Бизнис
Заеднички чекори кон инклузивни работни средини-ново партнерство на GEA и Women in Tech

Во духот на унапредување на родовата еднаквост и создавање инклузивни можности во сите индустрии, Алијансата за родова еднаквост на работното место – GEA и Women in Tech Macedonia и ја официјализираа својата соработка преку потпишување на Меморандум за соработка.
Претседателката на Алијансата за родова еднаквост на работното место – GEA, д-р Нина Ангеловска Станков, и претседателката на Women in Tech Macedonia, Моника Ризовска Таневска, го потпишаа овој меморандум со цел реализација на заеднички активности насочени кон унапредување на родовата еднаквост на работното место и поттикнување на еднаква застапеност на жените во сите професионални области, како и создавање на поддржувачка средина за нивен професионален развој и напредок. Ова партнерство е во согласност со трите главни столба на GEA: еднаква застапеност на сите нивоа и позиции, еднаква плата за иста работа, и еднакви можности за напредок во компаниите, кои претставуваат темел на нивните активности за создавање фер и инклузивна работна средина.
Алијансата за родова еднаквост на работното место, иницијатива на Асоцијацијата за е-трговија на Северна Македонија (АЕТСМ), активно работи на промовирање на еднакви можности за сите и поттикнување на родова еднаквост на работните места. Алијансата е насочена кон создавање инклузивна култура каде што и жените и мажите се еднакво вреднувани за нивниот придонес во работната средина, што ќе создаде нови начини, синергии и платформи за решавање на критичните прашања кои влијаат на развојот на жените на работното место. Алијансата за родова еднаквост на работното место е т.н. commitment maker за Родова еднаквост при UN Women и работи кон целта за одржлив развој #SDG5 – Родова Еднаквост.
„Соработката со Women in Tech Macedonia е значајна бидејќи со заедничка работа на едукација, менторство и програми за зајакнување на жените ќе придонесеме за надминување на родовите бариери на работното место и за создавање основа за инклузивна работна средина каде што талентот и знаењето се вреднуваат подеднакво. Нашата заедничка цел е да создадеме инклузивна култура, еднаквост и отклучување на моќната синергија помеѓу дигитализацијата, е-трговијата и жените.“ – изјави д-р Нина Ангеловска Станков, претседателка на Алијансата за родова еднаквост на работното место – GEA.
Women in Tech Macedonia е дел од глобалната иницијатива Women in Tech®, која активно работи на затворање на родовиот јаз и поттикнување на жените да станат активни чинители во сите индустрии. Нивниот фокус е насочен кон пет клучни области: образование, претприемништво, социјална инклузија, технологија и иновации. Преку разни проекти и програми, Women in Tech Macedonia им помага на девојките и жените да стекнат соодветни вештини и самодоверба за успех во нивната едукација и кариера.
„Нашето партнерство со GEA ќе овозможи нови можности за жените во сите професионални области, преку едукација, менторски програми, професионално поврзување и поддршка во развојот на нивните кариери. Веруваме дека преку заеднички напори ќе создадеме позитивни промени и ќе го забрзаме процесот на родова еднаквост во сите индустрии во Северна Македонија и регионот.“ – изјави Моника Ризовска Таневска, претседателка на Women in Tech Macedonia.
Преку оваа соработка, GEA и Women in Tech Macedonia ќе соработуваат со бизнис секторот, владини и невладини организации, како и со меѓународни институции за да обезбедат конкретни можности за развој на жените на работните позиции.
Со заеднички активности како кампањи, обуки, конференции и иницијативи за зголемување на родовата еднаквост на работните места, GEA и Women in Tech Macedonia ќе работат на унапредување на положбата на жените во сите сектори, како и на усогласување на родовите политики со европските стандарди. Оваа соработка е значаен чекор кон создавање на подеднакви можности за жените и градење на одржлив дигитален екосистем во кој сите имаат еднаква шанса за успех.
Бизнис
Пет држави, еден тим: Кога продажбата не знае за граници, различностите создаваат резултати

Што се случува кога ќе се соберат тимови од пет различни држави, секој со своја култура, пазар и искуство? Ако ги слушате разговорите, погледнете насмевките и идеите што се разменуваат ќе сфатите дека не зборуваме само за конференција, туку за создавање на заедничка визија.
Третата годишна продажна конференција на Flex Credit Босна и Херцеговина не беше класичен собир за презентација на резултати. Беше доказ дека кога ќе се обединат различности од Македонија, Романија, Бугарија, Црна Гора и Босна и Херцеговина се раѓа сила што не признава граници.
Секоја презентација носеше повеќе од бројки, носеше вистински приказни од теренот, научени лекции, нови пристапи и моменти на триумф. Различните пазари споделија што функционира, што може подобро и како заедно можат да бидат поефикасни и пофокусирани на клиентот.
Flex Credit уште еднаш покажа дека зад секој успех стои човек, посветеност и верба во заедничка иднина.
Кога продажбата ќе стане човечка приказна, тогаш и успехот станува неизбежен.
Овој текст е изработен од FlexCredit. Сите изнесени мислења и информации се соопштени од страна на нарачателот.
Бизнис
АЕТСМ: Јавен повик за бесплатни верификации на 10 е-продавници за стекнување со Беџ за верификуван е-трговец

Асоцијацијата за е-трговија (АЕТСМ) објавува јавен повик за бесплатни верификации на е-продавници за стекнување со симболот на доверба во е-трговијата – Беџ за верификуван е-трговец, во рамки на годинешната национална кампања „Безбедното онлајн купување започнува со тебе“, која се реализира со поддршка на компанијата Visa.
Поради големиот интерес и позитивните резултати од претходните повици во претходните две години, и оваа година ќе бидат поддржани 10 компании кои ќе имаат можност целосно бесплатно да ја добијат верификацијата. Сите избрани е-трговци ќе добијат и бесплатен Беџ за верификуван е-трговец, кој ќе можат да го постават на своите веб-страници како јасна ознака за доверба и сигурност. Со тоа, тие ќе се приклучат на заедницата од над 80 е-продавници во земјата кои веќе се носители на овој симбол.
Беџот за верификуван е-трговец е видлива ознака на доверба што јасно покажува дека:
- станува збор за регистриран правен субјект,
- продавницата е проверена од АЕТСМ според важечките регулативи,
- е дел од официјалниот Регистар на е-трговци.
Со оваа ознака, купувачите полесно препознаваат сигурни и проверени е-продавници, а компаниите добиваат можност да се издвојат од нелојалната конкуренција и нерегистрираните продавачи.
Погодни за апликација се сите правни субјекти кои се микро, мали или средни претпријатија, кои моментално продаваат производи и/или услуги онлајн, имаат комплетно пополнета апликација и досега не биле поддржани во претходен јавен повик на АЕТСМ. Аплицирањето е едноставно и целосно онлајн преку овој линк.
Рокот за аплицирање е до 10 октомври 2025 година, до полноќ. Критериумите за
евалуација на апликантите може да се погледнат овде.
Сите информации за досега верификуваните е-трговци и за Беџот за верификуван е-трговец, можат да се погледнат на платформата ecommerce.mk/badge, која овозможува автоматизирано поднесување, управување и обновување на Беџот. Купувачите пак, во било кое време можат да ги проверат сите регистрирани и верификувани домашни е-трговци пред да направат купување, доколку не се сигурни.
Инаку, овој јавен повик се реализира со поддршка на компанијата Visa, која трета година по ред е партнер на АЕТСМ во иницијативите за унапредување на е-трговијата и зголемување на довербата кај онлајн купувачите. Оваа иницијатива директно придонесува за зголемување на довербата во е-трговијата, јакнење на транспарентноста и намалување на сивата економија, а воедно ги охрабрува е-трговците да работат професионално и во согласност со законските обврски.
Бизнис
FlexCredit: Романија покажа што значи „сплотени за извонредност“

FlexCredit Романија на 13 септември, под мотото „United, stronger for Excellence“, се одржа Годишната продажна конференција, настан кој не беше само анализа на постигнатото, туку вистинска прослава на заедништвото, синергијата и визијата.
Присуството на колеги од повеќе држави од групацијата, меѓу кои и од FlexCredit Македонија, беше потсетник дека културните и пазарните разлики не се пречка, туку предност. Кога има меѓусебна поддршка и искрена соработка, резултатите не само што се подобри, туку и потрајни.

Конференцијата ги отвори прашањата што се важни и за македонскиот пазар: Како да се гради успех преку доверба? Како да се задржи човечкиот фокус во дигитална ера? И како секоја иновација, секој нов клиент претставува дел од поголема, долгорочна стратегија?
FlexCredit во регионов не е само финансиска институција. Тоа е тим што дише како едно. И токму затоа извонредноста не е случајност, туку избор, направен секој ден, од секој член на оваа приказна, која не потсети дека вистинскиот успех секогаш започнува со луѓето.
ПР Објава: Овој текст е изработен од FlexCredit. Сите изнесени мислења и информации се соопштени од страна на нарачателот.
-
Продуктипред 2 месеци
Потрошувачки кредити од Комерцијална банка со нова можност – животно осигурување со плус погодности
-
Продуктипред 2 месеци
НЛБ Банка со промотивна фиксна каматна стапка од 8,9% за сите безготовински трансакции со НЛБ haPPy картичката
-
Продуктипред 2 месеци
Промотивен потрошувачки пакет од ПроКредит Банка што „ги отвора сите врати“
-
Анализипред 2 месеци
НЛБ Банка со Apple Pay и ефектот на бранување на иновациите во финансиската индустрија
-
Продуктипред 1 месец
Apple Pay достапен и за клиентите на Комерцијална банка
-
Анализипред 2 месеци
Две од трите најголеми банки во државата со повисок даночен товар: Што носи глобалниот минимален данок?
-
Фондовипред 2 месеци
КБ Прво пензиско друштво: Разлика помеѓу пензија од втор и од трет столб
-
Анализипред 2 месеци
АНАЛИЗА: Кешот vs дигиталната ера – дали граѓаните ќе им останат верни на банкоматите?