Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во СИЛК РОУД БАНКА АД СКОПЈЕ

Објавено

на

СИЛК РОУД БАНКА АД СКОПЈЕ нуди можност за работа во динамична, квалитетна и пријатна работна средина, со можност за личен развој и професионален напредок. Банката вработува специјалист за системски и мрежни сервиси во Служба за информатичка технологија

Кандидатите треба да ги исполнуваат следните обврски: 

  • Ефикасно обезбедување, инсталација/конфигурација, операционализација и одржување на системскиот хардвер и софтвер и за соодветната инфраструктура; 
  • Дневен мониторинг и потврда на интегритетот и достапноста на целиот хардвер, серверски ресурси, системски и клучни процеси, преглед на системските и апликациските технички записи и потврдување на извршувањето на закажаните постапки како што е бекапот; 
  • Извршување на редовен безбедносен мониторинг со цел идентификација на евентуални упади; 
  • Извршување на дневни бекап операции, осигурувајќи дека сите потребни системски фајлови и системски податоци се успешно копирани на соодветен резервен медиум и доставени;
  • Инсталација на нов / доградба на постоечките сервери и конфигурација на хардверот, 
  • Инсталација и конфигурирање на системи кои се дел од инфраструктурни апликации.

Кандидатите треба да поседуваат:

  • Диплома од завршено високо образование во областа на информатичката технологија (пожелно);
  • Најмалку 5 години работно искуство во областа на информационата технологија;
  • Познавање на релевантни информациони технологии;
  • Microsoft сертификати ќе се сметаат за предност;
  • Познавање na деловните банкарски технологии и процеси ќе се смета како предност;
  • Солидно познавање на Англиски јазик – Способност за тимска работа и работа под притисок;
  • Да не е изречена забрана за вршење на професија, дејност и должност.

Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок. Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија и мотивационо писмо на македонски јазик на: [email protected] со задолжителна назнака за “специјалист за системски и мрежни сервиси во Служба за информатичка технологија” најдоцна до 05.11.2024 година.

Во вашите апликации не доставувајте сензитивни податоци како националност, вероисповест како и детали за вашиот приватен живот. Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју или тестирање.

Сите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Со доставувањето на Вашата апликација ќе се смета дека се согласувате Банката да може да ги обработува Вашите лични податоци за потребите на процесот на вработување. Согласноста може да ја повлечете во секое време со доставување на барање за истото до Офицерот за заштита на лични податоци на e-mail адресата: [email protected].

Вработување

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува едно лице на работно место Соработник за клиентска услуга во Експозитура Тетово. 

Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот.

Неделно работно време: понеделник – петок

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

  • Најмалку високо образование од областа на економските науки;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на македонски;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да поседува:

  • Работно искуство најмалку 1 година;
  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Одлични комуникациски способности;
  • Позитивен приод кон работата;
  • Висок степен на прецизност.

За ова работнo местo предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот, како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата.

Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].

Огласот ќе биде активен заклучно со 05.11.2024 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува лице на работна позиција Раководител на експозитура во Скопје.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување, месечна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати.

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации:

  • Најмалку високо образование од областа на економските науки;
  • Минимум 3 години релевантно работно искуство од областа на банкарството и продажба на банкарски производи.

Избраниот кандидат треба да поседува:

  • Развиени односи со деловни клиенти;
  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Самомотивираност и способност за самостојно работење;
  • Флексибилен и креативен приод кон луѓето и проблемите;
  • Добри аналитички способности;
  • Висок степен на прецизност;
  • Креативност и способност за паралелно извршување на повеќе активности;
  • Менаџерски вештини за координирање и управување со луѓе;
  • Способност за работа со утврдени временски рокови;
  • Можност и афинитети за работа на терен;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери;
  • Возачка дозвола „Б“ – категорија.

Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].

Огласот ќе биде активен заклучно со 05.11.2024 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации и воедно ги исполнуваат условите во огласот, ќе бидат повикани на интервју кое ќе се одржи во просториите на Централна кооперативна банка АД Скопје.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Стопанска Банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка а.д. Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите. За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња.

Дирекцијата за човечки ресурси за потребите на Сектор за финансии, објавува

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место
Стручен соработник за евиденција на фактури и други трошоци,
Дирекција за сметководство и финансии

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

  • Факултетско образование;
  • Најмалку 5 години работно искуство;
  • Одлично познавање на финансии,сметководство и е ИФРС стандарди, финансиски извештаи и законска регулатива во рамките на Банката;
  • MC Office, Internet;
  • Англиски јазик.

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место:

  • Способност да работи повеќе активности симултано,
  • Организациски способности,
  • Способност да предлага рокови за извршување,
  • Да покажува иницијативност, да предлага решенија,
  • Да биде дискретен и доверлив,
  • Да учествува и одржува комуникација и односи во Секторот и со другите организациски единици,
  • Тимска работа,
  • Креативност,
  • Покажува почит и чувство за културна толеранција
  • Добри општи технички познавања.

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

  • Евиденција на исплата на фактури,
  • Изготвува и книжи компензации, цесии и асигнации,
  • Води евиденција на активни и пасивни временски разграничувања,
  • Врши пресметки и плаќања на закупнини согласно склучени договори,
  • Врши плаќање на персонален данок на доход согласно склучени договори за закупнини и други услуги, ДДВ,данок на добивка и други административни такси и надоместоци,
  • Води аналитичка евиденција на други конта,
  • Изготвување и внесување на интерни налози за книжење
  • Контирање фактури
  • Решава рекламации примени од други банки
  • Отворање на групи на налози за вработени (можност за книжење налози во главна книга).
  • Техничка поддршка/интервенција за отстранување грешки во системски и интерни налози во главна книга,
  • Контирање и обработка на изводи од внатрешен платен промет,
  • Обработка на финансиски налози од благајни, кредитирање, депозитно работење од правни лица и надворешен платен промет,

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Битола со договор на определено време од 6 месеци со полно работно време и плата по договор во зависност од компетенциите, стручноста и квалитетот на кандидатот.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик на следнaта адреса: [email protected] со назнака во Subject „Стручен соработник за евиденција на фактури и други трошоци“.

Огласот трае до пополнување на позицијата.

Продолжи со читање

Популарно