Connect with us

Вработување

ЦКБ вработува Соработник за клиентска услуга во Експозитура Чаир во Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, дел од групацијата ЦКБ Груп ЕАД има потреба од вработување на едно лице на работно место Соработник за клиентска услуга во Експозитура Чаир во Скопје. 

Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 16:00 часот

Неделно работно време: понеделник – петок

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

–         Најмалку високо образование од областа на економските науки со две годишно работно искуство;

–         Одлично познавање на албански јазик и солидно познавање на англиски јазик;

–         Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да поседува:

–         Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;

–         Одлични комуникациски способности;

–         Позитивен приод кон работата;

–         Висок степен на прецизност.

За ова работно место предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот, како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. Доколку сакате да станете дел од нашиот успешен тим, испратете CV и пропратно писмо на [email protected].

Огласот ќе биде активен заклучно со 15.01.2024 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Централна кооперативна банка АД Скопје

Ул. 1732 бр. 2

1000 Скопје Р. Македонија

Email: [email protected]

Тел. (02) 3 249 308

Вработување

Оглас за вработување во Централна кооперативна банка АД Скопје

Објавено

на

Централна кооперативна банка АД Скопје, вработува едно лице на работно место Соработник за работа на благајна во Експозитура Крива Паланка. 

Работниот однос е на определено време од 6 (шест) месеци со можност за продолжување на истиот на неопределено време.

Дневно работно време: од 08:00 до 17:00 часот

Неделно работно време: понеделник – сабота

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

  • Најмалку високо образование од областа на економските науки;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Одлично познавање на MS Office пакетот и работа со компјутери.

Избраниот кандидат треба да поседува:

  • Самоиницијативност и тимска работа во динамично окружување;
  • Одлични комуникациски способности;
  • Позитивен приод кон работата;
  • Висок степен на прецизност.

За ова работно место предвидена е основна нето плата во зависност од квалификациите и искуството на кандидатот, како и можност за дополнителни бонуси и награди во согласност со вложениот ангажман и остварените резултати. Банката нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување како и напредок и развој во кариерата. 

Доколку сакате да станете дел од успешниот тим на Централна кооперативна банка, испратете CV и пропратно писмо на: [email protected].

Огласот ќе биде активен заклучно со 11.11.2024 година.

Ненавремените и некомплетни апликации нема да бидат предмет на разгледување.  Само кандидатите со уредни и навремени апликации, а кои одговараат на условите наведени во огласот, ќе бидат поканети на тестирање, односно интервју кое претставува дел од процесот на селекција на кандидати за вработување во Банката.

Рокот за избор на кандидати е од 45 до 120 дена по истекот на рокот за пријавување во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Штедилница Можности

Објавено

на

Градете ја својата кариера и развивајте се како професионалец во областа на кредитирање и финансии со Штедилница Можности. Ако се идентификувате со визијата и мисијата на Штедилница Можности и ве интересира кредитирање и финансии,

 Штедилница Можности вработува:
Службеник во сектор трансакции и логистика на продажба

Работни задачи:

  • Евиденција, следење и анализа на штедно портфолио;
  • Реализација и евиденција на кредити;
  • Превземање на податоци од надворешни апликации и подготовка на извештаи;
  • Работа со кредитен и централен регистар;
  • Дневни и месечни пресметки и книжења;
  • Подготовка и контрола  на регулаторни и интерни извештаи;
  • Следење на законска регулатива и пазарни трендови во делот на штедно портфолио, и други работи и работни задачи од областа на штедење и трансакции.

Потребни знаења и вештини:

  • Завршено високо образование економски факултет со основни познавања на финансиски извештаи, или средно образование со соодветно работно искуство од областа на финансии и/или банкарско работење;
  • Способност за тимска работа но и самостојност;
  • Добри комуникациски вештини и способност за решавање на проблеми преку ефикасна комуникација;
  • Солидно познавање на англиски јазик;
  • Работно искуство во дејноста е добредојдено но не е задолжително;
  • Мотивираност за проучување, совладување и примена на нови методологии, техники и технологии.

Бенефиции:

  • Почетна нето плата од 33.000 денари за кандидати без релевантно искуство;
  • Континуирани обуки за професионален развој;
  • Работа во интересна и динамична работна средина.

Штедилница Можности нуди одлични услови за работа и можност за стручно усовршување, како и напредок и развој во кариерата во интересна и динамична работна средина.

Заинтересирани кандидати, доколку сакаат да станат дел од успешниот тим на Штедилница Можности, испратете CV на e-mail: [email protected] и [email protected], а огласот е активен до 20.11.2024 година.

Вашите апликации за вработување ќе бидат третирани со строга доверливост.

Со праќање на вашата апликација за вработување се согласувате компанијата да може да ги собира, обработува и чува вашите лични податоци за потребите на процесот на регрутација додека трае.

Продолжи со читање

Вработување

Оглас за вработување во Капитал Банка – Раководител на експозитура во Кавадарци

Објавено

на

Заради проширување на тимот, Капитал Банка АД Скопје има потреба од ангажирање на едно лице за позицијата – Раководител на експозитура во Кавадарци.

Работни задачи:      

  • Одговорност за законитоста и ефикасноста на работата на експозитурата, ликвидноста и рентабилноста на експозитурата и реализација на деловната политика и други акти на Банката;
  • Изработка на годишни планови за работа, следење на нивната реализација, анализа на работењето на експозитурата и превземање мерки за остварување на планираните задачи;
  • Подигање на деловниот имиџ на Банката, презентирање на Банката и нејзините производи и услуги;
  • Привлекување на нови клиенти – физички и правни лица;
  • Предлагање, конфигурирање и параметризирање на нови продукти и услуги;
  • Распоредување на работните обврски во експозитурата и координација на вработените во експозитурата;
  • Дневна контрола на депозитарно работење на експозитурата;
  • Планирање и управување со депозитарното портфолио во експозитурата;
  • Контрола и менаџирање на уплатите, исплатите и доспевањата, предвреме раскинати договори за депозити и депозитни сметки, дневни касови книги, трансакции по обем, откуп/продажба на девизи по обем, сомнителни трансакции и документирана покриеност;
  • Заменик на референтот на благајна;
  • Останати работни обврски по барање на Раководителот на Секторот за работа со физички лица и Управниот одбор.

Потребни квалификации:

  • Работно искуство: Минимум 7 години
  • Образование: Минимум ССС

Дополнителни квалификации:

  • Активно познавање на Англиски Јазик;
  • Напредно познавање на Office пакет;
  • Лицето да не е осудено за кривични дела.

Доколку сакате да ја креирате иднината на мала и динамична банка, доколку имате желба, знаење и ентузијазам да се приклучите на тимoт Капитал Банка, испратете ја Вашата биографија на следнава електронска адреса: [email protected].

Задолжително да се наведе за која позиција се аплицира. 

Вашето резиме ќе биде внесено во базата на податоци и во случај на потреба од соодветен кадар, Банката врз основа на тековните потреби ќе ве контактира.

Огласот ќе биде активен 10 дена од датумот на објавување. Изборот на кандидатите ќе се врши во рок од 10 дена од истекувањето на огласот, во зависност од бројот на пријавените кандидати.

Ќе бидат контактирани само кандидатите со уредни и навремени апликации кои одговараат на условите наведени во огласот.

Продолжи со читање

Популарно