Connect with us
no baners

Останато

Избрани најдобрите во македонската е-трговија за 2023 година

Објавено

на

Вчера се одржа свечена манифестација за доделување на македонските Награди за е-трговија за 2023 година – “E-commerce Awards”, во организација на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија – АЕТМ. Манифестацијата се одржа во присуство на членките на АЕТМ, поддржувачите и партнерите, жири комисијата и наградените е-трговци, а целиот настан изобилуваше со богата програма составена од домашни уметници.

На гала манифестацијата се одбираа најдобрите македонски е-трговци за изминатата 2023 година, кои се натпреваруваа во 24 категории поделени во три секции: најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање, најдобри е-продавници по сектори и шампиони во е-трговија.

Изборот на најдобрите од е-трговијата за 2023 се организираше во 5 фази. Започна со пријавување на е-трговците, каде што повеќе од 160 домашни компании се пријавија за учество на натпреварот. Оние кои ги исполнуваа условите беа поставени за гласање од јавноста, каде што во текот на јануари и февруари беа собрани повеќе од 111.200 гласови од повеќе од 6.100 гласачи. По гласањето од јавноста се формираа ранг листите со финалисти во секоја категорија, за кои следуваше гласање од стручната жири комисијата која што оваа година се состоеше од 12 членови – експерти во различни области поврзани со е-трговија. По собирање на гласовите од јавноста и од стручната жири комисија, согласно воспоставената методологија утврдена во Правилникот на наградите, според која гласовите од публика учествуваа со 40% во вкупниот ранг и 60% на жири комисијата, беа формирани финалните ранг листи кои ги одредија победниците. Вкупно беа доделени 38 награди на најдобрите домашни е-трговци, поделени во 24 категории. Категоријата “Најпопуларна е-продавница” беше единствената категоријата во која наградата беше доделена единствено врз основа на бројот на гласовите од јавноста.

Победниците се објавени на следниот линк на официјалнтата веб страница на натпреварот: https://ecommerceawards.mk/pobednici/, а може да се погледнат и во продолжение:

Победници во секцијата “Најдобри е-продавници по сектори” се:
● Е-продавница за облека, обувки и модни додатоци на годината – fashiongroup.com.mk
● Е-продавница за бела техника и електроника на годината – neptun.mk
● Е-продавница за храна и пијалоци на годината – korpa.mk
● Е-продавница за туристички услуги на годината – jk.mk
● Е-продавница за убавина, здравје и нега на годината – zegin.com.mk
● Е-продавница за дом, градина, мебел и канцелариски материјали на годината –
smartliving.mk
● E-продавница за бебешка и детска облека, опрема и играчки на годината -svetotnabibi.mk
● Е-продавница од областа на услужни дејности на годината – korpa.mk
● Е-продавница за уметност, култура, настани и едукација на годината – literatura.mk
● Е-продавница за различни производи – ananas.mk
● Е-огласник – pazar3.mk

Добитници на награди во секцијата “Најдобри е-трговци во одбрани аспекти на онлајн продавање” се:
● Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – evnonline.mk (1 место)
● Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – telekom.mk (2 место)
● Е-трговец со најдобро искуство за е-плаќање – vodovod-skopje.com.mk (3 место)
● Најдобра достава во е-трговија – korpa.mk (1 место)
● Најдобра достава во е-трговија – ananas.mk (2 место)
● Најдобра достава во е-трговија – cc.els.mk (3 место)
● Е-трговец со најдобра грижа за корисници – paket.mk (1 место)
● Е-трговец со најдобра грижа за корисници – telekom.mk (2 место)
● Е-трговец со најдобра грижа за корисници – neptun.mk (3 место)
● Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – ananas.mk (1 место)
● Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – fashiongroup.com.mk (2 место)
● Е-трговец со најдобро присуство на социјални медиуми – svetotnabibi.mk (3 место)
● Најдобра веб страна за плаќање на сметки – evnonline.mk
● Мобилна апликација за е-трговија на годината – korpa.mk
● Mаркетплејс платформа на годината – ananas.mk
● Најдобра е-продавница со меѓународна продажба – svetotnabibi.mk
● Најдобар верификуван е-трговец – fashiongroup.com.mk
● Најдобра е-продавница основана од жена – elenaluka.com.mk (1 место)
● Најдобра е-продавница основана од жена – korpa.mk(2 место)
● Најдобра е-продавница основана од жена – preplet.mk(3 место)

Добитници на награди во секцијата “Шампиони во е-трговија” се:
● Најдобра новоотворена е-продавница (отворена во 2023 година) – ananas.mk
● Најпопуларна е-продавница – mytime.mk (1 место)
● Најпопуларна е-продавница – fashiongroup.com.mk (2 место)
● Најпопуларна е-продавница – ananas.mk (3 место)
● Е-трговец на годината за 2023 година – ananas.mk (1 место)
● Е-трговец на годината за 2023 година – paket.mk (2 место)
● Е-трговец на годината за 2023 година – fashiongroup.com.mk (3 место)

Инкаку, овогодинешниот избор за Најдобрите е-трговци за 2023 година беше реализиран со поддршка на генералниот партнер – Мастеркард, организацискиот партнер – Халк Банка, златните партнери – НЛБ Банка и Иуте Македонија, сребрениот партнер – Минт Финтек Груп и бронзените партнери.

Останато

Национална агенција за наплата (NAN): Една година градење доверба и финансиска дисциплина

Објавено

на

Социјално одговорниот пристап кон финансиската дисциплина и наплатата на побарувања доби нов облик во Македонија. Национална агенција за наплата (NAN), која е дел од Flex Group, денес го одбележа првиот роденден, со осврт на резултатите постигнати во првата година од своето работење.

Основана како одговор на сè поголемите предизвици во наплатата на побарувања, NAN функционира како платформа што овозможува правна, но флексибилна и дискретна наплата, без притисоци врз клиентите и со почит кон етичките стандарди.

Компанијата започна со работа како внатрешен сервис за поддршка на наплатата во рамки на Flex Group, но за брзо време ја прошири својата дејност и кон надворешни клиенти, домашни компании кои имаат потреба од професионален и транспарентен пристап во наплатата. За само една година, NAN воспостави партнерства со една банка, неколку финансиски институции и компании од нефинансискиот сектор, уште една потврда за довербата во етичкиот модел на наплата.

Од компанијата велат дека првата година била година на позиционирање на моделот:

Нашата цел беше да го воспоставиме процесот, да изградиме доверба и да покажеме дека наплатата може да се води на достоинствен начин, со фокус на одржување на добри деловни односи. Процесот на наплата кај нас е индивидуализиран и целосно усогласен со законските регулативи. Секој случај го третираме со високо ниво на етика, професионалност и транспарентност, како кон клиентите, така и кон должниците. Веруваме дека успешната наплата не значи само подобрување на ликвидноста, туку и создавање фер услови за отплата, со целосна заштита на личните податоци и почит кон секој учесник во процесот,“ информираат од тимот на NAN.

Покрај работата со правни и физички лица, NAN вложува и во дигитализација на процесите, автоматизирана комуникација и аналитика, со што овозможува поефикасна поддршка за клиентите и побрза наплата.

По една година работење, компанијата бележи зголемена побарувачка за услугите и позитивен тренд во повратот на средства. Иако пазарот на управување со побарувања сè уште се гради, од NAN најавуваат дека ќе продолжат со вложување во транспарентна пракса, соработка со компании од различни индустрии и отворање на нови модели за партнерства.

Продолжи со читање

Останато

УЈП суспендираше инспектори поради сомнежи за поврзаност со трагедијата во „Пулс“

Објавено

на

Управата за јавни приходи (УЈП) донесе решение за суспензија на инспектори кои се поврзуваат со трагедијата во дискотеката „Пулс“ во Кочани.

Мерката следи по објавени информации за интензивна комуникација меѓу претставници на УЈП, Државниот пазарен инспекторат (ДПИ), полициски службеници и сопствениците на објектот.

Во тек е внатрешна контрола и проверка на наводите. Суспензијата ќе остане на сила сè додека не се утврди фактичката состојба,“ соопштија од УЈП.

Објавените комуникации отвораат сомнежи за можни коруптивни дејствија на дел од инспекторите и полициските службеници.

Државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски потврди дека се води предистражна постапка во која, покрај УЈП, се опфатени и други институции.

Продолжи со читање

Останато

Цигарите поскапeа: Ново зголемување на цените за пушачите во Македонија

Објавено

на

Пушачите низ Македонија ќе мора да издвојат повеќе пари за цигари, бидејќи цената на сите брендови е зголемена за 10 денари по пакување. Ова е дел од редовното усогласување со акцизната политика, која предвидува постепено покачување на акцизите на тутунските производи.

Новите цени веќе се применуваат во трафиките и супермаркетите низ државата. Така, најчесто купуваните брендови, кои до вчера чинеа 120 денари, сега достигнаа цена од 130 денари. Поскапите брендови веќе надминуваат 170 денари по пакување.

Министерството за финансии потсетува дека акцизниот календар е усогласен до 2027 година и има двојна цел: да обезбеди дополнителни приходи во буџетот и истовремено да придонесе за намалување на бројот на пушачи.

Трговците забележуваат дека по секое поскапување продажбата бележи краткотраен пад, но побарувачката брзо се стабилизира. Од друга страна, дел од пушачите велат дека новите цени ги тераат сериозно да размислат за намалување или целосно откажување од цигарите.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange