Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во СИЛК РОУД БАНКА АД СКОПЈЕ

Објавено

на

СИЛК РОУД БАНКА АД СКОПЈЕ нуди можност за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, со можност за личен развој и професионален напредок. Банката вработува специјалист за системски и мрежни сервиси во Служба за информатичка технологија

Кандидатите треба да ги исполнуваат следните обврски: 

  • Ефикасно обезбедување, инсталација/конфигурација, операционализација и одржување на системскиот хардвер и софтвер и за соодветната инфраструктура; 
  • Дневен мониторинг и потврда на интегритетот и достапноста на целиот хардвер, серверски ресурси, системски и клучни процеси, преглед на системските и апликациските технички записи и потврдување на извршувањето на закажаните постапки како што е бекапот; 
  • Извршување на редовен безбедносен мониторинг со цел идентификација на евентуални упади; 
  • Извршување на дневни бекап операции, осигурувајќи дека сите потребни системски фајлови и системски податоци се успешно копирани на соодветен резервен медиум и доставени;
  • Инсталација на нов / доградба на постоечките сервери и конфигурација на хардверот, 
  • Инсталација и конфигурирање на системи кои се дел од инфраструктурни апликации.

Кандидатите треба да поседуваат:

  • Диплома од завршено високо образование во областа на информатичката технологија (пожелно);
  • Најмалку 5 години работно искуство во областа на информационата технологија;
  • Познавање на релевантни информациони технологии;
  • Microsoft сертификати ќе се сметаат за предност;
  • Познавање na деловните банкарски технологии и процеси ќе се смета како предност;
  • Солидно познавање на Англиски јазик – Способност за тимска работа и работа под притисок;
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност.

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “специјалист за системски и мрежни сервиси во Служба за информатичка технологија” најдоцна до 05.11.2024 година.

Во вашите апликации не доставувајте сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот. Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање.

Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување. Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected].

Вработување

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува две лица заинтересирани за работно место Дипломиран Правник – Соработник за правни работи во Дирекцијата за правни работи во Скопје.

Работниот однос е на определено време со можност за продолжување на истиот на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

За ова работно место главните задачи и одговорности воглавно се однесуваат на застапување на Банката во постапките пред надлежните судови, нотари, извршители и другите органи и институци, изработување на целокупната останата документација и извршување на работни задачи во надлежност на Дирекцијата за правни работи.

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

  • Најмалку високо образование Дипломиран правник;
  • Положен правосуден испит;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери;
  • Возачка дозвола „Б“ категорија со две годишно возачко искуство;
  • Претходно работно искуство во банкарскиот сектор ќе се смета за предност.

Избраниот кандидат треба да поседува:

  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Одлични комуникациски способности;
  • Позитивен приод кон работата;
  • Висок степен на прецизност.

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].

Огласот ќе биде активен заклучно со 01.12.2024 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во ТТК Банка АД Скопје

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје е универзална банка – партнер за населението и за малите и средните претпријатија, којашто креира вредности за своите акционери, клиенти и вработени, со помош на претприемачкиот и профитабилниот начин на размислување, оперативната ефикасност и градењето долгорочно партнерство.

Банката има тековна потреба за вработување во Дирекција за средства и ликвидност (Оддел за работа со хартии од вредност) и за таа цел, ТТК Банка АД Скопје објавува:

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА СЛЕДНОТО РАБОТНО МЕСТО
Брокер
(1 извршител)

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

Секторот за финансиско управување во НЛБ Банка го зајакнува својот тим на успешни професионалци и нуди можност за работење во Сегментот на финансиска оператива.

Доколку имаш желба и амбиција да се приклучиш на НЛБ тимот, Секторот за финансиско управување нуди можност за зајакнување на својот тим на успешни професионалци и НЛБ Банка ве мотивира да се пријавите на отворената работна позиција:

Соработник за сметководство/оператива
во Сектор за финансиско управување,
Служба за Финансиска оператива

Улога во тимот:

  • Управување со влезна документација, евиденција и плаќање на обврските на Банката по основ на користени добра и услуги согласно МСС и стандардите прифатени во СР Македонија;
  • Примена на моделот на примарна евиденција на оперативните трошоци на Банката (OPEX) и инвестиции (CAPEX) согласно законска регулатива и реалокација согласно интерните политики и политиките на НЛБ Групацијата;
  • Подготовка прегледи/извештаи од областа на трошоците и инвестиции за потребите на одлучување на Банката, НЛБ Групацијата и надворешни институции;
  • Примена на законска регулатива од даночната област, примена на Политика на даночен штит, даночен консалтинг во Банката, подготовка на прегледи/извештаи од даночна област;
  • Комуникација со членките на НЛБ Групацијата по однос на побарувања, обврски и трошоци по интерни односи;
  • Комуникација со надворешни институции Управа за јавни приходи, НБРМ и други органи и институции.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Висока стручна подготовка (од економска или друга насока);
  • Минимум 3 години работно искуство од областа на сметководствените стандарди и даночна област;
  • Одлично познавање на MS Office – MS Excel и MS PowerPoint;
  • Одлично познавање на англиски јазик;
  • Изразени иницијатива, комуникациски и тимски способности, темелен пристап кон работата и спремност за промени.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура базирана на флексибилно работно време и слободни денови за различни пригоди;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување и трет пензиски фонд).

Потврди го твојот интерес со доставување на кратка биографија (CV) најдоцна до 21.11.2024 година на: [email protected] со назнака за Соработник за сметководство/оператива.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Популарно