Connect with us
no baners

Фондови

КБ Прво пензиско друштво: Грижата за клиентите секогаш е на прво место

Објавено

на

no baners

Во деловниот свет секојдневно сме опкружени со многу индивидуи со кои применуваме најразлични видови на комуникација – дали е тоа семејството, колегите на работа, претпоставените, клиенти/членови со кои веќе подолг временски период соработуваме или пак нови потенцијални клиенти со кои сакаме да изградиме заедничка долгорочна иднина.

Со сите, ама баш со сите треба да бидеме на „висина на задачата“ или народно кажано, не правете го тоа што не сакате да Ви го прават Вам.

Кога велам „висина на задачата“, мислам на високо ниво на професионалност, навременост, точност, прецизност, концизност, подготвеност, одговорност и стручност.

Само на овој начин можеме да воспоставиме долгорочен однос и врска, да бидеме ценети и работите да се движат во вистинскиот правец и насока кон зададената цел. Квалитетната услуга на клиентите е таа која со текот на времето влијае на идните одлуки на клиентите да останат корисници, членови кај одреден понудувач на услуги.

Со врвна услуга на клиентите, компаниите можат да ги намалат трошоците за стекнување нови клиенти/членови/корисници и да развијат лојални клиенти/членови/потрошувачи. Лојалните клиенти дури им носат многу повеќе бизнис на компаниите. Тие се Вашите најдобри продавачи, тие одлично и бесплатно го рекламираат Вашиот производ или услуга.

Продажбата е неминовно локомотива во секоја компанија. Моето долгогодишно искуство во КБ Прво пензиско друштво ми овозможи градење на долгорочни релации со клиентите/членовите. Релации на меѓусебна доверба, посветеност, искреност и високо ниво на професионалност и стручност.

Секогаш се трудиме на нашите клиенти/членови да им дадеме информации од прва рака. Да ги информираме навремено, точно и прецизно за законските измени од пензиската реформа, намалување на надоместоците за трошоци, за приносот од инвестициите, за вредноста на нивните сметки, со цел да имаат јасна слика и цел што треба да преземат за подобрување на нивната финансиска иднина.

Една од најважните работи во кои уживам во текот на продажбата е нашата советодавна карактеристика како дел од грижата за клиентите. Ние сме финансиски советници и имаме задача да ги насочиме да размислуваат за третото доба во кое нема да бидат продуктивни и да заработуваат дополнителен приход. Нашата улога како консултанти има за цел да им помогне, да им изгради поквалитетен животен стандард и посигурни пензионерски денови. Едуцирајќи ги им помагаме да креираат стабилна финансиска иднина.

Особено ќе ме радува моментот во иднина кога моите клиенти ќе дочекаат пензија. Ми претставува задоволство кога ќе склучам нов договор и почнувам да градам релација со младите кои за првпат се вработуваат, посакувајќи им да си дочекаат пензија.

Од оваа гледна перспектива, горд сум што сме дел од една од најуспешните реформи во нашата земја, пензиската реформа која оваа година прави јубилеј од 20 години. Нашиот тим имаше јасна цел и визија и веќе трасиран пат кон успешна финансиска сатисфакција за нашите членови. Преку континуираниот заеднички раст со нашите клиенти ќе дојдеме до посигурна и побезбедна пензиска иднина.

Знам дека не е едноставно да создадете доверба, да дојдете до голем број на клиенти и таа база да ја надградувате секојдневно. Тој пат е макотрпен процес. Довербата се гради и негува. Се учи низ самиот процес на продажба. Резултатите не доаѓаат веднаш. Многумина кои работат во оваа дејност знаат дека не е едноставно веднаш да се реализира продажба, меѓутоа со многу труд, фокус, посветеност и планска обработка успехот е неминовен.

Јас со моите клиенти/членови градам релација балансирајќи помеѓу професионалниот однос и пријателството. Во кое било време да можат да ми се јават или јас на нив, без разлика за која тема станува збор. Да ме прашаат за совет, да ми се пожалат, да ми се пофалат или да споделат убава вест. Да си честитаме роденден, именден или слава. Сметам дека овој модел на функционирање дава подобри резултати од класичен деловен однос меѓу две странки.

Моите совети за сите кои работат на ова поле е дека грижата за клиентите/членовите бара проактивна континуирана услуга која се базира на:

– Идентификување на нивните потреби, персонализација;

– Навремена комуникација – секогаш поставувајте им прашања и направете ги свесни пред да се соочат со нивните потреби, а посебно брзо решавајте ги сите забелешки и поплаки;

– Денес е многу важно да применувате најразлични канали за комуникација, меѓу кои и социјалните канали за комуникација кои денес се користат, така станувате поблизок и градите нераскинлива врска;

– Посетувајте обуки и секогаш бидете во тек со новостите, градете се како професионалец,

– Користете го фидбекот од вашите клиенти и

– Понудете им вредност.

Бидете свои, оригинални, трпеливи, флексибилни и адаптибилни. Задржете професионален изглед и однесување, покажете емпатија и проактивност. Сето тоа клиентите ќе го забележат, ценат и вреднуваат. Овие квалитети не само што помагаат во решавањето на потребите на клиентите, туку и создаваат долгорочна лојалност кон компанијата.

Ова е мојот начин на грижа за клиентите во КБ Прво, а тие секогаш ќе бидат на Прво место!

Подготвил: Мартин Јаковлески

Мартин Јаковлески е магистер по маркетинг и деловни комуникации, вработен во Сектор за продажба во КБ Прво пензиско друштво, со над 15-годишно искуство. Одговорен е за работа со деловни кленти во рамките на доброволниот пензиски фонд. Неколку години од својот професионален ангажман има работено и како новинар-репортер во Телевизија Телма.

Супервизор на капитално финансирано пензиско осигурување е Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување (МАПАС) www.mapas.mk тел.:  02/ 32 24 229

Бизнис

КБ Прво пензиско друштво го одбележа Светскиот ден на штедењето со порака за сигурна иднина

Објавено

на

По повод 31 октомври – Светскиот ден на штедењето, КБ Прво пензиско друштво упати потсетник дека секој паметен финансиски избор денес создава посигурна иднина утре.

Во светот на финансии, штедењето не е само навика, тоа е инвестиција во себе, во своите најблиски и во спокојна иднина.

Од Друштвото порачуваат дека и најмалите уплати имаат значење, бидејќи со упорност и дисциплина може да се изгради стабилна финансиска иднина.

Преку доброволниот пензиски фонд на КБ Прво, граѓаните имаат можност самостојно да уплаќаат средства, во износ и во време кое самите го одбираат, создавајќи дополнителна пензија и чувство на сигурност за иднината.

Со дваесетгодишно искуство во управување со пензиски фондови, КБ Прво пензиско друштво останува партнер на граѓаните во градењето на долгорочна финансиска стабилност.

„Штедењето е нешто што ќе остане – затоа започнете денес.“

Продолжи со читање

Фондови

КБ Прво пензиско друштво: Моќта на долгорочната инвестиција

Објавено

на

Финансиското планирање не е еднократна одлука, туку процес што бара визија, дисциплина и доверба во иднината. Еден од најдобрите начини за обезбедување стабилна финансиска основа е вложувањето во пензиски фондови, каде секоја редовна уплата добива можност за раст и акумулација во долг временски период.

Како функционира инвестицијата

Средствата што членовите ги вложуваат во фондовите се инвестираат во различни финансиски инструменти, согласно строги законски прописи, со цел да се оствари принос на вложените средства, преку кој се обезбедува можност пензијата, односно пензискиот надоместок да расте. На тој начин не се гради само моментална заштеда, туку се создава долгорочна вредност која обезбедува дополнителен приход во иднина. Клучна улога има времето:

1. Колку порано започне вложувањето, толку повеќе години средствата имаат можност да се зголемуваат.

2. Редовноста во уплатите е подеднакво значајна – малите, но дисциплинирани вложувања со тек на време создаваат значајна акумулација.

3. Приносот што се остварува преку инвестициите е фактор кој ја определува брзината на раст, но времето останува најмоќниот сојузник на секој член.

Зошто е важно да се започне порано со уплати во доброволниот пензиски фонд на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

Инвестицијата во пензиски фонд не бара високи износи – доволна е мала, но постојана уплата за да се обезбеди стабилност. Возраста на зачленување има директно влијание врз конечниот резултат: секоја пропуштена година го намалува потенцијалот за акумулација.

Членови на доброволниот пензиски фонд може да бидат сите лица на возраст од 15 до 70 години, под услов да не се приматели на пензија, односно лица кои немаат остварено право на пензија во согласност со Законот за пензиско и инвалидско осигурување. Тука спаѓаат вработени или невработени лица, вработени на проекти или трети лица – членови на семејството. За малолетни лица, уплатите може да ги врши родителот или старателот во улога на уплаќач.

Со започнување на 25 години, членот има предност од цела деценија дополнителни уплати и раст на вложените средства во споредба со лице кое започнува на 35 години. Оваа временска разлика резултира со речиси двојна акумулација на капитал.

Конкретни примери – ефектот на возраста и приносот

Да ја разгледаме разликата во акумулираните средства при редовно вложување од 3.000 денари месечно:

Разликата е јасна: десет години порано вложување значат неколку стотици илјади денари повеќе во иднина. Тоа е директен показател дека времето и дисциплината се клучните фактори за создавање значителна финансиска предност.

*Пресметката е од информативен карактер. Износот на акумулирани средства е проектиран врз основа на параметрите кои корисникот самиот ги внесува (месечна, годишна или еднократна уплата на износ на доброволен придонес, надомест од уплатени придонеси, очекувана стапка на принос и период на уплата).

Во пресметката е вклучен износот за надомест за управување со средства.

Приносот на вашата доброволна индивидуална сметка и/или професионална сметка е променлив и зависи од приносот на вашиот доброволен пензиски фонд и од надоместоците наплатени од вашето друштво кое управува со доброволниот пензиски фонд.

Надоместоци кои ги наплаќа друштвото: Линк

Оданочувањето на средствата при исплата е согласно Законот за данок на личен доход.

Лидерство и сигурност

Како лидер на пазарот на пензиско осигурување, КБ Прво е посветено на управување со средствата на своите членови на транспарентен, одговорен и професионален начин. Нашата стратегија се заснова на оптимален баланс помеѓу сигурноста на вложувањата и нивниот потенцијал за принос. Долгорочната стабилност и довербата што ни ја укажуваат членовите се најсилен доказ дека дисциплинираната инвестиција носи резултати.

Ваша одлука – ваша иднина

Секој ден е нова можност за создавање финансиска независност. Одлуката да се вложува денес е инвестиција во подобра утрешнина. Пресметајте го вашиот потенцијален раст преку калкулаторот за пензиска заштеда.

Супервизор на капитално финансирано пензиско осигурување е Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување (МАПАС) www.mapas.mk тел. 02/32 24 229.

Продолжи со читање

Фондови

КБ Прво пензиско друштво на 24-та годишна конференција на Македонска берза!

Објавено

на

Минатата недела во Охрид се одржа 24-та годишна конференција на Македонска берза.

Нашиот колега Горан Мартиноски, член на Инвестицискиот одбор и Раководител на сектор за управување со средства во КБ Прво, учествуваше во панел дискусијата посветена на мултифондовите. Со своето повеќегодишно искуство во инвестиции, управување со портфолиа, акции, обврзници, ЕТФ фондови и пазарите на капитал, тој даде значаен придонес во дискусијата за тоа што може да значи воведувањето на мултифондовите за пензиските членови и за пазарот на капитал.

Во разговорот беа отворени прашања за искуствата од земји каде мултифондовите веќе се применуваат, за потенцијалните ризици и предизвици кои оваа промена може да ги донесе, за тоа како изборот на фонд ќе влијае врз индивидуалната пензиска заштеда и дали граѓаните имаат доволно финансиска писменост за да донесат информирани одлуки.

Со повеќе од 1,4 милијарди евра во управување (извор: КБ Прво) и долгогодишно искуство признато со меѓународни награди, КБ Прво останува доследен партнер на своите членови и активен учесник во процесите кои придонесуваат за градење посигурна финансиска иднина.

КБ Прво како Сребрен спонзор уште еднаш ја потврди заложбата за развој на домашниот пазар на капитал и унапредување на финансиската култура во земјата – која ќе продолжи да биде еден од најважните сегменти од нашата општествено-одговорна мисија.

Супервизор на капитално финансирано пензиско осигурување е Агенцијата за супервизија на капитално финансирано пензиско осигурување (МАПАС) www.mapas.mk тел. 02/ 32 24 229

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange