Кариера
Оглас за вработување во Стопанска банка а.д. Битола
Стопанска Банка а.д. Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите. За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња.
Дирекцијата за човечки ресурси за потребите на Секторот за физички лица и микро
клиенти, објавува
ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место Референт за работа со благајна во експозитура,
Експозитура Велес
Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:
- Факултетско образование,
- Најмалку 2 (две) години работно искуство,
- Задолжително познавање на официјалниот јазик на РМ,
- Одлично познавање на англиски јазик,
- Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),
Лични карактеристики и вештини потребни за работното место
- Работливост,
- Доверливост,
- Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
- Toчност,
- Комуникативност,
- Креативност,
- Добри организациски вештини,
- Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
- Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
- Возачка дозвола Б категорија.
Дел од работните задачи и одговорности на работното место:
- Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите физички лица во делот на платни трансакции, уплати, исплати, безготовински преноси од трансакциски сметки, менувачко работење и брз трансфер на пари;
- Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите правни лица во рамките на денарскиот безготовински платен промет, и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
- Одговорен за Девизен платен промет со физички и правни лица во согласност со процедурите и упатствата за работа и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
- Одговорен за Придржување до политиките и процедурите на Банката во делот за благајничкото работење;
- Одговорен за Комплетност на документацијата за благајна, денарски и девизен платен промет, АТМ, брз трансфер на пари;
- Одговорен за Готовински уплати и исплати на физички лица на /од денарски и девизни трансакциски сметки во банката;
- Одговорен за Уплати од физички лица за сите видови кредити, кредитни картички;
- Одговорен за Менувачко работење;
- Одговорен за Уплати на физички лица на сметки за режиски трошоци (струја, вода, парно, телефон) како и останати уплати кон екстерни сметки;
- Одговорен за Денарско и девизно орочување, штедни влогови за физички лица;
- Одговорен за Брз трансфер на пари;
- Одговорен за Продажба на меници;
- Одговорен за да води контрола на средствата кои ги прима во благајна и евентуалните неслагања или фалсификати да ги пријави кај својот претпоставен;
- Одговорен за да се придржува до одредениот блајгајнички максимум, а потребата од средства или вишок на средства да го пријави кај својот претпоставен заради навремено снабдување или пренос на готовина на трезорот или АТМ;
- Одговорен за ракување на АТМ, полнење и негово администрирање;
- Одговорен за Отворање на денарски и девизни сметки за физички лица;
- Одговорен за Отварање, снимање и издавање на дебитни платежни картички;
- Одговорен за архивирање на документација за трансакциски сметки и дебитни картички за физички лица на ниво на организациониот дел во кој работи;
- Одговорен за водење регистар за менувачко работење;
- Одговорен да има основно познавање за сите продукти од каталогот на производи на банката заради давање на кратки информации на клиентите,Учествува во остварување на финансискиот план на ниво на експозитура;
- Одговорен за внес или одобрување барања за сервисот на електронско банкарство во апликацијата ПКИ согласно привилегиите кои се доделени.
Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за
работно место на локација Велес, со договор на определено време од 6 месеци, со полно работно време и плата по договор во зависност од компетенциите, стручноста и квалитетот на кандидатот.
Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на селекција ќе бидат повикани на интервју.
Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик на следнaта адреса: [email protected], со назнака во Subject „За Референт за работа со благајна во експозитура, експозитура Велес“.
Огласот трае се до пополнување на работната позиција.
Кариера
Еуролинк Осигурување вработува Референт во сметководство
Станете дел од мотивираниот и успешен тим на Еуролинк осигурување!
ОПИС НА РАБОТНО МЕСТО:
– Врши проверка и средување на предадена документација
– Врши месечна проверка на непредадена документација
– Врши дневно книжење на плаќање на премија преку изводи во премиско сметководство
– Врши книжење на нераспределена премија во премиско сметководство
– Врши книжење на компензации во премиско сметководство
– Врши книжење на наплата на премија преку платежни картички во премиско сметководство
– Врши сложување на картички со коминтенти
– Ги чува деловните книги и книговодствени документи
– Одговара на правилна примена на законски прописи и општи акти
ЗА ИЗБРАНИОТ КАНДИДАТ ЕУРОЛИНК ОБЕЗБЕДУВА:
– Конкурентна плата по договор
– Стручни обуки за подобрување на вештини во работата
– Пријатна работна атмосфера во тим кој дава поддршка
– Договор за работа на определено време, 40 часа неделно
КАНДИДАТИТЕ ТРЕБА ДА ИМААТ:
Оваа позиција е наменета за лица со најмалку средно образование, како и за студенти кои студираат на Природно-математички факултет и Економски факултет и имаат желба за да изградат кариера во сметководство и известување.
Кандидатите треба да имаат активно познавање на англиски јазик (пишан и усен), пожелно искуство на слична работна позиција.
Доставете ваша биографија и мотивациско писмо најдоцна до 12.10.2025 на [email protected] или на адреса:
Еуролинк осигурување АД Скопје, до: Сектор за човечки ресурси, ул: „Пиринска“ бр. 23, Скопје
Телефон за контакт: 02/3289-311, 02/3289-315, 02/3289-334
Рок за избор на кандидати: 45 дена
Напомена: Ќе бидат контактирани само оние кандидати кои ќе бидат избрани во потесен круг.
Личните податоци наведени во кратката биографија добиени во процесот на регрутација и селекција се користат единствено за целта за која се побарани.
По завршување на процесот истите ќе бидат уништетни или на барање на кандидатите вратени во форма во која се примени.
Кариера
НЛБ Банка вработува лице за контрола на усогласеност со прописите
НЛБ Банка отвори оглас за нова работна позиција – лице задолжено за контрола на усогласеност на работењето на Банката со важечките прописи. Позицијата е клучна за обезбедување на сигурно, транспарентно и регулаторно усогласено работење во динамичниот банкарски сектор.
Работните задачи вклучуваат следење и тестирање на ризиците од неусогласеност, подготовка и контрола на интерни акти, како и континуирано советување во делот на регулативата. Дополнително, новиот кадар ќе биде одговорен за навремено следење на сите нови и изменети прописи.

Кандидатите треба да имаат завршено Правен факултет, а искуство во областа на усогласеност ќе се смета за предност. Потребни се одлични комуникациски и аналитички вештини, проактивен пристап во работењето и способност за самостојно донесување одлуки. Работното место бара и одлично познавање на англиски јазик и напредно користење на MS Office.
Од Банката истакнуваат дека новиот член на тимот ќе има можност да работи во современо и мотивирачко опкружување, со пристап до напредни обуки, менторство од искусни банкарски експерти и јасен кариерен развој. Дополнително, вработените во НЛБ уживаат конкурентен пакет на плата и бенефиции, приватно здравствено осигурување, трет пензиски фонд, платено татковско отсуство и денови за посебни пригоди, вклучително и за роденден.
Покрај тоа, политиката на Банката вклучува наградување на високите перформанси, учество во корпоративни проекти, активности за благосостојба на вработените и одбележување на значајни лични и семејни настани.
Заинтересираните кандидати можат да аплицираат преку следниот линк: Отворени работни позиции – НЛБ Банка
Кариера
ТТК Банка вработува Помлад благајник во Филијала Штип
ТТК Банка АД Скопје вработува Помлад благајник во Филијала Штип. Во продолжение погледнете го целосниот оглас.
Што бараме:
– ССС/ВСС – од областа на економски, правни и организациски науки;
– Без работно искуство (искуство во банка или во финансиска институција ќе се смета за предност);
– Активно познавање MS Office;
– Познавање англиски јазик;
– Солидни комуникациски и продажни вештини;
– Способност за тимска работа;
– Прецизност во извршување на работните задачи;
– Висок степен на чесност, етичност и доверливост.
Што нудиме:
– Почетна воведна обука, континуирано стручно усовршување и можност за професионален развој;
– Конкурентна плата и дополнителни надоместоци;
– Работа во пријатна атмосфера и динамична организациска средина.
Дел од вашите работни активности:
– Отворање и останати активности со денарски и девизни платежни сметки на физички лица – резиденти и нерезиденти;
– Отворање и останати активности со денарски и девизни платежни сметки на правни лица – резиденти и нерезиденти;
– Безготовински и готовински трансакции во домашен платен промет;
– Активности во врска со менувачко работење;
– Останати услуги во банкарското работење.
Станете дел од тимот на ТТК Банка!
📍 Локација на работното место: Штип
🌐 Веб-страница: www.ttk.com.mk
📅 Рок за пријава: 2.10.2025 г.
Испратете ни кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од уверение за завршено образование со назнака:
„Апликација за помлад благајник во Филијала Штип“ на следната адреса за е-пошта: [email protected] или преку веб-страницата на Банката www.ttk.com.mk, во полето „Вработување“. Ќе бидат контактирани кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.
Напомена: Со доставување на вашата апликација за работа се согласувате вашите лични податоци наведени во апликацијата да бидат предмет на обработка од страна на Банката, за потребите на процесот на селекција на кандидати за целото времетраење на истиот, а по завршувањето на истиот, податоците може да се чуваат во базата на Банката во согласност со Законот за заштита на лични податоци. Доколку сакате да поднесете барање за повлекување на согласноста, барањето исто така да се достави на адресата за е-пошта: [email protected].
-
Банкипред 2 месециФатих Шахпаз е новиот генерален директор на Халкбанк АД Скопје?
-
Анализипред 2 месециАНАЛИЗА: Како платежните картички ја покажуваат трагата на македонската миграција?
-
Банкипред 2 месециКХВ одобри: Српската „Алта банка“ со официјална понуда за преземање на Стопанска банка АД Битола
-
Продуктипред 1 месецЌе ни донесе ли септември нова банка со Apple Pay?
-
Кариерапред 2 месециОглас за вработување во КБ Прво пензиско друштво АД Скопје
-
Банкипред 2 месециАлта Банка влегува на македонскиот пазар со силна визија за развој
-
Продуктипред 4 неделиMastercard до 2030 ќе ги замени бројките на картичките со токени
-
Банкипред 2 месециСтопанска банка а.д. Битола ги намалува трошоците за секојдневните банкарски услуги


