Connect with us
no baners

Кариера

Оглас за вработување во Стопанска банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка а.д. Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите. За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња.

Дирекцијата за човечки ресурси за потребите на Секторот за физички лица и микро
клиенти, објавува

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место Референт за работа со благајна во експозитура,

Експозитура Велес

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

  • Факултетско образование,
  • Најмалку 2 (две) години работно искуство,
  • Задолжително познавање на официјалниот јазик на РМ,
  • Одлично познавање на англиски јазик,
  • Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место

  • Работливост,
  • Доверливост,
  • Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
  • Toчност,
  • Комуникативност,
  • Креативност,
  • Добри организациски вештини,
  • Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
  • Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
  • Возачка дозвола Б категорија.

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

  • Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите физички лица во делот на платни трансакции, уплати, исплати, безготовински преноси од трансакциски сметки, менувачко работење и брз трансфер на пари;
  • Одговорен за севкупно сервисирање на клиентите правни лица во рамките на денарскиот безготовински платен промет, и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
  • Одговорен за Девизен платен промет со физички и правни лица во согласност со процедурите и упатствата за работа и иницирање на трансакции во платниот промет со странство;
  • Одговорен за Придржување до политиките и процедурите на Банката во делот за благајничкото работење;
  • Одговорен за Комплетност на документацијата за благајна, денарски и девизен платен промет, АТМ, брз трансфер на пари;
  • Одговорен за Готовински уплати и исплати на физички лица на /од денарски и девизни трансакциски сметки во банката;
  • Одговорен за Уплати од физички лица за сите видови кредити, кредитни картички;
  • Одговорен за Менувачко работење;
  • Одговорен за Уплати на физички лица на сметки за режиски трошоци (струја, вода, парно, телефон) како и останати уплати кон екстерни сметки;
  • Одговорен за Денарско и девизно орочување, штедни влогови за физички лица;
  • Одговорен за Брз трансфер на пари;
  • Одговорен за Продажба на меници;
  • Одговорен за да води контрола на средствата кои ги прима во благајна и евентуалните неслагања или фалсификати да ги пријави кај својот претпоставен;
  • Одговорен за да се придржува до одредениот блајгајнички максимум, а потребата од средства или вишок на средства да го пријави кај својот претпоставен заради навремено снабдување или пренос на готовина на трезорот или АТМ;
  • Одговорен за ракување на АТМ, полнење и негово администрирање;
  • Одговорен за Отворање на денарски и девизни сметки за физички лица;
  • Одговорен за Отварање, снимање и издавање на дебитни платежни картички;
  • Одговорен за архивирање на документација за трансакциски сметки и дебитни картички за физички лица на ниво на организациониот дел во кој работи;
  • Одговорен за водење регистар за менувачко работење;
  • Одговорен да има основно познавање за сите продукти од каталогот на производи на банката заради давање на кратки информации на клиентите,Учествува во остварување на финансискиот план на ниво на експозитура;
  • Одговорен за внес или одобрување барања за сервисот на електронско банкарство во апликацијата ПКИ согласно привилегиите кои се доделени.

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за
работно место на локација Велес, со договор на определено време од 6 месеци, со полно работно време и плата по договор во зависност од компетенциите, стручноста и квалитетот на кандидатот.

Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг на селекција ќе бидат повикани на интервју.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик на следнaта адреса: [email protected], со назнака во Subject „За Референт за работа со благајна во експозитура, експозитура Велес“.

Огласот трае се до пополнување на работната позиција.

Кариера

Оглас за вработување во Комерцијална банка

Објавено

на

Доколку сакате професионален и кариерен развој во финансиска институција со долгогодишна традиција, стабилност, ефикасност и иновативност, аплицирајте за вработување во Комерцијална банка АД Скопје.

Работна позиција: Соработник за администрирање фондови

Тип на вработување: На определено време од 12 месеци, со можност за продолжување на договорот за вработување.

Работно време: 40 часа неделно.

Огласот важи до: 21.12.2025 година

Работни цели и задачи:

  • Вреднување на имотот на инвестициски и пензиски фондови – клиенти на Банката;
  • Следење на усогласеност со законската регулатива при чување на средствата на пензиски и инвестициски фонд, континуирано следење и контрола на структурата на вложувањата, почитување на лимитите за изложеност, оценување на квалитетот на инвестициите и мониторинг на процентуалната изложеност во секоја поединечна инвестиција;
  • Порамнување на купопродажни трансакции со хартии од вредност на Македонската берза за хартии од вредност и во странство;
  • Следење и известување за корпоративни активности за хартии од вредност купени на домашен и на странски пазар, како и континуирана комуникација со суб-чувар на имот;
  • Креирање налози во денарски и во девизен платен промет;
  • Следење и усогласување со регулативата која го третира пазарот на капитал.

