Connect with us

Вработување

Оглас за вработување во НЛБ Фондови АД Скопје

Објавено

на

Поради зголемен обем на работа, Друштвото за управување со отворени и затворени инвестициски фондови НЛБ Фондови АД Скопје (членка на НЛБ групација), има потреба од понатамошен развој и кандидати за следната работна позиција:

Финансиски советник во продажба

Услови:

  • Високо образование;
  • 3 години работно искуство;
  • Добро познавање на англиски јазик;
  • Познавање на MS Office;
  • Комуникациски и презентациски вештини;
  • Разбирање на деловни процеси;
  • Возачка дозвола Б категорија.

Работни задачи:

  • Водење, унапредување и промоција на продажбата;
  • Остварување на деловни состаноци и презентации;
  • Подготовка на понуди за клиентите;
  • Комуникација со постоечки и потенцијални клиенти;
  • Вмрежување со постојните клиенти како и одржување врски со клиентите преку обезбедување на поддршка, информации и насоки, истражување и препорака на нови можности;
  • Истражување и анализа на можности за продажба;
  • Следење и постигнување на финансиски резултати и таргети;
  • Маркетинг и промоција на производи преку директна комуникација со клиенти и преку присуство на настани;
  • Подготовка на извештаи.

Способности и вештини:

  • Способност за стратешко размислување;
  • Комуникативност;
  • Напредни аналитички способности;
  • Одлична способност за управување со проекти;
  • Способност за работа во динамична средина;
  • Како предност се смета познавање од финансии и услуги за финансиски институции;
  • Самоиницијативност, амбициозност, лојалност и доверливост;
  • Висока мотивираност и желба за надградба во полето на работа;
  • Упорност, истрајност во остварувањето на поставените цели и задачи.

Компанијата нуди:

  • Динамична работа;
  • Воведување во работата со обука;
  • Пријатна работна атмосфера и тимски дух;
  • Развој на кариерата низ соодветен тренинг;
  • Професионализам;
  • Бонуси од остварен учинок;
  • Работно време: од понеделник до петок од 08:00 до 16:00 часот.

Работниот однос се заснова на определено време од 3 месеци со можност за понатамошно продолжување на договорот.

Доколку сте во потрага за нови професионални предизвици, мотивирани и подготвени за нови успеси, испратете персонална биографија (CV) на следната e-mail адреса: [email protected], најдоцна до 20.12.2024 година.

Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен избор ќе бидат контактирани заради спроведување на интервју. Изборот на кандидатот ќе биде извршен во рок од 30 дена по завршување на огласот.

За сите прашања поврзани со обработката на Вашите лични податоци, видете во Известувањето за приватност кое може да го најдете на следниов линк: Известување за приватност, или контактирајте го Офицерот за заштита на личните податоци на следнава е – адреса: [email protected].

Вработување

Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

Објавено

на

УНИБанка АД Скопје има потреба од мотивирани и талентирани кандидати за вработување на следната работна позиција:

Референт за позадински операции
во Сектор Плаќања во земјата
во Дирекција Платни системи

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Комерцијална банка

Објавено

на

Доколку сакате да ги остварите вашите желба и амбиција за професионален и кариерен развој во финансиска институција со долгогодишна традиција, која определбата за стабилност, ефикасност и иновативност ја гради со успешен и посветен тим на професионалци, аплицирајте за вработување во Комерцијална банка АД Скопје.

Работна позиција: Помлад соработник – Cashier

Тип на вработување: На определено време од 12 месеци, со можност за продолжување на Договорот за вработување.

Работно време: 40 часа неделно.

Огласот важи до: 15.04.2025 година

Работни цели и задачи:

  • Извршување готовински и безготовински платежни трансакции во денарскиот платен промет,
  • Понуда на депозитни производи,
  • Промоција и продажба на банкарски производи,
  • Брз трансфер на пари,
  • Менувачко работење,
  • Учество во промотивни кампањи.

Потребни квалификации и способности:                           

  • Завршено високо образование од областа на економските науки,
  • Познавање англиски јазик и MS Office алатки,
  • Со или без работно искуство,
  • Висок личен интегритет, доверливост и чесност,
  • Прецизност во извршување на работните задачи,
  • Ориентираност кон потребите на клиентите,
  • Адаптибилност во динамична работна средина,
  • Комуникациски вештини за работа во тим.

Придобивки за Вас:

  • Пријатна и тимска работна атмосфера во современи работни услови,
  • Обуки од ментори со висок степен на стручност и искуство,
  • Можност за личен и професионален развој, стекнување нови вештини и компетенции,
  • Доброволно приватно здравствено осигурување,
  • Програма за спорт и рекреација,
  • Учество во општествено одговорни и спортски активности, корпоративни настани, користење библиотека и сл.

Вие би биле одличен дел од тимот ако ги поседувате потребните вештини, се препознавате во овие вредности и имате силна мотивација за успех.

Аплицирајте преку веб страницата на банката, на следниот линк https://kb.mk/vrabotuvanje.nspx#!#jobs , преку e-mail адресата: [email protected] или по пошта на адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул.Васил Иљоски бр. 3, 1000 Скопје, со назнака: „Oглас за вработување Помлад соработник – Cashier”.

Телефон за контакт: (02) 3168-412

На интервју ќе бидат повикани само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Напомена: Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци со самото доставување на вашата апликација за работа согласни сте вашите лични податоци да се обработуваат во процесот на селекција на кадри во период од 1 година. Освен за наведениот случај, вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица.

Продолжи со читање

Вработување

Комерцијална банка вработува Помлад соработник за администрирање кредити и гаранции

Објавено

на

Доколку сакате да ги остварите Вашите желба и амбиција за професионален и кариерен развој во финансиска институција со долгогодишна традиција, која определбата за стабилност, ефикасност и иновативност ја гради со успешен и посветен тим професионалци, аплицирајте за вработување во Комерцијална банка АД Скопје. 

Работна позиција: Помлад соработник за администрирање кредити и гаранции (Back Office)

Тип на вработување: На определено време од 12 месеци

Работно време: 40 часа неделно.

Огласот важи до 02.04.2025 година.

Работни цели и задачи:

  • Отворање кредитни партии, доделување каматна група и задолжување на кредитите;
  • Изготвување амортизациони планови и испраќање до коминтентите;
  • Книжење на задолжувањата и раскнижување на извршените уплати од страна на клиентите согласно договорните одредби;
  • Пресметка и печатење каматни листи и доставување до коминтентите;
  • Подготвување пресметки и книговодствени картици за тужење и стечај;
  • Дефинирање партија за денарска гаранција, доделување каматна група и задолжување на гаранцијата;
  • Книжење на извршените уплати по основ на денарски гаранции;
  • Пресметка и печатење каматни листи и доставување до коминтентите;
  • Изготвување налог, негова проверка и спроведување во случај на протестирање на денарска гаранција.

Потребни квалификации и способности:                           

  • Завршено високо образование од областа на економските науки (предност ќе имаат кандидатите со насока сметководство и ревизија);
  • Познавање англиски јазик и MS Office алатки;
  • Без работно искуство;
  • Висок личен интегритет, доверливост и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Ориентираност кон потребите на клиентите;
  • Адаптибилност во динамична работна средина;
  • Комуникациски вештини за работа во тим.

Придобивки за Вас:

  • Пријатна и тимска работна атмосфера во современи работни услови;
  • Обуки од ментори со висок степен на стручност и искуство;
  • Можност за личен и професионален развој, стекнување нови вештини и компетенции;
  • Доброволно приватно здравствено осигурување;
  • Програма за спорт и рекреација;
  • Учество во општествено одговорни и спортски активности, корпоративни настани, користење библиотека и сл.

Вие би биле одличен дел од тимот ако ги поседувате потребните вештини, се препознавате во овие вредности и имате силна мотивација за успех.

Аплицирајте на[email protected] или на адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Васил Иљоски бр. 3, 1000 Скопје, со назнака: „Oглас за вработување Помлад соработник за администрирање кредити и гаранции (Back Office)”.

Телефон за контакт: (02) 3168-412

На интервју ќе бидат повикани само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Напомена: Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци со самото доставување на Вашата апликација за работа согласни сте Вашите лични податоци да се обработуваат во процесот на селекција на кадри во период од 1 година. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица.

Продолжи со читање

Популарно