Connect with us

Кариера

Оглас за вработување во Шпаркасе Лизинг

Објавено

на

Доколку имаш желба да бидеш дел од динамичен банкарски тим кој со отворен ум ги прифаќа секојдневните предизвици имаш позитивен пристап во работата, покажуваш ентузијазам секогаш да бидеш најдобар во тоа што го работиш, имаш желба да учиш и да се развиваш преку организацијата и се трудиш да изнајдеш иновативни и креативни начини за реализација на задачите, а воедно ти е важно да работиш во средина во која се вреднува тимскиот дух и фер однесување, Шпаркасе Лизинг ве охрабрува да се придружите на нивниот тим и заедно, секојдневно да ги живеете корпоративните вредности!

Шпаркасе Лизинг вработува Член на Управен одбор задолжен за управување со ризици и финансии.

Што ќе биде твојата улога:

  • Учество во донесување одлуки и грижа за спроведување на деловната политика и плановите на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје, со цел остварување на стратешките, оперативните и финансиските цели, дефинирани од страна на Надзорниот одбор и другите релевантни управни и надзорни органи и тела
  • Одлично да ја познавате работата на Секторот за Финансии и Секторот за управување со ризиците
  • Јасна визија за правецот на движење на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје во делот на дигитализацијата и унапредување на ефикасноста
  • Учество во изработка на програмски решенија и планови на активности за потребите на ШПАРКАСЕ ЛИЗИНГ ДОО Скопје
  • Координира и учествува во изработка на стратешкиот план и го координира процесот на оперативно планирање и предвидување
  • Управување и надзор на процесите поврзани со годишно буџетирање и учество во дефинирање и следење на стратешките цели (KPI’s)
  • Се грижи за изработка, имплементација и примена на Риск политиките и процедурите во согласност со Групациските стандарди и законската регулатива
  • Организира изработка на периодични и годишни сметки и се грижи за нивно навремено доставување
  • Организира навремено доставување на интерните извештаи и екстерните извештаи до надлежните институции
  • Активно учество во заедничките/групациските лизинг проекти, координација и известување
  • Го координира процесот на обезбедување на податоци за екстерна и интерна ревизија на финансиските извештаи
  • Врши контрола и мониторинг на планските остварувања на деловните линии и ги контролира изготвените анализи за работењето
  • Дава предлози за поефикасно управување со активата и пасивата на Лизингот
  • Воведување на АЛМ групациски стандарди и развој на Funds Transfer Pricing систем
  • Го следи работењето на вработените и изготвува цели за систем за наградување
  • Учество во процесот на утврдување на резервациите на месечна основа
  • Планирање, буџетирање и форкаст на салдото на NPL, default rates, резервациите и исправката на вредност покриеноста на портфолиото со резервации, дистрибуцијата на кредитното портфолио, SRC, адекватноста на капиталот
  • Пресметка на ризично пондерираната актива (RWA) дефинирање на методологија за пресметка на ризично пондерираната актива, мониторинг, известување и стрес-тестирање
  • Го поттикнува тимскиот дух, соработката и развивање на лидерски вештини помеѓу клучните вработени
  • Ги запознава вработените за насоките на деловната политика и се грижи за овозможување нивен развојот

Квалификации кои се потребни:

  • Најмалку 5 години релевантно работно искуство во областа на управување со ризици и финансии и 3 години менаџерско искуство, ќе се смета за предност
  • ВСС – Економски факултет
  • Активно познавање на англиски јазик и MS Office
  • Лидерски и менаџерски способности и изразени комуникациски вештини
  • Енергичност, креативност, ентузијазам, способност за тимска работа, прифаќање на предизвиците и превземање на одговорност, иницијативност, доверливост, флексибилност и посветеност кон работата

Шпаркасе Лизинг Ве охрабрува да ја искористите оваа можност и да аплицирате на отворената позиција со испраќање на CV и мотивационо писмо на: [email protected], заклучно со 07.07.2023 со назнака „Член на Управен одбор во Шпаркасе Лизинг Доо Скопје“.

* Вашите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на селекција ќе бидат повикани на интервју.

* Ве молиме за доставување на Ваша согласност Вашите податоци и поднесени документи да се чуваат во базата на податоци на Банката во период од 1 година, доколку сте согласни со тоа. Оваа согласност кандидатот може да ја повлече во секое време со писмено барање.

За дополнителни информации, посетете ја страницата www.s-leasing.mk.

Кариера

Оглас за вработување на Советник за клиенти-експозитура Куманово во Иуте Македонија

Објавено

на

Иуте Македонија е дел од мултинационалната бизнис корпорација – IuteGroup AS, избрана за една од најбрзо-растечките компании во Европа. Македонските канцеларии се отворени од 2017 година и оттогаш како лидери на финтек пазарот и пионери во дигиталната трансформација создаваме исклучително корисничко искуство.

Нашиот тим се шири и во потрага сме на нов член кој ќе му се придружи на тимот за да ја направиме нашата одлична работна средина уште поубава и приказната уште поуспешна.

Советник за клиенти-експозитура Куманово

Твоите предизвици:

  • Продажба и промоција на производите и услугите на Компанијата наменети за физички лица, за одржување на активно кредитно порфолио на компанијата;
  • Градење и одржување на исклучително корисничко искуство при секој контакт со клиентите во врска со кредити, отплата, рати, поддршка при аплицирање;
  • Директна и вкрстена продажба на услугите за финансирање на кредити од добиени барања за кредити во експозитурите, веб, партнерска мрежа, по телефон;
  • Активно учествува во давање предлози и идеи за развој на ефикасноста на процесите, експозитурата, зголемување на продажбите.

Зошто да работите во Иуте?

  • Компанијата нуди атрактивна плата и бонуси;
  • Како дел од мултинационална ФИНТЕК компанија IUTE Group AS ќе имате можност да ги запознаете најновите иновации во овој сегмент;
  • Интересни, предизвикувачки работни задачи секојдневно;
  • Едноставна организациска структура;
  • Вреднување на индивидуалниот придонес, но и тимскиот дух во рамки на експозитурата и компанијата во целост;
  • Континуирани обуки за развој;
  • Редовни интересни активности и бенефиции за вработените.

Потребни квалификации и способности:

  • Универзитетска диплома
  • Претходно работно искуство во финансиски институции ќе се смета за предност
  • Напредни компјутерски вештини
  • Одлично познавање на македонски и англиски јазик
  • Одлични комуникациски и преговарачки вештини, како и способност да се разберат потребите на клиентот
  • Ориентиран кон резултати
  • Тимски играч
  • Способност за одредување приоритети
Рок за аплицирање: 15 август 2025 година

Испратете ја Вашата биографија на: [email protected], со назнака Советник за клиенти – Експозитура – Куманово.

Сите апликации се земаат во предвид со високо ниво на доверливост. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа, давате согласнот Вашите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кандидати спроведен од страна на Иуте Македонија. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту пак, достапни на трети лица.

ПР објава

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување на Самостоен референт во Капитал Банка

Објавено

на

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на  1 лице за позицијата Самостоен референт

  • Локација Дирекција
  • Деловна единица Одделение за сметковоство и известување
  • Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
  • Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката
  • Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката
  • Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ
  • Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето
  • Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката
  • Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност
  • Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни)
  • Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски)
  • Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување
  • Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди
  • Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО
  • Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка
  • Пресметува и книжи амортизација
  • Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници
  • Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив
  • Анализира месечни состојби на билансот на Банката
  • Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци
  • Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга)
  • Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања
  • Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците
  • Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите

Квалификации

  • Работно искуство: Минимум 5 години
  • Образование: предност Економски фалкутет
  • Активно познавање на Англиски Јазик
  • Висок личен интегритет и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Силна етика
  • Адаптабилност во динамична работна средина;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Напредно користење на MS Office.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected]

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување Офис менаџер на Управен одбор во Капитал Банка

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 1 лице на позицијата Офис менаџер на Управен одбор.

Опис на позицијата

Во потрага сме по организирана, професионална и дискретна личност за позицијата Офис менаџер на Бордот на извршни директори (Управен одбор), која ќе обезбеди целосна административна и логистичка поддршка на Управниот одбор, со акцент на ефикасна организација, доверливост и комуникација.

Клучни одговорности

  • Организирање и координација на состаноци на Управниот одбор (агенда, записници, логистичка поддршка)
  • Управување со календари и комуникација со членовите на Управниот одбор
  • Писмена и усна комуникација со извршниот менаџмент и надворешни заинтересирани страни
  • Архивирање и управување со доверливи документи и одлуки
  • Организација на службени патувања и протоколарни активности
  • Следење и евидентирање на спроведување на заклучоци и задачи од состаноци

Барани квалификации

  • Високо образование од економски или правен смер
  • Минимум 3 години релевантно работно искуство на слична позиција
  • Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Познавање на деловен англиски јазик – усмено и писмено (задолжително)
  • Организираност, дискреција, внимание на детали и способност за самостојна работа

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange