Банки
„Емоцијата има своја боја“ – нов проект на Халкбанк за едукација на најмладите

Халкбанк започнува нова активност за поддршка, едукација и забава на најмладите. „Емоцијата има своја боја“ е проект во кој преку видео приказни ќе се едуцираат децата како да ги препознаваат и изразуваат емоциите и да ги поврзуваат со одредени бои.
Станува збор за серија видеа во кои покрај штедливото слонче Халки, главен лик ќе биде Елиза, млада наградувана пијанистка и актерка. Елиза, исто како и Халки, многу сака да се дружи со пријателите, да глуми, да патува и да открива нови светови. Секое видео и текст ќе бидат внимателно креирани за да ги забавуваат и едуцираат најмладите. Во првите видео приказни во месец февруари, Елиза зборува за бојата на љубовта.
Преку проектот „Емоцијата има своја боја“, целта е да се поддржат родителите и воспитувачите да бидат подобри учители на децата, и да им помогнат да ги разберат своите емоции и подобро да се справат со нив. Во реализацијата на проектот е вклучена и м-р Катерина Димова, специјален едукатор и рехабилитатор, семеен системски советник, основач на Неуроклиник – Советувалиште за здрав раст и развој, ментално здравје, рана детекција, интервенција и стимулација на деца, адолесценти и возрасни.
„Важноста на валидизирањето на детските емоции е од огромно значење. За жал, ние често се фокусираме на однесувањето и дисциплината без да обрнуваме внимание на емоционалниот аспект. Во пракса и низ секојдневни примери се покажува дека е потребно да има емпатија, сослушување и именување на емоциите од страна на родителите за да се постигне валидизација на емоциите кај детето. Неприфаќањето на детските емоции може да ги натера децата да ги потиснат, што може да предизвика негативни последици. Затоа, важно е да им се дозволи на децата да ги изразат своите емоции и да се охрабруваат да го прават тоа“, објаснува Димова.
Халкбанк, како дел од својата политика за општествена одговорност, постојано спроведува различни активности за забава, едукација и дружење на најмалдите.
„Позитивните коментари за нашите активности во чиј фокус се токму децата се мотив повеќе да продолжиме со нови и иновативни пристапи за поддршка на детскиот развој. Сметаме дека денес е важно сите заедно да работиме на поттикнување на емоционалната интелигенција, социјализацијата и креативниот потенцијал на најмладите членови на општеството. Со видео приказните „Елиза раскажува“ заедно со креативните активности за различни бои и емоции, верувам дека ќе им овозможиме на децата да ги разберат и изразат своите емоции на посебен и креативен начин“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.
Следниот месец, емоција во фокус ќе биде емпатијата, претставена преку жолтата боја, што се насочува кон развивање на способноста на децата да разбираат и да се постават во положба на другите. Секој месец, една специфична емоција ќе се истражува и поврзува со одредена боја, со цел да им се помогне на децата полесно да ги научат и разбираат емоциите.
Банки
Караван за финансиско советување и забава со НЛБ Банка и Кроација Осигурување Живот во Ист Гејт Мол

Оваа сабота, 31 мај, од 12:00 до 14:00 часот НЛБ Банка и Кроација Осигурување Живот ве покануваат да ја посетите НЛБ експозитурата во Ист Гејт Мол и да уживате во едукативен и забавен настан.
Настанот е дел од Караванот за финансиско советување, кој трае од 19 мај до 20 јуни. Посетителите ќе имаат можност да се информираат и добијат стручни совети за производите на Кроација Осигурување Живот, достапни преку НЛБ Банка. Организаторите ветуваат креативна забава за најмладите и подароци – идеално за целото семејство!

Караванот продолжува и во наредниот период во експозитурите на НЛБ Банка низ земјава, во соработка со партнерите Сава Осигурување, Кроација Осигурување Живот, Сава Пензиско Друштво, Триглав Осигурување Живот и НЛБ Фондови, со цел да им овозможи на клиентите сеопфатна едукација, стручно советување и детални информации за сите небанкарски финансиски продукти кои се нудат преку НЛБ Банка.
НЛБ Банка, како водечка финансиска институција, постојано го унапредува своето портфолио на производи и услуги, нудејќи им на клиентите широк избор на банкарски и небанкарски продукти на едно место. Банката е тука да ги поддржи клиентите во носењето паметни финансиски одлуки и во обезбедувањето сигурна финансиска иднина.
Банки
Халкбанк со предвремена исплата на пензии – секогаш чекор пред времето, секогаш блиску до своите пензионери

Халкбанк АД Скопје денес повторно донесе радост и олеснување за своите пензионери, исплаќајќи ги пензиите предвреме – како што тоа го прави со години наназад. Во време кога секој ден е важен, особено за највозрасните сограѓани, Халкбанк уште еднаш ја потврди својата посветеност на грижата, сигурноста и стабилноста што ја нуди на клиентите.
Предвремената исплата на пензиите не е само финансиска услуга – тоа е гест на внимание, почит и грижа што банката ја покажува кон своите највозрасни сограѓани. Халкбанк е една од ретките банки во земјава што со континуитет ја практикува оваа услуга, ставајќи ги потребите на клиентите на прво место.
Пензионерите – клиенти на Халкбанк, не само што имаат сигурност во исплатата на
пензиите кои ги добиваат предвреме, туку имаат можност да станат корисници на за нив специјално дизајнираниот Пакет за пензионери, кој вклучува бесплатна MasterCard дебитна картичка и е-банкарство без никаков трошок во првата година. Покрај тоа, пакетот вклучува и симболични подароци за сите негови нови корисници.
Пакетот е достапен за сите нови клиенти кои ќе ја примаат својата пензија преку
Халкбанк, како и за постоечките клиенти-пензионери кои ќе потпишат изјава во некоја од филијалите на банката.
Халкбанк АД Скопје останува доследна на својата мисија да биде банка која се грижи за сите категории на клиенти, нудејќи финансиски решенија што прават разлика.
Банки
Народната банка го објави Извештајот за периодот 2018 – 2025 година: стабилност, иновации и поддршка за граѓаните и за економијата

Народната банка го објави Извештајот за работењето за периодот 2018 – мај 2025 година, којшто ги опфаќа клучните активности, политики и мерки спроведени во време на исклучително сложени светски и домашни околности.
Во своето обраќање во Извештајот, гувернерката Анита Ангеловска-Бежоска нагласува дека во овој период централната банка успешно се справи со предизвиците од пандемијата, енергетската и ценовната криза, светските геополитички тензии и со ризиците од деглобализација. Со посветеност, професионализам и знаење, Народната банка не само што ја зачува, туку и ја зајакна макроекономската и финансиската стабилност, со што даде силна поддршка за граѓаните и за стопанството.
Гувернерката посочува дека денарот остана стабилен, и покрај големите надворешни и домашни притисоци, а девизните резерви се двојно зголемени. Банкарскиот систем е посилен, со историски највисоко ниво на капитална адекватност и најниско ниво на нефункционални кредити, а кредитната поддршка за компаниите и за граѓаните и натаму се обезбедува со каматни стапки коишто за првпат во нашата историја се сведоа речиси на европските нивоа.
Во Извештајот се бележат и најважните стратегиски достигнувања, меѓу кои: членството во највисокиот статистички стандард на ММФ – СДДС плус (18-тата земја во светот); позитивната оцена од Европската комисија за усогласеноста со стандардите на ЕУ во банкарската регулатива и супервизија (26-тата земја во светот); членството во СЕПА – значаен исчекор за интеграција во европскиот финансиски простор и брзо и ефикасно извршување на плаќањата во евра, како и во европските земји и пред полноправното членство на земјата во ЕУ; воспоставувањето институционална рамка за решавање банки; историски високото ниво на девизните резерви и стабилноста на денарот, како и првата национална Стратегија за финансиска писменост и инклузија со акцент на младите, жените и ранливите групи; водечкото место на светско ниво во родовата застапеност според ОМФИФ (прворангирана централна банка во светот); високата оцена за транспарентноста од ММФ; донесувањето на првата финтек-стратегија и среднорочниот план за климатските ризици.
Извештајот претставува сведоштво за визијата на Народната банка како независна и стабилна институција, којашто придонесува за одржлива и зелена економија и за подобар живот на граѓаните.
Извештајот за работата на Народната банка во периодот 2018 − 2025 година е достапен на следнава врска: https://www.nbrm.mk/ns-newsarticle-izvestaj-za-raboteneto-na-narodnata-banka-vo-periodot-2018-2025-godina.nspx
- Банкипред 4 недели
НЛБ Банка Скопје e првата банка во земјата со формална апликација кон СЕПА, единствената област за плаќање во евра
- Банкипред 2 месеци
Шпаркасе Банка наскоро започнува со изградба на нова Централа во Скопје
- Советипред 2 месеци
Водич за станбени кредити – Дел 1: Што треба да знаете пред да аплицирате?
- Банкипред 1 месец
ПРВ КВАРТАЛ ОД СОНИШТАТА ЗА КОМЕРЦИЈАЛНА БАНКА – добивката зголемена за речиси 20,1%!
- Вработувањепред 2 месеци
Оглас за вработување во УНИБанка АД Скопје
- Банкипред 1 месец
Централна кооперативна банка АД Скопје: Известување за исплата на пензиите за април 2025 година
- Банкипред 1 месец
Стопанска банка АД – Скопје во првиот квартал од 2025 година оствари добивка од 13,5 милиони евра!
- Анализипред 4 недели
АНАЛИЗА: Дали Македонците најмногу пари трошат за време на попусти, одмори или празници?