Банки
ВАЖНО ИЗВЕСТУВАЊЕ ОД НЛБ БАНКА: Лажен профил го злоупотребува логото на Банката – ВНИМАВАЈТЕ НА ИЗМАМИ‼

НЛБ Банка АД Скопје ги информира своите клиенти и пошироката јавност дека на социјалните мрежи е забележан лажен профил под името „Narodna banka“, кој објавува содржини во кои се злоупотребени името, логото и визуелниот идентитет на НЛБ Банка. Во објавата лажно се претставува наводна поврзаност со Банката, што претставува обид за измама и доведување во заблуда на граѓаните.
НЛБ Банка категорично демантира каква било поврзаност со овој лажен профил и апелира до сите граѓани да бидат исклучително внимателни при следење на информации на социјалните мрежи, особено кога се работи за содржини што нудат банкарски услуги, бараат лични податоци или ветуваат парични надоместоци.
Сите официјални соопштенија и информации од НЛБ Банка се објавуваат исклучиво преку официјалната веб-страница www.nlb.mk, како и преку верификуваните профили на Банката на социјалните мрежи.
Во случај да наидете на сомнителна објава или профил кој лажно се претставува како поврзан со НЛБ Банка, пријавeте до Банката или до надлежните институции, а дополнително избегнувајте било каква комуникација со такви профили.
Заштитата на безбедноста и довербата на клиентите е врвен приоритет на НЛБ Банка.
Банки
За еден миг со НЛБ мКлик, од сега целосно дигитално, до нова кредитна картичка и зголемување на кредитен лимит

НЛБ Банка воведува две нови функционалности преку својата мКлик мобилна апликација, правејќи ја мКлик апликацијата вистинска „банка на дланка“ и овозможувајќи продуктите кои досега се пласираа единствено на традиционален начин да бидат достапни до клиентите и преку дигиталните канали на Банката.
Веќе од денес, корисниците на мобилното банкарство на НЛБ Банка можат да аплицираат за кредитна картичка, како и за зголемување на кредитен лимит на постоечка картичка, едноставно преку својата мКлик мобилна апликација. Онлајн аплицирањето овозможува лесен и брз пристап до финансиски средства, без потреба од физичка посета на експозитура, освен кога клиентот треба да ја подигне новата картичка и ПИН кодот за нејзино користење, во експозитурата која тој самиот ќе ја избере. Во процесот за зголемување на лимит на кредитна картичка, клиентот го има на располагање новиот лимит веднаш по завршување на процесот.
„Ние будно ги следиме преференците на клиентите согледувајќи ја нивната сè поголема потреба да управуваат со своите финансии дигитално и со само неколку допири на својот телефон или компјутер. По неодамна воведеното електронско потпишување на кредитна документација, онлајн ажурирањето на лични податоци и низа други дигитални услуги на Банката, со оваа надградба, продолжуваме да ги носиме традиционалните банкарски услуги од експозитурите во рацете на нашите клиенти, овозможувајќи им супериорно искуство и високо ниво на безбедност.“ – истакнуваат од НЛБ Банка.
За да можат да аплицираат онлајн за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка, клиентите треба да користат еден од мКлик пакетите со привилегија на плаќање, валиден документ за лична идентификација евидентиран во системите на Банката, активна платежна сметка и средства на истата за наплата на апликативен трошок.
Трошокот за онлајн аплицирање за кредитна картичка и/или зголемување на кредитниот лимит на постоечка картичка е ист како и во експозитурите, а сите нови апликации преку мКлик каналот, почнувајќи од денеска и во наредните три месеци, промотивно се достапни без надоместок.
Клиентите можат да ја ажурираат или преземаат мКлик мобилната апликација бесплатно од платформите PlayStore или AppStore, во зависност од оперативниот систем на корисничкиот уред. мКлик нуди едноставен пристап до сите банкарски податоците, проверка на состојба и промет на сите сметки, овозможува и вршење на интерни трансакции, плаќање на режиски трошоци и останати плаќања кон физички и правни лица, плаќање на пријател, аплицирање за кредит како и низа други придобивки. Преку неа, корисниците можат да бидат во контакт со Банката во кое било време, без разлика каде се наоѓаат – дома, на работа или во движење.
Банки
Тим билдинг со вкус на Италија – Халкбанк преку гастрономија го зајакнува тимскиот дух

Халкбанк АД Скопје уште еднаш ја потврди својата определба дека луѓето се во фокусот на сè што прави. Во организација на Синдикатот на Халкбанк, изминатиот петок се одржа креативен тим билдинг на кој вработените имаа можност да се поврзат на поинаков начин, преку заедничко готвење и дегустација на италијански специјалитети.
Настанот се реализираше со поддршка на професионалците од FJ Culinary Consultants, експерти во гастрономски мастер класови, кои ги водеа вработените низ процесот на подготвување автентични италијански јадења. Освен што научија нови техники и рецепти, учесниците имаа можност да уживаат во вкусен петочен ручек, подготвен со многу ентузијазам, креативност и тимска соработка.

Главната цел на оваа активност беше постигната – зголемување на тимската кохезија, зајакнување на меѓусебната соработка и негување на корпоративната култура заснована на човечки вредности.
Со оваа иницијатива, Халкбанк уште еднаш демонстрира дека инвестициите во човечкиот капитал и неформалните форми на едукација и тимско дружење се суштински дел од нејзината корпоративна стратегија.’

Банки
Капитал Банка со нова атрактивна локација на експозитурата во центарот на Тетово

Експозитурата на Капитал Банка во Тетово ја промени својата локација и отсега се наоѓа на нова, поатрактивна и достапна локација во строгиот центар на градот, лоцирана на Бул. Илинденска А2-2 бр.13-1. Со оваа стратешка одлука, Банката го зацврстува своето присуство и го унапредува пристапот до квалитетни банкарски услуги за постојните и идните клиенти.
Свеченото отворање на новата експозитура го изврши директорот на Секторот за работа со физички лица, Димитар Ризов, кој истакна: „Стратешка цел на банката е да бидеме лесно достапни до нашите клиенти и да им овозможиме квалитетни банкарски услуги. Со новата локација на експозитурата, продолжуваме да ја зацврстуваме позицијата на Капитал Банка како водечки финансиски партнер на физичките и корпоративните клиенти. Приоритет е секогаш да обезбедиме брза и квалитетна услуга за сите наши клиенти – од индивидуални корисници до малите и средни претпријатија“.

Новата експозитура работи секој работен ден од понеделник до петок, од 08:00 до 16:00 часот, и нуди целосна палета на банкарски производи и услуги за физички и правни лица, од класични трансакциски услуги до современи дигитални решенија.
Тимот на Капитал Банка, составен од искусни и стручни професионалци, им стои на располагање на клиентите за сите финансиски прашања, со цел обезбедување транспарентна и сигурна услуга.
Со новата експозитура, Капитал Банка уште еднаш потврдува дека вложувањето во клиентската достапност и искуство е клучна алка во нејзината долгорочна стратегија за развој.

- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во НЛБ Банка АД Скопје
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во Шпаркасе Банка АД Скопје
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во Стопанска банка АД – Скопје
- Банкипред 2 месеци
НОВО: Кредити од Комерцијална банка со намалени каматни стапки
- Колумнипред 2 месеци
Онлајн пристапот е лесен, но дали го чуваме доволно безбеден?
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во ТТК Банка АД Скопје
- Банкипред 3 дена
Шпаркасе Банка наскоро започнува со изградба на нова Централа во Скопје
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во ТТК Банка АД Скопје