво пензиско друштво: Разлика помеѓу пензија од втор и од трет столб
-
Анализипред 2 месеци
АНАЛИЗА: Кешот vs дигиталната ера – дали граѓаните ќе им останат верни на банкоматите?