Connect with us

Осигурување

Триглав Осигурување со нов производ за осигурување на дом – Мој дом

Објавено

на

Триглав Осигурување го воведува Мој дом – нов производ за осигурување на домот. Мој дом нуди избор на повеќе пакети на покритија. Клиентите имаат можност да изберат пакет во согласност со нивните потреби и можности, како и да додадат во својот пакет одредени дополнителни покритија и предмети на осигурување и на тој начин самите да го креираат осигурувањето за својот дом.

Пакети во Мој дом

SAFE, SMART, RELAX и COMFORT се четири пакети, кои што вклучуваат различен сет на покритија, кои што го штитат домот од различни ризици. SAFE пакетот вклучува основна заштита, со пристапна премија, SMART пакетот вклучува балансиран сет на покритија, што го штитат домот од најчестите ризици, а RELAX пакетот пак, вклучува основен сет на покритија, наменет е за викенд куќи и нуди сигурност од пожар и кражба преку целата година. COMFORT пакетот овозможува комплетна заштита и висока стапка на покриеност од опасности, што можат да се случат во домот, на семејството и на домашните миленици. Пакетите можaт да се надградат со дополнителни покритија и предмети на осигурување.

„Мој дом е производ, во кој што се вградени принципите на работа, што ги применуваме во Триглав. Нуди флексибилност преку избор на пакети, со различни покритија, како и можност за нивно прилагодување во решенија, што во потполност одговараат на потребите и можностите на нашите клиенти. Во Триглав постојано работиме на градењето на однос на доверба и партнерство, затоа, на клиентите, кои ќе склучат петгодишен договор за осигурување на домот, им обезбедуваме попуст на лојалност во износ од 25%. Нашите заложби за одржлив развој ги вградивме и во овој производ, со тоа што вклучивме поволности, кои што ја поттикнуваат и поддржуваат заштитата на животната средина. Клиентите кои користат енергетски ефикасни апарати, како и апарати кои го намалуваат загадувањето на животната средина добиваат 10% попуст на осигурителната полиса. Клиентите, кои ја поддржуваат енергетската ефикасност во домот, односно користат уреди, кои што придонесуваат кон заштеда и намалување на потрошената електричната енергија, имаат можност да ги осигурат овие уреди со попуст до 50%. Мој дом на клиентите им нуди на едноставен начин да го креираат своето осигурително решение и да го дефинираат сопственото ниво на безбедност на нивниот дом”, изјави во оваа прилика Главниот извршен директор на Триглав Осигурување, г.Ѓорѓе Војновиќ.

Повеќе информации за новиот производ Мој дом на Триглав можат да се добијат на triglav.mk.

Компании

Многу добри полугодишни резултати – Групација Триглав ја подобри прогнозата за годишниот деловен резултат

Објавено

на

Групација Триглав постигна многу добри резултати во првата половина од оваа година.
Нејзиниот вкупен обем на деловно работење достигна 942,9 милиони евра, што е за 2
отсто помалку од минатата година, а земајќи го предвид ефектот од загубата на премијата поради укинување на дополнително здравствено осигурување во Словенија, забележа раст од 9 отсто. Оствари 89,5 милиони евра деловна добивка пред оданочување (12,1 милион евра во истиот период во 2023 година), додека нето деловниот резултат изнесува 75,4 милиони евра (11,4 милиони евра минатата година). За ова најмногу придонесе осигурителниот дел од деловното работење на сегментот Имот, а сите деловни сегменти на Групацијата работеа успешно. Работењето на Групацијата во доменот на штети беше релативно поволно во првата половина од годината, при што проценетите штети од природни масовни штетни настани не се разликуваат во голема мера од нивоата од претходните години. Групацијата, за првата половина од годинава проценува дека ќе го надмине планираниот годишен деловен резултат пред оданочување и предвидува дека ќе оствари меѓу 130 и 150 милиони евра. Групацијата и оваа година ја одржува финансиската стабилност и капитализација на соодветно ниво, доследно спроведува стратегија во насока на раст, развој и одржливи амбиции и се стреми да биде стабилна, сигурна и профитабилна инвестиција за инвеститорите.

ДЕЛОВЕН РЕЗУЛТАТ НА ГРУПАЦИЈАТА ТРИГЛАВ

Групацијата во првата половина од оваа година оствари деловен резултат пред оданочување од 89,5 милиони евра (2023: 12,1 милион евра), додека нето деловниот резултат изнесува 75,4 милиони евра (2023: 11,4 милиони евра). Матичната компанија на Групација Триглав, Заваровалница Триглав, оствари деловен резултат пред оданочување од 63,4 милиони евра (2023: 29,1 милион евра) и нето деловен резултат од 53,8 милиони евра (2023: 24,6 милиони евра). Претседателот на Управниот одбор на Заваровалница Триглав, Андреј Слапар, изјави: „По минатата година, кога еднократни настани влијаеа негативно на резултатите, најавивме, согласно нашата стратегија, нормализирање на работењето за оваа година. Задоволни сме што бевме многу успешни во ова во првата половина од годината, бидејќи по ветувачкиот прв квартал, успехот го повторивме и во вториот квартал. Сите деловни сегменти придонесоа за многу добри полугодишни резултати на Групација Триглав, но најголем придонес имаше осигурителната дејност во сегментот Имот.“

Групација Триглав, повеќе од две третини од полугодишниот резултат пред оданочување, т.е. 62,1 милион евра, оствари во доменот на осигурителната дејност, при што сегментот Имот оствари резултат од 52,2 милиони евра (2023: 20,3 милиони евра). На ова влијаеше зголемениот обем на осигурување на клиентите и растот на продажбата на меѓународните пазари врз основа на принципот на слободен проток на услуги (ФОС бизнис), а дополнително влијание имаа и досегашните зголемувања на премиските стапки и бројните мерки преземени во доменот на преземање ризици во осигурување. Во осигурителниот сектор, сегментот Живот оствари резултат од 9,8 милиони евра (2023: 5,6 милиони евра), додека сегментот Здравство, по минатогодишната загуба, годинава имаше позитивен резултат. Резултатот во инвестицискиот сегмент од работењето достигна 20,8 милиони евра (2023: 14,0 милиони евра), на што најмногу влијаеја зголемените приходи од камати. Неосигурителната дејност оствари резултат од 6,6
милиони евра (2023: 4,3 милиони евра), а нејзиниот раст доаѓа главно од управувањето со средствата на клиентите во заеднички инвестициски фондови и индивидуалното управување.

За работењето на Групација Триглав до крајот на годината, Претседателот на Управниот
одбор на Заваровалница Триглав, Андреј Слапар, рече: „Планиравме, Групација Триглав во 2024 година да постигне деловен резултат пред оданочување меѓу 100 и 120 милиони евра. По полугодието, проценуваме дека ќе го надминеме и ќе постигнеме меѓу 130 и 150 милиони евра. Притоа, ги зедовме предвид очекуваните деловни услови до крајот на годината, меѓу кои, најнеизвесни фактори се природните масовни штетни настани, кои што на годишна основа вообичаено се поинтензивни во вториот и третиот квартал. Поставивме амбициозни цели и нашиот тим во Триглав посветено работи на нивно успешно остварување, за што им благодарам многу“.

НАЈВАЖНИ ДЕЛОВНИ ИНДИКАТОРИ НА ГРУПАЦИЈАТА ВО ПРВАТА ПОЛОВИНА ОД 2024 ГОДИНА

Вкупниот деловен обем на Групација Триглав достигна 942,9 милиони евра, што е за 2 отсто помалку од минатата година. Но, ако се земе предвид ефектот од загубата на премијата поради укинување на дополнителното здравствено осигурување, обемот забележа раст од 9 проценти. Освен во Словенија, каде што обемот беше под влијание на споменатиот ефект, Групацијата ја зајакна премијата на повеќето други пазари во регионот Адриа (вкупен раст од 7 проценти) и во пошироката меѓународна средина (раст од 16 проценти). Групацијата продолжува успешно да го зајакнува уделот на премијата од пазарите надвор од Словенија. Ова учество се зголеми на 20,6 отсто (2023: 18,6 отсто), учеството на Словенија се намали на 57,9 отсто (2023: 63,3 отсто), додека уделот на меѓународното осигурување и реосигурување достигна 21,6 отсто (2023: 18,1 отсто).

Работењето во доменот на штети на Групацијата беше релативно поволно во првата половина од годината. Побарувањата остварени на ниво на Групација во вкупен износ од 287,3 милиони евра се намалени за 34% споредено со истиот период минатата година, при што се намалени во сите три сегменти на осигурување, но најзабележително во сегментот Здравје. Ова главно се должи на овогодинешното укинување на дополнителното здравствено осигурување во Словенија. Во првата половина од годината, проценетата вредност на штетите од природни масовни штетни настани изнесува 10,0 милиони евра, што не отстапува значително од нивото во претходните години. Оперативните расходи, заедно со другите поврзани расходи за услуги за
осигурување на Групација Триглав, се зголемени за 4 отсто, на 214,6 милиони евра. Во
согласност со активностите на Групацијата, најголемо учество имаат трошоците за работна сила, 45%, додека најголем раст од 18% имаат трошоците за обезбедување на осигурување. Последното е последица на зголемениот обем на работа на пазарите надвор од регионот Адриа и продажбата преку надворешни продажни канали.

Комбинираниот количник во сегментите Имот и Здравје во првата половина од годината изнесуваше поволни 90,6 отсто (2023: 102,0 отсто). Профитабилноста на новиот бизнис во сегментот Живот достигна 14,1 отсто (2023: 13,1 отсто). Останатите сеопфатни приходи изнесуваат 3,8 милиони евра (минатата година: 9,3 милиони евра). Годишниот принос на капиталот е 17,3 отсто (2,6 отсто во 2023), а порастот е пред сѐ резултат на повисокиот нето деловен резултат. Членот на Управниот одбор на Заваровалница Триглав, Урош Иванц, рече: “Нашите показатели се значително подобрени, споредено со претходниот период. Комбинираниот количник во сегментите Имот и Здравје е на поволно ниво, на што најмногу влијаеше намалениот штетен количник, како резултат на зголемениот обем на работење и бројните мерки, спроведени во делот на преземање и управување со ризици во осигурување.”

Вкупните средства под управување на Групацијата на крајот на првата половина од годината изнесуваат 5.329,3 милиони евра, што е за 10 отсто повеќе во однос на крајот на 2023 година. Компаниите на Групацијата управуваа со сопствени средства, со средства на осигурените лица кои го преземаат инвестицискиот ризик и финансиските вложувања од финансиски договори во износ од 3.572,1 милиони евра (5 отсто повеќе од крајот на 2023 година). Составот на ова портфолио е споредлив со состојбата на крајот на 2023 година. Профитабилноста на финансиските инвестиции на Групацијата, без инвестициите во корист на осигурениците кои го преземаат инвестицискиот ризик, се зголеми за 1,1 процентен поен во однос на минатата година и изнесува 3,0 отсто.

Групацијата Триглав останува финансиски стабилна, адекватно ликвидна и капитализирана на соодветно ниво. Тоа го потврдува и високиот кредитен рејтинг А добиен годинава, со стабилна прогноза на среден рок, на агенцијата за кредитен рејтинг S&P. Членот на Управниот одбор на Заваровалница Триглав, Урош Иванц, објасни: „Внимателно управуваме со ризиците на кои сме изложени. Како дел од континуираните активности на ефикасно управување со капиталот на Групацијата, на почетокот на јули успешно издадовме нова субординирана обврзница.“

Групацијата се грижи за рационализација и оптимизација на своето работење и во таа насока работи и оваа година. Претседателот на Заваровалница Триглав Андреј Слапар додаде: „По минатогодишното регулирање на цените на дополнителното здравствено осигурување во Словенија и последователното повлекување на овие производи од пазарот оваа година, започнавме процес на спојување на подружницата за здравствено осигурување со матичната компанија. На почетокот на јули го прифативме понудениот надоместок во согласност со соодветната владина уредба“.

Групацијата постојано ги следи дефинираните стратешки насоки. И оваа година, имајќи ги предвид потребите на клиентите, развива осигурителни производи, дигитализира и
автоматизира менаџирање на штети и други процеси и внимателно воведува вештачка
интелигенција. Како осигурителна и финансиска групација, спроведува активности за
финансиска писменост и едукација на јавноста за изложеноста на ризици дома и на патиштата, а оваа година дополнително ги едуцираше клиентите за проценка на ризикот од природни катастрофи, покривајќи поплави, земјотреси, град и молњи. Во своето работење, Групацијата се придржува до својата заложба за одржливост, што се рефлектира во секој аспект од нејзините активности, вклучувајќи ги и напорите за намалување на јаглеродниот отпечаток и за промовирање на еднаквоста и транспарентноста.

ГРУПАЦИЈАТА ТРИГЛАВ НА МАКЕДОНСКИОТ ПАЗАР

Групацијата Триглав на македонскиот пазар ја сочинуваат компаниите Триглав Осигурување, Триглав Осигурување Живот и Триглав пензиско друштво. Компаниите Триглав Осигурување и Триглав Осигурување Живот во првата половина од 2024 година ја зголемија вкупната бруто полисирана премија на износ од 19,9 милиони евра (на крајот на првото полугодие од 2023 година изнесуваше 16 милиони евра). Групацијата, која имаше пазарен удел од 14,7 отсто на крајот на првиот квартал од 2024 година (што е за 1,3 отсто повеќе во однос на првиот квартал претходната година), ја зазема третата позиција на македонскиот пазар.

Триглав Осигурување во првата половина од годината оствари раст на премијата и ја потврди лидерската позиција на пазарот на неживотно осигурување. „Во денешниот дигитален свет, посветени сме на искористување на моќта на технологијата за да обезбедиме исклучително корисничко искуство. Затоа, во првата половина од годината работевме на оптимизирање на дигитални решенија за клиентите и за внатрешните процеси, кои што придонесуваат кон поефикасно работење и подобрување на задоволството на клиентите. Истражувањата покажуваат дека нашите клиенти и јавноста го препознаваат квалитетот на производите и услугите што ги нуди Триглав Осигурување, за што потврда се и сертификатот за квалитет Qudal Quality Medal и Best Buy Award наградата што компанијата ги освои оваа година“, изјави Главниот извршен директор на компанијата, г. Ѓорѓе Војновиќ.

Во првата половина од годината и Триглав Осигурување Живот оствари раст на премија и на пазарниот удел. „И во првата половина од оваа година го продолжуваме континуираниот раст кај сите продажни канали и тарифи. Сето ова е резултат на препознавање на барањата на клиентите и понуда од која  тие би имале најголем бенефит. Триглав Живот веќе неколку квартали останува на водечката позиција по бројот на продадени полиси за животно осигурување, што ни говори дека клиентите нѐ препознаваат како партнер на кој што можат да му веруваат при инвестирањето на своите средства“, изјави Христина Џамбазовска Анастасов, Генерален директор на Триглав Осигурување Живот АД, Скопје.

Истовремено, Триглав пензиско друштво го задржа приматот на најбрзо растечко членство во сегментот на вториот задолжителен пензиски столб и забележа стабилен раст на средствата под управување. „Задоволни сме од динамиката и интензитетот на реализација на целите. Остануваме посветени на понатамошен напредок во сите клучни области од нашето делување, со фокус на квалитетот на корисничката поддршка, едукацијата и грижата за членовите на фондовите, со кои што управуваме“, изјави г-дин Тихомир Петрески, Претседател на Управен одбор на Триглав пензиско друштво.

Продолжи со читање

Осигурување

Еуролинк осигурување ја лансира онлајн платформата Еуролинк360 степени – нова алатка за најдобро клиентско искуство

Објавено

на

Со задоволство го објавуваме лансирањето на новата онлајн платформа Еуролинк360 степени, дизајнирана да им овозможи на нашите клиенти целосен увид и безбедно управување со сопственото осигурително портфолио. Оваа современа платформа обезбедува лесно и брзо онлајн пријавување на штети по сите полиси, пратење на статусот на пријавената штета онлајн во реално време, целосен преглед на сите фактури и управување со начините за плаќање, обнова на полиси како и унапредување на функциите што веќе беа достапни за нашите клиенти – усовршен систем за е-плаќање и нов, јасен и брз веб шоп за е-полиси. Сите овие функционалности ги претставуваат сите осигурителни потреби на нашите клиенти – сега достапни на едно место. Оттука произлезе и името на платформата, односно симболиката на 360 степени, што асоцира на целосно заокружено подобрено искуство, во секоја точка од нашите достапни услуги.

Секој наш клиент физичко лице има можност да се верификува на Еуролинк360 степени и со тоа да си овозможи преглед и управување со своето осигурување. Најважна функција која ќе понуди исчекор во осигурувањето е онлајн пријавата на штета со целосно дигитално управување со документите и пратењето на статус на штета. Пријавата на штета отсега е целосно автоматизиран и дигитализиран процес зад кој стои современа технологија, со што значително се олеснува и скратува процесот на пријава и регистрација на штетата во системот на Еуролинк осигурување. Клиентот веднаш добива број за пријавената штета и можност преку електронски тракинг систем да го прати процесот на обработка. Нашите клиенти транспарентно ги добиваат сите потребни нотификации електронски во реално време. Клиентите се во целосна контрола и управуваат со процесот, што ќе овозможи подобра услуга во секој момент. 

Во Еуролинк осигурување, постојано бараме начини да ги подобриме нашите процеси и да обезбедиме врвна услуга за нашите клиенти. Денеска правиме чекор напред кон целосно клиентски ориентирано искуство во осигурувањето што е дел од иднината. Еуролинк360 степени е сеопфатна платформа за сите осигурителни потреби која осигурувањето го става целосно во рацете на клиентите. Платформата е дел од нашата стратешка определба за обезбедување на сестрана клиентска поддршка преку мултипни канали и решение за клиентите кои преферираат самостојно следење и менаџирање на своето осигурително портфолио во секое време. 

Со нашата иновативна платформа овозможуваме целосно транспарентен и достапен систем за следење и менаџирање со осигурителното портфолио, што значи дека клиентите можат сами да го прегледаат своето портфолио, да обновуваат и купуваат осигурување, да сетираат начин на плаќање и да платат, како и да пријават и следат штета – сè на едно место.

Вложивме исклучителни напори во последната година да ја развиеме и лансираме Еуролинк360 степени – платформа која ќе понуди целосно ново и максимално подобрено искуство во осигурувањето. Платформата ги прати трендовите во дигитализацијата и зголемената желба на нашите клиенти да бидат во сопственост на своите податоци и самостојно да ги контролираат процесите“ – изјави Марија Томеска, претседател на Управниот одбор на Еуролинк осигурување.

Еуролинк осигурување продолжува да биде достапна преку сите останати канали на комуникација, но веруваме дека со оваа нова алатка нашите клиенти ќе бидат дополнително опремени со сè што им е потребно за транспарентно и лесно управување со процесите за осигурување. 

Продолжи со читање

Осигурување

Приватното здравствено осигурување ја зголемува лојалноста кај вработените

Објавено

на

Анализите покажуваат дека кога компаниите им обезбедуваат приватно здравствено осигурување на своите вработени, тие им испраќаат јасна порака: “Вие сте важни”. Овој гест не само што го подобрува здравјето и благосостојбата на вработените туку и ја зголемува нивната лојалност кон компанијата. Вработените чувствуваат дека нивната компанија се грижи за нив и нивната здравствена состојба е важна за работната позиција што ја имаат. Тоа резултира со поголема посветеност, продуктивност и помала флуктуација на кадарот.

Вработените кои имаат пристап до приватно здравствено осигурување покажуваат повисоко ниво на задоволство од работата и се помалку склони да бараат нови работни можности. Приватното здравствено осигурување овозможува побрз пристап до медицински услуги, покрива различни потреби од рутински прегледи до сериозни медицински интервенции. Ова им дава на вработените сигурност дека во секое време можат да добијат квалитетна здравствена нега без да се грижат за финансискиот аспект.

Компаниите кои за своите вработени вложуваат во приватно здравствено осигурување исто така забележуваат подобрување во продуктивноста на ниво на цела компанија, и постигнуваат подобри финансики резултати. Здравите и задоволни вработени се помалку отсутни од работа и се посветени на своите задачи. Покрај тоа, овој вид на бенефит привлекува и талентирани професионалци кои ја препознаваат вредноста на дополнителната грижа за своето здравје.

Во свет во кој конкуренцијата за квалификувани вработени е висока, компаниите мора да понудат повеќе од основната плата за да ги задржат најдобрите. Приватното здравствено осигурување се покажува како клучен елемент во стратегијата за задржување на стручни, едуцирани, квалитетни вработени, како и за целокупниот прогрес на една компанија.

Изборот на соодветен пакет за индивидуално и семејно приватно здравствено осигурување е клуч за осигурување на долготрајна здравствена заштита и заштеда на финансиски средства во случај на здравствени предизвици. Соодветните пакети често покриваат широк спектар на услуги што ги задоволуваат потребите на различни возрасти и здравствени состојби, што може значително да ги намали трошоците за неочекувани медицински интервенции.

Освен што нудат финансиска сигурност, приватните здравствени осигурувања исто така овозможуваат пристап до здравствени установи и специјалисти, што може значајно да го подобри квалитетот на медицинската грижа и да го скрати чекањето за важни медицински услуги. Ваквиот вид на осигурување може да биде особено важен за лица со хронични состојби или за оние кои бараат високо специјализирани медицински третмани.

Продолжи со читање

Популарно