Connect with us

Домашни банки

Халкбанк ја воведе можноста за ажурирање на личните податоци преку мобилен телефон, со користење на апликацијата OneID

Објавено

на

Ажурирањето на личните податоци како обврска која мора да се направи на секои две години, или порано, во случај да постои промена во податоците или при обновен документ за лична идентификација, клиентите на Халкбанк АД Скопје сега веќе може да ја исполнат и без посета на филијала на банката. Банката, меѓу првите на пазарот им овозможи на клиентите ажурирањето да го извршат електронски, од својот мобилен телефон преку апликацијата OneID.

Во духот на денешните дигитални трендови и како банка која е лидер во креирањето и понудата на услуги базирани на новите технологии, Халкбанк од неодамна ја воведе новата функционалност – електронско ажурирање на податоците. Истото се прави преку симнување на апликацијата за електронска идентификација и дигитално потпишување OneID од AppStore, Play Store или App Gallery. Со нејзино симнување на паметниот телефон, самата апликација ве насочува кон следните чекори што треба да се направат. Односно, треба да се изврши регистрација со внесување име, презиме, e-mail адреса и лозинка со што се активира вашиот OneID.

Следни чекори доколку сте корисник на iOS мобилен уред ќе бидат: Пристапување во делот Поставки (Settings) > Face ID &Passcode/Touch ID & Passcode и внесување отпечатокот од прстот или следење на насоките за идентификација на лице, како белези за  потврдување на потеклото и интегритетот на податоци преку кои што може да се утврди вашиот идентитет, во зависност од опциите што ги поддржува вашиот уред.

Доколку сте корисник на Android мобилен уред: Пристапете во делот Поставки (Settings) > Biometrics & Security и во делот Fingerprints додадете го својот отпечаток од прст како начин на автентикација на мобилниот уред.

Потоа, за да извршите ажурирање на податоците треба да се најавете со OneID на https://portal.halkbank.mk. Со потврдувањето на условите, следен чекор е аплицирање, со што е завршено ажурирањето на вашите податоци брзо и едноставно.

Инаку, од креирањето на OneID сертификат, кој важи две години, во иднина секој може да има повеќекратна корист бидејќи истиот ќе служи како дигитален потпис при најразлични услуги и услови и истиот ќе биде достапен во секое време 24/7. Наскоро дигитално ќе се потпишуваат барања и договори за различни производи на банката без посета на шалтер.

Но, исто така OneID ќе биде средство за електронска идентификација и електронско потпишување пред најразлични компании кои нудат услуги. Нејзин креатор се клириншката куќа КИБС, како дел од платниот систем на земјата, и компанијата Некстсенс. Услугата е изработена и сертифицирана согласно европските стандарди и европската регулатива и согласно македонскиот Закон за електронски документи, електронска идентификација и доверливи услуги. OneID е дел од официјалните квалификувани шеми за електронска идентификација на Министерството за информатичко општество и администрација и обезбедува високо ниво на доверливост.

Домашни банки

Стопанска банка АД Скопје со зголемена добивка за 17% во првиот квартал на 2024 година

Објавено

на

Стопанска банка АД Скопје во првиот квартал од 2024 година продолжи со остварување солидни резултати и висока профитабилност.

Добивката пред оданочување и резервации во анализираниот период изнесува 1.345.050 илјади денари, што е 17 % повеќе споредено со претходната година. Задржувајќи го високо прудентниот пристап во однос на управување со квалитетот на кредитното портфолио, во истиот период Банката издвои исправка на вредност на финансиските средства и посебна резерва за вонбилансна изложеност, на нето-основа, во износ од 387.330 илјади денари. Со тоа, добивката на Банката пред оданочување на 31.03.2024 година изнесува 957.720 илјади денари и во однос на истиот период од минатата година е повисока за 23 %. Во најголем дел, ова е резултат на зголемените приходи по сите основи поради зголемувањето на обемот на деловните активности.

