Кариера
Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје

УНИБанка АД Скопје има потреба од мотивирани и талентирани кандидати за вработување на следната работна позиција:
Заменик директор во Дирекција Трежри
Скопје
Квалификации:
- Високо стручно образование – Економски факултет;
- Најмалку 3 години релевантно работно искуство на иста или слична позиција;
- Да поседува ACI Dealing Certificate;
- Одлично познавање (вербално и писмено) на англиски јазик, како и напредно користење на MS Office;
- Одлични способности за тимска работа;
- Способност за самостојно планирање, организирање и навремено исполнување на задачите;
- Познавање на законските прописи кои ја регулираат дејноста.
Твоите професионални активности:
- Ја помага работата на Директорот на дирекцијата при раководење, организирање, координирање и контролирање на работата во Дирекцијата;
- Го воспоставува, координира и следи извршувањето на задачите во рамките на секторите на Дирекција Трежри;
- Обезбедување средства од финансиски институции, анализа и следење на истите;
- Следење на состојбите на денарската и девизните сметки на Банката и соодветна алокација на истите;
- Следење на отворените девизни позиции по валути и склучување на девизни трансакции со цел исполнување на интерните и законските лимити;
- Следење на меѓувалутните односи и информациите на домашниот и меѓународниот девизен пазар и пазарот на пари;
- Тргување на девизен пазар, пазарот на пари и пазарот на капитал согласно доделените задачи, а во рамки на интерните и законските лимити и процедури;
- Работа со инвестициско злато;
- Доставува предлози за подобрување на организацијата на работењето во Дирекцијата;
- Учествува во работата на органи на Банката согласно Статутот и другите интерни акти на Банката;
- Ги следи дневните движења на ликвидноста, исполнувањето на интерните и законските лимити поврзани со ликвидноста и дава предлози за остварување на поставените цели;
- Учествува во работни групи за креирање и изработка на нови решенија во работењето на Банката;
- Го следи движењето на активата и пасивата на Банката, на редовна основа го известува Директорот за тоа и дава предлози за нивно усогласување;
- Врши следење на постапувањето по дадените препораки од ревизиите и периодично го известува Директорот и надлежните органи на Банката.
Работното време е 8 часа дневно, односно 40 часа неделно, од понеделник до петок.
Доколку сте одговорна, прецизна и активна личност, ориентирана кон остварување на високи резултати, придружете се и Вие кон успешниот тим на професионалци!
УНИБанка нуди динамична работа со можност за професионален развој и усовршување, како и одлични услови за работа во средина со амбициозен и професионален тим.
Бенефиции:
- Конкурентна плата и бенефиции;
- Политика на наградување преку системот на бонуси;
- Обуки за личен и професионален развој;
- Колективно осигурување од незгода, дополнително здравствено осигурување;
- Спортски активности и настани за дружење.
Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат наведените услови, потребно е да испратат кратка биографија на македонски јазик на: [email protected], или на адреса: Максим Горки бр. 6, 1000 Скопје, најдоцна до 20.10.2024 година.
Кариера
Оглас за вработување на Советник за клиенти-експозитура Куманово во Иуте Македонија

Иуте Македонија е дел од мултинационалната бизнис корпорација – IuteGroup AS, избрана за една од најбрзо-растечките компании во Европа. Македонските канцеларии се отворени од 2017 година и оттогаш како лидери на финтек пазарот и пионери во дигиталната трансформација создаваме исклучително корисничко искуство.
Нашиот тим се шири и во потрага сме на нов член кој ќе му се придружи на тимот за да ја направиме нашата одлична работна средина уште поубава и приказната уште поуспешна.
Советник за клиенти-експозитура Куманово
Твоите предизвици:
- Продажба и промоција на производите и услугите на Компанијата наменети за физички лица, за одржување на активно кредитно порфолио на компанијата;
- Градење и одржување на исклучително корисничко искуство при секој контакт со клиентите во врска со кредити, отплата, рати, поддршка при аплицирање;
- Директна и вкрстена продажба на услугите за финансирање на кредити од добиени барања за кредити во експозитурите, веб, партнерска мрежа, по телефон;
- Активно учествува во давање предлози и идеи за развој на ефикасноста на процесите, експозитурата, зголемување на продажбите.
Зошто да работите во Иуте?
- Компанијата нуди атрактивна плата и бонуси;
- Како дел од мултинационална ФИНТЕК компанија IUTE Group AS ќе имате можност да ги запознаете најновите иновации во овој сегмент;
- Интересни, предизвикувачки работни задачи секојдневно;
- Едноставна организациска структура;
- Вреднување на индивидуалниот придонес, но и тимскиот дух во рамки на експозитурата и компанијата во целост;
- Континуирани обуки за развој;
- Редовни интересни активности и бенефиции за вработените.
Потребни квалификации и способности:
- Универзитетска диплома
- Претходно работно искуство во финансиски институции ќе се смета за предност
- Напредни компјутерски вештини
- Одлично познавање на македонски и англиски јазик
- Одлични комуникациски и преговарачки вештини, како и способност да се разберат потребите на клиентот
- Ориентиран кон резултати
- Тимски играч
- Способност за одредување приоритети
Рок за аплицирање: 15 август 2025 година
Испратете ја Вашата биографија на: [email protected], со назнака Советник за клиенти – Експозитура – Куманово.
Сите апликации се земаат во предвид со високо ниво на доверливост. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа, давате согласнот Вашите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кандидати спроведен од страна на Иуте Македонија. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту пак, достапни на трети лица.
ПР објава
Кариера
Оглас за вработување на Самостоен референт во Капитал Банка

Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на 1 лице за позицијата Самостоен референт
- Локација Дирекција
- Деловна единица Одделение за сметковоство и известување
- Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
- Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката
- Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката
- Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ
- Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето
- Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката
- Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност
- Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни)
- Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски)
- Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување
- Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди
- Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО
- Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка
- Пресметува и книжи амортизација
- Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници
- Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив
- Анализира месечни состојби на билансот на Банката
- Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци
- Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга)
- Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања
- Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците
- Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите
Квалификации
- Работно искуство: Минимум 5 години
- Образование: предност Економски фалкутет
- Активно познавање на Англиски Јазик
- Висок личен интегритет и чесност;
- Прецизност во извршување на работните задачи;
- Силна етика
- Адаптабилност во динамична работна средина;
- Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
- Напредно користење на MS Office.
Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected]
Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.
Кариера
Оглас за вработување Офис менаџер на Управен одбор во Капитал Банка

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 1 лице на позицијата Офис менаџер на Управен одбор.
Опис на позицијата
Во потрага сме по организирана, професионална и дискретна личност за позицијата Офис менаџер на Бордот на извршни директори (Управен одбор), која ќе обезбеди целосна административна и логистичка поддршка на Управниот одбор, со акцент на ефикасна организација, доверливост и комуникација.
Клучни одговорности
- Организирање и координација на состаноци на Управниот одбор (агенда, записници, логистичка поддршка)
- Управување со календари и комуникација со членовите на Управниот одбор
- Писмена и усна комуникација со извршниот менаџмент и надворешни заинтересирани страни
- Архивирање и управување со доверливи документи и одлуки
- Организација на службени патувања и протоколарни активности
- Следење и евидентирање на спроведување на заклучоци и задачи од состаноци
Барани квалификации
- Високо образование од економски или правен смер
- Минимум 3 години релевантно работно искуство на слична позиција
- Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Познавање на деловен англиски јазик – усмено и писмено (задолжително)
- Организираност, дискреција, внимание на детали и способност за самостојна работа
Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].
Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.
Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.
Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.Апликацијата за вработување ќе биде третирана како доверлива. Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на Вашата апликација за работа за потребите на Банката, согласен/на си твоите лични податоци да бидат користени во процесот на селекција на кадри. Освен за наведениот случај, Вашите лични податоци нема да бидат користени за ниту една друга цел ниту, пак, достапни на трети лица. Повеќе информации за обработката на Вашите лични податоци ќе најдете во Политиката за приватност.
-
Банкипред 2 месеци
Стопанска банка АД – Скопје назначи нов Генерален директор за финансии и член на Управниот одбор
-
Продуктипред 1 месец
Apple Pay доаѓа во Македонија: Подготовките се во тек, стартот се очекува наесен
-
Банкипред 1 месец
Оставка на член на Управниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје
-
Банкипред 4 недели
Промени во составот на Надзорниот одбор на Шпаркасе Банка АД Скопје
-
Банкипред 3 недели
Промени во Надзорниот одбор на Стопанска банка АД – Скопје – кој е новиот член што носи меѓународно искуство и визија за финансискиот развој на Банката!?
-
Останатопред 1 месец
Промени во Надзорниот одбор на ПроКредит Банка АД Скопје
-
Банкипред 3 недели
Надзорниот одбор на НЛБ Банка Скопје со одлуки за промени во составот и бројот на членовите на Управниот одбор
-
Фондовипред 1 месец
Промени во Надзорниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје