Connect with us

Компании

Триглав пензиско друштво – 5 години афирмација на капитално финансираното пензиско осигурување преку уникатен пристап до секој член и градење на однос базиран на доверба и сигурност

Објавено

на

Триглав пензиско друштво АД ја започнува својата приказна во 2019 година како најмлад член на Групација Триглав и во системот со мисија да се позиционира како атрактивен избор за капитално финансирано пензиско осигурување на македонскиот пазар.

И покрај многуте предизвици со кои се се соочи Друштвото од самиот почеток, Триглав пензиско друштво АД успеа да прерасне во уште една реномирана финансиска институција под брендот Триглав. Градејќи системски водена структура на делување согласно правната рамка на пазарот на КФПО, но и значајно поткрепени со групациско искуство и инфраструктура, Друштвото нуди решенија кои ќе создаваат значајна и долготрајна вредност за сите членови, за пензискиот систем во целина, како и за акционерите, вработените, соработниците и сите други засегнати страни.

Во овие пет години Триглав пензиско друштво прерасна во најбрзо растечко Друштво на пазарот. Оваа јубилејна година ја одбележува со резултати на кои сме особено горди.

Согласно официјално објавените податоци, Друштвото бележи значителен раст на пазарниот удел во сегментот на членство во задолжителното капитално финансирано пензиско осигурување достигнувајќи пазарно учество од околу 10%. Исто така, во областа на доброволното пензиско осигурување бележи двоцифрен раст на средствата под управување.

Во однос на сето ова, господинот Тихомир Петрески, Претседател на УО ќе изјави: „Задоволни сме од перформансот што го имаат остварено задолжителниот и доброволниот фонд. Овие резултати друштвото ги толкува како неоспорна потврда за постигнатиот напредок во сферата на креирање на конкурентна клиентска понуда на услуги за постојното и идното членство во фондовите со кои управуваме, но и како мотив да продолжиме, посветено да креираме  и обезбедуваме уникатно корисничко искуство за секој наш постоен и иден член. Остануваме посветени, со едноставни, проактивни и доверливи решенија дополнително да ја градиме довербата на членството на македонскиот пазар.“

Првиот значаен јубилеј на Триглав Пензиско Друштво претставува повод за креирање на кампањата „Триглав за тебе“ преку која се става акцент на уникатноста на Друштвото во индивидуалниот пристап до секој поединец во системот, но и фокус кон градење на доверба кај членството преку креирање на додадена вредност за сегашните и идните генерации. Со тоа, јасно и недвосмислено се истакнува пораката дека Триглав пензиско друштво е тука за сите постојни и идни членови, но и за своите вработени, соработници и други чинители во системот, а кои се суштински важни за деловниот модел во целина.

Друштвото посветено ќе продолжи да работи на исполнување на својата фидуцијарна должност што подразбира спроведување на високи стандарди во работењето, грижа за развој на вработените, потенцирање на високите етички барања и потребниот интегритет за вршење на оваа дејност.

Триглав пензиско друштво АД ќе остане доследно на намерите и настојувањата да биде значаен фактор во развојот на пензискиот систем и континуирано ќе работи на зголемување на пензиската свесност, при што заедно со останатите чинители на системот ќе ја потврди улогата на значаен фактор на одржливост на пензискиот систем и социјалната сигурност во целина.

Компании

Македонски Телеком ја претстави новогодишната кампања со порака за пријателство и толеранција

Објавено

на

Во време кога светот е поделен повеќе од кога било, Телеком ја започнува својата Новогодишна кампања со пораката „Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат“. Кампањата инспирира поврзаност, потсетувајќи ги луѓето да се обидат да допрат до другите затоа што, и покрај разликите, сепак можеме да најдеме заеднички јазик.

Иако светот е поврзан повеќе од кога било, луѓето се сѐ повеќе поделени, многумина живеат во изолирани „социјални меури“, прифаќајќи ги само оние коишто изгледаат, размислуваат и се однесуваат како нив. Оваа сѐ поизразена поделба ја слабее колективната способност за разбирање и прифаќање на различностите.

„Како бренд, ние сакаме да ги поврземе луѓето. Сакаме јасно да ставиме до знаење дека е важно и можно да ги урнеме бариерите коишто нѐ оддалечуваат“, вели Улрих Кленке, Раководител за бренд во Дојче Телеком. „Нашата компанија е посветена на социјална кохезија и на поголема толеранција и на ниту еден начин не толерира омраза и провокации, дискриминација, расизам и екстремизам. Ние се залагаме за она што ги поврзува луѓето, општествата и културите.“

Поврзувањето почнува кога бариерите ќе се скршат

Новогодишниот филм е модерна бајка во која се раскажува приказна за две млади девојки, коишто живеат во различни светови, разделени со преграда од стакло. Но, и покрај разделеноста, тие сепак започнуваат блиско пријателство. Нивната детска отвореност и љубопитност триумфираат над невидливите бариери од предрасуди и тензии коишто општеството ги изградило помеѓу нив. Приказната води до еден моќен момент кога девојките разменуваат новогодишни подароци сфаќајќи дека цело време ја имале истата идеја. Едната девојка подарува цигла, а другата камен, симболизирајќи го нивниот заеднички план да го скршат стаклениот ѕид, еднаш и засекогаш. Кога бариерите од стакло се конечно скршени, девојчињата ставаат крај на физичката поделба што воедно претставува и почеток на нивната вистинска врска.

