Кариера
Оглас за вработување во KБ Пpвo пeнзиcкo дpyштвo

KБ Пpвo пeнзиcкo дpyштвo AД Cкoпje – лидep нa пaзapoт нa пeнзиcкoтo ocигypyвaњe вo Peпyбликa Ceвepнa Maкeдoниja, пpeпoзнaтливo пo cвoитe eтички пpинципи, виcoкa cтpyчнocт, пpoфecиoнaлнocт и тpaнcпapeнтнocт вo paбoтeњeтo, имa пoтpeбa oд вpaбoтyвaњe нa лицa нa пoзициjaтa стручен соработник за продажба.
Paбoтнoтo вpeмe e 40 paбoтни чaca, ceкoj paбoтeн дeн oд пoнeдeлник дo пeтoк.
Bиcинaтa нa плaтaтa и останатите услови се пpeдмeт нa дoгoвop.
Месечните и годишните бонуси врз основа на остварените продажни резултати.
Oпиc нa paбoтнитe o6вpcки:
▪ Продажба на задолжително и доброволно пензиско осигурување и претставување на задолжителното и доброволното пензиско осигурување и на Друштвото на терен;
▪ Контактирање на потенцијални клиенти и закажување состаноци;
▪ Склучување договори за членство, професионални пензиски шеми и договори за исплата на средства;
▪ Одржување на долгорочна релација со своите членови и постојана грижа за нив;
▪ Известување и подготовка на извештаи согласно барањата и потребите на Друштвото за сите продажни активности.
Пoтpe6ни квaлификaции:
▪ Минимум средно образование (општествена, економска, правна или др. насока);
▪ Дa пoceдyвa вoзaчкa дoзвoлa Б кaтeгopиja.
Пoтpeбнo е кaндидaтoт дa пoceдyвa:
▪ Претходно искуство во продажни активности и/или претходно искуство во финансиски институции ќе се смета за предност;
▪ Позитивен став, пpoaктивнocт, caмoинициjaтивнocт и дoвepливocт;
▪ Koмyникaциcки вeштини – говорни и пиcмeни;
▪ Познавање на MS Office;
▪ Личнa oдгoвopнocт и интeгpитeт;
▪ Подготвеност зa yчeњe и пpoфecиoнaлнo ycoвpшyвaњe.
За вршење работи од областа на маркетингот за пензиските фондови, потребна е лиценца што ја издава Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување – МАПАС, за што кандидатите треба да полагаат испит за агент за вршење работи на маркетинг и продажба на задолжително и доброволно капитално пензиско осигурување.
Кандидатите кои ќе бидат избрани, Друштвото дополнително ќе ги информира за начинот и условите за полагање испит за агент.
Caмo кaндидaтитe кoи ќе влeзaт вo пoтeceн кpyг, ќе бидaт пoвикaни нa интepвjy. Дpyштвoтo гo зaдpжyвa пpaвoтo дa нe aнгaжиpa нитy eдeн кaндидaт oд пpиjaвeнитe нa кoнкypcoт.
3a дoпoлнитeлни пpaшaњa, мoжeтe дa cтaпитe вo диpeктeн кoнтaкт co KБ Пpвo пeнзиcкo дpyштвo на следнава електронска адреса: [email protected] или нa тeл.: 02/3243-777.
Дpyштвoтo Bи нyди флeкcибилнa и пpиjaтнa paбoтнa cpeдинa, кaкo и мoжнocт зa дoпoлнитeлнa oбyкa и пpoфecиoнaлнa нaдгpaдбa.
Дoкoлкy cтe пoдгoтвeни дa ja кpeиpaтe Baшaтa иднинa дeнec, Be oxpa6pyвaмe дa ce пpиклyчитe нa нaшиoт тим.
Baшaтa биoгpaфиja ja oчeкyвaмe нa cлeднaвa eлeктpoнcкa aдpeca: [email protected] нajдoцнa дo 10.07.2025.
Haпoмeнa:
Coглacнo 3aкoнoт зa зaштитa нa личнитe пoдaтoци, co дocтaвyвaњeтo нa Вaшaтa биoгpaфиja зa иднитe пoтpeби нa Дpyштвoтo, coглacни cтe Вaшитe лични пoдaтoци дa бидaт предмет на обработка од страна на Друштвото, за потребите на користење вo пpoцecoт нa ceлeкциja нa кaдpи. Дpyштвoтo Be извecтyвa дeкa Вaшитe лични пoдaтoци нeмa дa бидaт кopиcтeни зa ниeднa дpyгa цeл, освен наведената, нитy пaк, би билe дocтaпни нa тpeти лицa, односно Вашите лични податоци ќе се обработуваат сoглacнo 3aкoнoт зa зaштитa нa личнитe пoдaтoци.
Супервизор на капитално финансирано пензиско осигурување е Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување (МАПАС) www.mapas.mkтел.: 02/3224-229.
Кариера
Оглас за вработување на Советник за клиенти-експозитура Куманово во Иуте Македонија

Иуте Македонија е дел од мултинационалната бизнис корпорација – IuteGroup AS, избрана за една од најбрзо-растечките компании во Европа. Македонските канцеларии се отворени од 2017 година и оттогаш како лидери на финтек пазарот и пионери во дигиталната трансформација создаваме исклучително корисничко искуство.
Нашиот тим се шири и во потрага сме на нов член кој ќе му се придружи на тимот за да ја направиме нашата одлична работна средина уште поубава и приказната уште поуспешна.
Советник за клиенти-експозитура Куманово
Твоите предизвици:
- Продажба и промоција на производите и услугите на Компанијата наменети за физички лица, за одржување на активно кредитно порфолио на компанијата;
- Градење и одржување на исклучително корисничко искуство при секој контакт со клиентите во врска со кредити, отплата, рати, поддршка при аплицирање;
- Директна и вкрстена продажба на услугите за финансирање на кредити од добиени барања за кредити во експозитурите, веб, партнерска мрежа, по телефон;
- Активно учествува во давање предлози и идеи за развој на ефикасноста на процесите, експозитурата, зголемување на продажбите.
Зошто да работите во Иуте?
- Компанијата нуди атрактивна плата и бонуси;
- Како дел од мултинационална ФИНТЕК компанија IUTE Group AS ќе имате можност да ги запознаете најновите иновации во овој сегмент;
- Интересни, предизвикувачки работни задачи секојдневно;
- Едноставна организациска структура;
- Вреднување на индивидуалниот придонес, но и тимскиот дух во рамки на експозитурата и компанијата во целост;
- Континуирани обуки за развој;
- Редовни интересни активности и бенефиции за вработените.
Потребни квалификации и способности:
- Универзитетска диплома
- Претходно работно искуство во финансиски институции ќе се смета за предност
- Напредни компјутерски вештини
- Одлично познавање на македонски и англиски јазик
- Одлични комуникациски и преговарачки вештини, како и способност да се разберат потребите на клиентот
- Ориентиран кон резултати
- Тимски играч
- Способност за одредување приоритети
Рок за аплицирање: 15 август 2025 година
Испратете ја Вашата биографија на: [email protected], со назнака Советник за клиенти – Експозитура – Куманово.
Сите апликации се земаат во предвид со високо ниво на доверливост. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа, давате согласнот Вашите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кандидати спроведен од страна на Иуте Македонија. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту пак, достапни на трети лица.
ПР објава
Кариера
Оглас за вработување на Самостоен референт во Капитал Банка

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на 1 лице за позицијата Самостоен референт
- Локација Дирекција
- Деловна единица Одделение за сметковоство и известување
- Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
- Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката
- Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката
- Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ
- Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето
- Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката
- Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност
- Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни)
- Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски)
- Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување
- Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди
- Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО
- Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка
- Пресметува и книжи амортизација
- Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници
- Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив
- Анализира месечни состојби на билансот на Банката
- Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци
- Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга)
- Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања
- Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците
- Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите
Квалификации
- Работно искуство: Минимум 5 години
- Образование: предност Економски фалкутет
- Активно познавање на Англиски Јазик
- Висок личен интегритет и чесност;
- Прецизност во извршување на работните задачи;
- Силна етика
- Адаптабилност во динамична работна средина;
- Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
- Напредно користење на MS Office.
Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected]
Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.
Кариера
Оглас за вработување Офис менаџер на Управен одбор во Капитал Банка

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 1 лице на позицијата Офис менаџер на Управен одбор.
Опис на позицијата
Во потрага сме по организирана, професионална и дискретна личност за позицијата Офис менаџер на Бордот на извршни директори (Управен одбор), која ќе обезбеди целосна административна и логистичка поддршка на Управниот одбор, со акцент на ефикасна организација, доверливост и комуникација.
Клучни одговорности
- Организирање и координација на состаноци на Управниот одбор (агенда, записници, логистичка поддршка)
- Управување со календари и комуникација со членовите на Управниот одбор
- Писмена и усна комуникација со извршниот менаџмент и надворешни заинтересирани страни
- Архивирање и управување со доверливи документи и одлуки
- Организација на службени патувања и протоколарни активности
- Следење и евидентирање на спроведување на заклучоци и задачи од состаноци
Барани квалификации
- Високо образование од економски или правен смер
- Минимум 3 години релевантно работно искуство на слична позиција
- Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Познавање на деловен англиски јазик – усмено и писмено (задолжително)
- Организираност, дискреција, внимание на детали и способност за самостојна работа
Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].
Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.
-
Банкипред 2 месеци
Стопанска банка АД – Скопје назначи нов Генерален директор за финансии и член на Управниот одбор
-
Продуктипред 4 недели
Apple Pay доаѓа во Македонија: Подготовките се во тек, стартот се очекува наесен
-
Банкипред 3 недели
Оставка на член на Управниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје
-
Банкипред 3 недели
Промени во составот на Надзорниот одбор на Шпаркасе Банка АД Скопје
-
Банкипред 2 недели
Промени во Надзорниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје – кој е новиот член што носи меѓународно искуство и визија за финансискиот развој на Банката!?
-
Останатопред 1 месец
Промени во Надзорниот одбор на ПроКредит Банка АД Скопје
-
Банкипред 2 недели
Надзорниот одбор на НЛБ Банка Скопје со одлуки за промени во составот и бројот на членовите на Управниот одбор
-
Фондовипред 1 месец
Промени во Надзорниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје