Продукти
Остануваат уште само неколку денови за гласање за најдобрите е-продавници за 2023 година
Гласањето од јавноста за најдобрите во македонската е-трговија за 2023 година, кое се прави бесплатно на официјалната веб страница на овогодинешните награди за е-трговија – ecommerceawards.mk, ќе трае до 10 февруари (сабота) до крајот
на денот. По завршување на гласањето од јавноста, ќе следува гласање од жири комисија составена од ескперти во различни области поврзани со е-трговијата. На официјалната веб страница веќе се објавени членовите од жири комисијата кои ќе ги оценуваат е- трговците со најмногу собрани поени од јавноста на претстојните Награди за е-трговија –E-commerce Awards 2023.
Жири комисијатата, која оваа година се состои од 12 членови, ќе гласа индивидуално за финалистите со најмногу гласови од сите 24 категории, освен за категоријата „Најпопуларна е-продавница” за која наградата ќе се додели единствено врз основа на бројот на гласовите од јавноста. За сите останати категории, одредувањето на победници ќе биде направено врз основа на однапред утврдена методологија за пресметка утврдена во Правилникот на наградите, земајќи ги предвид гласовите од јавноста и од жири комисијата, при што поените од публиката (јавноста) ќе бидат вреднувани со 40%, додека поените од жири комисијата со 60%. Секој финалист ќе добие вкупен број на гласови кои ќе го одредат неговото рангирање во соодветната категорија во која што е номиниран.
Инаку, на гласањето од јавноста кое е отворено до сабота, 10.02. до 23:59 часот, досега имаат гласано над 6500 граѓани, а се очекува овој број значително да порасне до крајниот рок. Едно лице може да гласа само еднаш и при тоа, гласа во категории по сопствен избор и може да даде еден глас во секоја категорија. Две категории се задолжителни за гласање: „Е-трговец на годината“ и „Најпопуларна е-продавница“, додека сите други категории се опционални.
Прогласувањето на најдобрите македонски е-трговци за 2023 година и доделувањето на наградите ќе се одржи на свечена манифестација на 14-ти март 2024 година. Овогодинешниот избор за најдобрите е-трговци за 2023 година се реализира со поддршка на златните партнери – НЛБ Банка и Иуте, организацискиот партнер – Халк Банка и генералниот партнер – Мастеркард.
Продукти
Халки картичка за деца – прва платежна картичка за деца на македонскиот пазар
Халкбанк воведува уште еден иновативен производ – прва банкарска картичка наменета за деца на возраст од 9 до 15 години. Овој производ е креиран за специфичните потреби на децата, кој ним ќе им помогне да стекнат корисни финансиски навики, а на родителите да имаат поголема контрола врз тоа каде и колку трошат нивните деца.
Станува збор за Mastercard Junior дебитна картичка, која е прва во земјава наменета за деца и тинејџери на возраст до 15 години. Картичката се поврзува со сметка на детето, но за сета документација, следење на трошењето и поставување ограничување на сумите за плаќање е одговорен родителот или старателот.
„Нашата цел е на децата да им овозможиме сопствена картичка, преку која ќе стекнат чувство дека располагаат со реална сума пари. На тој начин ќе учат како одговорно да го менаџираат својот џепарлак, да вршат сигурни и безбедни плаќања и постепено да развиваат навики за штедење. Родителите, пак, имаат целосна контрола врз користењето на картичката од страна на своите деца и добиваат СМС известување за секоја нивна трансакција. Веруваме дека ова претставува иновативен и веќе нужен пристап за поттикнување финансиска писменост и одговорност кај најмладите“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.
Халки картичката нуди низа поволности – повлекување готовина без надоместок од сите банкомати во Македонија и во странство, бесплатен трансфер на средства од сметката на родителот или старателот на сметката на детето и можност за дигитализирање на картичката на Google Pay или Apple Pay.
„Со ваквиот пристап, децата се навикнуваат, изучуваат и се подготвуваат за користење на бенефициите што ги овозможува дигиталниот свет. Ова е особено важно имајќи предвид дека токму децата кои сега се на оваа возраст, се очекува да бидат идни двигатели во забрзувањето на дигитализацијата на општеството“, изјави Атила Селим, директор на Дирекцијата за дигитално банкарство во Халкбанк.
Сите заинтересирани за новата Халки картичка, може да аплицираат во која било филијала на Халкбанк. Корисниците на првите 60 издадени Mastercard Junior дебитни картички, на подарок ќе добијат и детска алка за дигитално плаќање. Отворањето и водењето платежна сметка за малолетни лица е бесплатно, додека сите што ќе аплицираат за Халки картичка до крајот на март 2026 година, ќе бидат ослободени и од трошоците за издавање на картичката.
Повеќе светски истражувања укажуваат дека основните знаења за парите децата ги стекнуваат до 7-годишна возраст, додека од 8 до 15 години веќе треба да научат како да управуваат со мали суми и да штедат за да можат да остварат некои цели кои бараат повеќе финансиски средства.
Халкбанк преку повеќе различни активности работи на финансиска едукација на децата и младите. Банката го издаде првиот Буквар за финансиска писменост за деца, а организира и повеќе креативни работилници преку кои децата учат за придобивките од штедењето.
Банки
„Digital first“- нова функционалност на НЛБ Банка
НЛБ Банка, како банка-лидер во дигитализацијата на банкарските услуги во земјава, за првпат на пазарот воведува „Digital first“ – иновативна услуга која обезбедува вистинско дигитално банкарско искуство. Со „Digital first“, клиентите можат да ја добијат својата нова платежна картичка во дигитална форма веднаш по нејзиното одобрување, имајќи ги своите финансиски средства на дофат на рака, без одложување. Со ова, физичката картичка станува опционална и повеќе не е предуслов за почеток на користење.
Откако преку СМС порака ќе го добие четирицифрениот ПИН код, клиентот може веднаш, преку NLB Pay апликацијата, да ја додаде својата дигитална картичка во дигиталните паричници Apple Pay, GPay, Garmin pay, Apple wallet, по што истата е веднаш функционална и достапна за плаќање на ПОС терминали, онлајн, како и за подигнување на готовина од банкомати.
Со „Digital First“, НЛБ Банка е уште еден чекор поблиску до обезбедување севкупно дигитално банкарско искуство. Следејќи ги глобалните трендови и поставувајќи стандарди на домашниот пазар, НЛБ уште еднаш ја потврдува својата посветеност кон иновации и обезбедување врвно корисничко искуство за своите клиенти.
Услугата „Digital first“ е достапна за сите клиенти, нови, но и постоечки клиенти кои ќе аплицираат за нова или дополнителна картичка.
НЛБ Групација воведува нов стандард во регионот
Воведувањето на услугата „Digital first“ е дел од пошироката стратегија на НЛБ Групацијата за развој на современи, едноставни и ефикасни решенија за плаќање, за сите свои клиенти во регионот. НЛБ Банка Скопје е меѓу првите банки-членки која ја воведува услугата веднаш по NLB d.d. Истовремено, услугата ја лансираат банките-членки во Косово и двете банки во Босна и Херцеговина, а во јануари, услугата ќе биде достапна и за клиентите на НЛБ во Црна Гора и Србија.
НЛБ Групацијата е првата во регионот што им овозможува на своите клиенти да ја добијат картичката во дигитален паричник веднаш и без чекање, што е исклучителна предност. НЛБ Групацијата одигра и клучна улога, Apple да ги отвори пазарите на Македонија, Косово и Босна и Херцеговина, со што овозможи рамноправен пристап до напредни решенија за плаќање на милиони луѓе во регионот.
Сето ова ја одразува нејзината амбиција да биде водечка и најиновативна финансиска Групација во Југоисточна Европа, двигател на промени и партнер кој ги отвора вратите на глобалните иновации за клиентите во регионот.
Банки
Како да заштедите во сезоната на големи трошоци? Искористете ги бонус поените на Халкбанк
Паметно управување со трошоците во период на зголемена потрошувачка
Зимскиот период секогаш носи повисоки трошоци, од подготовка на автомобилот и купување на зимска опрема, до избор на грејни уреди, празнични украси, елки и подароци. Во време кога буџетот природно е пооптоварен, секое решение што создава дополнителна вредност е добродојдено. Токму затоа бонус програмата на Халкбанк претставува практичен начин клиентите да добијат дополнителна вредност при редовните сезонски купувања.
Повеќе вредност со секое плаќање
При плаќање со кредитните картички Mastercard и Visa на Халкбанк, во одредени периоди и одредени категории продажни места, автоматски се собираат бонус поени. Вредноста е целосно транспарентна: еден бонус поен еднаков е на еден денар. Понатаму, поените може да се искористат за делумно или целосно плаќање на ПОС терминалите на Халкбанк, со што сметката веднаш се намалува.
Сезоната станува поудобна кога дел од трошокот се враќа назад
Зимските гуми, сервисот пред патувања, грејните уреди, празничната декорација, сите овие купувања можат да носат бонус поени кои подоцна ќе се претворат во конкретно намалување на следното плаќање. На овој начин, сезоната на зголемени трошоци станува поиздржлива, а буџетот полесно се контролира.
Јасно и едноставно користење
Во секој момент постои целосен увид во расположливите бонус поени, преку електронското банкарство, месечниот извод или потврдата по направена трансакција. Начинот на нивното користење е на самиот ПОС терминал, при наплата, се избира опцијата за употреба на поените, а износот веднаш се коригира со нивната вредност. Систем осмислен да функционира природно и без дополнителни чекори.
Паметен начин да се намалат сезонските расходи
Бонус програмата нуди можност едноставно да се добие повеќе од секое редовно купување, без промена на навиките, без дополнителни чекори и без сложени правила. Еден практичен систем што додава вредност таму каде што најмногу е потребна, во периоди на зголемена потрошувачка.
Програмата е уште еден начин банкарските услуги да бидат поудобни и приспособени на секојдневните потреби. Со вакви решенија, Халкбанк продолжува да создава пофункционално и современо корисничко искуство.
-
Продуктипред 2 месециШтедливи и еколошки домови преку Зелениот финансиски инструмент, помош со поврат на 30 отсто од средства за заем за физички лица
-
Осигурувањепред 2 месециОд клик до осигурителна полиса – онлајн без чекање
-
Бизниспред 1 месецКолкава е минималната сума што ќе ја добијат работниците по основ на регрес за годишен одмор попознат како К-15!?
-
Анализипред 2 месециАНАЛИЗА: Што ги мотивира граѓаните да штедат во банка – каматите или сигурноста на заштедите?
-
Банкипред 2 месециДевет месеци на раст, иновации и одговорно работење – НЛБ Банка го потврдува статусот на доверлив партнер!
-
Банкипред 2 месециКомерцијална банка со добивка од 4,25 милијарди денари во првите девет месеци од 2025 година
-
Интервјуапред 2 месециFinSight Интервју: Маја Стевкова Штериева | Комерцијална банка АД Скопје | Македонска банкарска асоцијација
-
Берзапред 2 месециКакви златни прачки купуваат инвеститорите?