Телеком ја емитува својата Новогодишна кампања во десет земји низ Европа: Македонија, Словачка, Австрија, Хрватска, Црна Гора, Германија, Полска, Романија, Чешка и Унгарија.

Видео спотот го режираше наградуваниот германски режисер Алекс Фаил, којшто стои зад познатите видео спотови како „The Small Escape“ или „Edekarus“. При снимањето му помагаше Мортимер Хохберг, директор на фотографија. Музиката ја компонираше германското студио Supreme Music.

Продолжи со читање

Компании

Зајакнување на партнерството и тимскиот дух: Работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво и продажните агенти на Комерцијална банка

Објавено

на

Изминатиот викенд се оддржа работен состанок на КБ Прво Пензиско Друштво со продажните агенти од продажната мрежа на Комерцијална банка АД Скопје, со цел зајакнување на партнерството кое трае со години.

Оваа активност, надвор од стандардната работна средина, создава дополнителен мотив за засилување на тимскиот дух и успешната соработка.

Со континуирана грижа и инвестиции во знаењето и професионалниот развој на своите вработени, како и на своите партнери-агенти, КБ Прво Пензиско Друштво се посветува на создавање на услови за успех. Компанијата верува дека нивниот успех е и успех на целата организација.

Оваа посветеност има за цел не само да го подобри квалитетот на услугата што ја нуди КБ Прво Пензиско Друштво, туку и да резултира со позадоволни членови и постигнување на успешни резултати.

Тимската соработка и позитивната енергија продолжуваат да бидат клуч за успехот на КБ Прво Пензиско Друштво.

Продолжи со читање

Компании

80 години Народен театар Битола: Културата како темел за иднината, бизнисот како поддршка за нејзината трајност

Објавено

на

Со голема свеченост, Народниот театар Битола ја прослави својата 80-годишнина – јубилеј кој ја слави не само историјата, туку и иднината на македонската култура. Во духот на ова значајно обележување, настанот доби уште поголема димензија со потпишувањето на меморандум за соработка помеѓу Народниот театар Битола и MINT Fintech Group, предводени од директорот на театарот Васко Мавровски и извршниот директор на компанијата, Никола Јошевски.

Инвестицијата во културата: Визија за иднината

Во време кога културните институции се борат со предизвиците на современото општество, ваквите партнерства претставуваат пример за одговорност и визија. MINT Fintech Group, препознавајќи ја значајноста на Народниот театар Битола како столб на македонската култура, вложи во дигитализација на репертоарот и развој на едукативни програми за бон-тон, со посебен акцент на новата публика.

„Културата не е само наследство, туку и иднина. Веруваме дека инвестицијата во културните институции е инвестиција во заедницата, во младите и во вредностите кои ја дефинираат нашата земја“, истакна Никола Јошевски, генерален Директор на MINT Fintech Group.

Дигитализацијата на репертоарот ќе овозможи полесен пристап до театарските содржини, правејќи ги подостапни за публиката од сите возрасти, додека едукативните програми ќе поттикнат градење на културно свесна и одговорна публика, особено кај младите генерации.

Народниот театар Битола: 80 години културен амбасадор

Јубилејот беше одбележан со претставата „Ѓоре Магаревски 80 години потоа“, која симболично ја врати публиката на почетоците на театарот, кога во 1944 година беше изведена првата претстава на македонски јазик. Директорот на театарот, Васко Мавровски, истакна дека овој настан не е само прослава, туку потсетник за трајноста и значењето на културата како дел од колективниот идентитет.

„80 години Народен театар Битола се 80 години приказни, емоции и неуморна посветеност кон уметноста. Благодарни сме што компании како MINT Fintech Group ја препознаваат важноста на театарот и ја поддржуваат неговата иднина“, рече Мавровски.

Културата и бизнисот: Зошто оваа синергија е клучна?

Во ерата на дигитализација, улогата на приватниот сектор станува клучна во поддршката на културата. MINT Fintech Group не само што го препознава ова, туку активно ја гради мостот помеѓу технологијата, бизнисот и културните вредности.

„Културата и бизнисот не се спротивности. Напротив, тие можат да работат заедно, да создаваат нови вредности и да ја инспирираат заедницата. Потпишувањето на овој меморандум е само почеток на една соработка која ќе донесе иновации и трајни промени“, изјави Јошевски.

Заедничка визија: Културата како приоритет

80-годишниот јубилеј на Народниот театар Битола е потсетник дека културата бара постојана грижа и иновација. Оваа соработка меѓу Народниот театар и MINT Fintech Group претставува пример за тоа како приватниот сектор може да ја поддржи културната сцена, обезбедувајќи ѝ ресурси и платформа за развој.

Бидејќи културата не е само минато, туку и иднина – а иднината е наша заедничка одговорност.

Продолжи со читање

Популарно