Connect with us
no baners

Кариера

Оглас за вработување во Шпаркасе Банка АД Скопје

Објавено

на

Доколку имаш желба да бидеш дел од динамичен банкарски тим кој со отворен ум ги прифаќа секојдневните предизвици имаш позитивен пристап во работата, покажуваш ентузијазам секогаш да бидеш најдобар во тоа што го работиш, имаш желба да учиш и да се развиваш преку организацијата и се трудиш да изнајдеш иновативни и креативни начини за реализација на задачите, а воедно ти е важно да работиш во средина во која се вреднува тимскиот дух и фер однесување, Шпаркасе Банка ве охрабрува да се придружите на нивниот тим и заедно, секојдневно да ги живеете корпоративните вредности!

Шпаркасе Банка АД Скопје има потреба од Соработник за администрација и извештаи за корпоративни клиенти, Сектор за корпоративни клиенти / Служба за корпоративна поддршка.

Што ќе биде твојата улога?

  • Подготовка на материјали за поддршка на активностите на Секторот за корпоративни клиенти, како и подготовка на кампањи, развој и имплементација на нови производи, маркетингшки кампањи, следење на реализација на таргети, активности за организација на семинари и обуки;
  • Раководење со целисходното користење на расположливите средства за финансирање на корпоративните клиенти и клиентите мали и средни претпријатија;
  • Водење комуникација и помош на менаџерите за клучни клиенти, менаџерите за проектно финансирање и референтите за
    односи со корпоративни клиенти;
  • Подготовка на Процедури и Прирачници како и алатки за поддршка и јакнење на продажбата;
  • Активно учество со активности на поддршка за зголемување на продажбата и оценка на кредитните фајлови како и мониторинг на кредитните обврски.

Кои квалификации се потребни?

  • ВСС – Економски факултет или соодветно високо образование;
  • Работно искуство во банкарска институција или друга финансиска организација ќе се смета за предност;
  • Активно познавање на англиски јазик и познавање на работа со компјутер (МC Office);
  • Добро познавање на банкарските продукти и работење, oснови на законот за облигации, основи на законот за девизно работење, основи за документарните работи, основи на закон за трговски друштва;
  • Тимски дух, аналитичко размислување и вештина за решавање на проблеми, способност за планирање и одлучување, препознавање на ризикот и работа под притисок.

Кои ќе бидат твоите придобивки?

  • Континуирана обука и можност за кариерен развој во банкарската групација Erste & Steiermärkische Sparkasse
  • Приватно здравствено осигурување
  • Конкурентна плата и дополнителни надоместоци
  • Динамична организациска култура во која се почитува иницијативноста, анагажманот, но и тимскот дух
  • Настани и активности за добросостојбата на вработените

Доколку веруваш дека токму ти си она што го бара Банката и имаш желба да се приклучиш кон тимот на Шпаркасе банка,  искористи ја оваа можност и да аплицирај на отворената позиција со испраќање на CV и мотивационо писмо на [email protected] заклучно со 22.08.2023 со назнака „Апликација за СОРАБОТНИК ЗА АДМИНИСТРАЦИЈА И ИЗВЕШТАИ ЗА КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ“.

* Вашите апликации ќе имаат третман на строга доверливост. Само кандидатите кои ги исполнуваат потребните квалификации и услови ќе бидат повикани на интервју.
* Ве молиме за доставување на Ваша согласност Вашите податоци и поднесени документи да се чуваат во базата на податоци на Банката во период од 1 година, доколку сте согласни со тоа. Оваа согласност кандидатот може да ја повлече во секое време со писмено барање.

За дополнителни информации, посети ја страницата www.sparkasse.mk.

Кариера

Оглас за вработување во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Заради проширување на тимот, Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на едно лице за позицијата:

Самостоен референт

Одделение за сметководство и известување
Локација: Дирекција – Скопје

Опис на работното место:

  • Ги изработува извештаите за работењето на Банката годишно, тромесечно, месечно;
  • Изготвува анализи за различни аспекти од работењето на Банката;
  • Изготвува разни извештаи и индикатори за потребите на Управниот одбор на Банката;
  • Учествува во изготвувањето на посебните и збирните извештаи на ниво на Банка, како и за потребите на ревизиите на ревизорските куќи и ревизиите на НБРМ;
  • Ги следи и применува сите прописи и упатства од овој делокруг на работењето;
  • Изготвува извештаи за финансиско известување кон НБРМ, како и консолидираните извештаи за акционерите на Банката;
  • Изготвува извештаи за Комисија од Хартии од вредност;
  • Подготвува и испраќа дневни, декадни, месечни, и годишни извештаи (екстерни и интерни);
  • Учествува во изготвување на годишна сметка и нејзино доставување до соодветните институции (Централен регистар на РМ електронски);
  • Учествува во изготвување и ажурирање на Политики и процедури за финансиско известување;
  • Ги изготвува и ажурира сметководствените политики согласно измените и дополните на сметководствените стандарди;
  • Ги врши сите работи во односите со УЈП, Државен завод за статистика, ПИОМ и ФЗО;
  • Изработка и анализа на КНБИФО и бруто салдо биланс на ниво на Банка;
  • Пресметува и книжи амортизација;
  • Води евиденција на преземените средства по основа на наплата на побарувања, евиденција на златници;
  • Соработува со државните институции и ги контролира извештаите за нив;
  • Анализира месечни состојби на билансот на Банката;
  • Ги води, контролира и усогласува евиденциите за обврските по ДДО (влезни фактури), побарувања од купувачите (излезни фактури), пресметки и плаќања по даноци;
  • Го води материјалното книговодство – евиденцијата на основни средства, ситен инвентар, (инвентарна книга);
  • Води евиденција за основните средства, ситниот инвентар и преземените материјални средства врз основа на побарувања;
  • Врши контрола и усогласување на сметки од другите организациони единици врзани за пресметка на даноците;
  • Ги врши врши сите работи окулу пресметките и исплатите на платите.

Квалификации:

  • Работно искуство: Минимум 5 години;
  • Образование: предност Економски фалкутет;
  • Активно познавање на Англиски Јазик;
  • Поседување на лиценца за овластен сметководител;
  • Висок личен интегритет и чесност;
  • Прецизност во извршување на работните задачи;
  • Силна етика;
  • Адаптабилност во динамична работна средина;
  • Способност за тимска работа, одлучување, самоиницијативност, организациски и аналитички вештини;
  • Напредно користење на MS Office.

Банката нуди:

  • Динамична и пријатна работна средина;
  • Можност за професионален и личен развој;
  • Обука и континуирано стручно усовршување;
  • Работење во мала, флексибилна и мотивирана организација.

Доколку сакате да бидете дел од тимот на Капитал Банка АД Скопје, испратете ја вашата биографија на: [email protected].

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира.

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и ќе биде земено предвид во процесот на селекција. Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои ги исполнуваат условите од огласот.

Рок за пријавување:

Огласот е активен 10 дена од датумот на објавување, односсно до 07.11.2025 година. Изборот на кандидатите ќе се изврши во рок од 10 дена по завршување на огласот, во зависност од бројот на пријави.

Апликацијата ќе биде третирана како доверлива. Со доставување на апликацијата, кандидатот дава согласност неговите лични податоци да се користат исклучиво за потребите на процесот на селекција, во согласност со Законот за заштита на лични податоци.

Повеќе информации можете да најдете во Политиката за приватност на веб-страницата на Банката.

Продолжи со читање

Кариера

Еуролинк Осигурување вработува Референт во сметководство

Објавено

на

Станете дел од мотивираниот и успешен тим на Еуролинк осигурување!

ОПИС НА РАБОТНО МЕСТО:

– Врши проверка и средување на предадена документација
– Врши месечна проверка на непредадена документација
– Врши дневно книжење на плаќање на премија преку изводи во премиско сметководство
– Врши книжење на нераспределена премија во премиско сметководство
– Врши книжење на компензации во премиско сметководство
– Врши книжење на наплата на премија преку платежни картички во премиско сметководство
– Врши сложување на картички со коминтенти
– Ги чува деловните книги и книговодствени документи
– Одговара на правилна примена на законски прописи и општи акти

ЗА ИЗБРАНИОТ КАНДИДАТ ЕУРОЛИНК ОБЕЗБЕДУВА:

– Конкурентна плата по договор
– Стручни обуки за подобрување на вештини во работата
– Пријатна работна атмосфера во тим кој дава поддршка
– Договор за работа на определено време, 40 часа неделно

КАНДИДАТИТЕ ТРЕБА ДА ИМААТ:

Оваа позиција е наменета за лица со најмалку средно образование, како и за студенти кои студираат на Природно-математички факултет и Економски факултет и имаат желба за да изградат кариера во сметководство и известување.
Кандидатите треба да имаат активно познавање на англиски јазик (пишан и усен), пожелно искуство на слична работна позиција.

Доставете ваша биографија и мотивациско писмо најдоцна до 12.10.2025 на [email protected] или на адреса:
Еуролинк осигурување АД Скопје, до: Сектор за човечки ресурси, ул: „Пиринска“ бр. 23, Скопје
Телефон за контакт: 02/3289-311, 02/3289-315, 02/3289-334

Рок за избор на кандидати: 45 дена

Напомена: Ќе бидат контактирани само оние кандидати кои ќе бидат избрани во потесен круг.
Личните податоци наведени во кратката биографија добиени во процесот на регрутација и селекција се користат единствено за целта за која се побарани.
По завршување на процесот истите ќе бидат уништетни или на барање на кандидатите вратени во форма во која се примени.

Продолжи со читање

Кариера

НЛБ Банка вработува лице за контрола на усогласеност со прописите

Објавено

на

НЛБ Банка отвори оглас за нова работна позиција – лице задолжено за контрола на усогласеност на работењето на Банката со важечките прописи. Позицијата е клучна за обезбедување на сигурно, транспарентно и регулаторно усогласено работење во динамичниот банкарски сектор.

Работните задачи вклучуваат следење и тестирање на ризиците од неусогласеност, подготовка и контрола на интерни акти, како и континуирано советување во делот на регулативата. Дополнително, новиот кадар ќе биде одговорен за навремено следење на сите нови и изменети прописи.

Кандидатите треба да имаат завршено Правен факултет, а искуство во областа на усогласеност ќе се смета за предност. Потребни се одлични комуникациски и аналитички вештини, проактивен пристап во работењето и способност за самостојно донесување одлуки. Работното место бара и одлично познавање на англиски јазик и напредно користење на MS Office.

Од Банката истакнуваат дека новиот член на тимот ќе има можност да работи во современо и мотивирачко опкружување, со пристап до напредни обуки, менторство од искусни банкарски експерти и јасен кариерен развој. Дополнително, вработените во НЛБ уживаат конкурентен пакет на плата и бенефиции, приватно здравствено осигурување, трет пензиски фонд, платено татковско отсуство и денови за посебни пригоди, вклучително и за роденден.

Покрај тоа, политиката на Банката вклучува наградување на високите перформанси, учество во корпоративни проекти, активности за благосостојба на вработените и одбележување на значајни лични и семејни настани.

Заинтересираните кандидати можат да аплицираат преку следниот линк: Отворени работни позиции – НЛБ Банка

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2023 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange