Connect with us

Банки

Фриленс пакет прилагоден на потребите на современите професионалци

Објавено

на

ПроКредит Банка скрои примамлива понуда наменета за фриленсери од Македонија, специјално дизајнирана да ги задоволи уникатните потреби на современите професионалци. Како прва банка во земјата што ја препозна важноста на фриленсерите во земјата, ПроКредит Банка нуди низа финансиски решенија и поддршка за младите луѓе кои вообичаено работат за странски пазар.

Фриленс пакетот обезбедува целосна поддршка на фриленсерите, кои работат дигитално, имаат приливи од странство и најчесто немаат регулиран статус на вработување во Македонија. Следејќи ги потребите на модерните професии ПроКредит Банка екслузивно нуди:

  • Личен банкарски советник кој ќе ве води низ банкарскиот процес и ќе ви помогне да донесете информирани финансиски одлуки
  • Кредитни понуди за станбен, инвестициски, еко и автомобилски кредит
  • Трајна изјава за спуштање на приливи од странство со можност за бесплатни приливи
  • Можност за уплата и исплата на ЕВРА директно од банкомат во зоните 24/7 без провизија

ПроКредит банка нуди можност за добивање на кредит, како што е кредит за инвестиции или станбен кредит, за клиенти кои работат за странство и имаат редовни месечни примања. Право на аплицирање за кредит остварува секој фриленсер од Македонија, кој има отворена сметка во ПроКредит банка и има доказ за историја на работен ангажман со кој се потврдува континуиран прилив не пократок од шест месеци.

Дополнителна придобивка од пакетот е можноста за потпишување трајна изјава за спуштање приливи од странство, што значи дека клиентот треба само еднаш да дојде во банка и понатаму сите останати приливи автоматски се спуштаат на личната сметка. Со тоа ПроКредит овозможува флексибилност, слобода и заштеда на време, за разлика од досега познатата традиционална пракса за посета на банка при секој пристигнат прилив. Право на трајна изјава има секој фриленсер што ќе приложи договори дури и со различни клиенти, но по ист основ за извршување ист тип на дејност.

Покрај денарската сметка, ПроКредит банка обезбедува сметки и во евра, задоволувајќи ги потребите на своите клиенти кои претпочитаат различни валути, како и стандардните денарски и девизни штедни влогови. Банката обезбедува мултивалутни картички, во денари и во евра, овозможувајќи им на своите клиенти повлекување и уплата на ЕУР на банкомати.

ПроКредит е единствена банка на пазарот која работи исклучиво преку дигитални канали, што го олеснува секојдневниот пристап на клиентите во управување со своите финансии.

Одберете банка која ве поддржува во секој чекор, за да можете безгрижно да се фокусирате на развојот на вашата кариера.

За повеќе информации за Фриленс пакетот, посетете ја веб страницата: https://www.pcb.mk/frilenseri.nspx или контактирајте со личен банкарски советник за фриленсери: Телефонски број и Viber: 070 376 960 и 070 376 962

Банки

Континуиран растечки тренд на користењето на дигиталните канали за извршување на електронските плаќања

Објавено

на

Народната банка на Република Северна Македонија ги објави податоците од доменот на платежната статистика за третиот квартал од 2024 година, кои покажуваат постојан тренд на зголемена употреба на дигиталните канали за извршување на плаќањата во земјата. Овие податоци се особено значајни, бидејќи ја истакнуваат промената во навиките на граѓаните во насока на сѐ поголема  употреба на платежните картички при иницирање на плаќањата, како и  користење на решенијата за мобилно плаќање кај електронските кредитни трансфери (платните налози). 

Во третиот квартал од 2024 година се забележува  значителен годишен раст кај бројот и вредноста на платежните трансакции на граѓаните во трговијата во земјата. Трансакциите  со картички, издадени од домашните даватели на платежните услуги, пораснале за 10,2% по број и за 13,6% по вредност. Овој раст најмногу се должи на високиот годишен раст на бројот на плаќањата во е-трговијата во земјата, кој изнесува 29,2%, како и растот од 8,8% на плаќањата преку терминалските уред ПОС.

Покрај тоа, забележан е и годишен раст во бројот на  плаќањата на граѓаните со платни налози. Бројот на платежните трансакции се зголемил за  9,9%, а вредноста на остварените трансакции пораснала за 22,2%. Ова укажува на натамошно зголемување на употребата на дигиталните канали за иницирање на овие плаќања. Најзначајни се резултатите од употребата на апликациите за мобилно плаќање, кои покажуваат годишен раст од 50,2% во бројот на платежните трансакции споредено со истиот период од 2023 година. Во рамките на овие податоци, се истакнува податокот дека граѓаните извршиле 65% од вкупниот број електронски иницирани платни налози преку мобилните платежни апликации, што покажува дека мобилните апликации за плаќање стануваат сѐ попопуларни, бидејќи нудат побрзи и поедноставни решенија за  иницирање на платежните трансакции.

Податоците од доменот на платежната статистика за третиот квартал од 2024 година, освен што ги опфаќаат платежните трансакции на граѓаните во земјата, вклучуваат и податоци за платежните трансакции на правните лица во земјата. За повеќе информации, податоците се достапни на следнава врска.

Продолжи со читање

Банки

Стопанска банка ќе финансира 11 нови проекти за подобрување на условите во општеството за лицата со попреченост

Објавено

на

На денот кога го прослави јубилејниот 80. роденден, Стопанска банка ги објави добитниците на нови 11 грантови за асоцијации на лица со пречки во развојот како дел од шестото издание на општествено-одговорната кампања „Сонуваме.Менуваме“. Оваа долгогодишна кампања на Банката е наменета за подигнување на јавната свест за поголема инклузија на лицата со попреченост и градење подобро општество за сите.

Доделените грантови се во вкупна вредност од 30.000 евра и се наменети за реализација на различни проекти со кои се подобруваат и олеснуваат условите во општеството за лицата со попреченост. Стопанска банка, како и во годините претходно, објави јавен повик до сите асоцијации, училишта и здруженија на лица со попреченост, при што пристигнаа 26 барања.

Специјална комисија на Банката ги оценуваше сите пристигнати барања, по што избра 11 проекти кои ќе бидат реализирани во следните месеци со финансиска поддршка на Стопанска банка и со кои значително ќе се подобрат условите за секојдневна дружба, социјализација и едукација на децата со пречки во развојот низ земјата. Добитниците на грантовите и нивните проекти се објавени на веб-страницата на Стопанска банка. Преку платформата „Сонуваме.Менуваме“, во оваа и претходните години, Стопанска банка има инвестирани над 115.000 евра за реализација на повеќе од 60 инклузивни проекти.

Во рамки на шестото издание на „Сонуваме.Менуваме“ вчера се реализираа и две прикажувања на музичко-театарскиот спектакл „Необичен ден“ во кој главните ликови се омилените јунаци од „5+ Фамилија“ заедно со деца со попреченост. Со впечатлива игра на актерите и нивните пријателчиња со попреченост, колоритни костими, одлична музика и спектакуларни визуелно-сценски елементи, учесниците во „Необичен ден“ пред многубројната публика уште еднаш ја пренесоа пораката дека сите заедно треба да влијаеме на менување на свеста за значењето на инклузијата, со што ќе создаваме свет без предрасуди и поделби.

Претставата „Необичен ден“, зад која стојат Стопанска банка во соработка со ОXО продукција,  ќе се прикажува во Македонскиот народен театар (МНТ) и во јануари.

Продолжи со читање

Банки

Дигитална зона 24/7 и нов современ изглед доби Филијалата на Комерцијална банка во Струмица

Објавено

на

Филијалата на Комерцијална банка во Струмица доби нов современ изглед и дигитална зона 24/7, со што на клиентите ќе им обезбеди уште поголемо корисничко задоволство преку модерни технологии и пријатен амбиент.

Реновираната филијала во Струмица е дизајнирана за да обезбеди поефикасни и побрзи банкарски услуги во секое време.

На огромно задоволство на Комерцијална банка, на клиентите им се нудат следните услуги: 

  • Банкарство 24/7 преку банкомати за уплата и исплата на готовина и дигитални киосци.
  • Банкомат приспособен за користење од лица со посебни потреби.
  • Брза и комплетна услуга од стручни и искусни банкарски службеници.
  • Бесплатна обука за користење електронско и мобилно банкарство.
  • Персонализирано банкарство за паметни финансиски одлуки.

Дигиталната зона на Филијалата е опремена со два банкомати, од кои едниот овозможува уплата и подигање готовина, како и со дигитален киоск, кој е современо решение за плаќање сметки за јавни услуги (ЕВН, Телеком, А1, БЕГ и Телекабел) без провизија, без посета на шалтер и со картичка од која било банка. На дигиталниот киоск може да се испечати и извод од платежна сметка на физичко лице за која има претплата на Интернет банка. Влезот во дигиталната зона 24/7 е овозможен со сите банкарски картички.

Во Филијала Струмица клиентите на шалтерите ги имаат на располагање стандардните банкарски производи и услуги, како што се отворање платежна сметка во денари или во девизи, плаќање во земјата и во странство, брз трансфер на пари, менувачко работење, кредитни и депозитни производи, можност за купување удели во инвестициски и пензиски фондови и осигурителни полиси, како и e-commerce услуги. Шалтерите во Филијалата се отворени од понеделник до петок од 8 до 16 часот и во сабота од 9 до 12 часот.

Филијалата на Комерцијална банка во Струмица останува посветена на потребите на граѓаните и на компаниите во овој економски значаен и динамичен регион. Со понудата на ефикасни и модерни финансиски решенија Комерцијална банка има за цел да го поддржи економскиот раст и да остане доверлив партнер на клиентите во Струмичкиот регион.

Продолжи со читање

Популарно