Нето-приходите од камати изнесуваат 1.565.359 илјади денари и се зголемени за 21% во однос на истиот период од минатата година, како резултат на кредитните активности и вложувањето на вишокот ликвидни средства во првокласни инструменти.

Нето-приходите од провизии и надоместоци изнесуваат 213.431 илјади денари и се зголемени за 3% во однос на анализираниот период во 2023 година, што се должи на зголемен обем на активности, односно зголемен обем на испорачани услуги на клиентите, од кои најмногу во делот на услугите во платниот промет и картичното работење.

Вкупната актива на Банката во анализираниот период изнесува 129.303.255 илјади денари.

Капиталот и резервите изнесуваат 26.626.451 илјади денари, што претставува зголемување за 3% во однос на крајот на 2023 година. Дополнително, Банката пренамени износ од 2.460.000 илјади денари од задржаната добивка од претходни години во добивка ограничена за распределба на акционерите во иднина, со што се зголемија сопствените средства и стапката на адекватност на капиталот, која на 31.03.2024 година изнесува 19%.

Во следниот период се очекува продолжување на деловните активности во согласност со дефинираниот деловен план на Банката со целосна ориентираност кон поддршка на клиентите, прудентно управување со ризиците и одржување на високата стабилност, сигурност и ефикасност во сите сегменти од нејзиното работење. Исто така, Банката продолжува со реализација на започнатите проекти, пред сè, во делот на дигитализацијата, како и подготовка на понуда на нови услуги. Секако, фокусот останува на редовното и ефикасно извршување на основните деловни активности, одржување на лидерското пазарно учество од околу 27% во сегментот на кредитирање на населението, со фокус за натамошно зголемување на пазарното учество во делот на кредитирање на компаниите.

Оваа година Стопанска банка прославува 80 години од основањето и следствено целиот натамошен период ќе биде исполнет со многубројни новитети и изненадувања на задоволство на нашите клиенти и соработници, но и на пошироката заедница.

Продолжи со читање

Домашни банки

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка нема да работат на 1 мај 2024 година

Објавено

на

Филијалите и експозитурите на Комерцијална банка АД Скопје нема да работат на 1 мај (среда) поради прослава на 1 Мај – Денот на трудот.

“Ги известуваме нашите клиенти дека за подигнување и уплата готовина може да ги користат банкоматите на Банката, а за други финансиски трансакции на располагање ги имаат веб и мобилните апликации Интернет банка и мБанка, велат од Комерцијална банка.

За корисниците на платежни картички, 24/7 во Скопје се отворени дигитализираната експозитура на Комерцијална банка на улица Македонија и дигиталните делови од експозитурите ГТЦ, Бисер, Буњаковец, Ист Гејт Мол, Ѓорче Петров, 11 Октомври и Лептокарија и во експозитурите во Дебар, Неготино и во Охрид.

Продолжи со читање

Домашни банки

Комерцијална банка: Во тек е исплатата на пензиите за месец април

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје започна со исплата на пензиите за април од денес (вторник – 30.04.2024 година).

Пензионерите кои имаат активна дебитна картичка со својата пензија може да располагаат од денес – вторник 30.04.2024 година, и ќе може да ја подигнат на банкомат или да ја користат за безготовинско плаќање низ трговската мрежа.

Пензионерите кои не користат дебитна картичка, пензијата од 30.04.2024 година ќе може да ја подигнат во експозитурите и филијалите на Банката.

Повеќе филијали и експозитури на Комерцијална банка им овозможуваат на клиентите трансакции преку шалтер до 17 часот, со што бројни шалтери им се достапни со најдолго работно време на пазарот од понеделник до петок. А, секако и во сабота, кога филијалите на Банката низ целата земја и повеќе експозитури во Скопје работат од 9 до 12 часот, додека експозитурата во East Gate mall, пак, е отворена до 14 часот.

Продолжи со читање

Популарно