Потребни квалификации и способности:                           

  • Завршено високо образование од областа на економските науки;
  • Познавање англиски јазик и MS Office алатки;
  • Напредно познавање на Microsoft Excel;
  • Способност за аналитичко мислење и антиципативно одлучување;
  • Најмалку 2 години работно искуство во финансиска институција ќе се смета за предност;
  • Висок личен интегритет, доверливост и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Ориентираност кон потребите на клиентите;
  • Адаптибилност во динамична работна средина;
  • Комуникациски вештини за работа во тим;
  • Способност за брзо одлучување.

Придобивки за вас:

  • Пријатна и тимска работна атмосфера во современи работни услови;
  • Обуки од ментори со висок степен на стручност и искуство;
  • Можност за личен и професионален развој, стекнување нови вештини и компетенции;
  • Доброволно приватно здравствено осигурување;
  • Програма за спорт и рекреација;
  • Учество во општествено одговорни и спортски активности, корпоративни настани, користење библиотека и сл.

Вие би биле одличен дел од тимот ако ги поседувате потребните вештини, се препознавате во овие вредности и имате силна мотивација за успех.

Аплицирајте на: веб-страницата на Банката на следниот линк, преку е-пошта [email protected] или на адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул. Васил Иљоски бр. 3, 1000 Скопје, со назнака: „Oглас за вработување Соработник за администрирање фондови”.

Телефон за контакт: (02) 3168-412

На интервју ќе бидат повикани само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Напомена: Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на вашата апликација за работа согласни сте вашите лични податоци да се обработуваат во процесот на селекција на кадри во период од 1 година. Освен за наведениот случај, вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје

Објавено

на

НЛБ Банка АД Скопје го проширува својот тим и ја отвора следната работна позиција за амбициозни и мотивирани професионалци:

Советник за корпоративни клиенти / Финансиски аналитичар
Корпоративни клиенти – Служба за мали и средни претпријатија

Улога во тимот:

  • Промовирање, понуда и продажба на продукти и услуги на правни лица на постојни клиенти и аквизиција на нови клиенти;
  • Остварување на продажните цели и резултати со цел зголемување на пазарното учество, портфолиото и конкурентската предност на Банката;
  • Воспоставување, посредување, уредување и проактивно негување и развој на контакти и деловни аранжмани со клиентите
  • KYC активности (познавање на бизнис моделот, финансиските извештаи и показатели на клиентот);
  • Управување со портфолио на клиентите;
  • Следење и грижа за работењето на клиентите;
  • Aнализа на финансиската состојба и оценка на кредитната способност на коминтентите;
  • Подготовка, следење и изготвување на предлози за кредитни и некредитни продукти

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование;
  • Претходно искуство во работа со клиенти (работа со правни лица, анализа на финансиски показатели)
  • Развиени комуникациски и продажни вештини потребни за советување на клиенти и продажба;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Одлично познавање на англиски јазик, како и стручно/напредно користење на MS Office.

Мотив да се придружите на НЛБ тимот:

  • Препознатлив регионален бренд и современо работно опкружување;
  • Меѓусебната доверба и грижа за другиот се основни начела во работењето;
  • Напредна обука и индивидуален кариерен развој; менторство од врвни банкарски експерти;
  • Позитивна организациска култура и слободни денови за различни пригоди, вклучително и ден за роденден;
  • Континуирано учество во групациски корпоративни проекти;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци (вклучително приватно здравствено осигурување, трет пензиски фонд)
  • Политика за наградување на високи перформанси и позитивен придонес кон тимот и организацијата
  • Настани и активности за подобрување на благосостојбата на вработените
  • Одбележување на значајни денови и фамилијарни настани
  • Платено отсуство за татковство

Заинтересираните кандидати своите кратки биографии можат да ги достават на: [email protected], најдоцна до 05.12.2025 година.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Кариера

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје вработува кандидат за работнo местo: Соработник за клиентска услуга во Експозитура Скопје (Чаир).

Работниот однос е на определено време, со можност за продолжување на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

Работното место ги опфаќа следните работни активности:

  • Продажба на банкарски производи и услуги;
  • Промотивни активности на новите производи;
  • Обезбедување на дополнителни информации за производите и услугите;
  • Привлекување и комплетна услуга на клиенти кои Банката ќе ги категоризира како ВИП;
  • Ажурирање на податоци и досиеја во позадинското работење и фајловите поврзани со трансакциите;
  • Прием и постапување или проследување на одредени барања од коминтентите;
  • Следење на конкуренцијата;
  • Решавање на поплаки на коминтенти и останати комплексни прашања;
  • Вршење на благајнички работи, по потреба;
  • Претставување на Банката на позитивен и професионален начин, при комуникација со клиенти;

Кандидатите треба да располагаат со следните квалификации и познавања:

  • Високо образование;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да ги поседува следните компетенции и вештини:

  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Одлични комуникациски способности;
  • Позитивен пристап кон работата;
  • Висок степен на прецизност.

За ова работно место е предвидена основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот.

Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected]. Вашата апликација задолжително треба да го содржи работното место за кое аплицирате.

Огласот ќе биде активен заклучно со 10.11.2025 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange