Connect with us

Компании

ЕОС Груп истражување: Инфлацијата и енергетската криза создадоа загриженост за финансиската иднина кај граѓаните во Европа

Објавено

на

Околу 47% од потрошувачите во Европската Унија и земјите од Југоисточна Европа се загрижени за својата финансиска иднина, покажува истражувањето на потрошувачите што го спроведе Групацијата ЕОС („EOС Group“). Истражувањето е спроведено во првата половина од 2023 година во земјите членки на Европската Унија, Швајцарија и земјите од Југоисточна Европа. Главни причини за ваквиот тренд се високата инфлација која ги зголеми трошоците за живот и енергетската криза, која минатата година донесе историски највисок раст на цените. Најмногу како резултат на овие два фактора, 53% од испитаниците одговориле дека станале повеќе ценовно чувствителни, а 44% од нив купувале производи на распродажба, односно со пониски цени, додека 33% избегнувале непотребни трошоци и ја намалиле личната потрошувачка.

Во С. Македонија 42% од испитаниците одговориле дека се ценовно чувствителни и внимаваат на својата лична потрошувачка. Гледано по земји, овој процент е највисок во Романија – 67%, Унгарија – 66%, Чешка – 63% и Франција – 59%. Според истражувањето на „ЕОС Груп“, како резултат на ваквите трендови, 33% од граѓаните најмногу штеделе на услуги за релаксација и рекреација.

„Истражувањето јасно покажува дека инфлацијата и енергетската криза ја зголемија ценовната сензитивност кај граѓаните, но исто така се забележува и тренд на поодговорно трошење и грижа за домашниот буџет. Сите ние се обидуваме да ги намалиме личните задолжувања, а особено во време на криза и општа неизвесност. Главните трендови во истражувањето покажуваат дека финансискиот сектор треба повеќе да вложува во развој на решенија кои ќе бидат креирани според потребите на корисниците, а истовремено важно е да продолжи развојот на услуги креирани на база на доверба и разбирање на клиентите. Како водечки финансиски инвеститор за управување со побарувања, ние имаме голема експертиза во овој сегмент и продолжуваме да работиме на дополнително унапредување на алатките со кои ќе го подобриме односот со корисниците во интерес на двете страни“, истакна д-р Катерина Бошевска, генерална директорка на „ЕОС Матрикс“, дел од Групацијата ЕОС.

Истражувањето на потрошувачите покажува и благо зголемување на задолжувањето од 19%. Најголем процент на зголемување на задолжувањето има во Романија и Унгарија од 30%, а високо на листата е и С. Македонија, каде задолжувањето се зголемило за 29%, а во Србија за 28%. Подмирување на трошоците за греење, електрична енергија и храна биле главна причина за задолжувањето. Најголемиот процент на задолжување или 56% отпаѓа на мали кредити до 1.000 евра, а 29% отпаѓа на кредити од 1.000 до 5.000 евра. Овој тренд укажува на опаѓање на животниот стандард кај дел од граѓаните. Истражувањето укажува и на зголемено користење на готовина наместо електронско плаќање. Имено, 43% од испитаниците одговориле дека користат повеќе готовина отколку шест месеци претходно, што укажува на зголемен страв и неизвесност кај граѓаните.

„ЕОС Матрикс“ е водечки финансиски инвеститор во сегментот на управување со побарувањата базиран на напредни технологии и иновативни решенија. Со своите активности и експертиза, „ЕОС Матрикс“ дава значителен придонес за развој на финансискиот сектор во земјата и проширување на палетата на услуги и можности. Компанијата одбележа 20 години од своето работење на пазарот. „ЕОС Матрикс“ е дел од „ЕОС Груп“, групација која работи на повеќе пазари. Во фискалната 2022/2023 година, обемот на инвестиции во портфолијата на побарувања на компанијата изнесува 1,2 милијарди евра, а приходите беа зголемени за 21,4%. „ЕОС Груп“ е присутна на пазарите во 24 земји, а вработува 6.000 лица ширум Европа.

Компании

Diners Club – 75 години во светот и 30 години во Македонија!

Објавено

на

Во далечната 1949 година, Diners Club ја создаде првата кредитна картичка, отворајќи врата кон револуција во начинот на плаќање ширум светот. Од тогаш до денес, Diners е синоним за иновација, доверба и привилегии.

Како започна приказната?

Идејата за првата кредитна картичка доаѓа од познатиот американски бизнисмен Frank McNamara, кој се нашол во непријатна ситуација – без паричник во ресторан. Оваа случка довела до создавање на првата Diners Club картичка, која набрзо го промени начинот на плаќање засекогаш.

Од скромниот почеток во 1950 година со 14 ресторани и 2 хотели во Њујорк, Diners Club денес е прифатен во над 55 милиони локации во повеќе од 200 држави.

30 години Diners Club во Македонија

Во 1994 година, Diners Club стигна во Македонија како прва кредитна картичка, која им понуди на своите членови поголема финансиска флексибилност. Денес, Diners е прифатен во над 5.000 продажни места и 400 банкомати низ државата, нудејќи уникатни привилегии:

  • Плаќање до 24 рати – на многу локации и без камата;
  • Ексклузивни попусти и поволности во омилените продавници;
  • Одложено плаќање за поголема слобода и удобност;
  • Пристап до кеш на банкомати и многу повеќе.

Diners Club е повеќе од само картичка – тоа е членство во клуб кој го прави животот полесен и поубав.

75-годишниот јубилеј на Diners Club International не е само значаен момент за овој бренд, ова е прослава за почетокот на една цела индустрија, создадена да одговори на потребите на потрошувачите.

Успешната приказна на Diners Club Македонија продолжува да се пишува, со се поголем мотив за идни предизвици, нови искуства, напредок и проширување, секогаш со фокус на обезбедување извонредна услуга за членовите, партнерите и соработниците.

Уживајте во поголема финансиска слобода и флексибилност во плаќањата со Diners Club – придружете се во клубот и аплицирајте денес!

Продолжи со читање

Компании

MINT Fintech Group: Година исполнета со општествена одговорност и позитивно влијание

Објавено

на

Во изминатата година, MINT Fintech Group докажа дека успехот не се мери само во деловните резултати, туку и во трајното влијание врз заедницата. Како компанија која ги спојува финансиите и технологијата, MINT посветено работи на создавање подобро општество преку серија општествено одговорни активности, насочени кон едукација, спорт, култура, инклузија и одржлив развој.

Поддршка на образованието и младите таленти

Образованието е во срцето на нашите иницијативи. Изминатата година, MINT организираше повеќе финтек работилници за студенти, со цел да ги запознае младите со новите трендови во дигиталните финансии. Преку партнерства со универзитети и иновациски центри, обезбедивме стипендии за перспективни студенти и менторска поддршка за нивниот професионален развој.

Поддршка на спортот

Спортот е основа за здрав и динамичен живот, а ние со гордост ја поддржавме спортската заедница преку соработка со водечки клубови и настани. Со повеќе од 20 спортски настани, ја потврдивме нашата заложба за промоција на здравите навики и спортскиот дух, вклучувајќи:

  • ФК Пелистер, РК Пелистер и КК Пелистер – спортски симболи на Битола
  • Олимпијада, каде што ги поттикнуваме младите спортисти

Културата како инспирација

Со силна верба во значењето на културата, MINT поддржа над 10 културни настани, кои ја збогатуваат уметничката сцена и ја инспирираат заедницата, како што се:

  • Народен Театар Битола (НТБ) – поттик за креативност и уметност;
  • Зимска приказна – празничен фестивал кој го слави духот на заедницата;
  • Колонија на писатели, каде што уметниците добиваат можност за креативен израз
  • Интернационален фестивал на филмска камера „Браќа Манаки“, кој ја слави филмската уметност.

Зелената агенда и одржливи практики

MINT Fintech Group ја поддржува зелената агенда преку воведување еколошки практики, како што се:

  • Дигитализација на процесите за намалување на хартијата;
  • Оптимизација на енергетската ефикасност во канцелариите;
  • Соработка со иницијативи за садење дрвја и одржлив урбан развој.

Поддршка на здравството и хуманитарни акции

Нашата заложба за заедницата се манифестира преку конкретни донации за:

  • Клиничка болница Битола, со фокус на гинеколошкиот и детскиот оддел;
  • Поединечни донации, вклучително поддршка за црковни настани и помош на социјално загрозени семејства.

Финтек за подобра иднина

Во духот на иновациите и прогресот, MINT Fintech Group продолжува со својата мисија – да гради финансиски инклузивно општество и да креира одржливи решенија за иднината. Со гордост гледаме на постигнатото и со ентузијазам ги планираме идните проекти што ќе донесат уште поголема вредност за заедницата.

ПР објава

Продолжи со читање

Компании

MINT Fintech Group: Осум години иновации и револуција во финансискиот сектор

Објавено

на

MINT Fintech Group, лидер во финтек индустријата во Македонија, вчера го одбележа својот 8-годишен јубилеј со свечен настан кој привлече истакнати претставници од деловниот свет и финансискиот сектор. Централна тема на вечерта беа ребрендирањето на компанијата и премиерата на нејзината иновативна мобилна апликација.

Новата апликација на MINT Fintech Group претставува интегрирано решение кое обединува клучни финансиски услуги – плаќања, осигурување, програми за лојалност, туристички услуги и менувачки курсеви – сè на едно место. Со современ дизајн и едноставност, апликацијата обезбедува врвно корисничко искуство и високо ниво на транспарентност.

Генералниот директор на MINT Fintech Group, Никола Јошевски, истакна дека компанијата влегува во нова ера со овој значаен проект: „Нашето ребрендирање и новата апликација не се само технологија – тие се визија за иднината на финансиските услуги во Македонија. Со овој чекор, ние создаваме нова платформа која ќе ги задоволи и надмине очекувањата на нашите клиенти, нудејќи им сигурност, брзина и лесен пристап до сите потребни услуги.“

На настанот, покрај промоцијата на апликацијата, беше претставена и изложбата „Патот на парите, од праисторијата до денес“, која ја визуализираше еволуцијата на финансиските услуги низ времето – од првите монети до денешните дигитални решенија.

За MINT Fintech Group

Од своето основање пред осум години, MINT Fintech Group прерасна во симбол на иновации и прогрес во финансискиот сектор во Македонија. Со тим од стручни професионалци и напредни технолошки решенија, компанијата продолжува да воведува стандарди кои го обликуваат пазарот и обезбедуваат иднина ориентирана кон корисниците.

Продолжи со читање

Популарно